Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5661 запис
Надія Іванівна від 10816 м.Каховка написав 08.02.2021
07.02.2021року платила за розподіл а також споживання газу,і отримав Помилково Херсонрегіонгаз як повернути кошти?
07.02.2021року платила за розподіл а також споживання газу,і отримав Помилково Херсонрегіонгаз як повернути кошти?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.... Згорнути
КЗ "Іванівський заклад повної загальної середньої та дошкільної освіти" від с.Іванівка Високопільського району написав 08.02.2021
Дайте, будь ласка, номер телефона на який можна додзвонитися? Дякуємо!!!!!
Дайте, будь ласка, номер телефона на який можна додзвонитися? Дякуємо!!!!!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
З якого питання ви телефонували та на який номер?
З якого питання ви телефонували та на який номер?... Згорнути
Лариса від 19516 написав 08.02.2021
На вашу пропозицію вказую мій о/р 19516 мешкаю м. Херсон
На вашу пропозицію вказую мій о/р 19516 мешкаю м. Херсон... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень... Згорнути
Климова від 7080766 Херсон написав 08.02.2021
Мне нужно поменять фамилию в связи с замужеством. Вам необходимо предоставить свидетельство о браке и новый паспорт, что бы вы в своих документах изменили мне фамилию с Климова на Долгову. Можно как то прислать по комьютеру вам эти документы?
Мне нужно поменять фамилию в связи с замужеством. Вам необходимо предоставить свидетельство о браке и новый паспорт, что бы вы в своих документах изменили мне фамилию с Климова на Долгову. Можно как то прислать по комьютеру вам эти документы?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Необхідно надати відповідні документи до найближчого абонпункту
Необхідно надати відповідні документи до найближчого абонпункту... Згорнути
Ирина від 350018585, Новая Каховка написав 08.02.2021
Добрый день, подскажите пожалуйста каким образом можно добиться контрольного снятия Показаний прибора учёта газа? Согласно договора поставки газа контрольное снятие показаний должны проводиться не реже одного раза в полгода. В абонентской службе в городе Новая Каховка сказали, что очередь на посещение контролёра может затянутся до нескольких недель. Так как в прошлом месяце Мною не были вовремя отправлены показания по газу были проведены начисление по норме что привело к неверным начислением исправить которые возможно только путём снятия контрольных показаний. Прошу сообщить о дате явки контролёра По телефону 0 50 925 43 53
Добрый день, подскажите пожалуйста каким образом можно добиться контрольного снятия Показаний прибора учёта газа? Согласно договора поставки газа контрольное снятие показаний должны проводиться не реже одного раза в полгода. В абонентской службе в городе Новая Каховка сказали, что очередь на посещение контролёра может затянутся до нескольких недель. Так как в прошлом месяце Мною не были вовремя отправлены показания по газу были проведены начисление по норме что привело к неверным начислением исправить которые возможно только путём снятия контрольных показаний. Прошу сообщить о дате явки контролёра По телефону 0 50 925 43 53... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. Для виклику контролера у м Нова Каховка окремий телефон та окрема черга
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. Для виклику контролера у м Нова Каховка окремий телефон та окрема черга... Згорнути
Виталий від 49683, г. Херсон написав 08.02.2021
Когда на ул. Михайловская 18 откроется окно для сверки??? На Поповича 3 пройти сверку не реально. Очереди по 200 человек, а принимаете порядка 100 человек.
Когда на ул. Михайловская 18 откроется окно для сверки??? На Поповича 3 пройти сверку не реально. Очереди по 200 человек, а принимаете порядка 100 человек.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На сьогодні прийом споживачі для перерахунку/ переоформлення особового рахунку за адресою Михайлівська 18 - не здійснюється
На сьогодні прийом споживачі для перерахунку/ переоформлення особового рахунку за адресою Михайлівська 18 - не здійснюється... Згорнути
Ольга від 209527 м. Херсон написав 08.02.2021
Добрый день. 02.02.2021 переданные показания счётчика 12036, предыдущие 11557 разница 479. По какой причины вы выставляете 649.57 м.куб? Ваш ответ: Добрий день Ольга. За вашою заявою про зупинку лічильника, з 15.12.20 розраховується споживання за середнім розразхунком. 15.12.20 была сделана заявка на проверку счетчика. Приехавшие В ТОТ ЖЕ день сотрудники херсонгаза осмотрев счетчик сказали что он полностью исправен (упала мембрана) зафиксировав ответ в журнале и сняв показания счетчика. Планавая мзамена в 2021 году. То есть нас счетчик полностью исправен. Повторяю вопрос на каком основании вы выставляете показатель 649.57 то есть по среднему если Ваши сотрудника зафиксировали работу счетчика в тот же день??????
Добрый день. 02.02.2021 переданные показания счётчика 12036, предыдущие 11557 разница 479. По какой причины вы выставляете 649.57 м.куб? Ваш ответ: Добрий день Ольга. За вашою заявою про зупинку лічильника, з 15.12.20 розраховується споживання за середнім розразхунком. 15.12.20 была сделана заявка на проверку счетчика. Приехавшие В ТОТ ЖЕ день сотрудники херсонгаза осмотрев счетчик сказали что он полностью исправен (упала мембрана) зафиксировав ответ в журнале и сняв показания счетчика. Планавая мзамена в 2021 году. То есть нас счетчик полностью исправен. Повторяю вопрос на каком основании вы выставляете показатель 649.57 то есть по среднему если Ваши сотрудника зафиксировали работу счетчика в тот же день??????... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
За вашим зверненням зроблено відповідні корегування
За вашим зверненням зроблено відповідні корегування... Згорнути
КЗ "Іванівський заклад повної загальної середньої та дошкільної освіти" від с.Іванівка Високопільського району написав 08.02.2021
05 лютого 2021 року надіслали на електронну пошту secretary@gaz.kherson.ua лист про укладення договору на транспортування природного газу на 2021 рік. Чи отримали наш лист? Якщо ні, на яку адресу надіслати? Дякуємо.
05 лютого 2021 року надіслали на електронну пошту secretary@gaz.kherson.ua лист про укладення договору на транспортування природного газу на 2021 рік. Чи отримали наш лист? Якщо ні, на яку адресу надіслати? Дякуємо.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
З даного приводу будь ласка зверніться за телефоном 32-76-21
З даного приводу будь ласка зверніться за телефоном 32-76-21... Згорнути
Татьяна від 209218 написав 08.02.2021
Добрый день ! 27.01.21 оплатила доставку газа 86 гр.но в фамилии сделала ошибку.Лицевой счет введен правельно,пройдет ли оплата,пока висит долг.
Добрый день ! 27.01.21 оплатила доставку газа 86 гр.но в фамилии сделала ошибку.Лицевой счет введен правельно,пройдет ли оплата,пока висит долг.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Так рахунок має надійти
Так рахунок має надійти... Згорнути
Александр від 4629, Новая Каховка написав 08.02.2021
Добрый день, мне необходимо пригласить контролера для снятия показаний счетчика и выписки акта. Как это сделать у вас на сайте, пришлите ссылку и инструкцию. Если стоять в очереди, там 70 человек запись идёт с 2 часов ночи, это издевательство над людьми. г. Новая Каховка
Добрый день, мне необходимо пригласить контролера для снятия показаний счетчика и выписки акта. Как это сделать у вас на сайте, пришлите ссылку и инструкцию. Если стоять в очереди, там 70 человек запись идёт с 2 часов ночи, это издевательство над людьми. г. Новая Каховка... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Контролера для м Нова Каховка можна викликати за телефоном 050 326 34 36
Контролера для м Нова Каховка можна викликати за телефоном 050 326 34 36... Згорнути