Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5068 записів
Наталія від 201060 херсон написав 28.12.2020:
Доброго дня, скажiть будь ласка чи буде мені повернена переплата коштів у січні, так як контролер буде 15 січня.
Доброго дня, скажiть будь ласка чи буде мені повернена переплата коштів у січні, так як контролер буде 15 січня.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Олег від 208509, Херсон. написав 28.12.2020:
8.08.19 наш счетчик был демонтирован на проверку показания 29573. акт №00842. Взамен смонтирован балансовый показания  00000.  22.08.2019 демонтировали балансный счетчик показания 00000 и был смонтирован после проверки наш. акт №00876 показания 29574. после не удавалось вводить показания через личный кабинет.  Позже начали пользоваться услугой вайбер бот с фото. 04.04.20 показания 29575. Ну в общем ничего не изменилось...........04.07.20=29576........за 12.2020 будет  59577  В личном кабинете другие показания от 00009 за период 09.2019.  до 00113  за период  11.2020.  Мы очень надеемся что  смогли объяснить суть проблемы
8.08.19 наш счетчик был демонтирован на проверку показания 29573. акт №00842. Взамен смонтирован балансовый показания  00000.  22.08.2019 демонтировали балансный счетчик показания 00000 и был смонтирован после проверки наш. акт №00876 показания 29574. после не удавалось вводить показания через личный кабинет.  Позже начали пользоваться услугой вайбер бот с фото. 04.04.20 показания 29575. Ну в общем ничего не изменилось...........04.07.20=29576........за 12.2020 будет  59577  В личном кабинете другие показания от 00009 за период 09.2019.  до 00113  за период  11.2020.  Мы очень надеемся что  смогли объяснить суть проблемы
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег.
Ви не регулярно та несвоєчасно надаєте покзаники лічильника Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Ви не регулярно та несвоєчасно надаєте покзаники лічильника Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Анна від 8581 написав 27.12.2020:
Херсон. Здравствуйте, еще в ноябре заключила договор с новым поставщиком газа "Нафтогаз" Почему данные за газ передали Херсонрегионгаз, не он поставлял Теперь счет за газ выставили в 2-х компаниях. С какого числа у вас числится смена поставщика газа. Благодарю
Херсон. Здравствуйте, еще в ноябре заключила договор с новым поставщиком газа "Нафтогаз" Почему данные за газ передали Херсонрегионгаз, не он поставлял Теперь счет за газ выставили в 2-х компаниях. С какого числа у вас числится смена поставщика газа. Благодарю
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Показники лічильника як і раніше до АТ Херсонгаз. Корегування по усім особовим рахункам, хто перейшов на іншого постачальника, виконані
Дякуємо за звернення.
Показники лічильника як і раніше до АТ Херсонгаз. Корегування по усім особовим рахункам, хто перейшов на іншого постачальника, виконані
Герман від 10565, Херсон написав 27.12.2020:
У меня вопрос. Как можно вызвать контролёра по газу или куда можно выслать фото счётчика для внесения данных в базу, при том, что сейчас в центры приёма абонентов выстраиваются очереди с 4.00 утра, и в кол-центр дозвониться не реально (пытался весь день - в ответ "все операторы заняты"). У меня большая переплата за газ и чтобы её вернуть нужны показания заверенные контроллёром. Так мне объяснили в Херсонрегионгазе. Что делать? Надеюсь на ответ, спасибо!
У меня вопрос. Как можно вызвать контролёра по газу или куда можно выслать фото счётчика для внесения данных в базу, при том, что сейчас в центры приёма абонентов выстраиваются очереди с 4.00 утра, и в кол-центр дозвониться не реально (пытался весь день - в ответ "все операторы заняты"). У меня большая переплата за газ и чтобы её вернуть нужны показания заверенные контроллёром. Так мне объяснили в Херсонрегионгазе. Что делать? Надеюсь на ответ, спасибо!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Герман.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Алла від 225277 написав 27.12.2020:
Доброго дня! Незабаром 1 січня. І нам потрібно передавати показання лічильника. Мені потрібно передати тільки вам, чи Нафтогазу України, бо там вже інший особовий рахунок. А в особовому кабінеті де зареєструвалася, не знайшла колонки " передати показання". Можливо ви їм будете передавати показання, чи мені потрібно буде все таки їм передавати? Тобто передавати двічі.
Доброго дня! Незабаром 1 січня. І нам потрібно передавати показання лічильника. Мені потрібно передати тільки вам, чи Нафтогазу України, бо там вже інший особовий рахунок. А в особовому кабінеті де зареєструвалася, не знайшла колонки " передати показання". Можливо ви їм будете передавати показання, чи мені потрібно буде все таки їм передавати? Тобто передавати двічі.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Дякуємо за звернення.
Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Анатолий Иванович від Херсон написав 27.12.2020:
Херсон 27.12.20. Возможна ли на сегодняшний день , установка газового счетчика за счет АТ Херсонгаз
Херсон 27.12.20. Возможна ли на сегодняшний день , установка газового счетчика за счет АТ Херсонгаз
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолий Иванович.
Якщо у вас до цього моменту лічильника не було ,зверніться на Поповича 3 каб 11
Дякуємо за звернення.
Якщо у вас до цього моменту лічильника не було ,зверніться на Поповича 3 каб 11
Оксана від 226690. с.Велетенське, Белозерский район, Херсонская обл. написав 26.12.2020:
Заплатили за газ 10.12.2020 сума 1981.50 грн. гроші на рахунок не прийшли. Заплатили вдруге 22.12.2020 ту саму суму гроші зарахувались боргу не має. А що тоді робити з сумою, яка була сплачена перший раз, прошу розібратися.
Заплатили за газ 10.12.2020 сума 1981.50 грн. гроші на рахунок не прийшли. Заплатили вдруге 22.12.2020 ту саму суму гроші зарахувались боргу не має. А що тоді робити з сумою, яка була сплачена перший раз, прошу розібратися.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Роман від 229449 написав 26.12.2020:
Добрый день .Вопрос если по этому адресу ПОЛЬОВА, буд. 3, кв. 9 и О/р 229449 не проживает не кто на протяжение уже как 5-6 лет оттудова может быт долг ?
Добрый день .Вопрос если по этому адресу ПОЛЬОВА, буд. 3, кв. 9 и О/р 229449 не проживает не кто на протяжение уже как 5-6 лет оттудова может быт долг ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Роман.
Для отримання детальної інформації , будь ласка зверніться до найближчого абопнукту.
Дякуємо за звернення.
Для отримання детальної інформації , будь ласка зверніться до найближчого абопнукту.
Игорь від 16084964 написав 26.12.2020:
Добрый день,подскажите пожалуйста,какая последовательность действий после покупки квартиры для переоформления счета на себя?
Добрый день,подскажите пожалуйста,какая последовательность действий после покупки квартиры для переоформления счета на себя?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Игорь.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Елена від 216828 написав 25.12.2020:
Добрый день. Я собственник дома, прописаны я и мама. Счет на маме долгов и льгот нет, она уже в возрасте. С неожиданной реорганизацией поставщика газа решили переоформить лицевой счет на меня. При переоформлении требуется ее личное присутствие или только документы. В октябре перезаключали «заяву приеднання». Документы не изменились и находятся у вас в базе. Спасибо. возможность на Петренко 18 переоформить есть? Отдельная очередь на переоформление тоже есть?
Добрый день. Я собственник дома, прописаны я и мама. Счет на маме долгов и льгот нет, она уже в возрасте. С неожиданной реорганизацией поставщика газа решили переоформить лицевой счет на меня. При переоформлении требуется ее личное присутствие или только документы. В октябре перезаключали «заяву приеднання». Документы не изменились и находятся у вас в базе. Спасибо. возможность на Петренко 18 переоформить есть? Отдельная очередь на переоформление тоже есть?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).