Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4860 записів
Светлана від 5964, Скадовск написав 02.12.2020:
Здравствуйте, можно ли внести показания счетчика по вайберу, если да. подскажите как
Здравствуйте, можно ли внести показания счетчика по вайберу, если да. подскажите как
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Усі способи передачі показників за посиланням - http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Усі способи передачі показників за посиланням - http://gaz.kherson.ua
Мария від 1093, Голая Пристань написав 01.12.2020:
За август передаю 110м3. Счет к оплате не был выставлен.Жду. ЗА СЕНТЯБРЬ я не передаю т.к. нас не было целый месяц дома и было всего 40м3. За октябрь передаю 110 м3.Жду. И дождалась, "спасибо", вы август плюс октябрь умножили на цену октября месяца и получили "чистый доход" на обмане 170грн.а меня обманули. Прошу вернуть мне мои деньги. Думаю, что извинения будут не лишними, если, конечно, для вас что-то значит простая человеческая порядочность.
За август передаю 110м3. Счет к оплате не был выставлен.Жду. ЗА СЕНТЯБРЬ я не передаю т.к. нас не было целый месяц дома и было всего 40м3. За октябрь передаю 110 м3.Жду. И дождалась, "спасибо", вы август плюс октябрь умножили на цену октября месяца и получили "чистый доход" на обмане 170грн.а меня обманули. Прошу вернуть мне мои деньги. Думаю, что извинения будут не лишними, если, конечно, для вас что-то значит простая человеческая порядочность.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Мария.
ви надаєте показники лічильника які не відповідають вашому споживанню за аналогічний період минулого року та не відповідають температурному режиму, чим порушили кодекс ГРМ в частині надання достовірної інформації про обсяги споживання за приладами обліку. Якщо ви насправді спожили такий великий обсяг, будь ласка вишліть фото лічильника на вайбер за телефоном: 095 283 15 19 із вказанням населеного пункту та особового рахунка/адреси Якщо ви не маєте змоги надіслати фото, будь ласка визначте робочий день та час, в який до вас завітає контролер для складання контрольного акту звірки. Також повідомляємо, що відповідно до кодексу ГРМ в разу недопуску працівника для зняття показників лічильника, ми будемо вимушені припинити вам розподіл газу. Дякуємо за порозуміння
Дякуємо за звернення.
ви надаєте показники лічильника які не відповідають вашому споживанню за аналогічний період минулого року та не відповідають температурному режиму, чим порушили кодекс ГРМ в частині надання достовірної інформації про обсяги споживання за приладами обліку. Якщо ви насправді спожили такий великий обсяг, будь ласка вишліть фото лічильника на вайбер за телефоном: 095 283 15 19 із вказанням населеного пункту та особового рахунка/адреси Якщо ви не маєте змоги надіслати фото, будь ласка визначте робочий день та час, в який до вас завітає контролер для складання контрольного акту звірки. Також повідомляємо, що відповідно до кодексу ГРМ в разу недопуску працівника для зняття показників лічильника, ми будемо вимушені припинити вам розподіл газу. Дякуємо за порозуміння
марина від 31548 написав 01.12.2020:
оплата по норме 314 куб.м при расчете на транспортировку газа.предусматривает и подогрев воды. Вода подогревается электрическим бойлером уже 9 лет.Прошу внести эти данные и произвести расчет без подогрева воды.
оплата по норме 314 куб.м при расчете на транспортировку газа.предусматривает и подогрев воды. Вода подогревается электрическим бойлером уже 9 лет.Прошу внести эти данные и произвести расчет без подогрева воды.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день марина.
Наявність електричного бойлера не має відношення до комплексного споживання газу - опалення, приготування їжі та підігрів води.
Дякуємо за звернення.
Наявність електричного бойлера не має відношення до комплексного споживання газу - опалення, приготування їжі та підігрів води.
Нина від 11163, м. Херсон написав 01.12.2020:
не могу закончить регистрацию "мой кабинет"так как не помню старый пароль. Регистрация была на моего умершего мужа:Петрикей Михаил Кузьмич. Не могу найти последний платеж по газу так как у меня была переплаты и последнее время мне рекомендовали воздержаться от оплаты. Думаю что я уже должна платить. Нехочу иметь долги так как тарифы повышаются и мне придется переплачивать за счет повышеных тарифов.Пожалуйста,помогите мне решить эту проблему. мой моб:380950719711 Спасибо,Нина
не могу закончить регистрацию "мой кабинет"так как не помню старый пароль. Регистрация была на моего умершего мужа:Петрикей Михаил Кузьмич. Не могу найти последний платеж по газу так как у меня была переплаты и последнее время мне рекомендовали воздержаться от оплаты. Думаю что я уже должна платить. Нехочу иметь долги так как тарифы повышаются и мне придется переплачивать за счет повышеных тарифов.Пожалуйста,помогите мне решить эту проблему. мой моб:380950719711 Спасибо,Нина
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Нина.
Для відновлення паролю натисніть кнопку - ЗАБУВ ПАРОЛЬ, або здійснть нову реєстрацію на нову ел адресу.
Дякуємо за звернення.
Для відновлення паролю натисніть кнопку - ЗАБУВ ПАРОЛЬ, або здійснть нову реєстрацію на нову ел адресу.
Наталія від 8092224 м. Херсон написав 01.12.2020:
01.12.2020 я передала через особистий кабінет показники газового лічильника в обсязі 480 м.куб. Прошу зарахувати на особовий рахунок 8092224 м. Херсон, поскільки показники за10.2020р. в обсязі 16м.куб. були не зарехованні з оплатою 6,2грн. за м.куб.і тепер вимушуєте платити по 7,824м.куб. платити.Чому як споживач повинна переплачувати? Чому не зробити нормальний інтерфейс сайту, щоб споживач відразу бачив введенні показники, як на сайтах вводу показників за водопостачання та електропостачання? Працюйте для людей!
01.12.2020 я передала через особистий кабінет показники газового лічильника в обсязі 480 м.куб. Прошу зарахувати на особовий рахунок 8092224 м. Херсон, поскільки показники за10.2020р. в обсязі 16м.куб. були не зарехованні з оплатою 6,2грн. за м.куб.і тепер вимушуєте платити по 7,824м.куб. платити.Чому як споживач повинна переплачувати? Чому не зробити нормальний інтерфейс сайту, щоб споживач відразу бачив введенні показники, як на сайтах вводу показників за водопостачання та електропостачання? Працюйте для людей!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
У листопаді показники не надходили, показники від 01.12.20 - надійшли. Введені ваим показники відображені Головна -Мій кабінет - Детальна інформація- Розрахунок -Показники
Дякуємо за звернення.
У листопаді показники не надходили, показники від 01.12.20 - надійшли. Введені ваим показники відображені Головна -Мій кабінет - Детальна інформація- Розрахунок -Показники
ТЕТЯНА від 2202 Нова Каховка вул Букіна 20.кв83 написав 01.12.2020:
В момент передачі показників повинно видно передані дані, ви просто отписались, це можливо зробити після 10 числа. Ми стаємо перед фактом ваших помилок !!!
В момент передачі показників повинно видно передані дані, ви просто отписались, це можливо зробити після 10 числа. Ми стаємо перед фактом ваших помилок !!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ТЕТЯНА.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Людмила від 100020 написав 01.12.2020:
Как заплатить , если я поменяла поставщика газа в середине ноября ???
Как заплатить , если я поменяла поставщика газа в середине ноября ???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Оплата за розподіл залишається незмінною.
Дякуємо за звернення.
Оплата за розподіл залишається незмінною.
Дмитрук Віра Михайлівна від м.Херсон вул. Чарівна, 12 о.р. 230087 написав 30.11.2020:
Добрий день. Дякую за відповідь, на вчорашне моє питання, щодо розподілу газу. Поясніть ще будь ласка, я оплачую кожен місяць через Приват24, там прив'язані всі рахунки, там автоматично є на оплату вода, світло, газ, а на розподіл газу не має. І видно яка заборгованість, або які кошти треба сплатити, кожен місяць обновляться. Але не має на розподіл газу. У сина є квартира, і в Приват24 в нього світло, вода, за газ, і за розподіл газу є. Чи можна щоб Херсонгаз мені добавив в приват24 розподіл газу по комунальним платежам. Дякую, за відповідь.
Добрий день. Дякую за відповідь, на вчорашне моє питання, щодо розподілу газу. Поясніть ще будь ласка, я оплачую кожен місяць через Приват24, там прив'язані всі рахунки, там автоматично є на оплату вода, світло, газ, а на розподіл газу не має. І видно яка заборгованість, або які кошти треба сплатити, кожен місяць обновляться. Але не має на розподіл газу. У сина є квартира, і в Приват24 в нього світло, вода, за газ, і за розподіл газу є. Чи можна щоб Херсонгаз мені добавив в приват24 розподіл газу по комунальним платежам. Дякую, за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрук Віра Михайлівна.
Усі банківські установи отримали усі данні щодо розподілу у січні 2020 року.
Дякуємо за звернення.
Усі банківські установи отримали усі данні щодо розподілу у січні 2020 року.
Олександр від 9596, 10 написав 30.11.2020:
Пытаюсь понять на счет транспортировки.. если я поставил твердотоп, и вместо обычных 350-400кубов в отопительный сезон я спаливаю 8-10, сколько у меня будет транспотрировка.. то что на сайте написано определяет ГРМ (даже если не пользуешься) 314- ето в год или в месяц ?
Пытаюсь понять на счет транспортировки.. если я поставил твердотоп, и вместо обычных 350-400кубов в отопительный сезон я спаливаю 8-10, сколько у меня будет транспотрировка.. то что на сайте написано определяет ГРМ (даже если не пользуешься) 314- ето в год или в месяц ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Якщо у вас немає газового опалювального приладу вам необхідно звернутися до сервісного центру АТ Херсонгаз для проведення робіт з повного демонтажу та виведення приладу з бази даних.
Дякуємо за звернення.
Якщо у вас немає газового опалювального приладу вам необхідно звернутися до сервісного центру АТ Херсонгаз для проведення робіт з повного демонтажу та виведення приладу з бази даних.
ТЕТЯНА від 2202 Нова Каховка,вул.Букіна 20.83 написав 30.11.2020:
Змініть програму по передачі показників, щоб було видно нові дані за останній місяць.
Змініть програму по передачі показників, щоб було видно нові дані за останній місяць.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ТЕТЯНА.
Усі передані вами показники збережено, для перегляду зайдіть у розподіл газу - перейти до Розрахунку - Показники
Дякуємо за звернення.
Усі передані вами показники збережено, для перегляду зайдіть у розподіл газу - перейти до Розрахунку - Показники