Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Наталья від 15304 г каховка написав 30.11.2020:
До установки счетчика было 2 лицевых счета. После установки (2017) счета так и остало 2. И бабушка так и платила. Были зданы документы составлено куча актов инветаризация итд. Но счет не закрывают и дальше начисляют. Сегодня вот опять пришли. Говорю отключайте мне газ (гальцевой) если у нее долг, а мне оставте если у меня нет долга. Разводят руками. Это все херсон... итог: счетчик с 2017 года, исправно все оплачено. Удалите пожалуйста второй счет. И верните деньги так как была 2 лата за одно и тоже.
До установки счетчика было 2 лицевых счета. После установки (2017) счета так и остало 2. И бабушка так и платила. Были зданы документы составлено куча актов инветаризация итд. Но счет не закрывают и дальше начисляют. Сегодня вот опять пришли. Говорю отключайте мне газ (гальцевой) если у нее долг, а мне оставте если у меня нет долга. Разводят руками. Это все херсон... итог: счетчик с 2017 года, исправно все оплачено. Удалите пожалуйста второй счет. И верните деньги так как была 2 лата за одно и тоже.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Будь ласка уточніть коли ви стали власником другой частини помешкання, чи є для цього підтверджуючі документи та коли надавали документи про закриття другого рахунку до місцевої дільниці АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть коли ви стали власником другой частини помешкання, чи є для цього підтверджуючі документи та коли надавали документи про закриття другого рахунку до місцевої дільниці АТ Херсонгаз
Наталья від 15304 г каховка написав 30.11.2020:
Счетчик один ,счета два. Начисляют на оба. Владелец второго счета давно умер, а все начисляете. Руководство каховского горгаза в курсе. Но мы ничего не можем сделать это все Херсон. Ни где такого нет, ни за свет , ни за воду. Номера счетов 15304 и 6707.
Счетчик один ,счета два. Начисляют на оба. Владелец второго счета давно умер, а все начисляете. Руководство каховского горгаза в курсе. Но мы ничего не можем сделать это все Херсон. Ни где такого нет, ни за свет , ни за воду. Номера счетов 15304 и 6707.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Будь ласка уточніть коли ви стали власником другой частини помешкання, чи є для цього підтверджуючі документи та коли надавали документи про закриття другого рахунку до місцевої дільниці АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть коли ви стали власником другой частини помешкання, чи є для цього підтверджуючі документи та коли надавали документи про закриття другого рахунку до місцевої дільниці АТ Херсонгаз
Хачикян Ирина від 16391 г. Н. Каховка написав 30.11.2020:
Здравствуйте. Я оплатила за распридиления через укрпочту 23.11.2020 номер платежа 1021625647 сума платежа 196 грн. 40 коп почему в личном кабинете на 30.11.2020 Борг за Листопад 2020 р. 157,07 грн. Прошу на основании выше указной квитанции снять долг. Зарание благодарю.
Здравствуйте. Я оплатила за распридиления через укрпочту 23.11.2020 номер платежа 1021625647 сума платежа 196 грн. 40 коп почему в личном кабинете на 30.11.2020 Борг за Листопад 2020 р. 157,07 грн. Прошу на основании выше указной квитанции снять долг. Зарание благодарю.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Хачикян Ирина.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дмитрук Віра Михайлівна від м. Херсон вул. Чарівна, 12 о/р 230087 написав 29.11.2020:
Добрий день. Нам так і не принесли договір про розподіл природного газу. Вже виникла заборгованність, у звязку з карантином не маю змоги дійти до Херсонгазу. Можливо скинути його на електронну адресу та квитанції про оплату, не знаю на які рахунки оплачувати? Хочу оплатити та не знаю куди. Дякую за відповідь.
Добрий день. Нам так і не принесли договір про розподіл природного газу. Вже виникла заборгованність, у звязку з карантином не маю змоги дійти до Херсонгазу. Можливо скинути його на електронну адресу та квитанції про оплату, не знаю на які рахунки оплачувати? Хочу оплатити та не знаю куди. Дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрук Віра Михайлівна.
Договори у вас в наявності з 2017 року. Карантин не є і не може бути причиною для несплати за спожиті послуги. Також повідомляємо, що за розподіл протягом поточного року було здійснено 1 платжі у травні. Якщо ви втратили реквізити нагадуємо: Реквізити АТ “Херсонгаз” для оплати за послуги з розподілу природного газу: 73036, м. Херсон, вул. Поповича, буд. 3, р/рUA053808050000000026005619739 АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805, ЄДРПОУ 03355353. Призначення платежу: особовий рахунок, ПІБ, район, адреса, за розподіл природного газу.
Дякуємо за звернення.
Договори у вас в наявності з 2017 року. Карантин не є і не може бути причиною для несплати за спожиті послуги. Також повідомляємо, що за розподіл протягом поточного року було здійснено 1 платжі у травні. Якщо ви втратили реквізити нагадуємо: Реквізити АТ “Херсонгаз” для оплати за послуги з розподілу природного газу: 73036, м. Херсон, вул. Поповича, буд. 3, р/рUA053808050000000026005619739 АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805, ЄДРПОУ 03355353. Призначення платежу: особовий рахунок, ПІБ, район, адреса, за розподіл природного газу.
Лидия Забудськая від 96, Новая Каховка написав 27.11.2020:
в данный момент не проживаю в квартире. Соседи сказали что газовщики из-за нашей одной квартиры в доме толи не могут включить газ. Ни по одному телефону не снимают трубку в Херсонгазе (например 05549 4 55 75). Буду на квартире только один день 30-го ноября. ПОдскажите, по какому телефону можно с кем-то договориться чтоб показать наш счетчик в квартире?? Заранее большое спасибо!!
в данный момент не проживаю в квартире. Соседи сказали что газовщики из-за нашей одной квартиры в доме толи не могут включить газ. Ни по одному телефону не снимают трубку в Херсонгазе (например 05549 4 55 75). Буду на квартире только один день 30-го ноября. ПОдскажите, по какому телефону можно с кем-то договориться чтоб показать наш счетчик в квартире?? Заранее большое спасибо!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия Забудськая.
Новокаховське міжрайонне управління АТ “Херсонгаз” 74900, м.Нова Каховка, вул. Дружби, 33А, тел.код — 05549 Начальник управління Лисенко Дмитро Володимирович 4-20-67 Провідний інженер Лисенко Анастасія Олександрівна 4-33-17 Управління обліку газу Волощук Ганна Олександрівна 4-64-88, 4-55-84
Дякуємо за звернення.
Новокаховське міжрайонне управління АТ “Херсонгаз” 74900, м.Нова Каховка, вул. Дружби, 33А, тел.код — 05549 Начальник управління Лисенко Дмитро Володимирович 4-20-67 Провідний інженер Лисенко Анастасія Олександрівна 4-33-17 Управління обліку газу Волощук Ганна Олександрівна 4-64-88, 4-55-84
Любовь пгт. Камышаны від 206929 написав 27.11.2020:
Здравствуйте . Скажите пожалуйста. Это правда что 1 января 2021 года ТОВ "Херсонрегіонгаз" пекращает поставки газа потребителям Херсонской обл. Если это так что тогда делать потребителям в которых есть большая переплата за газ?
Здравствуйте . Скажите пожалуйста. Это правда что 1 января 2021 года ТОВ "Херсонрегіонгаз" пекращает поставки газа потребителям Херсонской обл. Если это так что тогда делать потребителям в которых есть большая переплата за газ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любовь пгт. Камышаны.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Вікторія від Смт Архангельське написав 27.11.2020:
Доброго дня.Згідно рахунку #5-28122 за транспортування природного газу за листопад на суму 95,12 було надлишково перераховано кошти у розмірі 1000 грн Як повернути надлишок 904,88?
Доброго дня.Згідно рахунку #5-28122 за транспортування природного газу за листопад на суму 95,12 було надлишково перераховано кошти у розмірі 1000 грн Як повернути надлишок 904,88?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вікторія.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Алла від 6-2093 пгт Козацьке написав 25.11.2020:
Уважаемый Админ АТ Херсонгаз, я уже обращалась в банк, иначе откуда мне знать , почему банк не принимает мой платеж. Может я указываю не корректный л/с 6-2093?
Уважаемый Админ АТ Херсонгаз, я уже обращалась в банк, иначе откуда мне знать , почему банк не принимает мой платеж. Может я указываю не корректный л/с 6-2093?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Якщо споживач не може сформувати платіж для цього є відповідні працівники банківсьої установи, які мають в цоьму йому допомогти, зі свого боку АТ Херсонгаз у січні 2020 року надав усім банківським установам усі необхідні реквізити
Дякуємо за звернення.
Якщо споживач не може сформувати платіж для цього є відповідні працівники банківсьої установи, які мають в цоьму йому допомогти, зі свого боку АТ Херсонгаз у січні 2020 року надав усім банківським установам усі необхідні реквізити
Ольга від О/р 8754, 75612, М.КАРДАШИНКА, КАРДАША, буд. 10 написав 25.11.2020:
Добрый день ! По О/р 8754, 75612, М.КАРДАШИНКА, КАРДАША, буд. 10 .не засчитаны средства в оплату Январь -82,82, Апрель 82,82. Прошу Вас помочь поиске оплати. Контакт для связи 0957949879 Василий.
Добрый день ! По О/р 8754, 75612, М.КАРДАШИНКА, КАРДАША, буд. 10 .не засчитаны средства в оплату Январь -82,82, Апрель 82,82. Прошу Вас помочь поиске оплати. Контакт для связи 0957949879 Василий.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Анастасия від 13537, Докучаева 18, кв. 47 написав 25.11.2020:
Здравствуйте, по моему адресу на 10.11 были назначены работы (установка счетчика, и подключение газа) , но 9.11 мне позвонили и сказали что не приедут, так как нет заявление на сам счетчик. 10.11 я подвезла это заявление. Через 2-3 дня я позвонила узнать, на что мне ответили когда прийдет письмо позвонить на такой то там номер. Письмо так и не пришло, а может и пришло, но кто-то мог забрать (соседи неблагоприятные имеются) . Как можно ускорить процесс, по выезду бригады, и узнать бесплатно ли установят счетчик? Я уже 1,5 месяца жду.
Здравствуйте, по моему адресу на 10.11 были назначены работы (установка счетчика, и подключение газа) , но 9.11 мне позвонили и сказали что не приедут, так как нет заявление на сам счетчик. 10.11 я подвезла это заявление. Через 2-3 дня я позвонила узнать, на что мне ответили когда прийдет письмо позвонить на такой то там номер. Письмо так и не пришло, а может и пришло, но кто-то мог забрать (соседи неблагоприятные имеются) . Как можно ускорить процесс, по выезду бригады, и узнать бесплатно ли установят счетчик? Я уже 1,5 месяца жду.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Ваша адреса внесена до протоколу про установку від 20.11.20, очікуйте дзвінка від оператора
Дякуємо за звернення.
Ваша адреса внесена до протоколу про установку від 20.11.20, очікуйте дзвінка від оператора