Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5661 запис
Климова від 7080766 Херсон написав 03.02.2021
Добрый день. Подскажите пожалуйста я вышла замуж и поменяла фамилию. В ваших документах так же нужно поменять фамилию. Подскажите какие нужно прислать документы и куда их отправить.
Добрый день. Подскажите пожалуйста я вышла замуж и поменяла фамилию. В ваших документах так же нужно поменять фамилию. Подскажите какие нужно прислать документы и куда их отправить.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо ви власник особового рахунку, так, необхідно змінити дані
Якщо ви власник особового рахунку, так, необхідно змінити дані... Згорнути
Ольга від 627, Херсон написав 03.02.2021
Здравствуйте! Как можно узнать ЕIС код?
Здравствуйте! Как можно узнать ЕIС код?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті АТ Херсонгаз. Також код можна переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору з розподілу природного газу або рахунку на спожиті послуги — розподіл (транспортування). Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті АТ Херсонгаз. Також код можна переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору з розподілу природного газу або рахунку на спожиті послуги — розподіл (транспортування). Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.... Згорнути
Ольга від 206705, Херсон написав 03.02.2021
Добрый день, подскажите, пожалуйста, мы купили дом, нужно переоформить лицевой счет и внести изменения в проект (вынести счетчик на улицу и провести газ на кухню). В какие дни и в какие окна нам обращаться? Заранее спасибо за ответ.
Добрый день, подскажите, пожалуйста, мы купили дом, нужно переоформить лицевой счет и внести изменения в проект (вынести счетчик на улицу и провести газ на кухню). В какие дни и в какие окна нам обращаться? Заранее спасибо за ответ.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Після переоформлення рахунку, ви звертаєтеся до сервісного центру для здійснення корегування проекту. Все це можна здійснити за адресою Поповича 3
газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Після переоформлення рахунку, ви звертаєтеся до сервісного центру для здійснення корегування проекту. Все це можна здійснити за адресою Поповича 3... Згорнути
Яна від 4645, Казовка написав 03.02.2021
Укажите хоть один телефон по которому к вам можно дозвониться? 2 месяца я не могу найти с вами связь, вы либо отбиваете, либо просто не отвечаете ! Мне нужно разобраться с задолженностью ,КОТОРУЮ ВЫ мне приписали !
Укажите хоть один телефон по которому к вам можно дозвониться? 2 месяца я не могу найти с вами связь, вы либо отбиваете, либо просто не отвечаете ! Мне нужно разобраться с задолженностью ,КОТОРУЮ ВЫ мне приписали !... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Про яку заборгованість йде мова
Про яку заборгованість йде мова... Згорнути
Дорошенко Юрій від 16082171, м. Херсон написав 03.02.2021
Доброго ранку, скажіть будь-ласка, я кожен місяць в особистому кабінеті подаю показники газу, крім того розпочав фотографувати показники та відправляти через Вайбер-бот. Слід зазначити, що в квартирі ніхто не мешкає, і після повірки лічильника, на ньому постійно показує показники 00000. 02.02.2021 я сфотографував лічильник з показниками 00000 та відправив фото в Вайбер-бот, разом з цим мені повідомлено, що введені показники менші за останні зафіксовані в систем, незважаючи на те, що в мене показники 00000. В особистому кабінеті я побачив, що обходом контролера мені поставлено, що мною спожито 8 кубів газу. Скажіть будь-ласка який контролер і з якого дива, не попавши до мене в квартиру поставив показники такі та ствердив, що мною спожито 8 кубів газу, якщо я кожен місяць вношу свої показники до особистого кабінету та фотографую свій лічильник та відправляю це фото в Вайбер-бот. Що мені необхідно зробити, щоб ці показники були такі як є в дійсності. Якщо необхідно визвати контролера для звірки, то запишіть мене будь-ласка, а то дозвонитися на телефони указані на вашому сайті не можливо, вистояти в черзі біля ваших офісів також не можливо, пробував займати чергу о 5 ранку, не вистояв, закінчивсЯ робочий день. Чекаю вашої відповіді.
Доброго ранку, скажіть будь-ласка, я кожен місяць в особистому кабінеті подаю показники газу, крім того розпочав фотографувати показники та відправляти через Вайбер-бот. Слід зазначити, що в квартирі ніхто не мешкає, і після повірки лічильника, на ньому постійно показує показники 00000. 02.02.2021 я сфотографував лічильник з показниками 00000 та відправив фото в Вайбер-бот, разом з цим мені повідомлено, що введені показники менші за останні зафіксовані в систем, незважаючи на те, що в мене показники 00000. В особистому кабінеті я побачив, що обходом контролера мені поставлено, що мною спожито 8 кубів газу. Скажіть будь-ласка який контролер і з якого дива, не попавши до мене в квартиру поставив показники такі та ствердив, що мною спожито 8 кубів газу, якщо я кожен місяць вношу свої показники до особистого кабінету та фотографую свій лічильник та відправляю це фото в Вайбер-бот. Що мені необхідно зробити, щоб ці показники були такі як є в дійсності. Якщо необхідно визвати контролера для звірки, то запишіть мене будь-ласка, а то дозвонитися на телефони указані на вашому сайті не можливо, вистояти в черзі біля ваших офісів також не можливо, пробував займати чергу о 5 ранку, не вистояв, закінчивсЯ робочий день. Чекаю вашої відповіді.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ви сумлінно надавали показники до жовтня 2020 року. З 01.11.20 у вас розраховано планове споживання з причини відсутності показників. Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Ви сумлінно надавали показники до жовтня 2020 року. З 01.11.20 у вас розраховано планове споживання з причини відсутності показників. Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.... Згорнути
наталія від 12097560, м. Херсон написав 03.02.2021
В мене те ж питання: маю велику переплату за користування газом. Який варіант на сьогодні можливий, щоб ці кошти не втратити?
В мене те ж питання: маю велику переплату за користування газом. Який варіант на сьогодні можливий, щоб ці кошти не втратити?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.... Згорнути
Тетяна від 18296,Нові Лагері написав 03.02.2021
Доброго дня,чи можна в онлайн режимі,подати заявку на повернення переплачених коштів,за спожитий газ,так як в нашому горгазі цілодобові черги.
Доброго дня,чи можна в онлайн режимі,подати заявку на повернення переплачених коштів,за спожитий газ,так як в нашому горгазі цілодобові черги.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.... Згорнути
Олена від 42074007 Херсон написав 03.02.2021
Добрий ранок. Підкажіть будь ласка, якщо є переплата по газу Херсонрегіонгаз, що потрібно робити? Договір приєднання вже підписали з ХОЕК.
Добрий ранок. Підкажіть будь ласка, якщо є переплата по газу Херсонрегіонгаз, що потрібно робити? Договір приєднання вже підписали з ХОЕК.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.... Згорнути
Володимир від 212587, Чорнобаївка написав 02.02.2021
Доброго вечора. Підскажіть, будь ласка, не встигли забрати переплату за природній газ з ТОВ "Херсонрегiонгаз", чи можна цю переплату перекинути на рахунок АТ "Херсонгаз" по розподілу природного газу?
Доброго вечора. Підскажіть, будь ласка, не встигли забрати переплату за природній газ з ТОВ "Херсонрегiонгаз", чи можна цю переплату перекинути на рахунок АТ "Херсонгаз" по розподілу природного газу?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ні, така операція неможлива. Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Ні, така операція неможлива. Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.... Згорнути
Сергей від 226808 написав 02.02.2021
вам отправить десяток скринов страниц работы вашего сайта?????????????????? мне необходимо по ночам пытаться войти в свой кабинет???? вы строчите смски о необходимости своевременно внести показания??????
вам отправить десяток скринов страниц работы вашего сайта?????????????????? мне необходимо по ночам пытаться войти в свой кабинет???? вы строчите смски о необходимости своевременно внести показания??????... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Нема необхідності не спати вночі, показники вносяться протягом 5 діб з 01 по 05 число щомісяця. З 11.00 02.02.21 ніяких проблем з роботою особистого кабінету немає.
Нема необхідності не спати вночі, показники вносяться протягом 5 діб з 01 по 05 число щомісяця. З 11.00 02.02.21 ніяких проблем з роботою особистого кабінету немає.... Згорнути