Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5068 записів
Анатолий Кузьмич від 38542 написав 23.12.2020:
Здравствуйте! Обращение моё за 23.12.2020 по поводу ежемесячных показаний счётчика для Херсонрегионгаза. Вы просили уточнить Мой адрес г. Херсон ул.Суворова 1, кв 41= Спасибо
Здравствуйте! Обращение моё за 23.12.2020 по поводу ежемесячных показаний счётчика для Херсонрегионгаза. Вы просили уточнить Мой адрес г. Херсон ул.Суворова 1, кв 41= Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолий Кузьмич.
Для повторного листування просимо зберігати всю історію повідомлень
Дякуємо за звернення.
Для повторного листування просимо зберігати всю історію повідомлень
Юрій Вікторович від О/р 50646, м.Херсон написав 23.12.2020:
Доброго дня, панове! Термін повірки мого лічильника закінчився ще в липні цього року. Я чекав повідомлення про повірку, але воно досі не надійшло. Які дії я повинен здійснити? З повагою, Ю.В.
Доброго дня, панове! Термін повірки мого лічильника закінчився ще в липні цього року. Я чекав повідомлення про повірку, але воно досі не надійшло. Які дії я повинен здійснити? З повагою, Ю.В.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрій Вікторович.
Періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування, монтаж, технічне обслуговування та пов'язаний з такою повіркою ремонт) лічильників газу, які встановлені для розрахунків за спожитий природний газ побутовими споживачами (населенням) для їх побутових потреб, здійснюється за рахунок Оператора ГРМ незалежно від того, чи є він власником ЗВТ. На період зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки Оператор ГРМ встановлює лічильники газу з обмінного фонду. По факту оновлення обмінного фонду лічильників газу, аналогічних встановленому у Вашій оселі лічильнику РЛ G4, Товариство завчасно надасть повідомлення про зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки. Нагадуємо, що побутовий споживач, на території та/або в приміщенні якого встановлений лічильник газу, зобов'язаний забезпечити доступ представникам Оператора ГРМ після пред'явлення ними службових посвідчень для проведення робіт з демонтажу лічильника на повірку.
Дякуємо за звернення.
Періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування, монтаж, технічне обслуговування та пов'язаний з такою повіркою ремонт) лічильників газу, які встановлені для розрахунків за спожитий природний газ побутовими споживачами (населенням) для їх побутових потреб, здійснюється за рахунок Оператора ГРМ незалежно від того, чи є він власником ЗВТ. На період зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки Оператор ГРМ встановлює лічильники газу з обмінного фонду. По факту оновлення обмінного фонду лічильників газу, аналогічних встановленому у Вашій оселі лічильнику РЛ G4, Товариство завчасно надасть повідомлення про зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки. Нагадуємо, що побутовий споживач, на території та/або в приміщенні якого встановлений лічильник газу, зобов'язаний забезпечити доступ представникам Оператора ГРМ після пред'явлення ними службових посвідчень для проведення робіт з демонтажу лічильника на повірку.
Татьяна від 222080 Херсон с Степановка написав 23.12.2020:
Скажите пожалуйста-надо ли выбирать поставщика газа и как это сделать ,в какой срок???
Скажите пожалуйста-надо ли выбирать поставщика газа и как это сделать ,в какой срок???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Ерёменко Лариса Павловна від 100918, г.Новая Каховка написав 23.12.2020:
13.12.20 г. скончался мой отец, на которого оформлен договор на газоснабжение жилого дома по адресу в Новой Каховке пер.Матросова., 5. Кроме него в доме никто прописан не был. Право наследования у меня, как единственной дочери, возникает не ранее 13.06.21г. Как быть в данной ситуации с переоформлением договора на газоснабжение и транспортировку газа, ведь я не могу представить ни договора на свое имя, ни документов на право владения домом. Подскажите алгоритм действий в данной ситуации. Спасибо.
13.12.20 г. скончался мой отец, на которого оформлен договор на газоснабжение жилого дома по адресу в Новой Каховке пер.Матросова., 5. Кроме него в доме никто прописан не был. Право наследования у меня, как единственной дочери, возникает не ранее 13.06.21г. Как быть в данной ситуации с переоформлением договора на газоснабжение и транспортировку газа, ведь я не могу представить ни договора на свое имя, ни документов на право владения домом. Подскажите алгоритм действий в данной ситуации. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ерёменко Лариса Павловна.
Зверніться до нотаріуса за довідкою на право вступу у спадщину.
Дякуємо за звернення.
Зверніться до нотаріуса за довідкою на право вступу у спадщину.
Наталія від 8094470 написав 23.12.2020:
Добрий день! Як отримати ЕІС код?
Добрий день! Як отримати ЕІС код?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ)
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ)
Орлова Мария від 56095780 написав 23.12.2020:
Добрый день! Как решить вопрос с неправильными показаниями счетчика в ЛК ( не жилая квартира и недавно был контролер. зафиксировал показания 205 м.куб) . ежемесячно я подаю те же показания. в этом месяце обнаружила. что их изменили на 230( без моего ведома). соответственно начислив долг. Мне что ежемесячно делать сверку и вызывать контролера в нежилую квартиру??? Подобную ситуацию я обнаружила и по другим адресам, кот я контролирую( показания переданные через личный кабинет не соответствуют тем. которые давал потребитель!!! Как такое возможно??? Приходить и стоять сутками под офисами нет возможности. к тому же один из потребителей- инвалид... Куда писать жалобу??? или Заявление???
Добрый день! Как решить вопрос с неправильными показаниями счетчика в ЛК ( не жилая квартира и недавно был контролер. зафиксировал показания 205 м.куб) . ежемесячно я подаю те же показания. в этом месяце обнаружила. что их изменили на 230( без моего ведома). соответственно начислив долг. Мне что ежемесячно делать сверку и вызывать контролера в нежилую квартиру??? Подобную ситуацию я обнаружила и по другим адресам, кот я контролирую( показания переданные через личный кабинет не соответствуют тем. которые давал потребитель!!! Как такое возможно??? Приходить и стоять сутками под офисами нет возможности. к тому же один из потребителей- инвалид... Куда писать жалобу??? или Заявление???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Орлова Мария.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та населений пункт
Надежда від 1072342 Херсон написав 23.12.2020:
Добрый день.Как вернуть переплату? Что для этого нужно, алгоритм действий?
Добрый день.Как вернуть переплату? Что для этого нужно, алгоритм действий?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Надежда.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Ирина від 215032 написав 23.12.2020:
Здравствуйте! Скажите пожалуйста мне должны распломбировали ввод. Заявку оставила 21 числа и оплатила. Где или как я могу узнать когда ко мне приедут или прошла ли оплата?
Здравствуйте! Скажите пожалуйста мне должны распломбировали ввод. Заявку оставила 21 числа и оплатила. Где или как я могу узнать когда ко мне приедут или прошла ли оплата?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Для цього зверніться до сервісної служби , де ви оформляли заявку на проведення робіт.
Дякуємо за звернення.
Для цього зверніться до сервісної служби , де ви оформляли заявку на проведення робіт.
Анатолий Кузьмич від 38542 написав 23.12.2020:
Доброе утро! С наступающими Новогодними праздниками!Имею переплату за газ на 01.12.2020 года 173.36 грн.Обратился в Херсонрегионгаз-получил ответ: надо представить документы: заяву и другие понятные. А вот с ежемесячными показаниями счетчика - вопрос где я из возьму. Ежемесячно передавал показания через кабинет, оплату производил через интернет через банк. Банковские квитанции и заполненная абонентская книжка имеются, достаточно ли этих данных? Спасибо
Доброе утро! С наступающими Новогодними праздниками!Имею переплату за газ на 01.12.2020 года 173.36 грн.Обратился в Херсонрегионгаз-получил ответ: надо представить документы: заяву и другие понятные. А вот с ежемесячными показаниями счетчика - вопрос где я из возьму. Ежемесячно передавал показания через кабинет, оплату производил через интернет через банк. Банковские квитанции и заполненная абонентская книжка имеются, достаточно ли этих данных? Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолий Кузьмич.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Любов від Скадовськ написав 23.12.2020:
Я более 5 лет живу в доме, являюсь единственным прописанным в доме, и исправно оплачиваю счета за газ. Но я не собственник. Собственник живет за границей, не приезжает и нет никакой связи. Могу ли я переоформить лицевой счет на себя? Есть копия правоустанавливающего на дом и копия паспорта владельца (инн нет). Спасибо
Я более 5 лет живу в доме, являюсь единственным прописанным в доме, и исправно оплачиваю счета за газ. Но я не собственник. Собственник живет за границей, не приезжает и нет никакой связи. Могу ли я переоформить лицевой счет на себя? Есть копия правоустанавливающего на дом и копия паспорта владельца (инн нет). Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Для цього вам необхідно отримати згоду або довіреність від власника.
Дякуємо за звернення.
Для цього вам необхідно отримати згоду або довіреність від власника.