Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4940 записів
Нина Павловна від UA823223130000026031000001473; ЕДРПОУ: 39500143. Херсон написав 04.05.2020:
по указанному счету регулярно приходят крупные счета, на много превышающие реальные расходы газа. Осенью 2019 года, как тогда ваше ведомство неоднократно просило потребителей, заранее были внесены большие суммы предоплаты. Сейчас еще далеко не все средства использованы. Может быть стоит прислать контролера и убедиться в реальном состоянии дел? Раз данным, отправляемым при осуществлении оплаты вы не доверяете? С уважением...
по указанному счету регулярно приходят крупные счета, на много превышающие реальные расходы газа. Осенью 2019 года, как тогда ваше ведомство неоднократно просило потребителей, заранее были внесены большие суммы предоплаты. Сейчас еще далеко не все средства использованы. Может быть стоит прислать контролера и убедиться в реальном состоянии дел? Раз данным, отправляемым при осуществлении оплаты вы не доверяете? С уважением...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Нина Павловна.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Наталья від 1254 Олешки Херсонская обл. написав 04.05.2020:
04.05.2020. Л/с 1254. Добрый день! Я отправила 24.04.2020 электронное письмо с просьбой .До сих пор ответа нет. Сколько времени нужно ждать? И как узнать , что документы оформлены правильно и получены? Родители - пенсионеры нервничают .Помогите!
04.05.2020. Л/с 1254. Добрый день! Я отправила 24.04.2020 электронное письмо с просьбой .До сих пор ответа нет. Сколько времени нужно ждать? И как узнать , что документы оформлены правильно и получены? Родители - пенсионеры нервничают .Помогите!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Про що саме надсилали листа, зазначте ПІБ заявника
Дякуємо за звернення.
Про що саме надсилали листа, зазначте ПІБ заявника
Татьяна від 17027 написав 04.05.2020:
О/р 17027 генічеськ. Я оплатила квітанцію за перерозподіл газу від 09.04.2020 за березень 2020 року у сумі 28.13 грн. З картки. Номер чека про оплату 010084493641 від 09.04.2020. але не вказала адресу.м. генічеськ вул. Курсова 5.кв.28. курганская л.н. о/р 17027. Чи є можливим вирішення питання щодо зарахування цієї суми 28.13 за перерозподіл Газа за березень.?
О/р 17027 генічеськ. Я оплатила квітанцію за перерозподіл газу від 09.04.2020 за березень 2020 року у сумі 28.13 грн. З картки. Номер чека про оплату 010084493641 від 09.04.2020. але не вказала адресу.м. генічеськ вул. Курсова 5.кв.28. курганская л.н. о/р 17027. Чи є можливим вирішення питання щодо зарахування цієї суми 28.13 за перерозподіл Газа за березень.?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Ольга від 231069 Херсон написав 03.05.2020:
Большое спасибо. Мое обращение через электронную почту приняли и помогли решить проблему. Успехов вам в дальнейшей работе 🙂
Большое спасибо. Мое обращение через электронную почту приняли и помогли решить проблему. Успехов вам в дальнейшей работе 🙂
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Дякуємо, раді були допомогти
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, раді були допомогти
Валентина Олексіївна від 1713, м. Нова Каховка вул Дружби 15 кв. 27 написав 01.05.2020:
21 февраля 2020 года я сделала оплату за транспотировку газа в сумме 60грн,то есть за 10месяцев на перед. Оплата выполнена в кассе Одесского отделения Приватбанка, номер квитанции0.0.1626626409. Но до сих пор в личном кабинете стоит долг, который с каждым месяцем растет.Как это понимать? В даный момент я временно нахожусь в Одессе ,после карантина я вернусь домой. может причина в том, что я поменяла Windos и сменила електронную почту,сейчас я указала новую, а старая у меня была valya.novaya@ukr.net. Прошу разобраться с платежами за транспортировку газа ведь я уплатила
21 февраля 2020 года я сделала оплату за транспотировку газа в сумме 60грн,то есть за 10месяцев на перед. Оплата выполнена в кассе Одесского отделения Приватбанка, номер квитанции0.0.1626626409. Но до сих пор в личном кабинете стоит долг, который с каждым месяцем растет.Как это понимать? В даный момент я временно нахожусь в Одессе ,после карантина я вернусь домой. может причина в том, что я поменяла Windos и сменила електронную почту,сейчас я указала новую, а старая у меня была valya.novaya@ukr.net. Прошу разобраться с платежами за транспортировку газа ведь я уплатила
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина Олексіївна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Елена від 1670, Новая Каховка написав 30.04.2020:
Здравствуйте, я уже дважды писала (последний раз 24.04.2020г.) по поводу оплаты ЗА РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ГАЗА В СУММЕ 44,64 грн., оплата прошла 30.01.2020 г. код кв. 1855-6109-7094-1682 Платила через Прива 24. Все данные указаны: ФИО, адрес, лицевой счет. Вы пишите, что эти суммы зачислены на какой-то счет. Почему я должна для подтверждения моей же оплаты должна сканировать кучу своих документов, если я могу переслать фото моего платежа. Я думаю, что все эти сложности направлены на то, чтобы усложнить абонентам возможность доказать права на их же проплату. Это просто безобразие!
Здравствуйте, я уже дважды писала (последний раз 24.04.2020г.) по поводу оплаты ЗА РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ГАЗА В СУММЕ 44,64 грн., оплата прошла 30.01.2020 г. код кв. 1855-6109-7094-1682 Платила через Прива 24. Все данные указаны: ФИО, адрес, лицевой счет. Вы пишите, что эти суммы зачислены на какой-то счет. Почему я должна для подтверждения моей же оплаты должна сканировать кучу своих документов, если я могу переслать фото моего платежа. Я думаю, что все эти сложности направлены на то, чтобы усложнить абонентам возможность доказать права на их же проплату. Это просто безобразие!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Ніяких складнощів немає, якщо ви виконаєте умови запропонованої інструкції, та надасте 2 документи: заяву та квитанції.
Дякуємо за звернення.
Ніяких складнощів немає, якщо ви виконаєте умови запропонованої інструкції, та надасте 2 документи: заяву та квитанції.
Григорий від 3214 Скадовск написав 30.04.2020:
Здравствуйте. Вопрос, почему я не могу внести показания за предыдущий месяц ведь было указание о внесении показаний за два дня до первого числа и три дня после первого, РЕС уже так делает?
Здравствуйте. Вопрос, почему я не могу внести показания за предыдущий месяц ведь было указание о внесении показаний за два дня до первого числа и три дня после первого, РЕС уже так делает?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Григорий.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх, та сплатити вартість спожитого газу до 10 числа поточного місяця за минулий, за розподіл газу - сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх, та сплатити вартість спожитого газу до 10 числа поточного місяця за минулий, за розподіл газу - сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць.
Виталий від 229112 Херсон написав 30.04.2020:
Добрый день Как я понял вы предлагаете два варианта меня интересует только один чтобы моя оплата была засчитана. По моему в платежке все данные кто оплатил ,с какого банка ,какому банку ,указаны все реквизиты и за что произведена оплата.Единственно что не указан мой личный счет 229112 так как тогда еще неизвестно было что Херсонрегионгаз и Херсонгаз один и тот же счет. Так какие еще документы нужны .Зачем заявление ксерокс паспорта и т.д и т.п Я проблему изложил , какие еще дополнительные документы нужны конкретный перечень
Добрый день Как я понял вы предлагаете два варианта меня интересует только один чтобы моя оплата была засчитана. По моему в платежке все данные кто оплатил ,с какого банка ,какому банку ,указаны все реквизиты и за что произведена оплата.Единственно что не указан мой личный счет 229112 так как тогда еще неизвестно было что Херсонрегионгаз и Херсонгаз один и тот же счет. Так какие еще документы нужны .Зачем заявление ксерокс паспорта и т.д и т.п Я проблему изложил , какие еще дополнительные документы нужны конкретный перечень
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виталий.
Будь ласка більш уважніше перечитайте попереднє повідомлення.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка більш уважніше перечитайте попереднє повідомлення.
Ігор від 5707, Берислав написав 29.04.2020:
Сьогодні на електронну пошту була надіслана заява на ім'я Зангієва А.Г. Чому ще не розглянута?
Сьогодні на електронну пошту була надіслана заява на ім'я Зангієва А.Г. Чому ще не розглянута?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ігор.
Зазначте ПІБ заявника
Дякуємо за звернення.
Зазначте ПІБ заявника
Виталий від 229112 Херсон написав 29.04.2020:
Я вам все проплаты перечислил -01.30.2020 оплатил 42.56 ,04.09.2020 -42.56грн и 04.16.2020 170.24 грн в сумме получается 255.36грн У меня три пролаты а вы учитываете только две 170.24грн и 42.56 грн а куда делась проплата ещё одна 42.56грн за 01.30.2020 её в кабинете нет
Я вам все проплаты перечислил -01.30.2020 оплатил 42.56 ,04.09.2020 -42.56грн и 04.16.2020 170.24 грн в сумме получается 255.36грн У меня три пролаты а вы учитываете только две 170.24грн и 42.56 грн а куда делась проплата ещё одна 42.56грн за 01.30.2020 её в кабинете нет
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виталий.
За вказаним особовим рахунком надійшло 2 оплати. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
За вказаним особовим рахунком надійшло 2 оплати. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.