Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4872 записи
Олександр від 730 Верхній Рогачик написав 22.04.2020:
Добрий день. Скажіть будьласка коли буде результат? Дякую.
Добрий день. Скажіть будьласка коли буде результат? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Ваші документи отримано. Усі заяви розглядаються у порядку черги. Оскільки заяв дуже багато, просимо зачекати. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, будуть відображені в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Дякуємо за звернення.
Ваші документи отримано. Усі заяви розглядаються у порядку черги. Оскільки заяв дуже багато, просимо зачекати. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, будуть відображені в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Виталий від 229112 Херсон написав 22.04.2020:
Адміністрація АТ “Херсонгаз” № 17309 від 21.04.2020 Споживачу ПОНОМАРЕНКО ВИТАЛИЙ ИВАНО о/р 229112 за адресою 73035, м. ХЕРСОН, ДНІПРОВСЬКИЙ, 29 СХІДНА, буд. 9-А EIC-код 56XM35T00229112P ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ АТ “Херсонгаз” (далі - Оператор ГРМ) повідомляє, що станом на 21.04.2020 Ваша заборгованісь за послуги розподілу природного газу, без нарахувань за квітень, становить 85,12 грн. “Херсонгаз” Добрый день я получил это письмо с непонятным содержанием.Какой долг какие 85.12грн у меня 2 платежки 04.09-42,56 грн, и 04.16-170.24 грн .Я отправил письмо в электронном в виде на Secretary@gaz.kherson.ua и приложение с платежками. В связи с карантином прийти по указанному адресу не смогу. Пожалуйста проверьте очевидно произошло какое то недоразумение
Адміністрація АТ “Херсонгаз” № 17309 від 21.04.2020 Споживачу ПОНОМАРЕНКО ВИТАЛИЙ ИВАНО о/р 229112 за адресою 73035, м. ХЕРСОН, ДНІПРОВСЬКИЙ, 29 СХІДНА, буд. 9-А EIC-код 56XM35T00229112P ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ АТ “Херсонгаз” (далі - Оператор ГРМ) повідомляє, що станом на 21.04.2020 Ваша заборгованісь за послуги розподілу природного газу, без нарахувань за квітень, становить 85,12 грн. “Херсонгаз” Добрый день я получил это письмо с непонятным содержанием.Какой долг какие 85.12грн у меня 2 платежки 04.09-42,56 грн, и 04.16-170.24 грн .Я отправил письмо в электронном в виде на Secretary@gaz.kherson.ua и приложение с платежками. В связи с карантином прийти по указанному адресу не смогу. Пожалуйста проверьте очевидно произошло какое то недоразумение
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виталий.
З урахуванням платежу за розподіл від 21.04.20 у вас переплата - 42,56 грн
Дякуємо за звернення.
З урахуванням платежу за розподіл від 21.04.20 у вас переплата - 42,56 грн
Вадим від 214666, Херсон написав 21.04.2020:
Получил письмо по электронной почте "ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ". Первый вопрос, откуда у меня долг 130,38 грн. Если у меня все оплачено и на все есть квитанции об оплате, последняя проводилась 09,04,2020. Второй вопрос, Согласно закону № 3219 від 16.03.2020 р, а именно пункт 7 - припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі;, или закон не для вас? Вопрос третий, в письме меня не просили оплатить до какого то числа, чтоб не отключили, мне четко указали что 27,04 меня отключат от газа. Настоятельно прошу ответить как мне поступать в данном случае, и что это за самоуправство по отключению в период карантина?
Получил письмо по электронной почте "ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ". Первый вопрос, откуда у меня долг 130,38 грн. Если у меня все оплачено и на все есть квитанции об оплате, последняя проводилась 09,04,2020. Второй вопрос, Согласно закону № 3219 від 16.03.2020 р, а именно пункт 7 - припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі;, или закон не для вас? Вопрос третий, в письме меня не просили оплатить до какого то числа, чтоб не отключили, мне четко указали что 27,04 меня отключат от газа. Настоятельно прошу ответить как мне поступать в данном случае, и что это за самоуправство по отключению в период карантина?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вадим.
Станом на 22.04.20 надійшло 2 оплати від 11.02 та 11.03. Борг становить 260,84 грн.
Дякуємо за звернення.
Станом на 22.04.20 надійшло 2 оплати від 11.02 та 11.03. Борг становить 260,84 грн.
Татьяна від 13079650 Херсон написав 21.04.2020:
Добрый день. Проконсультируйте , пожалуйста, по такому вопросу. Я оплатила в феврале месяце услугу по распределению газа за полгода вперед. Сделала это через терминал Ощадбанка, но по каим-то причинам эти деньги не зашли на счет. Когда я об этом узнала , то написала на электронную почту secretary@gaz.kherson.ua Заявление на имя Зангиева А.Г. с просьбой зачислить денежные средства на мой расчетный счет и приложила фото всех документов - паспорта, кода, квитанции об оплате и самого заявления. На следующий день с другой эл.почты khersoggaz@in.com мне пришло "повідомлення про припинення розподілу газу", в котором было указано, что у меня долг за 3 месяца (несмотря на то, что я оплатила 6 мес. и предоставила все документы) и было предупреждение, что если я не оплачу долг, то через неделю ко мне в квартиру придут представители Херсонгаза и отключат мне газ. Подскажите, какие действия я должна предпринять, к кому обратиться, чтобы приняли во внимание тот факт, что я реально оплатила услугу, и нет оснований отключать мне газ. Я бы давно уже пошла в Херсонгаз сама лично, но там сказали, что в связи с карантином абонентов они не принимают. Спасибо за ответ.
Добрый день. Проконсультируйте , пожалуйста, по такому вопросу. Я оплатила в феврале месяце услугу по распределению газа за полгода вперед. Сделала это через терминал Ощадбанка, но по каим-то причинам эти деньги не зашли на счет. Когда я об этом узнала , то написала на электронную почту secretary@gaz.kherson.ua Заявление на имя Зангиева А.Г. с просьбой зачислить денежные средства на мой расчетный счет и приложила фото всех документов - паспорта, кода, квитанции об оплате и самого заявления. На следующий день с другой эл.почты khersoggaz@in.com мне пришло "повідомлення про припинення розподілу газу", в котором было указано, что у меня долг за 3 месяца (несмотря на то, что я оплатила 6 мес. и предоставила все документы) и было предупреждение, что если я не оплачу долг, то через неделю ко мне в квартиру придут представители Херсонгаза и отключат мне газ. Подскажите, какие действия я должна предпринять, к кому обратиться, чтобы приняли во внимание тот факт, что я реально оплатила услугу, и нет оснований отключать мне газ. Я бы давно уже пошла в Херсонгаз сама лично, но там сказали, что в связи с карантином абонентов они не принимают. Спасибо за ответ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Будь ласка зазначте ПІБ заявника
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте ПІБ заявника
Инга від 230011, Богданівка написав 21.04.2020:
Доброго дня, як отримати інформацію на оплату послуг з розподілу та постачання природного газу. Не можу створити особистий кабінет, пише, що сума останнього платежу не відповідає призначенню платежу.
Доброго дня, як отримати інформацію на оплату послуг з розподілу та постачання природного газу. Не можу створити особистий кабінет, пише, що сума останнього платежу не відповідає призначенню платежу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Инга.
Оскільки суми платежів є персональними даними споживача, вони не можуть бути озвучені по телефону або електронною поштою. Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повинні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстрації та користування особовим кабінетом (0552) 35-47-87
Дякуємо за звернення.
Оскільки суми платежів є персональними даними споживача, вони не можуть бути озвучені по телефону або електронною поштою. Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повинні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстрації та користування особовим кабінетом (0552) 35-47-87
Григорий від 3214 написав 21.04.2020:
Здравствуйте. Я опять к Вам по распределению газа так как я его оплатил на счет 3215 получается что с опозданием но я его все же оплатил второй раз. Скажите пожалуйста, Вас не касается постановление Верховної Ради от 17 марта на время карантина и после его 30 дней запрещено отключать в случае не уплаты или не полной платы клиентов от энерго носителей. По моему закон для всех.
Здравствуйте. Я опять к Вам по распределению газа так как я его оплатил на счет 3215 получается что с опозданием но я его все же оплатил второй раз. Скажите пожалуйста, Вас не касается постановление Верховної Ради от 17 марта на время карантина и после его 30 дней запрещено отключать в случае не уплаты или не полной платы клиентов от энерго носителей. По моему закон для всех.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Григорий.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Альбина від 2414 написав 21.04.2020:
Добрий день.оплачиваю доставку газа каждый месяц.ща январь не прошел платеж на счёт т.к. не указала адрес.уже два раза высылала на электронную почту письма для уточнения платежа,а реакции никакой.толтко пришло уведомление для самостоятельного отказа от газа.сейчас,когда прием граждан не идёт,как ещё вам предоставить квитанции? предупреждение вы высылаете на почту,так почему сложно ответить на мои письма о рассмотрении моих документов на мою электронную почту? ваш ответ в гостевой книге сложно найти среди других пользователей.код квитанции 1855 5245 3370 8371 прошу зачислить на счёт 2414 Голая Пристань,ул.Днепровая 28а.Поддудная Мария Анатольевна
Добрий день.оплачиваю доставку газа каждый месяц.ща январь не прошел платеж на счёт т.к. не указала адрес.уже два раза высылала на электронную почту письма для уточнения платежа,а реакции никакой.толтко пришло уведомление для самостоятельного отказа от газа.сейчас,когда прием граждан не идёт,как ещё вам предоставить квитанции? предупреждение вы высылаете на почту,так почему сложно ответить на мои письма о рассмотрении моих документов на мою электронную почту? ваш ответ в гостевой книге сложно найти среди других пользователей.код квитанции 1855 5245 3370 8371 прошу зачислить на счёт 2414 Голая Пристань,ул.Днепровая 28а.Поддудная Мария Анатольевна
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Альбина.
Ваша заява отримана
Дякуємо за звернення.
Ваша заява отримана
Григорий від 3214 написав 21.04.2020:
Здравствуйте мнепришло сообщение что на счет 3215 не было оплаты и сейчас нужно самому отказаться от пользования газом. Так как я оплачиваю два счета с одного компьютера то получилось что адрес я внес правильно, а компьютер счет не перевел и получилось что на счет 3214 произошло две оплаты и Вы об этом почему то промолчали. Если Вы обратите внимание что это один адрес только разные квартиры и труба одна и та же то за транспортировку было оплачено. Но сейчас я повторно оплатил на счет 3215 и думаю что само изоляцию мне делать не нужно.
Здравствуйте мнепришло сообщение что на счет 3215 не было оплаты и сейчас нужно самому отказаться от пользования газом. Так как я оплачиваю два счета с одного компьютера то получилось что адрес я внес правильно, а компьютер счет не перевел и получилось что на счет 3214 произошло две оплаты и Вы об этом почему то промолчали. Если Вы обратите внимание что это один адрес только разные квартиры и труба одна и та же то за транспортировку было оплачено. Но сейчас я повторно оплатил на счет 3215 и думаю что само изоляцию мне делать не нужно.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Григорий.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Лариса від 6824 и 9926 г.Новая Каховка написав 21.04.2020:
Здравствуйте.Оплатила уже 3 раза за транспортировку газа (по 62.57),получаю счет с долгом и ,понимаю,что оплата не зафиксирована.Аналогично и по другому счету 9926(оплачивала вместе),там другая сумма.Тоже долг.Как быть?
Здравствуйте.Оплатила уже 3 раза за транспортировку газа (по 62.57),получаю счет с долгом и ,понимаю,что оплата не зафиксирована.Аналогично и по другому счету 9926(оплачивала вместе),там другая сумма.Тоже долг.Как быть?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
ОЛьГА від 219098 написав 20.04.2020:
планировалось снизить сумму оплаты за распределение газа владельцам частных домов..как нам платить?
планировалось снизить сумму оплаты за распределение газа владельцам частных домов..как нам платить?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ОЛьГА.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання