Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5066 записів
Стрелова Татьяна Владимировна від 7080625 Херсон написав 30.07.2020:
Повторно отправила пакет документов о июльской оплате на Secretary@gaz.kherson.ua Стрелова Т.В.
Повторно отправила пакет документов о июльской оплате на Secretary@gaz.kherson.ua Стрелова Т.В.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелова Татьяна Владимировна.
Якщо всі документи у наявності зверенння буде зареєстровано протягом доби.
Дякуємо за звернення.
Якщо всі документи у наявності зверенння буде зареєстровано протягом доби.
Стрелова Татьяна Владимировна від 7080625 Херсон написав 30.07.2020:
Я сегодня отправила пакет документов по новому платежу. Заявление от 29.07.20. Стрелова Т.В.
Я сегодня отправила пакет документов по новому платежу. Заявление от 29.07.20. Стрелова Т.В.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелова Татьяна Владимировна.
Інших документів на вказаний ПІБ не надходило.
Дякуємо за звернення.
Інших документів на вказаний ПІБ не надходило.
Стрелова Татьяна Владимировна від 7080625 Херсон написав 30.07.2020:
Комплект документов по оплате распределения газа отправила на эл .почту. Стрелова Т.В. л/с 7080625,(Ушакова46, кв.101) т.0677586752
Комплект документов по оплате распределения газа отправила на эл .почту. Стрелова Т.В. л/с 7080625,(Ушакова46, кв.101) т.0677586752
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелова Татьяна Владимировна.
Ваше звернення від 15.04.20 розглянуто, сума врахована 29.04.20
Дякуємо за звернення.
Ваше звернення від 15.04.20 розглянуто, сума врахована 29.04.20
Анна від 13103 Каховка написав 29.07.2020:
Спасибо огромное обнадежили, будем надеется что наши каховские не подведут и скоро сделают ремонт трубы
Спасибо огромное обнадежили, будем надеется что наши каховские не подведут и скоро сделают ремонт трубы
Анна від 13103 Каховка написав 29.07.2020:
Спасибо вам за информацию, будем надеяться что будет так как вы написали.
Спасибо вам за информацию, будем надеяться что будет так как вы написали.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Станом на 16.00 оплата за вчинені збитки виконана.
Дякуємо за звернення.
Станом на 16.00 оплата за вчинені збитки виконана.
Анастасия від Станислав написав 29.07.2020:
Вы вообще ни в чем не помогли!!! Вам никто не хамил!!! Сколько раз Вас просили о помощи жители?! В чем Вы помогли?!
Вы вообще ни в чем не помогли!!! Вам никто не хамил!!! Сколько раз Вас просили о помощи жители?! В чем Вы помогли?!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Для отримання фактичної консультації для допомоги у вірішенні конкретного питання, необхідно отримати запитання (або опис події) та дані споживача, у якого це питання виникло. Або, наприклад звернутися до місцевих органів влади, які щоденно інформуються про стан виконання робіт. Якщо ви не є фахівцем у газовій галузі і не працівником товариства, будь ласка не треба консультувати у гостьовій книзі АТ Херсонгаз інших споживачів. На їх конкретні запитання - вони вже отримали конкретну консультацію.
Дякуємо за звернення.
Для отримання фактичної консультації для допомоги у вірішенні конкретного питання, необхідно отримати запитання (або опис події) та дані споживача, у якого це питання виникло. Або, наприклад звернутися до місцевих органів влади, які щоденно інформуються про стан виконання робіт. Якщо ви не є фахівцем у газовій галузі і не працівником товариства, будь ласка не треба консультувати у гостьовій книзі АТ Херсонгаз інших споживачів. На їх конкретні запитання - вони вже отримали конкретну консультацію.
Анастасия від Станислав написав 29.07.2020:
Оператор, как вы требуете данные газовщиков, напишите свои данные!
Оператор, как вы требуете данные газовщиков, напишите свои данные!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач.
Дякуємо за звернення.
Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач.
Анна від 13103 Каховка написав 29.07.2020:
Вот это ответили так ответили.А если виновник дтп через полгода будет 《відшкодовувати збитки》нам что все это время сидеть без газа.Подскажите куда нам обращаться в таком случае.
Вот это ответили так ответили.А если виновник дтп через полгода будет 《відшкодовувати збитки》нам что все это время сидеть без газа.Подскажите куда нам обращаться в таком случае.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Друга сторона вже отримала рахунок та сьогодні він має бути сплачений. Ремонтні роботи буде запланово на найближчі 2 дні.
Дякуємо за звернення.
Друга сторона вже отримала рахунок та сьогодні він має бути сплачений. Ремонтні роботи буде запланово на найближчі 2 дні.
Анна від 13103 Каховка написав 29.07.2020:
Добрый день.В Каховке по ул. Гоголя уже 4 день нет газа в пяти домах. В горгазе каждый день говорят по телефону, что ведутся ремонтные работы хотя мы никого там не видели. Скажите пожалуйста сколько нам ждать у всех дети. За распределение газа деньги платим вовремя иначе пеня, а какже то, что мы сидим без газа, вы будете нам платить за это. Обьясните сколько в таких случаях проводятся ремонтные работы(машина врезалась в трубу и повредила еще 26.07)
Добрый день.В Каховке по ул. Гоголя уже 4 день нет газа в пяти домах. В горгазе каждый день говорят по телефону, что ведутся ремонтные работы хотя мы никого там не видели. Скажите пожалуйста сколько нам ждать у всех дети. За распределение газа деньги платим вовремя иначе пеня, а какже то, что мы сидим без газа, вы будете нам платить за это. Обьясните сколько в таких случаях проводятся ремонтные работы(машина врезалась в трубу и повредила еще 26.07)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Для виконання ремонтних робіт, винуватець ДТП зобовязаний відшкодувати завдані збитки щодо пошкодження вводу на газопроводі-переході. Також повідомляємо, що за розподіл газу розрахунок проводится виключно по факту спожитих кубів протягом визначеного газового року.
Дякуємо за звернення.
Для виконання ремонтних робіт, винуватець ДТП зобовязаний відшкодувати завдані збитки щодо пошкодження вводу на газопроводі-переході. Також повідомляємо, що за розподіл газу розрахунок проводится виключно по факту спожитих кубів протягом визначеного газового року.
Стрелова Татьяна Владимировна від 7080625 Херсон написав 29.07.2020:
Вы упорно не отвечаете на мой вопрос-почему при наличии в платежном документе всех перечисленных вами данных, а именно : л/с, Ф.И.О., адрес, назначение платежа, платеж попадает на "особливий рахунок". И это уже не в первый раз. Свяжите меня с бухгалтером, может он сможет ответить. Стрелова Т.В. т.0677586752
Вы упорно не отвечаете на мой вопрос-почему при наличии в платежном документе всех перечисленных вами данных, а именно : л/с, Ф.И.О., адрес, назначение платежа, платеж попадает на "особливий рахунок". И это уже не в первый раз. Свяжите меня с бухгалтером, может он сможет ответить. Стрелова Т.В. т.0677586752
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелова Татьяна Владимировна.
Повторно надаємо інформацію Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Повторно надаємо інформацію Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.