Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5065 записів
Таісія від 26176 написав 23.03.2020:
за розподіл газу щє 15.02.20 р. було переведено кошти через приват 24 , чому у кабинеті її нема
за розподіл газу щє 15.02.20 р. було переведено кошти через приват 24 , чому у кабинеті її нема
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Таісія.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Федотов Ю.М. від 10057, Чорнянка написав 23.03.2020:
Чому стоїть борг??? 18.03.2020 01:10 Оплата послуг через Приват24. Одержувач: Za rozpodil pryrodnoho hazu, FEDOTOVA NATALIIa VOLODYMYRIVNA, o/r 10057, TYTOVA 24. Код квитанції: 1903-0414-3763-5832 Сума 68.49 ГРН
Чому стоїть борг??? 18.03.2020 01:10 Оплата послуг через Приват24. Одержувач: Za rozpodil pryrodnoho hazu, FEDOTOVA NATALIIa VOLODYMYRIVNA, o/r 10057, TYTOVA 24. Код квитанції: 1903-0414-3763-5832 Сума 68.49 ГРН
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Федотов Ю.М..
Станом на 23.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 13.02 та 21.02 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 23.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 13.02 та 21.02 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
V від 50074213 написав 21.03.2020:
На каком основании вы требуете у людей надислаты вам паспортные данные? Похожая ситуация была в облэнерго, когда менялись счета... я всего лишь написала заяву, приложила квитанцию Ощад24 и все это опустила в ящик на Пэстеля, даже в очереди не стояла.Звернення оформлене згідно Законом України «Про звернення громадян» (редакція від 01.01.2020 р.) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80 , у Статті 5 якого зазначається «Звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою. Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається». Про надання паспортний даних не зазначається. ..
На каком основании вы требуете у людей надислаты вам паспортные данные? Похожая ситуация была в облэнерго, когда менялись счета... я всего лишь написала заяву, приложила квитанцию Ощад24 и все это опустила в ящик на Пэстеля, даже в очереди не стояла.Звернення оформлене згідно Законом України «Про звернення громадян» (редакція від 01.01.2020 р.) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80 , у Статті 5 якого зазначається «Звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою. Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається». Про надання паспортний даних не зазначається. ..
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день V.
Надання копії паспортних даних платника є підтвердженням особи яка надає звернення.
Дякуємо за звернення.
Надання копії паспортних даних платника є підтвердженням особи яка надає звернення.
V від 50074213 написав 21.03.2020:
Усі квитанції про нашу сплату через Ощад24 разом з заявою на ім;я Зангієва А.Г. надіслані на Secretary@gaz.kherson.ua Згідно Законом України «Про звернення громадян», повідомляємо, що на сайті Вашої компанії в нашому Особистому кабінеті висить борг станом на 01.04.2020 року у сумі 164 грн 47 коп. Ми сплачували все добросовісно, звірили реквізити -усе правильно, станом на 01.04.2020р. нами було сплачено: 29.01.2020 в Ощадбанк м.Херсона №посилання 002984985854 – 83 грн. (Вісімдесят три грн. 00 коп.) та 12.02.2020 в Ощадбанк м.Херсона №посилання 004384053192 - 82 грн. (Вісімдесят дві грн.. 00 коп.) Просимо зарахувати нашу оплату згідно з квитанцією Ощад 24/7 за 12.02.2020 посилання 004384053192 13:45:35 у сумі 82 грн до розрахунків за транспортування. І поясніть, будь ласка, як так сталось, що точно таким же чином (через Ощад 24/7), у той самий час – 12.02.2020 року за посиланням 004384053398 13:46:47 нами було сплачено 41 грн за Ваші послуги іншому абоненту – ос.рахунок 2076302 і оплата по цьому рахунку пройшла, а наша – ні? Надсилаємо і його квитанцію для порівняння. Наші міркування. Може там Ваші дівчата викидують наші квитанції у смітник? Повідомляємо також, що, посилаючись на наші повідомлення раніше, Ви просите підписати заяву та надіслати дані паспорту та ідентифікаційного коду. На що повідомляєм наступне, що ми, відповідно до вказаного Вами Закону про звернення громадян, надсилаємо дану підписану та відскановану заяву з додатками квитанцій Ощадбанку на вашу електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua , а з приводу затребуваних Вами наших паспортних даних та ідентифікаційного коду, повідомляєм, що дана інформація є персональною та захищається Законом України про захист персональних даних На час написання листа нами сплачено за березень через банкомат Ощадбанку К2100008 ос.рах.50074213 – 85 грн та на ос.рах. 2076302 – 45 грн. Дане звернення прошу рахувати, як офіційний запит до АТ «Херсонгаз» та прошу зарахувати дані платежі до наших розрахунків за транспортування газу. Що стосується Вашої просьби до клієнтів... Читати далі
Усі квитанції про нашу сплату через Ощад24 разом з заявою на ім;я Зангієва А.Г. надіслані на Secretary@gaz.kherson.ua Згідно Законом України «Про звернення громадян», повідомляємо, що на сайті Вашої компанії в нашому Особистому кабінеті висить борг станом на 01.04.2020 року у сумі 164 грн 47 коп. Ми сплачували все добросовісно, звірили реквізити -усе правильно, станом на 01.04.2020р. нами було сплачено: 29.01.2020 в Ощадбанк м.Херсона №посилання 002984985854 – 83 грн. (Вісімдесят три грн. 00 коп.) та 12.02.2020 в Ощадбанк м.Херсона №посилання 004384053192 - 82 грн. (Вісімдесят дві грн.. 00 коп.) Просимо зарахувати нашу оплату згідно з квитанцією Ощад 24/7 за 12.02.2020 посилання 004384053192 13:45:35 у сумі 82 грн до розрахунків за транспортування. І поясніть, будь ласка, як так сталось, що точно таким же чином (через Ощад 24/7), у той самий час – 12.02.2020 року за посиланням 004384053398 13:46:47 нами було сплачено 41 грн за Ваші послуги іншому абоненту – ос.рахунок 2076302 і оплата по цьому рахунку пройшла, а наша – ні? Надсилаємо і його квитанцію для порівняння. Наші міркування. Може там Ваші дівчата викидують наші квитанції у смітник? Повідомляємо також, що, посилаючись на наші повідомлення раніше, Ви просите підписати заяву та надіслати дані паспорту та ідентифікаційного коду. На що повідомляєм наступне, що ми, відповідно до вказаного Вами Закону про звернення громадян, надсилаємо дану підписану та відскановану заяву з додатками квитанцій Ощадбанку на вашу електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua , а з приводу затребуваних Вами наших паспортних даних та ідентифікаційного коду, повідомляєм, що дана інформація є персональною та захищається Законом України про захист персональних даних На час написання листа нами сплачено за березень через банкомат Ощадбанку К2100008 ос.рах.50074213 – 85 грн та на ос.рах. 2076302 – 45 грн. Дане звернення прошу рахувати, як офіційний запит до АТ «Херсонгаз» та прошу зарахувати дані платежі до наших розрахунків за транспортування газу. Що стосується Вашої просьби до клієнтів - зараховувати платежі, вказуючи тільки особистий рахунок у платіжці, то хочу наголосити, що документ, у якому не вказано реквізитів рахується нікчемним, а, отже, вимагання не вказувати адреси, прізвища у платіжці є незаконним.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день V.
Якщо ви надали усі документи на визначену ел адресу, будь ласка очікуйте рознесення платежу.
Дякуємо за звернення.
Якщо ви надали усі документи на визначену ел адресу, будь ласка очікуйте рознесення платежу.
Вецало Марина від Херсон о/р 220820 написав 21.03.2020:
Два раза писала сообщения о том, что заплатила за январь-февраль, а долг и до сих пор висит. Почему вы заставляете добросовестно заплативших людей обращаться еще с заявлениями, чтобы вы нашли деньги, которые уже находятся на вашем счету???!!!! Люди же вам пишут все данные своих платежей.
Два раза писала сообщения о том, что заплатила за январь-февраль, а долг и до сих пор висит. Почему вы заставляете добросовестно заплативших людей обращаться еще с заявлениями, чтобы вы нашли деньги, которые уже находятся на вашем счету???!!!! Люди же вам пишут все данные своих платежей.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вецало Марина.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Пилип від с.Дніпровське Білозерського р-ну написав 21.03.2020:
На моє звернення до вас від 20.03.2020 року отримав якусь відписку замість відповіді по суті. Вказую всі мої платежі за розподіл газу (особовий рахунок 42337 був вказаний у всіх трьох платіжках в призначенні платежу): 1) за січень 2020 року - від 04.02.2020 року на суму 143,40 грн. (через касу Ощадбанку) – платіж вами зарахований на мій особовий рахунок; 2) за лютий 2020 року – від 20.02.2020 року о 10:57 на суму 143,34 грн. квитанція № 19 (через термінал № 2100118 Ощадбанку, адреса терміналу 35118РТКСТВБВ107) - платіж вами не зарахований на мій особовий рахунок; 3) за березень 2020 року – від 19.03.2020 року о 08:54 на суму 143,34 грн. квитанція № 8 (через термінал № 2100118 Ощадбанку, адреса терміналу 35118РТКСТВБВ107) - платіж вами не зарахований на мій особовий рахунок. Виходячи з вашої відповіді-відписки, можу зробити висновок про навмисне або помилкове незарахування на мій особовий рахунок сплачених мною коштів за лютий та березень 2020 року. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою проведення службового розслідування з факту привласнення працівниками ПАТ «Херсонгаз» сплачених мною грошових коштів на рахунок вашого підприємства та вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу, і зняти борг з абонента № 42337. В протилежному випадку буду вимушений звертатися до органів національної поліції та засобів масової інформації.
На моє звернення до вас від 20.03.2020 року отримав якусь відписку замість відповіді по суті. Вказую всі мої платежі за розподіл газу (особовий рахунок 42337 був вказаний у всіх трьох платіжках в призначенні платежу): 1) за січень 2020 року - від 04.02.2020 року на суму 143,40 грн. (через касу Ощадбанку) – платіж вами зарахований на мій особовий рахунок; 2) за лютий 2020 року – від 20.02.2020 року о 10:57 на суму 143,34 грн. квитанція № 19 (через термінал № 2100118 Ощадбанку, адреса терміналу 35118РТКСТВБВ107) - платіж вами не зарахований на мій особовий рахунок; 3) за березень 2020 року – від 19.03.2020 року о 08:54 на суму 143,34 грн. квитанція № 8 (через термінал № 2100118 Ощадбанку, адреса терміналу 35118РТКСТВБВ107) - платіж вами не зарахований на мій особовий рахунок. Виходячи з вашої відповіді-відписки, можу зробити висновок про навмисне або помилкове незарахування на мій особовий рахунок сплачених мною коштів за лютий та березень 2020 року. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою проведення службового розслідування з факту привласнення працівниками ПАТ «Херсонгаз» сплачених мною грошових коштів на рахунок вашого підприємства та вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу, і зняти борг з абонента № 42337. В протилежному випадку буду вимушений звертатися до органів національної поліції та засобів масової інформації.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Пилип.
Станом на 23.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 04.02.20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 23.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 04.02.20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Виктор від 207634 пгт. Камышаны написав 21.03.2020:
30.01.2020 року оплачено через укрпочту за розподіл газу за січень2020 року 85.30 грн. з вказанням особового рахунку (207634 в призначенні платежу. Станом на 20.03.2020 року кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 207634.
30.01.2020 року оплачено через укрпочту за розподіл газу за січень2020 року 85.30 грн. з вказанням особового рахунку (207634 в призначенні платежу. Станом на 20.03.2020 року кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти борг абоненту № 207634.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктор.
Станом на 23.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 03.03.20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 23.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 03.03.20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Оксана від 1211 написав 20.03.2020:
Оксана від 1211 г.Берислав написав 20.03.2020: Здравствуйте, мы оплатили за транспортировку газа 09.03.2020 в 12.11 час. через приват 24 денег на счету нет. Но у меня есть квитанция. Сегодня я отправила копию квитанции вам на Вайбер. Мне дали номер телефона и туда не дозвониться. Сегодня я оплатила ещё раз, так можно до бесконечности отправлять деньги и всё время будешь должен. У нас все указано и Ф.И.О. владельца и номер лицевого счета и адрес
Оксана від 1211 г.Берислав написав 20.03.2020: Здравствуйте, мы оплатили за транспортировку газа 09.03.2020 в 12.11 час. через приват 24 денег на счету нет. Но у меня есть квитанция. Сегодня я отправила копию квитанции вам на Вайбер. Мне дали номер телефона и туда не дозвониться. Сегодня я оплатила ещё раз, так можно до бесконечности отправлять деньги и всё время будешь должен. У нас все указано и Ф.И.О. владельца и номер лицевого счета и адрес
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Лариса від 4368 Каховка ( 10 - 4368) написав 20.03.2020:
Спасибо за оперативный ответ, НО.... Что платежи прошли от 31.01 да 13.02 я вижу в личном кабинете! Почему не зачислен платёж от 13.03? Там все реквизиты указаны правильно! За неучтённый платёж от 30.01 без указания личного счета и города я отправила заявление на эл. почту. Прошу повнимательнее отнестись к обращению. Спасибо.
Спасибо за оперативный ответ, НО.... Что платежи прошли от 31.01 да 13.02 я вижу в личном кабинете! Почему не зачислен платёж от 13.03? Там все реквизиты указаны правильно! За неучтённый платёж от 30.01 без указания личного счета и города я отправила заявление на эл. почту. Прошу повнимательнее отнестись к обращению. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Якщо ви надали усі документи на визначену ел адресу, будь ласка очікуйте рознесення платежу.
Дякуємо за звернення.
Якщо ви надали усі документи на визначену ел адресу, будь ласка очікуйте рознесення платежу.
Андрей Барсуков від 9702 с. Малокаховка Каховский район Херсонськая область написав 20.03.2020:
22.02.2020 року в 08.41 квитанція №1 оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за січень 2020 року 145,00 грн., але в призначенні платежу не вказали особового рахунку 9702в призначенні платежу. Станом на 20.03.2020 року кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти частину боргу абоненту №9702.
22.02.2020 року в 08.41 квитанція №1 оплачено через термінал Ощадбанку за розподіл газу за січень 2020 року 145,00 грн., але в призначенні платежу не вказали особового рахунку 9702в призначенні платежу. Станом на 20.03.2020 року кошти не зараховані на вказаний особовий рахунок. В зв’язку з цим прошу вважати це звернення офіційним запитом до ПАТ «Херсонгаз» з вимогою зарахування коштів, сплачених за розподіл природного газу і зняти частину боргу абоненту №9702.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей Барсуков.
Станом на 20.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 20.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ - ІСТОРІЯ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.