5064 записи
Оплата в сумі 105,00 грн за розподіл газу була виконана через платіжний термінал Ощадбанку 08.03.20р. (квитанції #44) від абонента о/р 43414. Але в особистому кабінеті ця оплата не відображена, борг кожного місяця зростає, хоча повинна була бути передплата. Чому не зараховано платіж (реквізити відповідають даним АТ Херсонгаз)?
Оплата в сумі 105,00 грн за розподіл газу була виконана через платіжний термінал Ощадбанку 08.03.20р. (квитанції #44) від абонента о/р 43414. Але в особистому кабінеті ця оплата не відображена, борг кожного місяця зростає, хоча повинна була бути передплата. Чому не зараховано платіж (реквізити відповідають даним АТ Херсонгаз)?
Добрий день Володимир.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили
Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
13.02.2020 оплатила за распределение газа за январь 77,16 гр + 3,00 гр (комиссия) через банк ПУМБ по реквизитам, которые взяла с официального сайта Херсонгаз (http://gaz.kherson.ua/). Реквизиты: Наименование получателя: АТ "Херсонгаз"; Счет получателя: UA053808050000000026005619739; Банк: АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві; МФО банка/филиала: 380805; ИНН/ЕГРПОУ получателя: 03355353. 13 февраля получила сообщение от банка ПУМБ по уточнению реквизитов, потому что деньги не дошли. Обратилась в ПУМБ за разъяснением и получила ответ: «Добрый день! В ответ на Ваше обращение сообщаем, что Вы можете обратиться к получателю и уточнить в чем именно может быть ошибка, так как платеж был возвращен именно банком-получателем, а не нашим банком. Спасибо за обращение! Всегда рады помочь!» 06.03.2020 оплатила за распределение газа за январь и февраль 154,32 гр + 3,00 гр (комиссия) через банк ПУМБ по тем же реквизитам. В этот же день получила ответ, что оплата не дошла. Перепроверила реквизиты, по которым отправлял оплату, все правильно. В чем причина!??? На сайте в гостевой книге посмотрела жалобы на эту тему. Ответ из Херсонгаза, что система еще не отработана и до конца месяца все наладится. Это было в феврале 2020 года. Сейчас март 2020 года и ничего не изменилось. В дальнейшем платить за ГТС не собираюсь, пока не получу персональное уведомлением от Херсонгаз о работе системы с правильными реквизитами и всю ответственность за неуплату за распределение газа возлагаю на Херсонгаз. Возврат денег получила (77,16+154,32 гр), а кто нам верет комиссию 6 гр?
13.02.2020 оплатила за распределение газа за январь 77,16 гр + 3,00 гр (комиссия) через банк ПУМБ по реквизитам, которые взяла с официального сайта Херсонгаз (http://gaz.kherson.ua/).
Реквизиты: Наименование получателя: АТ "Херсонгаз"; Счет получателя: UA053808050000000026005619739; Банк: АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві; МФО банка/филиала: 380805; ИНН/ЕГРПОУ получателя: 03355353.
13 февраля получила сообщение от банка ПУМБ по уточнению реквизитов, потому что деньги не дошли. Обратилась в ПУМБ за разъяснением и получила ответ:
«Добрый день! В ответ на Ваше обращение сообщаем, что Вы можете обратиться к получателю и уточнить в чем именно может быть ошибка, так как платеж был возвращен именно банком-получателем, а не нашим банком. Спасибо за обращение! Всегда рады помочь!»
06.03.2020 оплатила за распределение газа за январь и февраль 154,32 гр + 3,00 гр (комиссия) через банк ПУМБ по тем же реквизитам. В этот же день получила ответ, что оплата не дошла.
Перепроверила реквизиты, по которым отправлял оплату, все правильно. В чем причина!???
На сайте в гостевой книге посмотрела жалобы на эту тему. Ответ из Херсонгаза, что система еще не отработана и до конца месяца все наладится. Это было в феврале 2020 года. Сейчас март 2020 года и ничего не изменилось.
В дальнейшем платить за ГТС не собираюсь, пока не получу персональное уведомлением от Херсонгаз о работе системы с правильными реквизитами и всю ответственность за неуплату за распределение газа возлагаю на Херсонгаз. Возврат денег получила (77,16+154,32 гр), а кто нам верет комиссию 6 гр?
Добрий день Любовь.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили
Добрий день! прийшла квитанція з заборгованістю за розподіл природного газу за три місяці. Хоча проплата вся здійснювалась . Оператор сказав, що тільки за один місяць є проплата, а за інші немає. Куди звертатись??? Квитанції всі є.
Добрий день! прийшла квитанція з заборгованістю за розподіл природного газу за три місяці. Хоча проплата вся здійснювалась . Оператор сказав, що тільки за один місяць є проплата, а за інші немає. Куди звертатись??? Квитанції всі є.
Добрий день Валерій Дубчак.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 02.03.20 Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 02.03.20 Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 на вказаний рахунок кошти надійшли від 02.03.20
Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Доброго дня. Згідно ваших рахунків, наданих у моєму особистому кабінеті на сайті Херсонрегіонгазу здійснював оплату 12.02, 11.03, 15.03 та 17.03 через Приват24 та РайффайзенОнлайн. Жодний платіж не зарахований. Як виправити ситуацію?
Доброго дня.
Згідно ваших рахунків, наданих у моєму особистому кабінеті на сайті Херсонрегіонгазу здійснював оплату 12.02, 11.03, 15.03 та 17.03 через Приват24 та РайффайзенОнлайн. Жодний платіж не зарахований. Як виправити ситуацію?
Добрий день Віктор.
Станом на 19.03.20 оплата надійшла від 17.03.20. Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 оплата надійшла від 17.03.20. Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 19.03.20 оплата надійшла від 17.03.20.
Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Здравствуйте. я пишу по поводу оплаты за распределения я оплатил 207 грн. 5 февраля 2020 за январь 2020 но как я вижу в своем личном кабинете что оплата за январь так и не была зачислена счет и задолженность моя составляет на сегодняшний день 816 грн. хотя за февраль я оплатил 5.03.2020
Здравствуйте. я пишу по поводу оплаты за распределения я оплатил 207 грн. 5 февраля 2020 за январь 2020 но как я вижу в своем личном кабинете что оплата за январь так и не была зачислена счет и задолженность моя составляет на сегодняшний день 816 грн. хотя за февраль я оплатил 5.03.2020
Добрий день Николай.
Станом на 18.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 18.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Станом на 18.03.20 на вказаний рахунок кошти не надходили
Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Добрый день.проплатила и за январь и за февраль,два отдельных платежа.на счёт зашёл только один.как узнать какой? чтобы написать заявление.или подавать заявление на две квитанции?Голая Пристань, р.с.2414
Добрый день.проплатила и за январь и за февраль,два отдельных платежа.на счёт зашёл только один.как узнать какой? чтобы написать заявление.или подавать заявление на две квитанции?Голая Пристань, р.с.2414
Добрий день Альбина.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
10 марта было оплачено13.29гр ,сумма не поступила,выставлен долг
10 марта было оплачено13.29гр ,сумма не поступила,выставлен долг
Добрий день ТАТЬЯНА.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Здравствуйте,19 февраля произвела оплату за транспортировку газа за январь и февраль одним платежом в сумме 208гр, в личном кабинете за январь оплата погашена,а за февраль нет,как так получается?куда же делись деньги из этого платежа ? 10 марта была сделана оплата за март в сумме 103гр,57 коп,оплата отсутствует.
Здравствуйте,19 февраля произвела оплату за транспортировку газа за январь и февраль одним платежом в сумме 208гр, в личном кабинете за январь оплата погашена,а за февраль нет,как так получается?куда же делись деньги из этого платежа ? 10 марта была сделана оплата за март в сумме 103гр,57 коп,оплата отсутствует.
Добрий день ТАТЬЯНА.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Вы сказали что оплата поступила за розподил газу. почему тогда это не отоброжается в личном кабинете?
Вы сказали что оплата поступила за розподил газу. почему тогда это не отоброжается в личном кабинете?
Добрий день Анна.
Процес історії відображення сплат розробляється. Дякуємо за зауваження
Дякуємо за звернення.
Процес історії відображення сплат розробляється. Дякуємо за зауваження
Дякуємо за звернення.
Процес історії відображення сплат розробляється. Дякуємо за зауваження
Оплата послуг через Приват24. Код квитанції: 1902-6045-0207-9882 Дата та час 2020-03-17 16:48:22
Оплата послуг через Приват24. Код квитанції: 1902-6045-0207-9882
Дата та час
2020-03-17 16:48:22
Добрий день Ольга.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання