5282 записи
Эти платежи почему то не учтены. Это 20 регион. Херсон, корабельный район Номер транзакції 48111381с Виконано Дата створення 29.03.2020 16:53 Дата виконання 29.03.2020 16:59 Сума 93,00 UAH Комісія 0,00 UAH Платник VISA*5581 (Visa Fishka) Отримувач АТ "Херсонгаз" IBAN UA053808050000000026005619739 Назва банку АТ "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ" У М.КИЄВІ ІПН/ЄДРПОУ 03355353 Призначення платежу розподіл природного газу від: ШУМ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 8541 Повторити Створити шаблон ЗберегтиРоздрукувати Номер транзакції 48111161 Статус Виконано Дата створення 29.03.2020 16:46 Дата виконання 29.03.2020 17:01 Сума 39,00 UAH Комісія 0,00 UAH Платник VISA*5581 (Visa Fishka) Отримувач АТ "Херсонгаз" IBAN UA053808050000000026005619739 Назва банку АТ "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ" У М.КИЄВІ ІПН/ЄДРПОУ 03355353 Призначення платежу розподіл природного газу від: ШУМ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 449 Повторити Створити шаблон ЗберегтиРоздрукувати
Эти платежи почему то не учтены. Это 20 регион. Херсон, корабельный район
Номер транзакції
48111381с
Виконано
Дата створення
29.03.2020 16:53
Дата виконання
29.03.2020 16:59
Сума
93,00 UAH
Комісія
0,00 UAH
Платник
VISA*5581 (Visa Fishka)
Отримувач
АТ "Херсонгаз"
IBAN
UA053808050000000026005619739
Назва банку
АТ "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ" У М.КИЄВІ
ІПН/ЄДРПОУ
03355353
Призначення платежу
розподіл природного газу від: ШУМ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 8541
Повторити Створити шаблон ЗберегтиРоздрукувати
Номер транзакції
48111161
Статус
Виконано
Дата створення
29.03.2020 16:46
Дата виконання
29.03.2020 17:01
Сума
39,00 UAH
Комісія
0,00 UAH
Платник
VISA*5581 (Visa Fishka)
Отримувач
АТ "Херсонгаз"
IBAN
UA053808050000000026005619739
Назва банку
АТ "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ" У М.КИЄВІ
ІПН/ЄДРПОУ
03355353
Призначення платежу
розподіл природного газу від: ШУМ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 449
Повторити Створити шаблон ЗберегтиРоздрукувати
Добрий день Татьяна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.
04.05.2020. Наталья. О/р 1254. 24.04.2020 отправила электронным письмом заявление от Юрченко Александра Ивановича с просьбой вернуть на счет 4060гр. ошибочно оплаченых за транспортировку газа , а нужно за газ. Квитанцию и реквизиты банка отправила
04.05.2020. Наталья. О/р 1254. 24.04.2020 отправила электронным письмом заявление от Юрченко Александра Ивановича с просьбой вернуть на счет 4060гр. ошибочно оплаченых за транспортировку газа , а нужно за газ. Квитанцию и реквизиты банка отправила
Добрий день Наталья.
04.05.20 вам направлено відповідь укрпоштою.
Дякуємо за звернення.
04.05.20 вам направлено відповідь укрпоштою.
Дякуємо за звернення.
04.05.20 вам направлено відповідь укрпоштою.
по указанному счету регулярно приходят крупные счета, на много превышающие реальные расходы газа. Осенью 2019 года, как тогда ваше ведомство неоднократно просило потребителей, заранее были внесены большие суммы предоплаты. Сейчас еще далеко не все средства использованы. Может быть стоит прислать контролера и убедиться в реальном состоянии дел? Раз данным, отправляемым при осуществлении оплаты вы не доверяете? С уважением...
по указанному счету регулярно приходят крупные счета, на много превышающие реальные расходы газа.
Осенью 2019 года, как тогда ваше ведомство неоднократно просило потребителей, заранее были внесены большие суммы предоплаты. Сейчас еще далеко не все средства использованы. Может быть стоит прислать контролера и убедиться в реальном состоянии дел? Раз данным, отправляемым при осуществлении оплаты вы не доверяете? С уважением...
Добрий день Нина Павловна.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
04.05.2020. Л/с 1254. Добрый день! Я отправила 24.04.2020 электронное письмо с просьбой .До сих пор ответа нет. Сколько времени нужно ждать? И как узнать , что документы оформлены правильно и получены? Родители - пенсионеры нервничают .Помогите!
04.05.2020. Л/с 1254. Добрый день! Я отправила 24.04.2020 электронное письмо с просьбой .До сих пор ответа нет. Сколько времени нужно ждать? И как узнать , что документы оформлены правильно и получены? Родители - пенсионеры нервничают .Помогите!
Добрий день Наталья.
Про що саме надсилали листа, зазначте ПІБ заявника
Дякуємо за звернення.
Про що саме надсилали листа, зазначте ПІБ заявника
Дякуємо за звернення.
Про що саме надсилали листа, зазначте ПІБ заявника
О/р 17027 генічеськ. Я оплатила квітанцію за перерозподіл газу від 09.04.2020 за березень 2020 року у сумі 28.13 грн. З картки. Номер чека про оплату 010084493641 від 09.04.2020. але не вказала адресу.м. генічеськ вул. Курсова 5.кв.28. курганская л.н. о/р 17027. Чи є можливим вирішення питання щодо зарахування цієї суми 28.13 за перерозподіл Газа за березень.?
О/р 17027 генічеськ. Я оплатила квітанцію за перерозподіл газу від 09.04.2020 за березень 2020 року у сумі 28.13 грн. З картки. Номер чека про оплату 010084493641 від 09.04.2020. але не вказала адресу.м. генічеськ вул. Курсова 5.кв.28. курганская л.н. о/р 17027. Чи є можливим вирішення питання щодо зарахування цієї суми 28.13 за перерозподіл Газа за березень.?
Добрий день Татьяна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.
Большое спасибо. Мое обращение через электронную почту приняли и помогли решить проблему. Успехов вам в дальнейшей работе 🙂
Большое спасибо. Мое обращение через электронную почту приняли и помогли решить проблему. Успехов вам в дальнейшей работе 🙂
Добрий день Ольга.
Дякуємо, раді були допомогти
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, раді були допомогти
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, раді були допомогти
21 февраля 2020 года я сделала оплату за транспотировку газа в сумме 60грн,то есть за 10месяцев на перед. Оплата выполнена в кассе Одесского отделения Приватбанка, номер квитанции0.0.1626626409. Но до сих пор в личном кабинете стоит долг, который с каждым месяцем растет.Как это понимать? В даный момент я временно нахожусь в Одессе ,после карантина я вернусь домой. может причина в том, что я поменяла Windos и сменила електронную почту,сейчас я указала новую, а старая у меня была valya.novaya@ukr.net. Прошу разобраться с платежами за транспортировку газа ведь я уплатила
21 февраля 2020 года я сделала оплату за транспотировку газа в сумме 60грн,то есть за 10месяцев на перед. Оплата выполнена в кассе Одесского отделения Приватбанка, номер квитанции0.0.1626626409. Но до сих пор в личном кабинете стоит долг, который с каждым месяцем растет.Как это понимать?
В даный момент я временно нахожусь в Одессе ,после карантина я вернусь домой. может причина в том, что я поменяла Windos и сменила електронную почту,сейчас я указала новую, а старая у меня была valya.novaya@ukr.net. Прошу разобраться с платежами за транспортировку газа ведь я уплатила
Добрий день Валентина Олексіївна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.
Здравствуйте, я уже дважды писала (последний раз 24.04.2020г.) по поводу оплаты ЗА РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ГАЗА В СУММЕ 44,64 грн., оплата прошла 30.01.2020 г. код кв. 1855-6109-7094-1682 Платила через Прива 24. Все данные указаны: ФИО, адрес, лицевой счет. Вы пишите, что эти суммы зачислены на какой-то счет. Почему я должна для подтверждения моей же оплаты должна сканировать кучу своих документов, если я могу переслать фото моего платежа. Я думаю, что все эти сложности направлены на то, чтобы усложнить абонентам возможность доказать права на их же проплату. Это просто безобразие!
Здравствуйте, я уже дважды писала (последний раз 24.04.2020г.) по поводу оплаты ЗА РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ГАЗА В СУММЕ 44,64 грн., оплата прошла 30.01.2020 г. код кв. 1855-6109-7094-1682 Платила через Прива 24. Все данные указаны: ФИО, адрес, лицевой счет. Вы пишите, что эти суммы зачислены на какой-то счет. Почему я должна для подтверждения моей же оплаты должна сканировать кучу своих документов, если я могу переслать фото моего платежа. Я думаю, что все эти сложности направлены на то, чтобы усложнить абонентам возможность доказать права на их же проплату. Это просто безобразие!
Добрий день Елена.
Ніяких складнощів немає, якщо ви виконаєте умови запропонованої інструкції, та надасте 2 документи: заяву та квитанції.
Дякуємо за звернення.
Ніяких складнощів немає, якщо ви виконаєте умови запропонованої інструкції, та надасте 2 документи: заяву та квитанції.
Дякуємо за звернення.
Ніяких складнощів немає, якщо ви виконаєте умови запропонованої інструкції, та надасте 2 документи: заяву та квитанції.
Здравствуйте. Вопрос, почему я не могу внести показания за предыдущий месяц ведь было указание о внесении показаний за два дня до первого числа и три дня после первого, РЕС уже так делает?
Здравствуйте. Вопрос, почему я не могу внести показания за предыдущий месяц ведь было указание о внесении показаний за два дня до первого числа и три дня после первого, РЕС уже так делает?
Добрий день Григорий.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх, та сплатити вартість спожитого газу до 10 числа поточного місяця за минулий, за розподіл газу - сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх, та сплатити вартість спожитого газу до 10 числа поточного місяця за минулий, за розподіл газу - сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх, та сплатити вартість спожитого газу до 10 числа поточного місяця за минулий, за розподіл газу - сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць.
Добрый день Как я понял вы предлагаете два варианта меня интересует только один чтобы моя оплата была засчитана. По моему в платежке все данные кто оплатил ,с какого банка ,какому банку ,указаны все реквизиты и за что произведена оплата.Единственно что не указан мой личный счет 229112 так как тогда еще неизвестно было что Херсонрегионгаз и Херсонгаз один и тот же счет. Так какие еще документы нужны .Зачем заявление ксерокс паспорта и т.д и т.п Я проблему изложил , какие еще дополнительные документы нужны конкретный перечень
Добрый день Как я понял вы предлагаете два варианта меня интересует только один чтобы моя оплата была засчитана. По моему в платежке все данные кто оплатил ,с какого банка ,какому банку ,указаны все реквизиты и за что произведена оплата.Единственно что не указан мой личный счет 229112 так как тогда еще неизвестно было что Херсонрегионгаз и Херсонгаз один и тот же счет. Так какие еще документы нужны .Зачем заявление ксерокс паспорта и т.д и т.п Я проблему изложил , какие еще дополнительные документы нужны конкретный перечень
Добрий день Виталий.
Будь ласка більш уважніше перечитайте попереднє повідомлення.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка більш уважніше перечитайте попереднє повідомлення.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка більш уважніше перечитайте попереднє повідомлення.