5282 записи
Звертаюсь до Вас з приводу оплати послуг з розподілу природного газу за адресою м.Каховка, вул. Пушкіна, буд.126, кв.65. Мною було проведено три платежі за 2020 рік за Вашим розрахунком, але в новій отриманій квитанції не зазначається жодного мого платежу. За контактним номером Вашої служби знайшли тільки платіж за березень 2020р.. 27.03.2020р. мною був надіслан такий запит на пошту secretary@gaz.kherson.ua з проханням зробити перерахунок всіх моїх платежів за 2020 рік. Квитанції за 2020 рік у кількості 3 штуки було прикріплено до листа (квитанції номер 45499794 від 22.02.2020р., 45499254 від 22.02.2020р., 47067896 від 15.03.2020р.). Відповідь на цей запит я не отримала. Натомість, 22.04.2020р прийшло ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ. Допоможіть, будьласка, розібратить з рішенням цієї проблеми. Дякую
Звертаюсь до Вас з приводу оплати послуг з розподілу природного газу за адресою м.Каховка, вул. Пушкіна, буд.126, кв.65. Мною було проведено три платежі за 2020 рік за Вашим розрахунком, але в новій отриманій квитанції не зазначається жодного мого платежу.
За контактним номером Вашої служби знайшли тільки платіж за березень 2020р..
27.03.2020р. мною був надіслан такий запит на пошту secretary@gaz.kherson.ua з проханням зробити перерахунок всіх моїх платежів за 2020 рік. Квитанції за 2020 рік у кількості 3 штуки було прикріплено до листа (квитанції номер 45499794 від 22.02.2020р., 45499254 від 22.02.2020р., 47067896 від 15.03.2020р.).
Відповідь на цей запит я не отримала. Натомість, 22.04.2020р прийшло ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ.
Допоможіть, будьласка, розібратить з рішенням цієї проблеми. Дякую
Добрий день Заговенко Ольга Миколаївна.
Зазначте ПІБ заявника
Дякуємо за звернення.
Зазначте ПІБ заявника
Дякуємо за звернення.
Зазначте ПІБ заявника
Добрий день! Учора одержали електронного листа, у якому нас сповіщають, що транспортування газу через несплату буде припинено 27.04. У нас сплачено за січень, лютий, березень, маємо чеки , відповідно 18.01.20, 07.02.20, 10.03.20. Чому не проходить оплата? Хотіли сьогодні звіритися на дільниці, нас не пустили - карантин. Що робити?
Добрий день! Учора одержали електронного листа, у якому нас сповіщають, що транспортування газу через несплату буде припинено 27.04. У нас сплачено за січень, лютий, березень, маємо чеки , відповідно 18.01.20, 07.02.20, 10.03.20. Чому не проходить оплата? Хотіли сьогодні звіритися на дільниці, нас не пустили - карантин. Що робити?
Добрий день Єльніков Олександр Володимирович.
Станом на 23.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 23.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 23.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.
"Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Лариса. Станом на 22.04.20 надійшло 3 оплати 4. Оплата за січень по якій ви писали звернення знайдена та врахована Дякуємо за звернення." Тогда почему это не отражено в личном кабинете? 4 оплаты, четвертый месяц - почему долг 38,95?
"Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Станом на 22.04.20 надійшло 3 оплати 4. Оплата за січень по якій ви писали звернення знайдена та врахована
Дякуємо за звернення." Тогда почему это не отражено в личном кабинете? 4 оплаты, четвертый месяц - почему долг 38,95?
Добрий день Лариса.
Термін оплати до 20-го числа поточного місяця за поточний місяць, згідно Типового договору розподілу природного газу. Уточніть коли ви сплатили за квітень.
Дякуємо за звернення.
Термін оплати до 20-го числа поточного місяця за поточний місяць, згідно Типового договору розподілу природного газу. Уточніть коли ви сплатили за квітень.
Дякуємо за звернення.
Термін оплати до 20-го числа поточного місяця за поточний місяць, згідно Типового договору розподілу природного газу.
Уточніть коли ви сплатили за квітень.
Отправлено Вам заказное письмо Вы его получили.номер7440200299057 от 13,04,2020г, Оплата за январь так и не зачислена ПОЧЕМУ ?
Отправлено Вам заказное письмо Вы его получили.номер7440200299057 от 13,04,2020г, Оплата за январь так и не зачислена ПОЧЕМУ ?
Добрий день Нина Панченко..
Будь ласка уточніть ПІБ відправника
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ПІБ відправника
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ПІБ відправника
И снова здрасьте. Прошло уже больше месяца от даты подачи заявления, а долг висит. «Лариса від 10-4368 Каховка написав 06.04.2020: Добрый день. 20 марта на ел. почту Secretary@gaz.kherson.ua было отправлено сканкопия заявления на зачисление платежа в сумме 38-95, без указания личного счета и адреса с оплатой от 30.01.2020 г., а также сканкопии всех документов согласно вашей рекомендации. В личном кабинете отмечена оплата в марте, 13.03.2020 была оплата за март. Где зачисление от 30.01.2020 по заявлению???? Відповідь адміністратора Адміністратор Добрий день Лариса. Ваша оплата за січень зарахована, перегляньте будь-ласка розрахунок у кабінеті Дякуємо за звернення.» Судя по этому ответу, моё заявление давно уже в корзине…Я повторяю: В январе было сделано ДВЕ оплаты по 38-95, одна неправильная от 30.01., а одна правильная от 31.01., по которой платёж зачислен. Прошу указать дату регистрации моего заявления и возможную дату зачисления платежа по заявлению.
И снова здрасьте. Прошло уже больше месяца от даты подачи заявления, а долг висит.
«Лариса від 10-4368 Каховка написав 06.04.2020:
Добрый день. 20 марта на ел. почту Secretary@gaz.kherson.ua было отправлено сканкопия заявления на зачисление платежа в сумме 38-95, без указания личного счета и адреса с оплатой от 30.01.2020 г., а также сканкопии всех документов согласно вашей рекомендации. В личном кабинете отмечена оплата в марте, 13.03.2020 была оплата за март. Где зачисление от 30.01.2020 по заявлению????
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Лариса.
Ваша оплата за січень зарахована, перегляньте будь-ласка розрахунок у кабінеті
Дякуємо за звернення.» Судя по этому ответу, моё заявление давно уже в корзине…Я повторяю: В январе было сделано ДВЕ оплаты по 38-95, одна неправильная от 30.01., а одна правильная от 31.01., по которой платёж зачислен. Прошу указать дату регистрации моего заявления и возможную дату зачисления платежа по заявлению.
Добрий день Лариса.
Станом на 22.04.20 надійшло 3 оплати 4. Оплата за січень по якій ви писали звернення знайдена та врахована
Дякуємо за звернення.
Станом на 22.04.20 надійшло 3 оплати 4. Оплата за січень по якій ви писали звернення знайдена та врахована
Дякуємо за звернення.
Станом на 22.04.20 надійшло 3 оплати 4. Оплата за січень по якій ви писали звернення знайдена та врахована
Вкотре звертаюся до вас. В березні я отримала платіжку за розподіл газу де є заборгованість 295,20 грн. (за січень, лютий 2020 року). Оплата даних послуг відбулася 16 лютого 2020 року.При спілкуванні на гарачій лінії Херсонгаз мені пояснили, що дану квитанцію я можу надати у Високопільське відділення газової служби після закінчення каратину, так як зараз не має прийому громадян. Дайте еленктронну адресу на яку я можу скинути копію квитанції.
Вкотре звертаюся до вас. В березні я отримала платіжку за розподіл газу де є заборгованість 295,20 грн. (за січень, лютий 2020 року). Оплата даних послуг відбулася 16 лютого 2020 року.При спілкуванні на гарачій лінії Херсонгаз мені пояснили, що дану квитанцію я можу надати у Високопільське відділення газової служби після закінчення каратину, так як зараз не має прийому громадян. Дайте еленктронну адресу на яку я можу скинути копію квитанції.
Добрий день Шведова Наталя Володимирівна.
Станом на 22.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли 2 платежи з 4 від 16/03/20 та 17.04.20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 22.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли 2 платежи з 4 від 16/03/20 та 17.04.20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 22.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли 2 платежи з 4 від 16/03/20 та 17.04.20
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.
Позвонила в кол центр м. Херсон, вул. Поповича, 3, каб. 12 (тел. 31-65-55). По вопросу смены владельца. Как заключается договор. Уточнить вопрос по постанове №691 от 12.07.2018. Как происходит оплата , почему не был согласно постанове 691 не разорван договор в одностороннем порядке. Какая стоимость подключения нового владельца она также не смогла ответить. Всем операторам ответила не брать с моего номера трубку и просто ее положила. Что за такое отношение клиентам. И де прописано что можно грубить, повышать голос и бросать трубку. Прошу дать куда можно написать официально жалобу на такое отношение клиенту. для дальнейшего обращения в суд.
Позвонила в кол центр м. Херсон, вул. Поповича, 3, каб. 12 (тел. 31-65-55). По вопросу смены владельца. Как заключается договор. Уточнить вопрос по постанове №691 от 12.07.2018. Как происходит оплата , почему не был согласно постанове 691 не разорван договор в одностороннем порядке. Какая стоимость подключения нового владельца она также не смогла ответить. Всем операторам ответила не брать с моего номера трубку и просто ее положила. Что за такое отношение клиентам. И де прописано что можно грубить, повышать голос и бросать трубку. Прошу дать куда можно написать официально жалобу на такое отношение клиенту. для дальнейшего обращения в суд.
Добрий день Гаврилюк.
Будь ласка уточніть коли саме (по модливості вказати час дзвінка) та за яким номером ви телефонували.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть коли саме (по модливості вказати час дзвінка) та за яким номером ви телефонували.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть коли саме (по модливості вказати час дзвінка) та за яким номером ви телефонували.
Будет ли оплата за доставку газа за второе полугодие оплачиваться единной платежкой или снова будут две платежки? Если будут две платежки, то снова полоовина или и больше платежей снова будут висеть в виртуальных кабинетах .Ведь людям просто тяжело вводить на банкоматах, а помогать некому.
Будет ли оплата за доставку газа за второе полугодие оплачиваться единной платежкой или снова будут две платежки? Если будут две платежки, то снова полоовина или и больше платежей снова будут висеть в виртуальных кабинетах .Ведь людям просто тяжело вводить на банкоматах, а помогать некому.
Добрий день Владимир Андреевич.
З питань постачання газу будь ласка звернітьсядо ТОВ Херсонрегіонгаз
Дякуємо за звернення.
З питань постачання газу будь ласка звернітьсядо ТОВ Херсонрегіонгаз
Дякуємо за звернення.
З питань постачання газу будь ласка звернітьсядо ТОВ Херсонрегіонгаз
На Ваш лист, щодо припинення газопостачання до моєї оселі, повідомляю, що в зв’язку із епідемією коронавірусу моя сімя позбавлена основного доходу, на сьогоднішній день я, як приватний підприємець перебуваю на самоізоляції та не маю будь-яких доходів, маю на утриманні двох дітей, в тому числі одну неповнолітню особу, тому прошу врахувати дані обставини та не припиняти постачання газу до моєї оселі (м.Херсон, вул.Торгова, 70 кв.4). Зобовязуюсь після закінчення карантину та відновлення моєї підприємницької діяльності сплатити заборгованість за послуги газопостачання. Уряд на позачерговому засіданні 2 квітня ухвалив нову редакцію постанови № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з дооопрацюванням. Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі — COVID-19), з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р. Кабінет Міністрів України. З повагою, Колпакова (Сафронова) Ірина Сергіївна. Відповідь прошу надіслати на дану електрону адресу.
На Ваш лист, щодо припинення газопостачання до моєї оселі, повідомляю, що в зв’язку із епідемією коронавірусу моя сімя позбавлена основного доходу, на сьогоднішній день я, як приватний підприємець перебуваю на самоізоляції та не маю будь-яких доходів, маю на утриманні двох дітей, в тому числі одну неповнолітню особу, тому прошу врахувати дані обставини та не припиняти постачання газу до моєї оселі (м.Херсон, вул.Торгова, 70 кв.4).
Зобовязуюсь після закінчення карантину та відновлення моєї підприємницької діяльності сплатити заборгованість за послуги газопостачання.
Уряд на позачерговому засіданні 2 квітня ухвалив нову редакцію постанови № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з дооопрацюванням.
Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі — COVID-19), з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р. Кабінет Міністрів України.
З повагою, Колпакова (Сафронова) Ірина Сергіївна.
Відповідь прошу надіслати на дану електрону адресу.
Добрий день Ірина.
Карантинні заходи з 12 березня не можуть бути прикриттям для несплати розподілу газу починаючи з січня поточного року.
Дякуємо за звернення.
Карантинні заходи з 12 березня не можуть бути прикриттям для несплати розподілу газу починаючи з січня поточного року.
Дякуємо за звернення.
Карантинні заходи з 12 березня не можуть бути прикриттям для несплати розподілу газу починаючи з січня поточного року.
Сегодня получила уведомление №20265 от 21.04.20 о задолженности по распределению газа 18,93грн с угрозами отключить газ. В очередной раз сообщаю, что я Стрелова Т.В./л/с 7080625, Херсон, пр.Ушакова 46, кв.101 / оплатила распред. газа за полгода вперед/Ощадбанк кв.№27 от 31.01.20 на сумму 38грн. Дважды присылала фотокопии затребованных вами документов. Прошу прекратить эти издевательства над пенсионером с минимальной пенсией которая оплатила на полгода вперед . Мой т.0677586752
Сегодня получила уведомление №20265 от 21.04.20 о задолженности по распределению газа 18,93грн с угрозами отключить газ. В очередной раз сообщаю, что я Стрелова Т.В./л/с 7080625, Херсон, пр.Ушакова 46, кв.101 / оплатила распред. газа за полгода вперед/Ощадбанк кв.№27 от 31.01.20 на сумму 38грн. Дважды присылала фотокопии затребованных вами документов. Прошу прекратить эти издевательства над пенсионером с минимальной пенсией которая оплатила на полгода вперед . Мой т.0677586752
Добрий день Стрелова Татьяна Владимировна.
Станом на 22.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 22.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 22.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.