5062 записи
Здравствуйте. Почему до сих пор нету платежки за Распределения за март?
Здравствуйте. Почему до сих пор нету платежки за Распределения за март?
Добрий день люба.
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова
Дякуємо за звернення.
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова
Дякуємо за звернення.
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова
Доброго дня. В особистому кабінеті проведені розрахунки за використаний газ за лютий , згідно переданих показів. А от за транспортування газу рахунку немає. Не зрозуміло, чи платити за березень? Поясніть
Доброго дня. В особистому кабінеті проведені розрахунки за використаний газ за лютий , згідно переданих показів. А от за транспортування газу рахунку немає. Не зрозуміло, чи платити за березень? Поясніть
Добрий день Тетяна.
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова
Дякуємо за звернення.
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова
Дякуємо за звернення.
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова
Мария від 66685 Херсон написав 03.03.2020: Добрий день! При зняті лічильника на перевірку розраховується оплата по середнім показникам за минулий рік. Порошу пояснити які берутся дані для середнього розрахунку, якщо в минулому та поточному роках показники 0. (НУЛЬ) (квартира від забудовника в якій ніхто ніколи не проживав) Дякую. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Мария. За минулий рік споживання у вас склало 2. Дякуємо за звернення. Хочу пояснити, що 2 це початкові показники на встановленному новому лічильнику, а споживання газу О (НУЛЬ). Але відповіді я так і не отримала, як розраховується середній показник при нульовому показнику за попередній період. Наприклад за лютий 2019р. коли лічильник був на перевірці мені нарахували 29куб.- з чого та як склався цей показник. Дякую.
Мария від 66685 Херсон написав 03.03.2020:
Добрий день! При зняті лічильника на перевірку розраховується оплата по середнім показникам за минулий рік. Порошу пояснити які берутся дані для середнього розрахунку, якщо в минулому та поточному роках показники 0. (НУЛЬ) (квартира від забудовника в якій ніхто ніколи не проживав) Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Мария.
За минулий рік споживання у вас склало 2.
Дякуємо за звернення.
Хочу пояснити, що 2 це початкові показники на встановленному новому лічильнику, а споживання газу О (НУЛЬ). Але відповіді я так і не отримала, як розраховується середній показник при нульовому показнику за попередній період. Наприклад за лютий 2019р. коли лічильник був на перевірці мені нарахували 29куб.- з чого та як склався цей показник. Дякую.
Добрий день Марія.
Зазначте свій особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій особовий рахунок
Будут ли открыты в других районах города Херсон, пункты приема абонентов "ХерсонГаз", кроме ул. Поповича 3 ? Возможно ли их объединение с существующими пунктами "Херсонрегионгаз" в разных районах города?
Будут ли открыты в других районах города Херсон, пункты приема абонентов "ХерсонГаз", кроме ул. Поповича 3 ? Возможно ли их объединение с существующими пунктами "Херсонрегионгаз" в разных районах города?
Добрий день Николай.
На сьогодні прийом абонентів з питань розподілу відубвається на Поповича 3. Консультацію також можна отримати у гостьовій книзі та через звернення в особистому кабінеті чи за письмовою заявою.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні прийом абонентів з питань розподілу відубвається на Поповича 3. Консультацію також можна отримати у гостьовій книзі та через звернення в особистому кабінеті чи за письмовою заявою.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні прийом абонентів з питань розподілу відубвається на Поповича 3.
Консультацію також можна отримати у гостьовій книзі та через звернення в особистому кабінеті чи за письмовою заявою.
Добрий день. Я розрахувалась за транзит газ 2.02. але борг висить.код квитанціі 1858482327282310 приват .Що робити далі?
Добрий день. Я розрахувалась за транзит газ 2.02. але борг висить.код квитанціі 1858482327282310 приват .Що робити далі?
Добрий день Олена.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки.
Помилкові платежі будуть повернуті до відправників.
Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня.
Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів
Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
02.02.2020 я оплатил "за трубу" используя номер своего личного счета.Сейчас ввели новое требование: добавить впереди номера л/с, номер мне это 20, и после номера л/с слово "розподіл".На Приват24 это изменение вноситься не желает. Можно ли платиь так как платил с указанием только своего л/с?. Спасибо за ответ
02.02.2020 я оплатил "за трубу" используя номер своего личного счета.Сейчас ввели новое требование: добавить впереди номера л/с, номер мне это 20, и после номера л/с слово "розподіл".На Приват24 это изменение вноситься не желает. Можно ли платиь так как платил с указанием только своего л/с?. Спасибо за ответ
Добрий день Александр.
Так, можно сплачувати як вам було зручно
Дякуємо за звернення.
Так, можно сплачувати як вам було зручно
Дякуємо за звернення.
Так, можно сплачувати як вам було зручно
Доброго дня. Прошу перевiрити стан рахункiв 7080911 та 7080913 - на першому переплата, на другому заборгованiсть. Маю квитанцii вiд 3 та 12 лютого, в призначеннях було вiрно вказано адреси та номери особових рахункiв. Квартири належать рiзним особам. Дякую за увагу.
Доброго дня. Прошу перевiрити стан рахункiв 7080911 та 7080913 - на першому переплата, на другому заборгованiсть. Маю квитанцii вiд 3 та 12 лютого, в призначеннях було вiрно вказано адреси та номери особових рахункiв. Квартири належать рiзним особам. Дякую за увагу.
Добрий день Тетяна.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки.
Помилкові платежі будуть повернуті до відправників.
Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня.
Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів
Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Платеж был внесен 27.02.2020, прошло 6 дней, поступил ли платеж к вам, лиц счет 18426, в личном кабинете платеж НЕ занесен и как результат, тормозятся следующие платежи. Как тут быть со штрафами?
Платеж был внесен 27.02.2020, прошло 6 дней, поступил ли платеж к вам, лиц счет 18426, в личном кабинете платеж НЕ занесен и как результат, тормозятся следующие платежи. Как тут быть со штрафами?
Добрий день Валентина.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки.
Помилкові платежі будуть повернуті до відправників.
Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня.
Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів
Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Здравствуйте, по лицевым счетам 63768, 8092864, 8095600 были авансово оплачены суммы за 6 месяцев, почему в личном кабинете потребителя по состоянию на 1 февраля за один месяц январь снята двойная оплата? В типовом договоре указано что оплату необходимоосуществлятьдо 20 числа включительно, разьясните пожалуйста - будетли нарушением если я оплачу в банке 20 числа отчетного месяца или платеж должен зайти к вам до 20 месяца? Заранееблагодарю за ответ.
Здравствуйте, по лицевым счетам 63768, 8092864, 8095600 были авансово оплачены суммы за 6 месяцев, почему в личном кабинете потребителя по состоянию на 1 февраля за один месяц январь снята двойная оплата? В типовом договоре указано что оплату необходимоосуществлятьдо 20 числа включительно, разьясните пожалуйста - будетли нарушением если я оплачу в банке 20 числа отчетного месяца или платеж должен зайти к вам до 20 месяца? Заранееблагодарю за ответ.
Добрий день Ирина.
Якщо сума сплачена за 6 місяців на сьогодні у вас бюуде переплата за 3 місяці.
Дякуємо за звернення.
Якщо сума сплачена за 6 місяців на сьогодні у вас бюуде переплата за 3 місяці.
Дякуємо за звернення.
Якщо сума сплачена за 6 місяців на сьогодні у вас бюуде переплата за 3 місяці.
Доброго дня. Платіж за розподіл в сумі 130,21 по особ. рахунку 211438 був здійсненій 3 лютого 2020 року. На даний час в особистому кабінеті висить заборгованість. В квитанціі правильно вказана фамілія та особовий рахунок. Як довго буде продовжуватися знущання над платниками? Чому я повинна розшукувати перераховані кошти? Коли ви вже наведете порядок з фінансовими операціями?
Доброго дня. Платіж за розподіл в сумі 130,21 по особ. рахунку 211438 був здійсненій 3 лютого 2020 року. На даний час в особистому кабінеті висить заборгованість. В квитанціі правильно вказана фамілія та особовий рахунок.
Як довго буде продовжуватися знущання над платниками? Чому я повинна розшукувати перераховані кошти? Коли ви вже наведете порядок з фінансовими операціями?
Добрий день Тетяна.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки.
Помилкові платежі будуть повернуті до відправників.
Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня.
Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів
Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо).
За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.