Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4939 записів
Татьяна від 15112 г.Херсон написав 12.02.2020:
В кабинете взяла расчет за розподил газа. Сумма 38,28. Оплатила её. Теперь висит долг в 0,01 грн. Откуда? и почему 1 копейка, а не 1 гривна или 10 гривен. Если это пеня, то было сказано, что за январь пеня не берётся.
В кабинете взяла расчет за розподил газа. Сумма 38,28. Оплатила её. Теперь висит долг в 0,01 грн. Откуда? и почему 1 копейка, а не 1 гривна или 10 гривен. Если это пеня, то было сказано, что за январь пеня не берётся.
Алла від Особовий рахунок 225277 м. Херсон 13 Північна буд. 5 написав 11.02.2020:
Коли буде зараховано платіж за січень . Сума 94,06. Сплачували через ПРИВАТБАНК. Посилала електронну квитанцію на електрону адресу . В особову кабінеті борг. І виставлений вже рахунок за лютий. І чому неможливо сплатити в кабінеті, або знову через ПРИВАТБАНК?
Коли буде зараховано платіж за січень . Сума 94,06. Сплачували через ПРИВАТБАНК. Посилала електронну квитанцію на електрону адресу . В особову кабінеті борг. І виставлений вже рахунок за лютий. І чому неможливо сплатити в кабінеті, або знову через ПРИВАТБАНК?
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Алла.
Рахунок в кабінеті виставлено станом на 1 лютого 2020 року. Ви сплатили вже в лютому а на 1 лютого був борг. Впродовж місяця, оплати, проведені у лютому, зменшать Ваш поточний борг, про що Ви зможете дізнатися в особистому кабінеті. Майте на увазі, що рахунок за місяць формується наперед та станом на 1 число поточного місяця. В кабінеті є посилання на оплату онлайн через Приватбанк. Приймати платежі кабінет не може, так як це не банківська установа.
Дякуємо за звернення.
Рахунок в кабінеті виставлено станом на 1 лютого 2020 року. Ви сплатили вже в лютому а на 1 лютого був борг. Впродовж місяця, оплати, проведені у лютому, зменшать Ваш поточний борг, про що Ви зможете дізнатися в особистому кабінеті. Майте на увазі, що рахунок за місяць формується наперед та станом на 1 число поточного місяця. В кабінеті є посилання на оплату онлайн через Приватбанк. Приймати платежі кабінет не може, так як це не банківська установа.
Вадим від 22714 Херсон написав 11.02.2020:
Ваша ідповідь мене не задовольнила. Я Вам про одне, а Ви мені про друге. Дані в кабінеті оновилися, але вже з боргом за два місяці, а де моя оплата 145 грн за рік ? Я інвалід і не буду десь ходити і щось доказувати коли у мене документально оформлено все правильно. Я подзвонив до Укрпошти і одержав відповідь, що моя оплата 145 грн платіжним дорученням № 121315 від 02.02.2020 Укрпоштою переведена на рахунок АТ "Херсонгаз" згідно вказаних Херсонгазом банківських реквізитів. Тут помилки немає. Шукайте її у себе.
Ваша ідповідь мене не задовольнила. Я Вам про одне, а Ви мені про друге. Дані в кабінеті оновилися, але вже з боргом за два місяці, а де моя оплата 145 грн за рік ? Я інвалід і не буду десь ходити і щось доказувати коли у мене документально оформлено все правильно. Я подзвонив до Укрпошти і одержав відповідь, що моя оплата 145 грн платіжним дорученням № 121315 від 02.02.2020 Укрпоштою переведена на рахунок АТ "Херсонгаз" згідно вказаних Херсонгазом банківських реквізитів. Тут помилки немає. Шукайте її у себе.
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Вадим.
Рахунок в кабінеті виставлено станом на 1 лютого 2020 року. Оплати проведені в лютому місяці будуть відображені в кабінеті впродовж місяця. Якщо Ви сплачували в останні дні січня, майте на увазі, що банк перераховує платіж впродовж 3-5 робочих днів і ваш платіж надійде на рахунок підприємства вже в лютому. Тож станом на 1 лютого рахунок не враховує оплати, проведені після 1 лютого. Впродовж місяця, оплати, проведені у лютому, зменшать Ваш поточний борг, про що Ви зможете дізнатися в особистому кабінеті. Майте на увазі, що рахунок за місяць формується наперед та станом на 1 число поточного місяця.
Дякуємо за звернення.
Рахунок в кабінеті виставлено станом на 1 лютого 2020 року. Оплати проведені в лютому місяці будуть відображені в кабінеті впродовж місяця. Якщо Ви сплачували в останні дні січня, майте на увазі, що банк перераховує платіж впродовж 3-5 робочих днів і ваш платіж надійде на рахунок підприємства вже в лютому. Тож станом на 1 лютого рахунок не враховує оплати, проведені після 1 лютого. Впродовж місяця, оплати, проведені у лютому, зменшать Ваш поточний борг, про що Ви зможете дізнатися в особистому кабінеті. Майте на увазі, що рахунок за місяць формується наперед та станом на 1 число поточного місяця.
Максим від 64344, Херсон написав 11.02.2020:
*Обновленно* Добрый день. ввел неправильно показания, система не исправляет, отправил на почту для показаний фото счётчика с подтверждением что оно новое, все ровно стоит неправильные показания. Счёт 64344
*Обновленно* Добрый день. ввел неправильно показания, система не исправляет, отправил на почту для показаний фото счётчика с подтверждением что оно новое, все ровно стоит неправильные показания. Счёт 64344
иван від 11861 и 105 город Каховка написав 11.02.2020:
на эти лицевые счета 11861 и 105 оплатил давно уже за транзит газа а в программе стоит суммы а должны стоять нули
на эти лицевые счета 11861 и 105 оплатил давно уже за транзит газа а в программе стоит суммы а должны стоять нули
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день иван.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Людмила від 17006,с. Потьомкіне, Високопільський р-н написав 11.02.2020:
По перше за розподіл газу заплочено 31.01.20 код квитанції 1856-7357-9460-5632, а висить борг за січень, а вже додався за лютий, будь-ласка розберіться спочатку з цим питанням, а вже потім виставляйте борги. Поки не зарахуєте суму проплачену за січень , перераховувати за лютий не буду. По друге - дайте правильний номер високопільської дільниці (05523521649 - це не вірний телефон)
По перше за розподіл газу заплочено 31.01.20 код квитанції 1856-7357-9460-5632, а висить борг за січень, а вже додався за лютий, будь-ласка розберіться спочатку з цим питанням, а вже потім виставляйте борги. Поки не зарахуєте суму проплачену за січень , перераховувати за лютий не буду. По друге - дайте правильний номер високопільської дільниці (05523521649 - це не вірний телефон)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Контактні дані - http://gaz.kherson.ua/?page_id=73
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів. Контактні дані - http://gaz.kherson.ua/?page_id=73
Владимир від 13751 написав 11.02.2020:
Добрый день . 31.01.2020 оплатил квитанцию за распределение газа в сумме 150 гр . Оплачивал в через Portmone.com . В службе поддержки сказали что оплата прошла успешно и деньги переведены на счёт АТ 'Херсонгаз'. В личном кабинете до сегодняшнего дня висел не оплаченный долг ( за январь ), а сегодня он удвоился ( + за февраль ) . Банк деньги перечислил , прошу разобраться с оплатой .
Добрый день . 31.01.2020 оплатил квитанцию за распределение газа в сумме 150 гр . Оплачивал в через Portmone.com . В службе поддержки сказали что оплата прошла успешно и деньги переведены на счёт АТ 'Херсонгаз'. В личном кабинете до сегодняшнего дня висел не оплаченный долг ( за январь ), а сегодня он удвоился ( + за февраль ) . Банк деньги перечислил , прошу разобраться с оплатой .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Елена від 24102 Херсон написав 11.02.2020:
ваш шаблон-ответ не корректный.Ответьте на вопрос:Почему я ,оплатив выставленный мне счет с указанием ВСЕХ ПРАВИЛЬНЫХ реквизитов и проверив в банке,что платеж отправлен,должна доказывать Херсонгазу что я оплатила?
ваш шаблон-ответ не корректный.Ответьте на вопрос:Почему я ,оплатив выставленный мне счет с указанием ВСЕХ ПРАВИЛЬНЫХ реквизитов и проверив в банке,что платеж отправлен,должна доказывать Херсонгазу что я оплатила?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки до кінця поточного місяця. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Олександра від 68472 написав 11.02.2020:
Доброго дня, не вдається зайти в мій кабінет, всі дані вказую вірно, остання сумма оплати за газ 1429.82, мені пише, Не співпадає особовий рахунок з сумою оплати!!! Будьте уважні, сума останнього платежу повинна бути з точністю до копійок без ком та крапок. Що робити? Як з потрапити до кабінету?
Доброго дня, не вдається зайти в мій кабінет, всі дані вказую вірно, остання сумма оплати за газ 1429.82, мені пише, Не співпадає особовий рахунок з сумою оплати!!! Будьте уважні, сума останнього платежу повинна бути з точністю до копійок без ком та крапок. Що робити? Як з потрапити до кабінету?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександра.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Вадим від 22714 Херсон написав 11.02.2020:
Сьогодні в моєму особистому кабінеті оновилися дані про оплату транспортування газу, але відобразилась не сума 145 грн оплати, яку я сплатив 01.02.2020 за цілий рік, а новий борг вже в сумі за 2 місяці. У квитанції про оплату усі реквізити, адреса, особовий рахунок вказані правильно. Мені 83 роки, я пенсіонер з інвалідністю 2-ої групи, проживаю один, рідко виходжу з дому, я не можу за станом здоров"я ходити по банках і з"ясовувати де вони чи Ви помилилися. Будь ласка, розбирайтеся, я заплатив все вірно. Тим більше, що в тому ж самому особистому кабінеті поряд Херсонрегіонгаз оновив свої дані із зарахуванням оплати. Це десь Ваша помилка.
Сьогодні в моєму особистому кабінеті оновилися дані про оплату транспортування газу, але відобразилась не сума 145 грн оплати, яку я сплатив 01.02.2020 за цілий рік, а новий борг вже в сумі за 2 місяці. У квитанції про оплату усі реквізити, адреса, особовий рахунок вказані правильно. Мені 83 роки, я пенсіонер з інвалідністю 2-ої групи, проживаю один, рідко виходжу з дому, я не можу за станом здоров"я ходити по банках і з"ясовувати де вони чи Ви помилилися. Будь ласка, розбирайтеся, я заплатив все вірно. Тим більше, що в тому ж самому особистому кабінеті поряд Херсонрегіонгаз оновив свої дані із зарахуванням оплати. Це десь Ваша помилка.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вадим.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо станом на 11.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви ВИКЛЮЧНО на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.