5282 записи
Населенный пункт Херсон.Повторно. 17.02.2020 в 10.22 платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа 20 грн. Прошу зачислить перечисленные мной деньги на абонентский счет как оплату за транспортировку газа. Адрес, номер счета - все указано в назначении платежа.
Населенный пункт Херсон.Повторно. 17.02.2020 в 10.22 платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа 20 грн. Прошу зачислить перечисленные мной деньги на абонентский счет как оплату за транспортировку газа. Адрес, номер счета - все указано в назначении платежа.
Добрий день Наталя.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.
Повторно. 17.02.2020 в 10.22 платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа 20 грн. Прошу зачислить перечисленные мной деньги на абонентский счет как оплату за транспортировку газа. Адрес, номер счета - все указано в назначении платежа.
Повторно. 17.02.2020 в 10.22 платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа 20 грн. Прошу зачислить перечисленные мной деньги на абонентский счет как оплату за транспортировку газа. Адрес, номер счета - все указано в назначении платежа.
Добрий день Нталя.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
В феврале не нашла отражения в личном кабинете сумма 50грн оплаты за транспортировку газа , оплата произведена через Приват 24 по шаблону елект. "Едина квитанция" Платежи до и после зачислены, а от 11.02.2020г. НЕТ. Мною была оформлена письменная заявка на устранение недоимки с предоставлением копии квитанции в отделении горгаза г.Олешки 17,03,2020, но результата нет по сегодняшний день. Подскажите, необходимы ли еще какие-то обращения? Т.к. недоимка, отражанная в личном кабинете не имеет основания. Заранее спасибо за ответ
В феврале не нашла отражения в личном кабинете сумма 50грн оплаты за транспортировку газа , оплата произведена через Приват 24 по шаблону елект. "Едина квитанция" Платежи до и после зачислены, а от 11.02.2020г. НЕТ. Мною была оформлена письменная заявка на устранение недоимки с предоставлением копии квитанции в отделении горгаза г.Олешки 17,03,2020, но результата нет по сегодняшний день. Подскажите, необходимы ли еще какие-то обращения? Т.к. недоимка, отражанная в личном кабинете не имеет основания. Заранее спасибо за ответ
Добрий день Лидия Шаганян.
Сума надійшла 24.02.20
Дякуємо за звернення.
Сума надійшла 24.02.20
Дякуємо за звернення.
Сума надійшла 24.02.20
На мой счет 6864 Жуковой ОГ начислен долг в сумме 236,84 за распределение газа . Мной производилась оплата 11.02.20 через Приват банк в сумме 118.42 код квитанции 1867-7997-4734-5069 отправитель Сербина МС код 2982000323. Прошу провести оплату. [/ol]
На мой счет 6864 Жуковой ОГ начислен долг в сумме 236,84 за распределение газа . Мной производилась оплата 11.02.20 через Приват банк в сумме 118.42 код квитанции 1867-7997-4734-5069 отправитель Сербина МС код 2982000323. Прошу провести оплату.
[/ol]
Добрий день Марина.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
копію/копії платіжного документу з банку
ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Вы начислили мне долг 783.98 грн за розподил газу, не принимая во внимание, что не зачислили в личном кабинете две моих оплаты по неизвестной причине. Оплата за разподил газу в б. Аваль в сумме 237, 14 грн, номер квитанции 44966379 от 16. 02 и платеж в сумме 118 грн. номер квитанции 47740556 от23.03. Пожалуйста будьте внимательны при работе с клиентами.
Вы начислили мне долг 783.98 грн за розподил газу, не принимая во внимание, что не зачислили в личном кабинете две моих оплаты по неизвестной причине. Оплата за разподил газу в б. Аваль в сумме 237, 14 грн, номер квитанции 44966379 от 16. 02 и платеж в сумме 118 грн. номер квитанции 47740556 от23.03. Пожалуйста будьте внимательны при работе с клиентами.
Добрий день Наталия Яковлевна.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 23/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 23/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 23/03/20
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
копію/копії платіжного документу з банку
ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Нарешті потихеньку почав з'являтися порядок. Не розумію одного, чому було не попередити клієнтів про проблеми у налаштуваннях програмного забезпечення або щось інше і оголосити перехідний період принаймі на три місяці. Мої платіжки які чудесним чином то були відсутні, то знаходилися на умовному рахунку ЗНАЙШЛИСЬ. Причому практично без мого втручання. Хоча можливо рано радію, якщо врахувати, що платіж за два місяці дивним чином був зарахований наполовину. З однієї платіжки зникла половина суми, а через місяць з'явилась. БЕЗ КОМЕНТАРІВ.
Нарешті потихеньку почав з'являтися порядок. Не розумію одного, чому було не попередити клієнтів про проблеми у налаштуваннях програмного забезпечення або щось інше і оголосити перехідний період принаймі на три місяці. Мої платіжки які чудесним чином то були відсутні, то знаходилися на умовному рахунку ЗНАЙШЛИСЬ. Причому практично без мого втручання. Хоча можливо рано радію, якщо врахувати, що платіж за два місяці дивним чином був зарахований наполовину. З однієї платіжки зникла половина суми, а через місяць з'явилась. БЕЗ КОМЕНТАРІВ.
Добрий день Федір.
Повідомлення про перехідний період оголошувалися з 01 лютого
Дякуємо за звернення.
Повідомлення про перехідний період оголошувалися з 01 лютого
Дякуємо за звернення.
Повідомлення про перехідний період оголошувалися з 01 лютого
Здравствуйте! 09.04.20 я оплатила по счёту 8090953 (г.Херсон) 242 грн. в терминале самообслуживания Приватбанка - эти деньги должны были пойти Херсонрегионгазу. Но в итоге в квитанции они указаны как перечисленные за распределение газа на счёт АТ "ХерсонГаз". Как их теперь перевести на счёт Херсонрегионгаза? Потому что за распределение газа я должна Вам заплатить всего лишь 24,08 грн. Подскажите, пожалуйста, что делать.
Здравствуйте!
09.04.20 я оплатила по счёту 8090953 (г.Херсон) 242 грн. в терминале самообслуживания Приватбанка - эти деньги должны были пойти Херсонрегионгазу. Но в итоге в квитанции они указаны как перечисленные за распределение газа на счёт АТ "ХерсонГаз". Как их теперь перевести на счёт Херсонрегионгаза? Потому что за распределение газа я должна Вам заплатить всего лишь 24,08 грн.
Подскажите, пожалуйста, что делать.
Добрий день Александра.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку та реквізити для поверенння коштів власнику. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку та реквізити для поверенння коштів власнику. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
копію/копії платіжного документу з банку
ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку та реквізити для поверенння коштів власнику.
НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Добрый день. По этому чеку нету информации в кабинете: 12.02.2020 сумма 215.66грн. номер терминала к2100039 ощдбанк
Добрый день. По этому чеку нету информации в кабинете: 12.02.2020 сумма 215.66грн. номер терминала к2100039 ощдбанк
Добрий день Александр.
Станом на 13.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 17/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за фуну на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 13.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 17/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за фуну на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 13.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 17/03/20
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за фуну на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку
копію/копії платіжного документу з банку
ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Это уже 4 обращение, я отправил все необходимые данные, заявление и тд на электронную почту для того чтобы вы выполнили свою работу о зачислении. Когда мне зачислят Март 2020, озвучьте сроки?
Это уже 4 обращение, я отправил все необходимые данные, заявление и тд на электронную почту для того чтобы вы выполнили свою работу о зачислении. Когда мне зачислят Март 2020, озвучьте сроки?
Добрий день Радванский Денис.
Ваш лист отримано та зареєстровано під номером 200408/н/1224 від 08.04.2020. Згідно з постановою від 21.09.2017 № 1156 "Про затвердження Мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу", розгляд письмового звернення споживача - у строк до одного місяця з дня надходження звернення. У зв'язку з великою кількістю неправильно оформлених платежів, обробка потребує часу. Контролюйте Ваш особовий рахунок в особистому кабінеті, коригування обов'язково буде там відображено.
Дякуємо за звернення.
Ваш лист отримано та зареєстровано під номером 200408/н/1224 від 08.04.2020. Згідно з постановою від 21.09.2017 № 1156 "Про затвердження Мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу", розгляд письмового звернення споживача - у строк до одного місяця з дня надходження звернення. У зв'язку з великою кількістю неправильно оформлених платежів, обробка потребує часу. Контролюйте Ваш особовий рахунок в особистому кабінеті, коригування обов'язково буде там відображено.
Дякуємо за звернення.
Ваш лист отримано та зареєстровано під номером 200408/н/1224 від 08.04.2020. Згідно з постановою від 21.09.2017 № 1156 "Про затвердження Мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу", розгляд письмового звернення споживача - у строк до одного місяця з дня надходження звернення. У зв'язку з великою кількістю неправильно оформлених платежів, обробка потребує часу. Контролюйте Ваш особовий рахунок в особистому кабінеті, коригування обов'язково буде там відображено.
Добрий день. Хотелось бы получить всё-таки ответ. Почему по реквизитам всё верно уплочено, за два месяца, а на вашем сайте видно только один платёж? Платёжку приносят с задолженностью. Просьба, разберитесь.
Добрий день. Хотелось бы получить всё-таки ответ. Почему по реквизитам всё верно уплочено, за два месяца, а на вашем сайте видно только один платёж? Платёжку приносят с задолженностью. Просьба, разберитесь.
Добрий день Олександр.
Зазначте будь-ласка дати та суми платежів, які не відображені в особистому кабінеті.
Дякуємо за звернення.
Зазначте будь-ласка дати та суми платежів, які не відображені в особистому кабінеті.
Дякуємо за звернення.
Зазначте будь-ласка дати та суми платежів, які не відображені в особистому кабінеті.