Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4939 записів
Виктор від Город Каховка написав 05.02.2020:
Добрый день. Скажите, существуют ли у вас сроки исполнения заявок? У меня такая ситуация, приобрёл газовую плиту и решил что её должны установить специалисты... 10.01.2020 я подал весь затребованный пакет документов в Каховский горгаз, 24.01.2020 после многочисленных звонков и напоминаний мне был выставлен счёт и он был оплачен мною в тот же день... Сегодня 5.02.2020 тишина... Так должно быть? Спасибо за ответ
Добрый день. Скажите, существуют ли у вас сроки исполнения заявок? У меня такая ситуация, приобрёл газовую плиту и решил что её должны установить специалисты... 10.01.2020 я подал весь затребованный пакет документов в Каховский горгаз, 24.01.2020 после многочисленных звонков и напоминаний мне был выставлен счёт и он был оплачен мною в тот же день... Сегодня 5.02.2020 тишина... Так должно быть? Спасибо за ответ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктор.
Зазначте номер договору за замовленням
Дякуємо за звернення.
Зазначте номер договору за замовленням
Валентина від 30949 написав 05.02.2020:
Чому таку формулу обрали разрахунку за розподіл газу, невже не можна простіше. Зразу з ПДВ 1477 : 12 * 0.984 = 121,114, щоб літній людині було зрозуміло а не з заморочками (що таке 1,2)1477 : 12 * 0.82 * 1,2 = 121,114.
Чому таку формулу обрали разрахунку за розподіл газу, невже не можна простіше. Зразу з ПДВ 1477 : 12 * 0.984 = 121,114, щоб літній людині було зрозуміло а не з заморочками (що таке 1,2)1477 : 12 * 0.82 * 1,2 = 121,114.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Усі розрахунки виставлені із врахуванням ПДВ
Дякуємо за звернення.
Усі розрахунки виставлені із врахуванням ПДВ
Жданов Д. А. від 16526 написав 05.02.2020:
Жданов Д.О. М. Геніческ. 03.02.2020р. Сплатив послугу з розподілу природного газу за січень 2020р згідно рахунку № 16526/2001 у сумі 68.39 грн. Квитанція № 34 від 03.02.2020р. час оплати 10г. 41хв. номер терміналу К2100123. адреса терміналу: 35123 ПТКС ТВБВ 148 м. Генічеськ, в. Воровського 35 . В одержаній квитанціі з терміналу не вказана моя адреса: м. Геніческ, вул. Бірючанська 31А кв. 9 і особистий рахунок № 16526. Відмітки про оплату не мае, Мій номер телефону +380997777993. Прошу допомоги. З повагою Жданов Д.А.
Жданов Д.О. М. Геніческ. 03.02.2020р. Сплатив послугу з розподілу природного газу за січень 2020р згідно рахунку № 16526/2001 у сумі 68.39 грн. Квитанція № 34 від 03.02.2020р. час оплати 10г. 41хв. номер терміналу К2100123. адреса терміналу: 35123 ПТКС ТВБВ 148 м. Генічеськ, в. Воровського 35 . В одержаній квитанціі з терміналу не вказана моя адреса: м. Геніческ, вул. Бірючанська 31А кв. 9 і особистий рахунок № 16526. Відмітки про оплату не мае, Мій номер телефону +380997777993. Прошу допомоги. З повагою Жданов Д.А.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Жданов Д. А..
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Юлія від 32994 написав 04.02.2020:
Просимо внести платіж у розмірі 30 грн 00 коп. за січень - березень 2020 року на особовий рахунок за адресою: 73039, м. ХЕРСОН, СУВОРОВСЬКИЙ, СЕНЯВІНА, буд. 166 к.7, кв. 3, Код квитанції приватбанку: 1855-7313-3592-1555 від 30.01.2020 року) Звертались за електронною адресою Secretary@gaz.kherson.ua відповіді не прийшло
Просимо внести платіж у розмірі 30 грн 00 коп. за січень - березень 2020 року на особовий рахунок за адресою: 73039, м. ХЕРСОН, СУВОРОВСЬКИЙ, СЕНЯВІНА, буд. 166 к.7, кв. 3, Код квитанції приватбанку: 1855-7313-3592-1555 від 30.01.2020 року) Звертались за електронною адресою Secretary@gaz.kherson.ua відповіді не прийшло
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Володимир від 202303 написав 04.02.2020:
29.01 2020 оплатил транспортировку газа в сумме 262,56 гр. через Монобанк. Квитанція No K54B-2A12-2H69-A78B від 29.01.2020. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
29.01 2020 оплатил транспортировку газа в сумме 262,56 гр. через Монобанк. Квитанція No K54B-2A12-2H69-A78B від 29.01.2020. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Людмила від 17006 написав 04.02.2020:
с.Потьомкине, Высокольский р-н 30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 143,50 гр. через Приват банк. Код квитанции 1856-7357-9480-5632. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
с.Потьомкине, Высокольский р-н 30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 143,50 гр. через Приват банк. Код квитанции 1856-7357-9480-5632. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Людмила від 17006 написав 04.02.2020:
30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 143,50 гр. через Приват банк. Код квитанции 1856-7357-9480-5632. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 143,50 гр. через Приват банк. Код квитанции 1856-7357-9480-5632. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Оксана від 1211 м.Берислав написав 04.02.2020:
Я оплатила за транспортировку газа за 2 месяца ещё 30.01.2020 года в 8.10 утра, а в моем кабинете показывает досих пор задолженность. В назначении платежа указано г.Берислав, ул.Белгородская 6/28 и р/ с 1211.
Я оплатила за транспортировку газа за 2 месяца ещё 30.01.2020 года в 8.10 утра, а в моем кабинете показывает досих пор задолженность. В назначении платежа указано г.Берислав, ул.Белгородская 6/28 и р/ с 1211.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Валентина від 30949 написав 04.02.2020:
30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 121,12 гр. через Приват банк. Код квитанции 1855-8010-3399-1143. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 121,12 гр. через Приват банк. Код квитанции 1855-8010-3399-1143. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
ольга від 6703 Олешки написав 03.02.2020:
не вдається оплатити послуги з транспортування через Приват 24. При ручному введенні р/р одержувача ("АТ"Херсонгаз") , а саме UA053808050000000026005619739, комп"ютер видає, що введено некоректні дані р\Р. А при автоматичному ввЕдені реквізитів, взагалі комп"ютер видає, що одержувача за вказаними реквізитами не знайдено.
не вдається оплатити послуги з транспортування через Приват 24. При ручному введенні р/р одержувача ("АТ"Херсонгаз") , а саме UA053808050000000026005619739, комп"ютер видає, що введено некоректні дані р\Р. А при автоматичному ввЕдені реквізитів, взагалі комп"ютер видає, що одержувача за вказаними реквізитами не знайдено.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ольга.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua