Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4936 записів
Инна від 36707, г. Херсон написав 09.11.2019:
Приобрели квартиру, как зайти в личный кабинет е сли он зарегистрирован на предыдущего хозяина?
Приобрели квартиру, как зайти в личный кабинет е сли он зарегистрирован на предыдущего хозяина?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Инна.
Здійсніть реєстрацію нового користувача
Дякуємо за звернення.
Здійсніть реєстрацію нового користувача
Геннадий від 40580 написав 08.11.2019:
здравствуйте . Хотел зарегистрироваться , но нужно ввести сумму последней оплаты . у меня вопрос , если у меня льготы , я не плачу за газ , что в этом пункте нужно написать?? спасибо))
здравствуйте . Хотел зарегистрироваться , но нужно ввести сумму последней оплаты . у меня вопрос , если у меня льготы , я не плачу за газ , что в этом пункте нужно написать?? спасибо))
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Геннадий.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 3-4 робочі дні пройдіть реєстрацію на неї.
Дякуємо за звернення.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 3-4 робочі дні пройдіть реєстрацію на неї.
Натальч від 237180 написав 07.11.2019:
Добрый день!Скажите почему я не могу войти в личный кабинет,после регистрации мне на почту приходит письмо,я в нем перехожу по ссылке,а адрес почты не подтвержается,и постояно выдает ошибку,и опять приходит и таже история?
Добрый день!Скажите почему я не могу войти в личный кабинет,после регистрации мне на почту приходит письмо,я в нем перехожу по ссылке,а адрес почты не подтвержается,и постояно выдает ошибку,и опять приходит и таже история?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Натальч.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
євгенія від 17062. Смт Любимівка. Каховский район написав 06.11.2019:
Скажіть,будь ласка , терміни оплати за спожитий природний газ за показниками лічильника. Договору не маю. Дякую
Скажіть,будь ласка , терміни оплати за спожитий природний газ за показниками лічильника. Договору не маю. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день євгенія.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Юлія від 39931 написав 04.11.2019:
Не можу зареєструватися, не приймає електронну адресу. Що робити?
Не можу зареєструватися, не приймає електронну адресу. Що робити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
Будь ласка уточніть свої дані при реєстрації
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть свої дані при реєстрації
Олег від 17078 написав 04.11.2019:
доброго дня, маю бажання замінити газову плиту, та змінити іі розташування . Чи потрібно для цього отримувати дозвіл і яка вартість послуги внесення змін в проект?
доброго дня, маю бажання замінити газову плиту, та змінити іі розташування . Чи потрібно для цього отримувати дозвіл і яка вартість послуги внесення змін в проект?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42
Uliiya від 6961 м.Гола Пристань написав 02.11.2019:
Почему не могу зайти в личный кабинет,регистрацию приняло,а теперь пишит:не правильный email
Почему не могу зайти в личный кабинет,регистрацию приняло,а теперь пишит:не правильный email
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Uliiya.
Уточніть свої данні для входу
Дякуємо за звернення.
Уточніть свої данні для входу
Марина від 20482 г.Херсон написав 20.10.2019:
При входе в личный кабинет запрашивают адрес электронной почты. marina.andryushenko@ukr.net ....так вот эту почту не принимают.....The Адреса електронної пошти field is not a valid e-mail address.....почему?
При входе в личный кабинет запрашивают адрес электронной почты. marina.andryushenko@ukr.net ....так вот эту почту не принимают.....The Адреса електронної пошти field is not a valid e-mail address.....почему?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Вы зарегистрированы на адрес marusj5904@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Вы зарегистрированы на адрес marusj5904@gmail.com
МАРИНА від 20482 г.Херсон написав 16.10.2019:
Почему не принимает електронную почту? Из за этого не могу попасть в личный кабинет
Почему не принимает електронную почту? Из за этого не могу попасть в личный кабинет
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день МАРИНА.
Какую почту вы вносите, на каком этапе у вас не принимается почта? вы проходите регистрацию или входите в личный кабинет?
Дякуємо за звернення.
Какую почту вы вносите, на каком этапе у вас не принимается почта? вы проходите регистрацию или входите в личный кабинет?
Виктория від 26750 написав 18.09.2019:
Добрый день. Есть ли у вас услуга по приобретению и установке нового счетчика (небольшего размера), или переноса существующего в другое место?
Добрый день. Есть ли у вас услуга по приобретению и установке нового счетчика (небольшего размера), или переноса существующего в другое место?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктория.
Пожалуйста обратитесь в сервисный центр АО Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 или воспользуйтесь сервисом онлайн-заявки http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Пожалуйста обратитесь в сервисный центр АО Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 или воспользуйтесь сервисом онлайн-заявки http://194.79.22.199:8080/webzakaz/