Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Натальч від 237180 написав 07.11.2019:
Добрый день!Скажите почему я не могу войти в личный кабинет,после регистрации мне на почту приходит письмо,я в нем перехожу по ссылке,а адрес почты не подтвержается,и постояно выдает ошибку,и опять приходит и таже история?
Добрый день!Скажите почему я не могу войти в личный кабинет,после регистрации мне на почту приходит письмо,я в нем перехожу по ссылке,а адрес почты не подтвержается,и постояно выдает ошибку,и опять приходит и таже история?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Натальч.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
євгенія від 17062. Смт Любимівка. Каховский район написав 06.11.2019:
Скажіть,будь ласка , терміни оплати за спожитий природний газ за показниками лічильника. Договору не маю. Дякую
Скажіть,будь ласка , терміни оплати за спожитий природний газ за показниками лічильника. Договору не маю. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день євгенія.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Юлія від 39931 написав 04.11.2019:
Не можу зареєструватися, не приймає електронну адресу. Що робити?
Не можу зареєструватися, не приймає електронну адресу. Що робити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
Будь ласка уточніть свої дані при реєстрації
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть свої дані при реєстрації
Олег від 17078 написав 04.11.2019:
доброго дня, маю бажання замінити газову плиту, та змінити іі розташування . Чи потрібно для цього отримувати дозвіл і яка вартість послуги внесення змін в проект?
доброго дня, маю бажання замінити газову плиту, та змінити іі розташування . Чи потрібно для цього отримувати дозвіл і яка вартість послуги внесення змін в проект?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42
Uliiya від 6961 м.Гола Пристань написав 02.11.2019:
Почему не могу зайти в личный кабинет,регистрацию приняло,а теперь пишит:не правильный email
Почему не могу зайти в личный кабинет,регистрацию приняло,а теперь пишит:не правильный email
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Uliiya.
Уточніть свої данні для входу
Дякуємо за звернення.
Уточніть свої данні для входу
Марина від 20482 г.Херсон написав 20.10.2019:
При входе в личный кабинет запрашивают адрес электронной почты. marina.andryushenko@ukr.net ....так вот эту почту не принимают.....The Адреса електронної пошти field is not a valid e-mail address.....почему?
При входе в личный кабинет запрашивают адрес электронной почты. marina.andryushenko@ukr.net ....так вот эту почту не принимают.....The Адреса електронної пошти field is not a valid e-mail address.....почему?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Вы зарегистрированы на адрес marusj5904@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Вы зарегистрированы на адрес marusj5904@gmail.com
МАРИНА від 20482 г.Херсон написав 16.10.2019:
Почему не принимает електронную почту? Из за этого не могу попасть в личный кабинет
Почему не принимает електронную почту? Из за этого не могу попасть в личный кабинет
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день МАРИНА.
Какую почту вы вносите, на каком этапе у вас не принимается почта? вы проходите регистрацию или входите в личный кабинет?
Дякуємо за звернення.
Какую почту вы вносите, на каком этапе у вас не принимается почта? вы проходите регистрацию или входите в личный кабинет?
Виктория від 26750 написав 18.09.2019:
Добрый день. Есть ли у вас услуга по приобретению и установке нового счетчика (небольшего размера), или переноса существующего в другое место?
Добрый день. Есть ли у вас услуга по приобретению и установке нового счетчика (небольшего размера), или переноса существующего в другое место?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктория.
Пожалуйста обратитесь в сервисный центр АО Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 или воспользуйтесь сервисом онлайн-заявки http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Пожалуйста обратитесь в сервисный центр АО Херсонгаз - 35-47-62, 35-47-85, моб 050 318 52 42 или воспользуйтесь сервисом онлайн-заявки http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Екатерина від 27355, Херсон написав 12.09.2019:
Добрый день. Что нужно и куда обращаться чтоб изменить ФИО на л/с? Человек на которого они были записаны ранее умер, владельцем квартиры является внучка.
Добрый день. Что нужно и куда обращаться чтоб изменить ФИО на л/с? Человек на которого они были записаны ранее умер, владельцем квартиры является внучка.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Екатерина.
Для переоформления лицевого счета необходимо обратится с владельцем строения в ближайший абонпункт с документами: личные документы владельца жилого помещения, документы на право собственности, технические документы на домовладение, документ-причина переоформления лицевого счета (свидетельство о смерти, выписка проживающего, покупка, вступление в наследство, справка о составе семьи и т д), квитанции об оплате за газ.
Дякуємо за звернення.
Для переоформления лицевого счета необходимо обратится с владельцем строения в ближайший абонпункт с документами: личные документы владельца жилого помещения, документы на право собственности, технические документы на домовладение, документ-причина переоформления лицевого счета (свидетельство о смерти, выписка проживающего, покупка, вступление в наследство, справка о составе семьи и т д), квитанции об оплате за газ.
Анна від 31510 написав 02.09.2019:
Скільки ж у вас номерів...я вже не маю сил дзвонити, ніхто нічого не знає і кожен направляє на інший номер. Лічильник взяли на повірку, він не пройшов її. Ледве дозвонилась щоб дізнатися де мій лічильник, прийшовши щоб забрати його виявилось що не той номер лічильника був записаний...це вже вирішили. Дозвонившись і вибиваючи по слову, я дізналась що мені лічильник не поставлять бо не має інвестиціїї і мушу чекати може півроку а може і рік а там як піде. У мене питання, навіщо проводити повірку якщо не фінансують??? Щоб за мій рахунок ви борги сплачували??? Скажіть мені де я можу купити новий лічильник, бо заміни не дочекаюсь??? Якщо я куплю лічильник мені потрібно і його нести на повірку?? Так як у мене стоїть труба замість лічильника, то за яким алгоритмом нараховується оплата? На даний час не опалювальний сезон, як нараховується? І за яким алгоритмом нараховуєте в опалювальний сезон? У мене не центральне опалювання. Я знаю що потрібно дзвонити після 10 чила і дізнаватись скільки мені платити. Але я не хочу бути ще раз обманутою, тому хочу порахувати сама., адже платити в неопалювальний сезон за опалювальний не збираюсь. Ще раз уточнюю, по номерам відповідним дзвоню ніхто нічого не знає, а якщо і можуть відповісти то це дзвоніть після 10 числа!!! а після 10 числа знову ніхто нічого не знає.
Скільки ж у вас номерів...я вже не маю сил дзвонити, ніхто нічого не знає і кожен направляє на інший номер. Лічильник взяли на повірку, він не пройшов її. Ледве дозвонилась щоб дізнатися де мій лічильник, прийшовши щоб забрати його виявилось що не той номер лічильника був записаний...це вже вирішили. Дозвонившись і вибиваючи по слову, я дізналась що мені лічильник не поставлять бо не має інвестиціїї і мушу чекати може півроку а може і рік а там як піде. У мене питання, навіщо проводити повірку якщо не фінансують??? Щоб за мій рахунок ви борги сплачували??? Скажіть мені де я можу купити новий лічильник, бо заміни не дочекаюсь??? Якщо я куплю лічильник мені потрібно і його нести на повірку?? Так як у мене стоїть труба замість лічильника, то за яким алгоритмом нараховується оплата? На даний час не опалювальний сезон, як нараховується? І за яким алгоритмом нараховуєте в опалювальний сезон? У мене не центральне опалювання. Я знаю що потрібно дзвонити після 10 чила і дізнаватись скільки мені платити. Але я не хочу бути ще раз обманутою, тому хочу порахувати сама., адже платити в неопалювальний сезон за опалювальний не збираюсь. Ще раз уточнюю, по номерам відповідним дзвоню ніхто нічого не знає, а якщо і можуть відповісти то це дзвоніть після 10 числа!!! а після 10 числа знову ніхто нічого не знає.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Дізнатися про стан повірки свого лічильника можна в лабораторії за телефоном 51-13-27. На сьогодні тимчасово відсутні лічильники типу G2.5 у звязку із проведенням тендерних процедур для закупівлі, на це потрібен деякий час. У період відсутності лічильника оплата розраховується за середнім споживанням за аналогічний період минулого року за спецформулою. Розрахунок ви можете отримати, звернувшися до найближчого абонпункту. Якщо ви придбаєте лічильник за свій кошт, його устантовка буде безкоштовною.
Дякуємо за звернення.
Дізнатися про стан повірки свого лічильника можна в лабораторії за телефоном 51-13-27. На сьогодні тимчасово відсутні лічильники типу G2.5 у звязку із проведенням тендерних процедур для закупівлі, на це потрібен деякий час. У період відсутності лічильника оплата розраховується за середнім споживанням за аналогічний період минулого року за спецформулою. Розрахунок ви можете отримати, звернувшися до найближчого абонпункту. Якщо ви придбаєте лічильник за свій кошт, його устантовка буде безкоштовною.