Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4936 записів
Світлана від Чаплинка написав 01.02.2019:
Не можу підтвердити свій обліковий запис. Написано "Сталася помилка при обробці вашого запиту"
Не можу підтвердити свій обліковий запис. Написано "Сталася помилка при обробці вашого запиту"
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
На якій стадії виникає така помилка.
Дякуємо за звернення.
На якій стадії виникає така помилка.
Надежда від 11527 написав 01.02.2019:
Добрый вечер , забыла пароль от личного кабинета. отправляю запрос на свою почту , но ничего не приходит. Подскажите пожалуйста , как разобраться в этой ситуации !!!!
Добрый вечер , забыла пароль от личного кабинета. отправляю запрос на свою почту , но ничего не приходит. Подскажите пожалуйста , как разобраться в этой ситуации !!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Надежда.
Просмотрите папку спам. Укажите ваши полные данные
Дякуємо за звернення.
Просмотрите папку спам. Укажите ваши полные данные
Алла від 7403 написав 01.02.2019:
Живу на першому поверсі 4-х поверхівки. Газова труба у підїзді проходоть над моїми вхідним дверями. Відстань - не більше 2-х сантиметрів. Як усунути порушення нормативу? Прошу надіслати відповідь на електронну адресу achupyak@gmail.com. Дякую.
Живу на першому поверсі 4-х поверхівки. Газова труба у підїзді проходоть над моїми вхідним дверями. Відстань - не більше 2-х сантиметрів. Як усунути порушення нормативу? Прошу надіслати відповідь на електронну адресу achupyak@gmail.com. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Оставьте свой контактный телефон для связи
Дякуємо за звернення.
Оставьте свой контактный телефон для связи
Алена від 15324, г. Каховка написав 01.02.2019:
Здравствуйте. Нет подтверждения на почте после регистрации.
Здравствуйте. Нет подтверждения на почте после регистрации.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алена.
01.02.19 вы успешно подтвердили свою регистрацию на bodnaralena@gmail.com Входите как зерегистрированный пользователь.
Дякуємо за звернення.
01.02.19 вы успешно подтвердили свою регистрацию на bodnaralena@gmail.com Входите как зерегистрированный пользователь.
Роза від 13961 написав 01.02.2019:
Добрий день ми платили за газ останній раз в 2015р. (була субсидія), як знати останню суму сплати для реєстрації в особистому кабінеті херсонгаз
Добрий день ми платили за газ останній раз в 2015р. (була субсидія), як знати останню суму сплати для реєстрації в особистому кабінеті херсонгаз
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Роза.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння.
Дякуємо за звернення.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння.
Валентин від 5998 Новая Каховка написав 01.02.2019:
Здравствуйте,мне не пришло подтверждение на почту после регистрации.
Здравствуйте,мне не пришло подтверждение на почту после регистрации.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентин.
Вы подтвердили регистрацию 01.02.19 на адрес valentin.cherepnya@gmail.com , входите как зарегистрированный пользователь
Дякуємо за звернення.
Вы подтвердили регистрацию 01.02.19 на адрес valentin.cherepnya@gmail.com , входите как зарегистрированный пользователь
Світлана від 1004 м. Берислав написав 01.02.2019:
Неможливо зайти в особистий кабінет. Вже і пароль поміняла, все одно видає помилку. Якесь знущання над людьми.
Неможливо зайти в особистий кабінет. Вже і пароль поміняла, все одно видає помилку. Якесь знущання над людьми.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Перед тем как входить в Личный кабинет или восстанавливать пароль необходимо пройти регистрацию http://194.79.22.199:8080/cabinet/ или http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Дякуємо за звернення.
Перед тем как входить в Личный кабинет или восстанавливать пароль необходимо пройти регистрацию http://194.79.22.199:8080/cabinet/ или http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/
Галина від 12119 с. Давидів Брід Великоолександрівського району написав 01.02.2019:
Бабушці 80 років. Не можна ні додзвонитися до абонентської служби в В.Олесандрівці, ні внести показники через інтернет. Останню оплату не пам'ятає, бо була субсидія. Поверніть стару версію для внесення показників
Бабушці 80 років. Не можна ні додзвонитися до абонентської служби в В.Олесандрівці, ні внести показники через інтернет. Останню оплату не пам'ятає, бо була субсидія. Поверніть стару версію для внесення показників
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння.
Дякуємо за звернення.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння.
Наталья від 3208 написав 01.02.2019:
полдня не могу внести показания счетчика((пишет ошибка при обработке запроса!!..что с сервером? ваши изменения сайта - сущий кошмар!
полдня не могу внести показания счетчика((пишет ошибка при обработке запроса!!..что с сервером? ваши изменения сайта - сущий кошмар!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Добрый день, попробуйте войти еще раз, из-за большой нагрузки в период передачи показаний могут происходить сбои в отклике сервера На данный момент система работает стабильно
Дякуємо за звернення.
Добрый день, попробуйте войти еще раз, из-за большой нагрузки в период передачи показаний могут происходить сбои в отклике сервера На данный момент система работает стабильно
Ольга від 16712, Белозерка написав 01.02.2019:
Наладьте, пожалуйста, нормальную работу сайта. Не дает ни зарегистрироваться, ни внести показания без регистрации, - все время бъет ошибку. Заранее благодарна.
Наладьте, пожалуйста, нормальную работу сайта. Не дает ни зарегистрироваться, ни внести показания без регистрации, - все время бъет ошибку. Заранее благодарна.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
В чем именно у вас возникают сложности?
Дякуємо за звернення.
В чем именно у вас возникают сложности?