5639 записів
В квартире ни кто не проживал долгое время.опломбирована труба перед счетчиком ( я так понимаю через то что ни кто не жил.так как счетчик на улице).задолженности по газу нет.вселились дети нужно розпломбировать.что нужно для этого?
В квартире ни кто не проживал долгое время.опломбирована труба перед счетчиком ( я так понимаю через то что ни кто не жил.так как счетчик на улице).задолженности по газу нет.вселились дети нужно розпломбировать.что
нужно для этого?
Добрий день Наталья.
Власник будинку має звернутися до сервісного центру із відповідною заявою про розпломбування.
Дякуємо за звернення.
Власник будинку має звернутися до сервісного центру із відповідною заявою про розпломбування.
Дякуємо за звернення.
Власник будинку має звернутися до сервісного центру із відповідною заявою про розпломбування.
Оплата за газ (по счетчику) была 2 недели назад. Квитанция имеется. Оплата 40 грн приват 24. Почему платеж так долго не проходит платеж?
Оплата за газ (по счетчику) была 2 недели назад. Квитанция имеется. Оплата 40 грн приват 24. Почему платеж так долго не проходит платеж?
Добрий день Натилия.
З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз
Дякуємо за звернення.
З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз
Дякуємо за звернення.
З питань постачання природного газу для населення будь ласка зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз
07.02.2020р. після публікації в газеті "Гривна" я сплатила за розподіл газу 50,16 грн за 6 місяців (8,36 за місяць) через Приват 24, код квитанції 1863-5613-8661-0035. Але сплачуючи кожного місяця комунальні послуги я бачу , що оплата за 6 місяців не відображається, натомість виставляється 8,36 грн червоним кольором, тобто - борг. Чому?
07.02.2020р. після публікації в газеті "Гривна" я сплатила за розподіл газу 50,16 грн за 6 місяців (8,36 за місяць) через Приват 24, код квитанції 1863-5613-8661-0035. Але сплачуючи кожного місяця комунальні послуги я бачу , що оплата за 6 місяців не відображається, натомість виставляється 8,36 грн червоним кольором, тобто - борг. Чому?
Добрий день Галина Миколаївна.
Станом на 21.05.20 за розподіл у вас переплата - 8,36 грн
Дякуємо за звернення.
Станом на 21.05.20 за розподіл у вас переплата - 8,36 грн
Дякуємо за звернення.
Станом на 21.05.20 за розподіл у вас переплата - 8,36 грн
у меня неопознанный за розподіл газу 17,54 грн (за январь и февраль 2020). 8 февраля оплатил его через приват24, есть квитанция https://clip2net.com/s/47BZjQg
у меня неопознанный за розподіл газу 17,54 грн (за январь и февраль 2020).
8 февраля оплатил его через приват24, есть квитанция https://clip2net.com/s/47BZjQg
Добрий день Игорь.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.
Номер квитанції: 50786641 Дата операції: 01.05.2020 Дата обробки операції: 01.05.2020 Отримувач: АТ "Херсонгаз" Код отримувача: 03355353 Банк отримувача: АТ "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ" У М.КИЄВІ IBAN: UA053808050000000026005619739 Призначення платежу: Платіж від: 20-203295 розподіл май ХЕРСОН, ДНІПРОВСЬКИЙ......привожу выдержку платежки за май. Информации банка данный перевод ушел ваш адрес 2 мая однако личном кабинете сих пор данный платеж отсутствует надеемся получение вашей стороны подтверждения данной оплаты.
Номер квитанції: 50786641
Дата операції: 01.05.2020
Дата обробки операції: 01.05.2020
Отримувач: АТ "Херсонгаз"
Код отримувача: 03355353
Банк отримувача: АТ "РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ"
У М.КИЄВІ
IBAN: UA053808050000000026005619739
Призначення платежу: Платіж від: 20-203295 розподіл май ХЕРСОН, ДНІПРОВСЬКИЙ......привожу выдержку платежки за май. Информации банка данный перевод ушел ваш адрес 2 мая однако личном кабинете сих пор данный платеж отсутствует надеемся получение вашей стороны подтверждения данной оплаты.
Добрий день Юрий Владимирович.
Оплати не надходило. Щомісячний платіж становить -100,94 грн. Борг - 128,82 грн Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Оплати не надходило. Щомісячний платіж становить -100,94 грн. Борг - 128,82 грн Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Дякуємо за звернення.
Оплати не надходило. Щомісячний платіж становить -100,94 грн. Борг - 128,82 грн
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Доброго дня! Звертаюся до вас із проханням пояснити, чому на 01.05.2020 року висить борг 55.45 грн., якщо оплату за розподіл здійснено через Raiffeisen ONLINE таким чином: 1. 160.00 грн - 01.02.20 (квитанція № 43878224); 2. 80.00грн - 26.02.20 (квитанція №45769765); 3. 80.00грн - 02.04.20 (квитанція №48422661); 4. 85.00грн - 13.04.20 (квитанція № 49349508). Всього сплачено 405.00грн., а треба сплатити, включаючи травень місяць, 380.45грн. Чому ж тоді борг на 01.05.20??? Дякую за розуміння.
Доброго дня! Звертаюся до вас із проханням пояснити, чому на 01.05.2020 року висить борг 55.45 грн., якщо оплату за розподіл здійснено через Raiffeisen ONLINE таким чином:
1. 160.00 грн - 01.02.20 (квитанція № 43878224);
2. 80.00грн - 26.02.20 (квитанція №45769765);
3. 80.00грн - 02.04.20 (квитанція №48422661);
4. 85.00грн - 13.04.20 (квитанція № 49349508).
Всього сплачено 405.00грн., а треба сплатити, включаючи травень місяць, 380.45грн. Чому ж тоді борг на 01.05.20??? Дякую за розуміння.
Добрий день Нагрибецький Ігор Михайлович.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.
Відповідь за геолокацію ви написали , а де ваша відповідь щодо корегування призначення платежу яке Ви бажаєте бачити у вигляді 2-176649 розподіл чи 2-176649 газопостачання . Ви повинні надати заявку в Приватбанк щодо такого призначення платежу. Без Вашої вимоги щодо відображення даного тексту Приватбанк не відкриває рядок '' призначення платежу '' для самостійоного відображення тексту 2-176649 розподіл
Відповідь за геолокацію ви написали , а де ваша відповідь щодо корегування призначення платежу яке Ви бажаєте бачити у вигляді 2-176649 розподіл чи 2-176649 газопостачання . Ви повинні надати заявку в Приватбанк щодо такого призначення платежу. Без Вашої вимоги щодо відображення даного тексту Приватбанк не відкриває рядок '' призначення платежу '' для самостійоного відображення тексту 2-176649 розподіл
Добрий день Валентина Іванівна.
Для сплати за розподіл газу можна ввести будь-який варіант, який приймає банківська установа.
Дякуємо за звернення.
Для сплати за розподіл газу можна ввести будь-який варіант, який приймає банківська установа.
Дякуємо за звернення.
Для сплати за розподіл газу можна ввести будь-який варіант, який приймає банківська установа.
Написав Вам письмо 13 05 2020 опять получила ответ по шаблону складывается впичетление , что вы их не читаете или вы бездушные професионалы еще раз повторяю проплачено через Ощадбанк Новая Каховка 03 020 кв №22 17 02 КВ №5 17 03 кв №31 10 04 кв №25 где укаказаны все реквизиты по моим подсчетам не зачислена сумма за апрель а в апреле после переписки с вами зачислена сумма за 17 02 долг на 01 01 у меня 55,27 так как у вас начисление производится на перед , а сейчас в особовом кабинете висит долг за два месяца 110,54 грн. пошу вас проверить сумму за 10 04 кв№25 через Ощадбанк где указаны все реквизиты повторяю я инвалид с диагнозом ДЦП мне трудно передвигаться очень надеюсь что у Вас проявится человечность и вы мне окажете помощь заранее блародарю Вас
Написав Вам письмо 13 05 2020 опять получила ответ по шаблону складывается впичетление , что вы их не читаете или вы бездушные професионалы еще раз повторяю проплачено через Ощадбанк Новая Каховка 03 020 кв №22 17 02 КВ №5 17 03 кв №31 10 04 кв №25 где укаказаны все реквизиты по моим подсчетам не зачислена сумма за апрель а в апреле после переписки с вами зачислена сумма за 17 02 долг на 01 01 у меня 55,27 так как у вас начисление производится на перед , а сейчас в особовом кабинете висит долг за два месяца 110,54 грн. пошу вас проверить сумму за 10 04 кв№25 через Ощадбанк где указаны все реквизиты повторяю я инвалид с диагнозом ДЦП мне трудно передвигаться очень надеюсь что у Вас проявится человечность и вы мне окажете помощь заранее блародарю Вас
Добрий день Андрей.
Для пошуку платежу, будь ласка слідуйте двічі отриманій раніше інструкції. Дочитайте будь ласка усе повідомлення - до кінця, де зазначено 2 способи вирішення питання не відвідуючи установу, і не виходячи з будинку.
Дякуємо за звернення.
Для пошуку платежу, будь ласка слідуйте двічі отриманій раніше інструкції. Дочитайте будь ласка усе повідомлення - до кінця, де зазначено 2 способи вирішення питання не відвідуючи установу, і не виходячи з будинку.
Дякуємо за звернення.
Для пошуку платежу, будь ласка слідуйте двічі отриманій раніше інструкції.
Дочитайте будь ласка усе повідомлення - до кінця, де зазначено 2 способи вирішення питання не відвідуючи установу, і не виходячи з будинку.
Шановні надавачі послуг за газ та за розподіл газу. Ви зробили один особовий кабінет на дві організаціі і звертаєтесь до абонентів з ПРОХАННЯМ в призначені платежу при оплаті вказувати наприклад 2-176649 розподіл чи 2-176649 газопостачання так чому Ви не надали до банків таку вимогу щодо призначення платежу. При спілкуванні з Приватбанком отримала відповідь що замовник тобто АТХерсонГаз не поставили таке завдання перед банком про корегування призначення платежу у вигляді нового запису ( 2-176649 розподіл) Все заповнюється автоматом з геолокаціі начеб то і вибирає село яке треба і район підтягує а в призначені платежу вказано тільки вулицю . номер будинку . особовий рахунок і ПІБ платника а тоді у вас оплата висить на ваших внутрішніх рахунках до вияснення ба ви не бачите яка це дільниця. Надайте в банки вимогу про призначення платежу таку яку ви бажаєте від абонентів.
Шановні надавачі послуг за газ та за розподіл газу. Ви зробили один особовий кабінет на дві організаціі і звертаєтесь до абонентів з ПРОХАННЯМ в призначені платежу при оплаті вказувати наприклад 2-176649 розподіл чи 2-176649 газопостачання так чому Ви не надали до банків таку вимогу щодо призначення платежу. При спілкуванні з Приватбанком отримала відповідь що замовник тобто АТХерсонГаз не поставили таке завдання перед банком про корегування призначення платежу у вигляді нового запису ( 2-176649 розподіл) Все заповнюється автоматом з геолокаціі начеб то і вибирає село яке треба і район підтягує а в призначені платежу вказано тільки вулицю . номер будинку . особовий рахунок і ПІБ платника а тоді у вас оплата висить на ваших внутрішніх рахунках до вияснення ба ви не бачите яка це дільниця. Надайте в банки вимогу про призначення платежу таку яку ви бажаєте від абонентів.
Добрий день Валентина Іванівна.
Усі банки отримали вірні адреси, які відповідають вірним особовим рахункам. Дані по геолокації підключені банком, а не АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Усі банки отримали вірні адреси, які відповідають вірним особовим рахункам. Дані по геолокації підключені банком, а не АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Усі банки отримали вірні адреси, які відповідають вірним особовим рахункам. Дані по геолокації підключені банком, а не АТ Херсонгаз.
Получив от вас ответ опять обращаюсь к Вам У МЕНЯ ПРОИВЕДЕНА ПРОПЛАТА 5 платежей через "Ощадбанк " Новая КАХОВКА 03 02 КВ №42, 17 02 2020 КВ №5 17 03 КВ №31,10 04 кв №25 12 05 кв №81где указаны все данНые ФИО адрес лицевой счет20021 В НАЗНАЧЕНИИ ПЛАТЕЖА РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ГАЗА Новая Каховка В ДОПОЛНИТЕЛЬНОЙ ИНФОРМАЦИИ ГноянкоАндрей Васильевич в апреле месяце после переписки с Вами от 09 04 2020 зачислено сумма за 17 02 2опол020 55,27 Вы указывает отправить копии документов через сканер и другую технику как Вы думаете у инвалида с пенсией в 2000грн может быть такая техника а с обычного телефона это сделать невозможно на каком основании Вы требуете копию паспорта и кода это противоречит закону еще Вас прошу я инвалид с диагнозом ДЦП МНЕ ТРУДНО ХОДИТЬ В АБОНЕНТ ПУНК И ВЫСТАИВАТЬ ТАМ ОЧЕРЕДЬ ОЧЕНЬ ПРОШУВвс проверьте все платежи там указаны все реквизиты очень надеюсь на ваше понимание и оказание мне помощи
Получив от вас ответ опять обращаюсь к Вам У МЕНЯ ПРОИВЕДЕНА ПРОПЛАТА 5 платежей через "Ощадбанк " Новая КАХОВКА 03 02 КВ №42, 17 02 2020 КВ №5 17 03 КВ №31,10 04 кв №25 12 05 кв №81где указаны все данНые ФИО адрес лицевой счет20021 В НАЗНАЧЕНИИ ПЛАТЕЖА РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ГАЗА Новая Каховка В ДОПОЛНИТЕЛЬНОЙ ИНФОРМАЦИИ ГноянкоАндрей Васильевич в апреле месяце после переписки с Вами от 09 04 2020 зачислено сумма за 17 02 2опол020 55,27 Вы указывает отправить копии документов через сканер и другую технику как Вы думаете у инвалида с пенсией в 2000грн может быть такая техника а с обычного телефона это сделать невозможно на каком основании Вы требуете копию паспорта и кода это противоречит закону еще Вас прошу я инвалид с диагнозом ДЦП МНЕ ТРУДНО ХОДИТЬ В АБОНЕНТ ПУНК И ВЫСТАИВАТЬ ТАМ ОЧЕРЕДЬ ОЧЕНЬ ПРОШУВвс проверьте все платежи там указаны все реквизиты очень надеюсь на ваше понимание и оказание мне помощи
Добрий день Андрей.
Станом на 13.05.20 з 5 платежів надійшли 3, борг - 110,54 Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 13.05.20 з 5 платежів надійшли 3, борг - 110,54 Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Станом на 13.05.20 з 5 платежів надійшли 3, борг - 110,54
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- копію/копії платіжного документу з банку
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць.