Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5663 записи
Стрелова Татьяна Владимировна від 7080625 Херсон написав 22.04.2020
Сегодня получила уведомление №20265 от 21.04.20 о задолженности по распределению газа 18,93грн с угрозами отключить газ. В очередной раз сообщаю, что я Стрелова Т.В./л/с 7080625, Херсон, пр.Ушакова 46, кв.101 / оплатила распред. газа за полгода вперед/Ощадбанк кв.№27 от 31.01.20 на сумму 38грн. Дважды присылала фотокопии затребованных вами документов. Прошу прекратить эти издевательства над пенсионером с минимальной пенсией которая оплатила на полгода вперед . Мой т.0677586752
Сегодня получила уведомление №20265 от 21.04.20 о задолженности по распределению газа 18,93грн с угрозами отключить газ. В очередной раз сообщаю, что я Стрелова Т.В./л/с 7080625, Херсон, пр.Ушакова 46, кв.101 / оплатила распред. газа за полгода вперед/Ощадбанк кв.№27 от 31.01.20 на сумму 38грн. Дважды присылала фотокопии затребованных вами документов. Прошу прекратить эти издевательства над пенсионером с минимальной пенсией которая оплатила на полгода вперед . Мой т.0677586752... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Станом на 22.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Станом на 22.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Олександр від 730 Верхній Рогачик написав 22.04.2020
Добрий день. Скажіть будьласка коли буде результат? Дякую.
Добрий день. Скажіть будьласка коли буде результат? Дякую.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші документи отримано. Усі заяви розглядаються у порядку черги. Оскільки заяв дуже багато, просимо зачекати. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, будуть відображені в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Ваші документи отримано. Усі заяви розглядаються у порядку черги. Оскільки заяв дуже багато, просимо зачекати. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, будуть відображені в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ... Згорнути
Виталий від 229112 Херсон написав 22.04.2020
Адміністрація АТ “Херсонгаз” № 17309 від 21.04.2020 Споживачу ПОНОМАРЕНКО ВИТАЛИЙ ИВАНО о/р 229112 за адресою 73035, м. ХЕРСОН, ДНІПРОВСЬКИЙ, 29 СХІДНА, буд. 9-А EIC-код 56XM35T00229112P ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ АТ “Херсонгаз” (далі - Оператор ГРМ) повідомляє, що станом на 21.04.2020 Ваша заборгованісь за послуги розподілу природного газу, без нарахувань за квітень, становить 85,12 грн. “Херсонгаз” Добрый день я получил это письмо с непонятным содержанием.Какой долг какие 85.12грн у меня 2 платежки 04.09-42,56 грн, и 04.16-170.24 грн .Я отправил письмо в электронном в виде на Secretary@gaz.kherson.ua и приложение с платежками. В связи с карантином прийти по указанному адресу не смогу. Пожалуйста проверьте очевидно произошло какое то недоразумение
Адміністрація АТ “Херсонгаз” № 17309 від 21.04.2020 Споживачу ПОНОМАРЕНКО ВИТАЛИЙ ИВАНО о/р 229112 за адресою 73035, м. ХЕРСОН, ДНІПРОВСЬКИЙ, 29 СХІДНА, буд. 9-А EIC-код 56XM35T00229112P ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ АТ “Херсонгаз” (далі - Оператор ГРМ) повідомляє, що станом на 21.04.2020 Ваша заборгованісь за послуги розподілу природного газу, без нарахувань за квітень, становить 85,12 грн. “Херсонгаз” Добрый день я получил это письмо с непонятным содержанием.Какой долг какие 85.12грн у меня 2 платежки 04.09-42,56 грн, и 04.16-170.24 грн .Я отправил письмо в электронном в виде на Secretary@gaz.kherson.ua и приложение с платежками. В связи с карантином прийти по указанному адресу не смогу. Пожалуйста проверьте очевидно произошло какое то недоразумение... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
З урахуванням платежу за розподіл від 21.04.20 у вас переплата - 42,56 грн
З урахуванням платежу за розподіл від 21.04.20 у вас переплата - 42,56 грн... Згорнути
Вадим від 214666, Херсон написав 21.04.2020
Получил письмо по электронной почте "ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ". Первый вопрос, откуда у меня долг 130,38 грн. Если у меня все оплачено и на все есть квитанции об оплате, последняя проводилась 09,04,2020. Второй вопрос, Согласно закону № 3219 від 16.03.2020 р, а именно пункт 7 - припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі;, или закон не для вас? Вопрос третий, в письме меня не просили оплатить до какого то числа, чтоб не отключили, мне четко указали что 27,04 меня отключат от газа. Настоятельно прошу ответить как мне поступать в данном случае, и что это за самоуправство по отключению в период карантина?
Получил письмо по электронной почте "ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ". Первый вопрос, откуда у меня долг 130,38 грн. Если у меня все оплачено и на все есть квитанции об оплате, последняя проводилась 09,04,2020. Второй вопрос, Согласно закону № 3219 від 16.03.2020 р, а именно пункт 7 - припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі;, или закон не для вас? Вопрос третий, в письме меня не просили оплатить до какого то числа, чтоб не отключили, мне четко указали что 27,04 меня отключат от газа. Настоятельно прошу ответить как мне поступать в данном случае, и что это за самоуправство по отключению в период карантина? ... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Станом на 22.04.20 надійшло 2 оплати від 11.02 та 11.03. Борг становить 260,84 грн.
Станом на 22.04.20 надійшло 2 оплати від 11.02 та 11.03. Борг становить 260,84 грн.... Згорнути
Татьяна від 13079650 Херсон написав 21.04.2020
Добрый день. Проконсультируйте , пожалуйста, по такому вопросу. Я оплатила в феврале месяце услугу по распределению газа за полгода вперед. Сделала это через терминал Ощадбанка, но по каим-то причинам эти деньги не зашли на счет. Когда я об этом узнала , то написала на электронную почту secretary@gaz.kherson.ua Заявление на имя Зангиева А.Г. с просьбой зачислить денежные средства на мой расчетный счет и приложила фото всех документов - паспорта, кода, квитанции об оплате и самого заявления. На следующий день с другой эл.почты khersoggaz@in.com мне пришло "повідомлення про припинення розподілу газу", в котором было указано, что у меня долг за 3 месяца (несмотря на то, что я оплатила 6 мес. и предоставила все документы) и было предупреждение, что если я не оплачу долг, то через неделю ко мне в квартиру придут представители Херсонгаза и отключат мне газ. Подскажите, какие действия я должна предпринять, к кому обратиться, чтобы приняли во внимание тот факт, что я реально оплатила услугу, и нет оснований отключать мне газ. Я бы давно уже пошла в Херсонгаз сама лично, но там сказали, что в связи с карантином абонентов они не принимают. Спасибо за ответ.
Добрый день. Проконсультируйте , пожалуйста, по такому вопросу. Я оплатила в феврале месяце услугу по распределению газа за полгода вперед. Сделала это через терминал Ощадбанка, но по каим-то причинам эти деньги не зашли на счет. Когда я об этом узнала , то написала на электронную почту secretary@gaz.kherson.ua Заявление на имя Зангиева А.Г. с просьбой зачислить денежные средства на мой расчетный счет и приложила фото всех документов - паспорта, кода, квитанции об оплате и самого заявления. На следующий день с другой эл.почты khersoggaz@in.com мне пришло "повідомлення про припинення розподілу газу", в котором было указано, что у меня долг за 3 месяца (несмотря на то, что я оплатила 6 мес. и предоставила все документы) и было предупреждение, что если я не оплачу долг, то через неделю ко мне в квартиру придут представители Херсонгаза и отключат мне газ. Подскажите, какие действия я должна предпринять, к кому обратиться, чтобы приняли во внимание тот факт, что я реально оплатила услугу, и нет оснований отключать мне газ. Я бы давно уже пошла в Херсонгаз сама лично, но там сказали, что в связи с карантином абонентов они не принимают. Спасибо за ответ.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка зазначте ПІБ заявника
Будь ласка зазначте ПІБ заявника... Згорнути
Инга від 230011, Богданівка написав 21.04.2020
Доброго дня, як отримати інформацію на оплату послуг з розподілу та постачання природного газу. Не можу створити особистий кабінет, пише, що сума останнього платежу не відповідає призначенню платежу.
Доброго дня, як отримати інформацію на оплату послуг з розподілу та постачання природного газу. Не можу створити особистий кабінет, пише, що сума останнього платежу не відповідає призначенню платежу.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Оскільки суми платежів є персональними даними споживача, вони не можуть бути озвучені по телефону або електронною поштою. Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повинні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстрації та користування особовим кабінетом (0552) 35-47-87
Оскільки суми платежів є персональними даними споживача, вони не можуть бути озвучені по телефону або електронною поштою. Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повинні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстрації та користування особовим кабінетом (0552) 35-47-87... Згорнути
Григорий від 3214 написав 21.04.2020
Здравствуйте. Я опять к Вам по распределению газа так как я его оплатил на счет 3215 получается что с опозданием но я его все же оплатил второй раз. Скажите пожалуйста, Вас не касается постановление Верховної Ради от 17 марта на время карантина и после его 30 дней запрещено отключать в случае не уплаты или не полной платы клиентов от энерго носителей. По моему закон для всех.
Здравствуйте. Я опять к Вам по распределению газа так как я его оплатил на счет 3215 получается что с опозданием но я его все же оплатил второй раз. Скажите пожалуйста, Вас не касается постановление Верховної Ради от 17 марта на время карантина и после его 30 дней запрещено отключать в случае не уплаты или не полной платы клиентов от энерго носителей. По моему закон для всех.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте свій населений пункт
Зазначте свій населений пункт... Згорнути
Альбина від 2414 написав 21.04.2020
Добрий день.оплачиваю доставку газа каждый месяц.ща январь не прошел платеж на счёт т.к. не указала адрес.уже два раза высылала на электронную почту письма для уточнения платежа,а реакции никакой.толтко пришло уведомление для самостоятельного отказа от газа.сейчас,когда прием граждан не идёт,как ещё вам предоставить квитанции? предупреждение вы высылаете на почту,так почему сложно ответить на мои письма о рассмотрении моих документов на мою электронную почту? ваш ответ в гостевой книге сложно найти среди других пользователей.код квитанции 1855 5245 3370 8371 прошу зачислить на счёт 2414 Голая Пристань,ул.Днепровая 28а.Поддудная Мария Анатольевна
Добрий день.оплачиваю доставку газа каждый месяц.ща январь не прошел платеж на счёт т.к. не указала адрес.уже два раза высылала на электронную почту письма для уточнения платежа,а реакции никакой.толтко пришло уведомление для самостоятельного отказа от газа.сейчас,когда прием граждан не идёт,как ещё вам предоставить квитанции? предупреждение вы высылаете на почту,так почему сложно ответить на мои письма о рассмотрении моих документов на мою электронную почту? ваш ответ в гостевой книге сложно найти среди других пользователей.код квитанции 1855 5245 3370 8371 прошу зачислить на счёт 2414 Голая Пристань,ул.Днепровая 28а.Поддудная Мария Анатольевна... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваша заява отримана
Ваша заява отримана... Згорнути
Григорий від 3214 написав 21.04.2020
Здравствуйте мнепришло сообщение что на счет 3215 не было оплаты и сейчас нужно самому отказаться от пользования газом. Так как я оплачиваю два счета с одного компьютера то получилось что адрес я внес правильно, а компьютер счет не перевел и получилось что на счет 3214 произошло две оплаты и Вы об этом почему то промолчали. Если Вы обратите внимание что это один адрес только разные квартиры и труба одна и та же то за транспортировку было оплачено. Но сейчас я повторно оплатил на счет 3215 и думаю что само изоляцию мне делать не нужно.
Здравствуйте мнепришло сообщение что на счет 3215 не было оплаты и сейчас нужно самому отказаться от пользования газом. Так как я оплачиваю два счета с одного компьютера то получилось что адрес я внес правильно, а компьютер счет не перевел и получилось что на счет 3214 произошло две оплаты и Вы об этом почему то промолчали. Если Вы обратите внимание что это один адрес только разные квартиры и труба одна и та же то за транспортировку было оплачено. Но сейчас я повторно оплатил на счет 3215 и думаю что само изоляцию мне делать не нужно.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Лариса від 6824 и 9926 г.Новая Каховка написав 21.04.2020
Здравствуйте.Оплатила уже 3 раза за транспортировку газа (по 62.57),получаю счет с долгом и ,понимаю,что оплата не зафиксирована.Аналогично и по другому счету 9926(оплачивала вместе),там другая сумма.Тоже долг.Как быть?
Здравствуйте.Оплатила уже 3 раза за транспортировку газа (по 62.57),получаю счет с долгом и ,понимаю,что оплата не зафиксирована.Аналогично и по другому счету 9926(оплачивала вместе),там другая сумма.Тоже долг.Как быть?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути