Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5062 записи
Ольга від Геническ написав 25.01.2019:
адрес: Геническ ул Курасова 7 кв.1; почта при регистрации zyablova.ola@gmail.com
адрес: Геническ ул Курасова 7 кв.1; почта при регистрации zyablova.ola@gmail.com
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Вы успешно прошли и подтвердили регистрацию 24.01.19 - входите как зарегистрированный пользователь а не как новый.
Дякуємо за звернення.
Вы успешно прошли и подтвердили регистрацию 24.01.19 - входите как зарегистрированный пользователь а не как новый.
Лидия від 13279 НКаховка написав 24.01.2019:
Та же проблема,не приходит подтверждение,ввела все как надо.
Та же проблема,не приходит подтверждение,ввела все как надо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия.
Перед тем как входить в личный кабинет необходимо зарегистрироваться http://192.168.1.251/Cabinet/Account/Register
Дякуємо за звернення.
Перед тем как входить в личный кабинет необходимо зарегистрироваться http://192.168.1.251/Cabinet/Account/Register
Юлія від 232092 написав 24.01.2019:
Дякую, нарешті! Зайшла, як зареєстрований користувач😊
Дякую, нарешті! Зайшла, як зареєстрований користувач😊
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
Дуже раді що у вас все вийшло .
Дякуємо за звернення.
Дуже раді що у вас все вийшло .
Юлія від 232092 написав 24.01.2019:
Name 232092-yulia_borisovskaya.ua@ukr.net is already taken. Вот такую запись выдает.
Name 232092-yulia_borisovskaya.ua@ukr.net is already taken. Вот такую запись выдает.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
Ваш аккаунт существует и активен с 30.09.18
Дякуємо за звернення.
Ваш аккаунт существует и активен с 30.09.18
Ольга від 16156 Генічеськ написав 24.01.2019:
Здравствуйте. Я уже длительное время не могу зайти в свой личный кабинет. Появляется сообщение об ошибке: "Помилка. Ви повинні мати підтверджений електронний лист для входу." Письмо на почту мне не приходит. Пробовала зарегистрироваться заново, ничего не получается.
Здравствуйте. Я уже длительное время не могу зайти в свой личный кабинет. Появляется сообщение об ошибке: "Помилка. Ви повинні мати підтверджений електронний лист для входу." Письмо на почту мне не приходит. Пробовала зарегистрироваться заново, ничего не получается.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
укажите свой полный адрес и почту при регистрации
Дякуємо за звернення.
укажите свой полный адрес и почту при регистрации
Лидия від 13279 Новая Каховка написав 24.01.2019:
Здравствуйте.мне был задан вопрос" Какой адрес ел почты вы вносите?" Свой адрес,на который вы мне отвечаете,у меня другого нет.
Здравствуйте.мне был задан вопрос" Какой адрес ел почты вы вносите?" Свой адрес,на который вы мне отвечаете,у меня другого нет.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия.
16.05.2017 Президент Украины Петр Порошенко подписал указ о введении запрета провайдерам предоставлять услуги по доступу пользователям сети Интернет к ресурсам сервисов Mail.ru, Вконтакте, Одноклассники а также сервисам Yandex. При регистрации - вам высвечивается предупреждение
Дякуємо за звернення.
16.05.2017 Президент Украины Петр Порошенко подписал указ о введении запрета провайдерам предоставлять услуги по доступу пользователям сети Интернет к ресурсам сервисов Mail.ru, Вконтакте, Одноклассники а также сервисам Yandex. При регистрации - вам высвечивается предупреждение
Володимир від 053443 Херсон написав 24.01.2019:
Добрий день. Наближається термін внеску нових показників за спожитий газ, та сайт http://194.79.22.199:8080/wab/ не працює вже майже тиждень. Ваш новий сайт - це якесь непорозуміння - зареєструватись спочатку важко - я не пам'ятаю суми своєї останньої сплати, а потім просто неможливо - лист з активацію просто не приходить. Телефон підримки не відповідає. Доречі - про яку безпеку ви кажете "З метою збереження та не розповсюдження особистих даних користувачів ", коли всі мої дані (особовий рахунок, пароль) при реестрації ( а думаю і надалі при користуванні) передаються по незахищенному протоколу на сервер через чучу серверів - мені браузер неодноразово пропонував покинути цей небезпечний сайт. І ще одне - я яке небайдужа людина веду розрахунки для 5-ти абонентів - пенсіонерів, у деяких навіть телефон дисковий, а мобільного зовсім немає, не кажучи про інтернет та електронну поштову скриньку, а ви тут пропонуєте реєструвати на кожниого абонента електронну пошту. Чи ви подумали про людей похилого віку? Якби була можливість користувачу самому вибирати з якою версією кабунету працювати це булоб дуже добре. Дуже хотілось би, аби це повідомлення дійшло до адмінів "нової версії". Дякую за розумуння
Добрий день. Наближається термін внеску нових показників за спожитий газ, та сайт http://194.79.22.199:8080/wab/ не працює вже майже тиждень. Ваш новий сайт - це якесь непорозуміння - зареєструватись спочатку важко - я не пам'ятаю суми своєї останньої сплати, а потім просто неможливо - лист з активацію просто не приходить. Телефон підримки не відповідає. Доречі - про яку безпеку ви кажете "З метою збереження та не розповсюдження особистих даних користувачів ", коли всі мої дані (особовий рахунок, пароль) при реестрації ( а думаю і надалі при користуванні) передаються по незахищенному протоколу на сервер через чучу серверів - мені браузер неодноразово пропонував покинути цей небезпечний сайт. І ще одне - я яке небайдужа людина веду розрахунки для 5-ти абонентів - пенсіонерів, у деяких навіть телефон дисковий, а мобільного зовсім немає, не кажучи про інтернет та електронну поштову скриньку, а ви тут пропонуєте реєструвати на кожниого абонента електронну пошту. Чи ви подумали про людей похилого віку? Якби була можливість користувачу самому вибирати з якою версією кабунету працювати це булоб дуже добре. Дуже хотілось би, аби це повідомлення дійшло до адмінів "нової версії". Дякую за розумуння
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Шановні користувачі особистого кабінету! З метою збереження та не розповсюдження особистих даних користувачів, стара версія особового кабінету за адресою 194.79.22.199:8080/gab/ більше не активна. Для перегляду особового кабінету з повними даними за особовими рахунками необхідно здійснити реєстрацію (для тих, хто ще не здійснив її) за посиланням http://194.79.22.199:8080/cabinet/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 32-76-27
Дякуємо за звернення.
Шановні користувачі особистого кабінету! З метою збереження та не розповсюдження особистих даних користувачів, стара версія особового кабінету за адресою 194.79.22.199:8080/gab/ більше не активна. Для перегляду особового кабінету з повними даними за особовими рахунками необхідно здійснити реєстрацію (для тих, хто ще не здійснив її) за посиланням http://194.79.22.199:8080/cabinet/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 32-76-27
ЮЛІЯ від 232092 написав 23.01.2019:
Добрий день! Аналогічна ситуація. Не можу перереєструватися в особистому кабінеті, то одне не то, то інше не так. Раніше я кабінетом користувалась і все було нормально.
Добрий день! Аналогічна ситуація. Не можу перереєструватися в особистому кабінеті, то одне не то, то інше не так. Раніше я кабінетом користувалась і все було нормально.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ЮЛІЯ.
З чим саме у вас виникають с кладнощі?
Дякуємо за звернення.
З чим саме у вас виникають с кладнощі?
Лидия від 13279 написав 23.01.2019:
Пожалуйста, ответьте ещё на один вопрос. Пытаюсь зарегистрироваться в личном кабинете,как только ввожу адрес электронной почты, высвечивается окошко,что " ....мы не имеем возможности ответить на ваш адрес,укажите другой почтовый адрес."
Пожалуйста, ответьте ещё на один вопрос. Пытаюсь зарегистрироваться в личном кабинете,как только ввожу адрес электронной почты, высвечивается окошко,что " ....мы не имеем возможности ответить на ваш адрес,укажите другой почтовый адрес."
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия.
Какой адрес ел почты вы вносите?
Дякуємо за звернення.
Какой адрес ел почты вы вносите?
Лидия від 13279 Новая Каховка написав 23.01.2019:
Прошу удалить мой личный кабинет.а я по новому зарегистрируюсь.Следуя вашим советам.у меня не получается зарегистрироваться.
Прошу удалить мой личный кабинет.а я по новому зарегистрируюсь.Следуя вашим советам.у меня не получается зарегистрироваться.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия.
По вашему адресу не было и на сегодня нет регистрации в новом кабинете.
Дякуємо за звернення.
По вашему адресу не было и на сегодня нет регистрации в новом кабинете.