Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5703 записи
Александр від 730 Верхний Рогачик написав 14.04.2020
Здравствуйте ещё раз. Почему оплата за газ проходит, а за транспортировку нет? Все реквизиты верные. Наведите порядок, пожалуйста. Или вы хотите чтобы люди вообще перестали вам платить? Зачем мне нужна ещё лишняя головная боль с пересылкой чеков ,паспортов, раз отправил в этом месяце опять то-же самое. Приезжайте смотрите, чеки есть, если не можете у себя в бухгалтерии разобраться.
Здравствуйте ещё раз. Почему оплата за газ проходит, а за транспортировку нет? Все реквизиты верные. Наведите порядок, пожалуйста. Или вы хотите чтобы люди вообще перестали вам платить? Зачем мне нужна ещё лишняя головная боль с пересылкой чеков ,паспортов, раз отправил в этом месяце опять то-же самое. Приезжайте смотрите, чеки есть, если не можете у себя в бухгалтерии разобраться.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Будь ласка, уточніть Ваше питання... Згорнути
Наталя від 26891 написав 13.04.2020
Населенный пункт Херсон.Повторно. 17.02.2020 в 10.22 платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа 20 грн. Прошу зачислить перечисленные мной деньги на абонентский счет как оплату за транспортировку газа. Адрес, номер счета - все указано в назначении платежа.
Населенный пункт Херсон.Повторно. 17.02.2020 в 10.22 платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа 20 грн. Прошу зачислить перечисленные мной деньги на абонентский счет как оплату за транспортировку газа. Адрес, номер счета - все указано в назначении платежа.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку - копію/копії платіжного документу з банку - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Нталя від 26891 написав 12.04.2020
Повторно. 17.02.2020 в 10.22 платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа 20 грн. Прошу зачислить перечисленные мной деньги на абонентский счет как оплату за транспортировку газа. Адрес, номер счета - все указано в назначении платежа.
Повторно. 17.02.2020 в 10.22 платеж переводом с карточного счета АО "Ощадбанк" за транспортировку газа 20 грн. Прошу зачислить перечисленные мной деньги на абонентский счет как оплату за транспортировку газа. Адрес, номер счета - все указано в назначении платежа.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте свій населений пункт
Зазначте свій населений пункт... Згорнути
Лидия Шаганян від о/р 4051, м.Олешки написав 11.04.2020
В феврале не нашла отражения в личном кабинете сумма 50грн оплаты за транспортировку газа , оплата произведена через Приват 24 по шаблону елект. "Едина квитанция" Платежи до и после зачислены, а от 11.02.2020г. НЕТ. Мною была оформлена письменная заявка на устранение недоимки с предоставлением копии квитанции в отделении горгаза г.Олешки 17,03,2020, но результата нет по сегодняшний день. Подскажите, необходимы ли еще какие-то обращения? Т.к. недоимка, отражанная в личном кабинете не имеет основания. Заранее спасибо за ответ
В феврале не нашла отражения в личном кабинете сумма 50грн оплаты за транспортировку газа , оплата произведена через Приват 24 по шаблону елект. "Едина квитанция" Платежи до и после зачислены, а от 11.02.2020г. НЕТ. Мною была оформлена письменная заявка на устранение недоимки с предоставлением копии квитанции в отделении горгаза г.Олешки 17,03,2020, но результата нет по сегодняшний день. Подскажите, необходимы ли еще какие-то обращения? Т.к. недоимка, отражанная в личном кабинете не имеет основания. Заранее спасибо за ответ... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Сума надійшла 24.02.20
Сума надійшла 24.02.20... Згорнути
Марина від 6864 Новая Каховка написав 11.04.2020
На мой счет 6864 Жуковой ОГ начислен долг в сумме 236,84 за распределение газа . Мной производилась оплата 11.02.20 через Приват банк в сумме 118.42 код квитанции 1867-7997-4734-5069 отправитель Сербина МС код 2982000323. Прошу провести оплату. [/ol]
На мой счет 6864 Жуковой ОГ начислен долг в сумме 236,84 за распределение газа . Мной производилась оплата 11.02.20 через Приват банк в сумме 118.42 код квитанции 1867-7997-4734-5069 отправитель Сербина МС код 2982000323. Прошу провести оплату. [/ol]... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти не надходили. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Наталия Яковлевна від 8860, г. Новая Каховка написав 11.04.2020
Вы начислили мне долг 783.98 грн за розподил газу, не принимая во внимание, что не зачислили в личном кабинете две моих оплаты по неизвестной причине. Оплата за разподил газу в б. Аваль в сумме 237, 14 грн, номер квитанции 44966379 от 16. 02 и платеж в сумме 118 грн. номер квитанции 47740556 от23.03. Пожалуйста будьте внимательны при работе с клиентами.
Вы начислили мне долг 783.98 грн за розподил газу, не принимая во внимание, что не зачислили в личном кабинете две моих оплаты по неизвестной причине. Оплата за разподил газу в б. Аваль в сумме 237, 14 грн, номер квитанции 44966379 от 16. 02 и платеж в сумме 118 грн. номер квитанции 47740556 от23.03. Пожалуйста будьте внимательны при работе с клиентами.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 23/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Станом на 3.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 23/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Федір від Херсон написав 10.04.2020
Нарешті потихеньку почав з'являтися порядок. Не розумію одного, чому було не попередити клієнтів про проблеми у налаштуваннях програмного забезпечення або щось інше і оголосити перехідний період принаймі на три місяці. Мої платіжки які чудесним чином то були відсутні, то знаходилися на умовному рахунку ЗНАЙШЛИСЬ. Причому практично без мого втручання. Хоча можливо рано радію, якщо врахувати, що платіж за два місяці дивним чином був зарахований наполовину. З однієї платіжки зникла половина суми, а через місяць з'явилась. БЕЗ КОМЕНТАРІВ.
Нарешті потихеньку почав з'являтися порядок. Не розумію одного, чому було не попередити клієнтів про проблеми у налаштуваннях програмного забезпечення або щось інше і оголосити перехідний період принаймі на три місяці. Мої платіжки які чудесним чином то були відсутні, то знаходилися на умовному рахунку ЗНАЙШЛИСЬ. Причому практично без мого втручання. Хоча можливо рано радію, якщо врахувати, що платіж за два місяці дивним чином був зарахований наполовину. З однієї платіжки зникла половина суми, а через місяць з'явилась. БЕЗ КОМЕНТАРІВ.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Повідомлення про перехідний період оголошувалися з 01 лютого
Повідомлення про перехідний період оголошувалися з 01 лютого... Згорнути
Александра від г. Херсон, личный счёт: 8090953 написав 10.04.2020
Здравствуйте! 09.04.20 я оплатила по счёту 8090953 (г.Херсон) 242 грн. в терминале самообслуживания Приватбанка - эти деньги должны были пойти Херсонрегионгазу. Но в итоге в квитанции они указаны как перечисленные за распределение газа на счёт АТ "ХерсонГаз". Как их теперь перевести на счёт Херсонрегионгаза? Потому что за распределение газа я должна Вам заплатить всего лишь 24,08 грн. Подскажите, пожалуйста, что делать.
Здравствуйте! 09.04.20 я оплатила по счёту 8090953 (г.Херсон) 242 грн. в терминале самообслуживания Приватбанка - эти деньги должны были пойти Херсонрегионгазу. Но в итоге в квитанции они указаны как перечисленные за распределение газа на счёт АТ "ХерсонГаз". Как их теперь перевести на счёт Херсонрегионгаза? Потому что за распределение газа я должна Вам заплатить всего лишь 24,08 грн. Подскажите, пожалуйста, что делать.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку та реквізити для поверенння коштів власнику. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку та реквізити для поверенння коштів власнику. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Александр від 730 Верхний Рогачик Херсонской обл. написав 10.04.2020
Добрый день. По этому чеку нету информации в кабинете: 12.02.2020 сумма 215.66грн. номер терминала к2100039 ощдбанк
Добрый день. По этому чеку нету информации в кабинете: 12.02.2020 сумма 215.66грн. номер терминала к2100039 ощдбанк... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Станом на 13.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 17/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за фуну на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.
Станом на 13.04.20 на вказаний особовий рахунок кошти надійшли від 17/03/20 Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за фуну на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку копію/копії платіжного документу з банку ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів ...... тощо) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць.... Згорнути
Радванский Денис від 20-2688 написав 10.04.2020
Это уже 4 обращение, я отправил все необходимые данные, заявление и тд на электронную почту для того чтобы вы выполнили свою работу о зачислении. Когда мне зачислят Март 2020, озвучьте сроки?
Это уже 4 обращение, я отправил все необходимые данные, заявление и тд на электронную почту для того чтобы вы выполнили свою работу о зачислении. Когда мне зачислят Март 2020, озвучьте сроки?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Ваш лист отримано та зареєстровано під номером 200408/н/1224 від 08.04.2020. Згідно з постановою від 21.09.2017 № 1156 "Про затвердження Мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу", розгляд письмового звернення споживача - у строк до одного місяця з дня надходження звернення. У зв'язку з великою кількістю неправильно оформлених платежів, обробка потребує часу. Контролюйте Ваш особовий рахунок в особистому кабінеті, коригування обов'язково буде там відображено.
Ваш лист отримано та зареєстровано під номером 200408/н/1224 від 08.04.2020. Згідно з постановою від 21.09.2017 № 1156 "Про затвердження Мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу", розгляд письмового звернення споживача - у строк до одного місяця з дня надходження звернення. У зв'язку з великою кількістю неправильно оформлених платежів, обробка потребує часу. Контролюйте Ваш особовий рахунок в особистому кабінеті, коригування обов'язково буде там відображено.... Згорнути