Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5536 записів
Поздняк Зоя від 16087727 г.Херсон написав 10.03.2020:
Добрый день! 10.02.2020 года я оплатила за распределение /транспортировку/ газа 60-54 грн. Квитанция №78, но не указала расчетный счет. В личном кабинете оплата не прошла. Дальнейшие действия?
Добрый день! 10.02.2020 года я оплатила за распределение /транспортировку/ газа 60-54 грн. Квитанция №78, но не указала расчетный счет. В личном кабинете оплата не прошла. Дальнейшие действия?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Поздняк Зоя.
Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Леонид від 9-479 розподіл, Херсонская об. Голая Пристань написав 09.03.2020:
Здравствуйте, у меня к вам еще вопрос. У меня л/с 479, вы там в личном кабинете пишите, что надо добавить цифру 9 и розподіл 9-479 розподіл. так вот можно 9-479 розподіл. вписать на место личного счета? Я плачу через портмоне, шаблон я уже сделал - все вписалось, но вот только будет ли єто правильно? С уважением.... -- Леонид
Здравствуйте, у меня к вам еще вопрос. У меня л/с 479, вы там в личном кабинете пишите, что надо добавить цифру 9 и розподіл 9-479 розподіл. так вот можно 9-479 розподіл. вписать на место личного счета? Я плачу через портмоне, шаблон я уже сделал - все вписалось, но вот только будет ли єто правильно? С уважением.... -- Леонид
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Леонид.
Приставка цифри перед особовим рахунком - прискорює зарахування платежу.
Дякуємо за звернення.
Приставка цифри перед особовим рахунком - прискорює зарахування платежу.
В від 1805,Козацкое,Бериславский район написав 09.03.2020:
Здравствуйте! Ошибочно заплатил за распределение газа не на свой лицевой счет,вместо 1805 на 1808,как провести корректировку?
Здравствуйте! Ошибочно заплатил за распределение газа не на свой лицевой счет,вместо 1805 на 1808,как провести корректировку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день В.
Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Станіслав від 12549.Асканія нова написав 09.03.2020:
На Поточні показники, м.куб. 29.02.2020 13141 выставлен счет Нараховано за період, грн 1406,41.Хотя на данный период 09 03 2020 на счетчике 13056 куб.Это при том что 02 03 2020 я передавал показания 13030 куб. по счетчику.Зачем насчитали 110 лишних кубов наперед.Исправте пожалууйстаю
На Поточні показники, м.куб. 29.02.2020 13141 выставлен счет Нараховано за період, грн 1406,41.Хотя на данный период 09 03 2020 на счетчике 13056 куб.Это при том что 02 03 2020 я передавал показания 13030 куб. по счетчику.Зачем насчитали 110 лишних кубов наперед.Исправте пожалууйстаю
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Станіслав.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора для зняття контрольних показників лічильника.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора для зняття контрольних показників лічильника.
люба від 206929 написав 09.03.2020:
Здравствуйте. Почему до сих пор нету платежки за Распределения за март?
Здравствуйте. Почему до сих пор нету платежки за Распределения за март?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день люба.
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова
Дякуємо за звернення.
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова
Тетяна від 211438 Чорнобаївка написав 09.03.2020:
Доброго дня. В особистому кабінеті проведені розрахунки за використаний газ за лютий , згідно переданих показів. А от за транспортування газу рахунку немає. Не зрозуміло, чи платити за березень? Поясніть
Доброго дня. В особистому кабінеті проведені розрахунки за використаний газ за лютий , згідно переданих показів. А от за транспортування газу рахунку немає. Не зрозуміло, чи платити за березень? Поясніть
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова
Дякуємо за звернення.
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова
Марія від м.Херсон написав 06.03.2020:
Мария від 66685 Херсон написав 03.03.2020: Добрий день! При зняті лічильника на перевірку розраховується оплата по середнім показникам за минулий рік. Порошу пояснити які берутся дані для середнього розрахунку, якщо в минулому та поточному роках показники 0. (НУЛЬ) (квартира від забудовника в якій ніхто ніколи не проживав) Дякую. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Мария. За минулий рік споживання у вас склало 2. Дякуємо за звернення. Хочу пояснити, що 2 це початкові показники на встановленному новому лічильнику, а споживання газу О (НУЛЬ). Але відповіді я так і не отримала, як розраховується середній показник при нульовому показнику за попередній період. Наприклад за лютий 2019р. коли лічильник був на перевірці мені нарахували 29куб.- з чого та як склався цей показник. Дякую.
Мария від 66685 Херсон написав 03.03.2020: Добрий день! При зняті лічильника на перевірку розраховується оплата по середнім показникам за минулий рік. Порошу пояснити які берутся дані для середнього розрахунку, якщо в минулому та поточному роках показники 0. (НУЛЬ) (квартира від забудовника в якій ніхто ніколи не проживав) Дякую. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Мария. За минулий рік споживання у вас склало 2. Дякуємо за звернення. Хочу пояснити, що 2 це початкові показники на встановленному новому лічильнику, а споживання газу О (НУЛЬ). Але відповіді я так і не отримала, як розраховується середній показник при нульовому показнику за попередній період. Наприклад за лютий 2019р. коли лічильник був на перевірці мені нарахували 29куб.- з чого та як склався цей показник. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марія.
Зазначте свій особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій особовий рахунок
Николай від 45959 написав 06.03.2020:
Будут ли открыты в других районах города Херсон, пункты приема абонентов "ХерсонГаз", кроме ул. Поповича 3 ? Возможно ли их объединение с существующими пунктами "Херсонрегионгаз" в разных районах города?
Будут ли открыты в других районах города Херсон, пункты приема абонентов "ХерсонГаз", кроме ул. Поповича 3 ? Возможно ли их объединение с существующими пунктами "Херсонрегионгаз" в разных районах города?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Николай.
На сьогодні прийом абонентів з питань розподілу відубвається на Поповича 3. Консультацію також можна отримати у гостьовій книзі та через звернення в особистому кабінеті чи за письмовою заявою.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні прийом абонентів з питань розподілу відубвається на Поповича 3. Консультацію також можна отримати у гостьовій книзі та через звернення в особистому кабінеті чи за письмовою заявою.
Олена від м.Гола Пристань рахунок 128 написав 05.03.2020:
Добрий день. Я розрахувалась за транзит газ 2.02. але борг висить.код квитанціі 1858482327282310 приват .Що робити далі?
Добрий день. Я розрахувалась за транзит газ 2.02. але борг висить.код квитанціі 1858482327282310 приват .Що робити далі?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Дякуємо за звернення.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Александр від 17253, г. Херсон написав 05.03.2020:
02.02.2020 я оплатил "за трубу" используя номер своего личного счета.Сейчас ввели новое требование: добавить впереди номера л/с, номер мне это 20, и после номера л/с слово "розподіл".На Приват24 это изменение вноситься не желает. Можно ли платиь так как платил с указанием только своего л/с?. Спасибо за ответ
02.02.2020 я оплатил "за трубу" используя номер своего личного счета.Сейчас ввели новое требование: добавить впереди номера л/с, номер мне это 20, и после номера л/с слово "розподіл".На Приват24 это изменение вноситься не желает. Можно ли платиь так как платил с указанием только своего л/с?. Спасибо за ответ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Так, можно сплачувати як вам було зручно
Дякуємо за звернення.
Так, можно сплачувати як вам було зручно