Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5663 записи
Станіслав від 12549.Асканія нова написав 09.03.2020
На Поточні показники, м.куб. 29.02.2020 13141 выставлен счет Нараховано за період, грн 1406,41.Хотя на данный период 09 03 2020 на счетчике 13056 куб.Это при том что 02 03 2020 я передавал показания 13030 куб. по счетчику.Зачем насчитали 110 лишних кубов наперед.Исправте пожалууйстаю
На Поточні показники, м.куб. 29.02.2020 13141 выставлен счет Нараховано за період, грн 1406,41.Хотя на данный период 09 03 2020 на счетчике 13056 куб.Это при том что 02 03 2020 я передавал показания 13030 куб. по счетчику.Зачем насчитали 110 лишних кубов наперед.Исправте пожалууйстаю... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора для зняття контрольних показників лічильника.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора для зняття контрольних показників лічильника.... Згорнути
люба від 206929 написав 09.03.2020
Здравствуйте. Почему до сих пор нету платежки за Распределения за март?
Здравствуйте. Почему до сих пор нету платежки за Распределения за март?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова... Згорнути
Тетяна від 211438 Чорнобаївка написав 09.03.2020
Доброго дня. В особистому кабінеті проведені розрахунки за використаний газ за лютий , згідно переданих показів. А от за транспортування газу рахунку немає. Не зрозуміло, чи платити за березень? Поясніть
Доброго дня. В особистому кабінеті проведені розрахунки за використаний газ за лютий , згідно переданих показів. А от за транспортування газу рахунку немає. Не зрозуміло, чи платити за березень? Поясніть... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова
Оплата за транспортування щомісяця до 01.07.2020 - однакова... Згорнути
Марія від м.Херсон написав 06.03.2020
Мария від 66685 Херсон написав 03.03.2020: Добрий день! При зняті лічильника на перевірку розраховується оплата по середнім показникам за минулий рік. Порошу пояснити які берутся дані для середнього розрахунку, якщо в минулому та поточному роках показники 0. (НУЛЬ) (квартира від забудовника в якій ніхто ніколи не проживав) Дякую. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Мария. За минулий рік споживання у вас склало 2. Дякуємо за звернення. Хочу пояснити, що 2 це початкові показники на встановленному новому лічильнику, а споживання газу О (НУЛЬ). Але відповіді я так і не отримала, як розраховується середній показник при нульовому показнику за попередній період. Наприклад за лютий 2019р. коли лічильник був на перевірці мені нарахували 29куб.- з чого та як склався цей показник. Дякую.
Мария від 66685 Херсон написав 03.03.2020: Добрий день! При зняті лічильника на перевірку розраховується оплата по середнім показникам за минулий рік. Порошу пояснити які берутся дані для середнього розрахунку, якщо в минулому та поточному роках показники 0. (НУЛЬ) (квартира від забудовника в якій ніхто ніколи не проживав) Дякую. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Мария. За минулий рік споживання у вас склало 2. Дякуємо за звернення. Хочу пояснити, що 2 це початкові показники на встановленному новому лічильнику, а споживання газу О (НУЛЬ). Але відповіді я так і не отримала, як розраховується середній показник при нульовому показнику за попередній період. Наприклад за лютий 2019р. коли лічильник був на перевірці мені нарахували 29куб.- з чого та як склався цей показник. Дякую.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте свій особовий рахунок
Зазначте свій особовий рахунок... Згорнути
Николай від 45959 написав 06.03.2020
Будут ли открыты в других районах города Херсон, пункты приема абонентов "ХерсонГаз", кроме ул. Поповича 3 ? Возможно ли их объединение с существующими пунктами "Херсонрегионгаз" в разных районах города?
Будут ли открыты в других районах города Херсон, пункты приема абонентов "ХерсонГаз", кроме ул. Поповича 3 ? Возможно ли их объединение с существующими пунктами "Херсонрегионгаз" в разных районах города?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На сьогодні прийом абонентів з питань розподілу відубвається на Поповича 3. Консультацію також можна отримати у гостьовій книзі та через звернення в особистому кабінеті чи за письмовою заявою.
На сьогодні прийом абонентів з питань розподілу відубвається на Поповича 3. Консультацію також можна отримати у гостьовій книзі та через звернення в особистому кабінеті чи за письмовою заявою.... Згорнути
Олена від м.Гола Пристань рахунок 128 написав 05.03.2020
Добрий день. Я розрахувалась за транзит газ 2.02. але борг висить.код квитанціі 1858482327282310 приват .Що робити далі?
Добрий день. Я розрахувалась за транзит газ 2.02. але борг висить.код квитанціі 1858482327282310 приват .Що робити далі?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.... Згорнути
Александр від 17253, г. Херсон написав 05.03.2020
02.02.2020 я оплатил "за трубу" используя номер своего личного счета.Сейчас ввели новое требование: добавить впереди номера л/с, номер мне это 20, и после номера л/с слово "розподіл".На Приват24 это изменение вноситься не желает. Можно ли платиь так как платил с указанием только своего л/с?. Спасибо за ответ
02.02.2020 я оплатил "за трубу" используя номер своего личного счета.Сейчас ввели новое требование: добавить впереди номера л/с, номер мне это 20, и после номера л/с слово "розподіл".На Приват24 это изменение вноситься не желает. Можно ли платиь так как платил с указанием только своего л/с?. Спасибо за ответ... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Так, можно сплачувати як вам було зручно
Так, можно сплачувати як вам було зручно... Згорнути
Тетяна від 7080913 Херсон написав 04.03.2020
Доброго дня. Прошу перевiрити стан рахункiв 7080911 та 7080913 - на першому переплата, на другому заборгованiсть. Маю квитанцii вiд 3 та 12 лютого, в призначеннях було вiрно вказано адреси та номери особових рахункiв. Квартири належать рiзним особам. Дякую за увагу.
Доброго дня. Прошу перевiрити стан рахункiв 7080911 та 7080913 - на першому переплата, на другому заборгованiсть. Маю квитанцii вiд 3 та 12 лютого, в призначеннях було вiрно вказано адреси та номери особових рахункiв. Квартири належать рiзним особам. Дякую за увагу.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.... Згорнути
Валентина від 18426, Херсон написав 04.03.2020
Платеж был внесен 27.02.2020, прошло 6 дней, поступил ли платеж к вам, лиц счет 18426, в личном кабинете платеж НЕ занесен и как результат, тормозятся следующие платежи. Как тут быть со штрафами?
Платеж был внесен 27.02.2020, прошло 6 дней, поступил ли платеж к вам, лиц счет 18426, в личном кабинете платеж НЕ занесен и как результат, тормозятся следующие платежи. Как тут быть со штрафами?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.... Згорнути
Ирина від 8095600 написав 04.03.2020
Здравствуйте, по лицевым счетам 63768, 8092864, 8095600 были авансово оплачены суммы за 6 месяцев, почему в личном кабинете потребителя по состоянию на 1 февраля за один месяц январь снята двойная оплата? В типовом договоре указано что оплату необходимоосуществлятьдо 20 числа включительно, разьясните пожалуйста - будетли нарушением если я оплачу в банке 20 числа отчетного месяца или платеж должен зайти к вам до 20 месяца? Заранееблагодарю за ответ.
Здравствуйте, по лицевым счетам 63768, 8092864, 8095600 были авансово оплачены суммы за 6 месяцев, почему в личном кабинете потребителя по состоянию на 1 февраля за один месяц январь снята двойная оплата? В типовом договоре указано что оплату необходимоосуществлятьдо 20 числа включительно, разьясните пожалуйста - будетли нарушением если я оплачу в банке 20 числа отчетного месяца или платеж должен зайти к вам до 20 месяца? Заранееблагодарю за ответ.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо сума сплачена за 6 місяців на сьогодні у вас бюуде переплата за 3 місяці.
Якщо сума сплачена за 6 місяців на сьогодні у вас бюуде переплата за 3 місяці.... Згорнути