Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5709 записів
Николай від 45959 написав 06.03.2020
Будут ли открыты в других районах города Херсон, пункты приема абонентов "ХерсонГаз", кроме ул. Поповича 3 ? Возможно ли их объединение с существующими пунктами "Херсонрегионгаз" в разных районах города?
Будут ли открыты в других районах города Херсон, пункты приема абонентов "ХерсонГаз", кроме ул. Поповича 3 ? Возможно ли их объединение с существующими пунктами "Херсонрегионгаз" в разных районах города?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На сьогодні прийом абонентів з питань розподілу відубвається на Поповича 3. Консультацію також можна отримати у гостьовій книзі та через звернення в особистому кабінеті чи за письмовою заявою.
На сьогодні прийом абонентів з питань розподілу відубвається на Поповича 3. Консультацію також можна отримати у гостьовій книзі та через звернення в особистому кабінеті чи за письмовою заявою.... Згорнути
Олена від м.Гола Пристань рахунок 128 написав 05.03.2020
Добрий день. Я розрахувалась за транзит газ 2.02. але борг висить.код квитанціі 1858482327282310 приват .Що робити далі?
Добрий день. Я розрахувалась за транзит газ 2.02. але борг висить.код квитанціі 1858482327282310 приват .Що робити далі?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.... Згорнути
Александр від 17253, г. Херсон написав 05.03.2020
02.02.2020 я оплатил "за трубу" используя номер своего личного счета.Сейчас ввели новое требование: добавить впереди номера л/с, номер мне это 20, и после номера л/с слово "розподіл".На Приват24 это изменение вноситься не желает. Можно ли платиь так как платил с указанием только своего л/с?. Спасибо за ответ
02.02.2020 я оплатил "за трубу" используя номер своего личного счета.Сейчас ввели новое требование: добавить впереди номера л/с, номер мне это 20, и после номера л/с слово "розподіл".На Приват24 это изменение вноситься не желает. Можно ли платиь так как платил с указанием только своего л/с?. Спасибо за ответ... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Так, можно сплачувати як вам було зручно
Так, можно сплачувати як вам було зручно... Згорнути
Тетяна від 7080913 Херсон написав 04.03.2020
Доброго дня. Прошу перевiрити стан рахункiв 7080911 та 7080913 - на першому переплата, на другому заборгованiсть. Маю квитанцii вiд 3 та 12 лютого, в призначеннях було вiрно вказано адреси та номери особових рахункiв. Квартири належать рiзним особам. Дякую за увагу.
Доброго дня. Прошу перевiрити стан рахункiв 7080911 та 7080913 - на першому переплата, на другому заборгованiсть. Маю квитанцii вiд 3 та 12 лютого, в призначеннях було вiрно вказано адреси та номери особових рахункiв. Квартири належать рiзним особам. Дякую за увагу.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.... Згорнути
Валентина від 18426, Херсон написав 04.03.2020
Платеж был внесен 27.02.2020, прошло 6 дней, поступил ли платеж к вам, лиц счет 18426, в личном кабинете платеж НЕ занесен и как результат, тормозятся следующие платежи. Как тут быть со штрафами?
Платеж был внесен 27.02.2020, прошло 6 дней, поступил ли платеж к вам, лиц счет 18426, в личном кабинете платеж НЕ занесен и как результат, тормозятся следующие платежи. Как тут быть со штрафами?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.... Згорнути
Ирина від 8095600 написав 04.03.2020
Здравствуйте, по лицевым счетам 63768, 8092864, 8095600 были авансово оплачены суммы за 6 месяцев, почему в личном кабинете потребителя по состоянию на 1 февраля за один месяц январь снята двойная оплата? В типовом договоре указано что оплату необходимоосуществлятьдо 20 числа включительно, разьясните пожалуйста - будетли нарушением если я оплачу в банке 20 числа отчетного месяца или платеж должен зайти к вам до 20 месяца? Заранееблагодарю за ответ.
Здравствуйте, по лицевым счетам 63768, 8092864, 8095600 были авансово оплачены суммы за 6 месяцев, почему в личном кабинете потребителя по состоянию на 1 февраля за один месяц январь снята двойная оплата? В типовом договоре указано что оплату необходимоосуществлятьдо 20 числа включительно, разьясните пожалуйста - будетли нарушением если я оплачу в банке 20 числа отчетного месяца или платеж должен зайти к вам до 20 месяца? Заранееблагодарю за ответ.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо сума сплачена за 6 місяців на сьогодні у вас бюуде переплата за 3 місяці.
Якщо сума сплачена за 6 місяців на сьогодні у вас бюуде переплата за 3 місяці.... Згорнути
Тетяна від 211438 Чорнобаївка написав 04.03.2020
Доброго дня. Платіж за розподіл в сумі 130,21 по особ. рахунку 211438 був здійсненій 3 лютого 2020 року. На даний час в особистому кабінеті висить заборгованість. В квитанціі правильно вказана фамілія та особовий рахунок. Як довго буде продовжуватися знущання над платниками? Чому я повинна розшукувати перераховані кошти? Коли ви вже наведете порядок з фінансовими операціями?
Доброго дня. Платіж за розподіл в сумі 130,21 по особ. рахунку 211438 був здійсненій 3 лютого 2020 року. На даний час в особистому кабінеті висить заборгованість. В квитанціі правильно вказана фамілія та особовий рахунок. Як довго буде продовжуватися знущання над платниками? Чому я повинна розшукувати перераховані кошти? Коли ви вже наведете порядок з фінансовими операціями?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.... Згорнути
Наталія від 8092224 написав 04.03.2020
Вся історія переписки. Наталія від 8092224 м. Херсон написав 26.02.2020: 30.01.2020 р.оплатила за розподіл газу авансом 93.33 грн, за місяць оплата 11.64 грн. Квитанція № 0145938922 від 31.01.2020 р. ТВБВ № 10021/023 філії Херсонського обласного управління ідент.код 02766367 в АТ "Ощадбанк" ідент. код 0032129 вул. І.Кулика, 149/29 м. Херсон.Реквізіти з Вашого сайту для отримувача платежу АТ "Херсонгаз'.Поскільки на момент оплати не було пояснення написання призначення платежу, то написали розподіл газу о/р 8092224.12.02.2020 р. зверталася в Вашу службу, працівниця сказала, що вона некомпетентна в цьому питанні і ніхто не знає ,як платити за розподіл газу. 13.02.2020 р. я звернулася на урядову лінію № звернення 10259972 з цим питанням. Чекаю відповіді і від Вас чекаю чому сплативши Вам авансом я боржниця? Де мої гроші? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть коли та яким чином ви зверталися до працівника Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224 написав 28.02.2020: Я зверталася 12.02.2020 р. в першій половині дня. Мені була надана відповідь,що квитанцію по оплаті розглянута не буде, поскільки Ваша служба не займається перевіркою банківських рахунків, мотивуючи тим, що у служби на це немає трудових ресурсів на мій запит про те, що гроші надходять за 5 робочих днів. Також мені було відмовлено в свіркі оплати за газ,при умові, що у мене переплата, мотивуючи ,що довго не приходила на перевірку та не викликала контролера. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть за якою адресою та до якої саме служби Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224, м. Херсон написав 29.02.2020: Зверталась в АТ «Херсонгаз» за адресою 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3. 12.02.2020 р. Вікно останнє в ряду, не фіксувала увагу, мабуть, 8. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень Дякуємо за звернення. Я маю надію, що буду мати відповідь на звернення? Немає... Читати далі
Вся історія переписки. Наталія від 8092224 м. Херсон написав 26.02.2020: 30.01.2020 р.оплатила за розподіл газу авансом 93.33 грн, за місяць оплата 11.64 грн. Квитанція № 0145938922 від 31.01.2020 р. ТВБВ № 10021/023 філії Херсонського обласного управління ідент.код 02766367 в АТ "Ощадбанк" ідент. код 0032129 вул. І.Кулика, 149/29 м. Херсон.Реквізіти з Вашого сайту для отримувача платежу АТ "Херсонгаз'.Поскільки на момент оплати не було пояснення написання призначення платежу, то написали розподіл газу о/р 8092224.12.02.2020 р. зверталася в Вашу службу, працівниця сказала, що вона некомпетентна в цьому питанні і ніхто не знає ,як платити за розподіл газу. 13.02.2020 р. я звернулася на урядову лінію № звернення 10259972 з цим питанням. Чекаю відповіді і від Вас чекаю чому сплативши Вам авансом я боржниця? Де мої гроші? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть коли та яким чином ви зверталися до працівника Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224 написав 28.02.2020: Я зверталася 12.02.2020 р. в першій половині дня. Мені була надана відповідь,що квитанцію по оплаті розглянута не буде, поскільки Ваша служба не займається перевіркою банківських рахунків, мотивуючи тим, що у служби на це немає трудових ресурсів на мій запит про те, що гроші надходять за 5 робочих днів. Також мені було відмовлено в свіркі оплати за газ,при умові, що у мене переплата, мотивуючи ,що довго не приходила на перевірку та не викликала контролера. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Будь ласка уточніть за якою адресою та до якої саме служби Дякуємо за звернення. Наталія від 8092224, м. Херсон написав 29.02.2020: Зверталась в АТ «Херсонгаз» за адресою 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3. 12.02.2020 р. Вікно останнє в ряду, не фіксувала увагу, мабуть, 8. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Наталія. Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень Дякуємо за звернення. Я маю надію, що буду мати відповідь на звернення? Немає слів, не пояснення поведінки організаціії.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Приносимо вибачення за співробітника, який не надав вам вичерпну консультацію з питань розподілу. З нею буде проведена відповідна навчальна робота. На сьогодні за вказаним особовим рахуном оплати ще не надходили. Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
Приносимо вибачення за співробітника, який не надав вам вичерпну консультацію з питань розподілу. З нею буде проведена відповідна навчальна робота. На сьогодні за вказаним особовим рахуном оплати ще не надходили. Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.... Згорнути
Олег від Каховка о/р5952 написав 03.03.2020
почему у меня в личном кабинете отображается задолженность?коды квитанций прилагаю 0.0.1613407144.1 2020-02-12 1868-6461-3973-5320 ,0.0.1602786630.1 2020-02-02 1858-2428-9108-9029 как видите прошло более 5 рабочих дней
почему у меня в личном кабинете отображается задолженность?коды квитанций прилагаю 0.0.1613407144.1 2020-02-12 1868-6461-3973-5320 ,0.0.1602786630.1 2020-02-02 1858-2428-9108-9029 как видите прошло более 5 рабочих дней... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.... Згорнути
ОЛЕКСАНДР від 13735 С.ЧЕРНЯНКА Херсонская 28 написав 03.03.2020
почему неотображена плата 276гр84к за 12.02.2020 на л\с13735 оплата через Приват. Код квитанцыи 1867-4097-4300-1138.
почему неотображена плата 276гр84к за 12.02.2020 на л\с13735 оплата через Приват. Код квитанцыи 1867-4097-4300-1138.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.
На час перехідного періоду та процедури узгодження банківських питань, а також велику кількість помилкових платежів, усі платежі за розподіл газу із вказаними вірними реквізитами будуть рознесені на особові рахунки. Помилкові платежі будуть повернуті до відправників. Кошти які надійшли на особові рахунки протягом дня, будуть відображені в особистому кабінеті наступного дня. Наголошуємо, що платіж з банку іноді може проходити до 5 робочих днів Для перегляду стану рахунку натисніть ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо до 10.03.20, дані в особистому кабінеті не зміняться, або платіж не повернеться відправнику. Необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу, невірний/не вказаний район чи адреса, невірний/не вказаний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції, паспортом платника та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Просимо зберігати спокій та не хвилюватися через затримку платежів.... Згорнути