Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5545 записів
Володимир від 202303 написав 04.02.2020:
29.01 2020 оплатил транспортировку газа в сумме 262,56 гр. через Монобанк. Квитанція No K54B-2A12-2H69-A78B від 29.01.2020. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
29.01 2020 оплатил транспортировку газа в сумме 262,56 гр. через Монобанк. Квитанція No K54B-2A12-2H69-A78B від 29.01.2020. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Людмила від 17006 написав 04.02.2020:
с.Потьомкине, Высокольский р-н 30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 143,50 гр. через Приват банк. Код квитанции 1856-7357-9480-5632. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
с.Потьомкине, Высокольский р-н 30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 143,50 гр. через Приват банк. Код квитанции 1856-7357-9480-5632. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Людмила від 17006 написав 04.02.2020:
30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 143,50 гр. через Приват банк. Код квитанции 1856-7357-9480-5632. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 143,50 гр. через Приват банк. Код квитанции 1856-7357-9480-5632. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Оксана від 1211 м.Берислав написав 04.02.2020:
Я оплатила за транспортировку газа за 2 месяца ещё 30.01.2020 года в 8.10 утра, а в моем кабинете показывает досих пор задолженность. В назначении платежа указано г.Берислав, ул.Белгородская 6/28 и р/ с 1211.
Я оплатила за транспортировку газа за 2 месяца ещё 30.01.2020 года в 8.10 утра, а в моем кабинете показывает досих пор задолженность. В назначении платежа указано г.Берислав, ул.Белгородская 6/28 и р/ с 1211.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Валентина від 30949 написав 04.02.2020:
30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 121,12 гр. через Приват банк. Код квитанции 1855-8010-3399-1143. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 121,12 гр. через Приват банк. Код квитанции 1855-8010-3399-1143. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
ольга від 6703 Олешки написав 03.02.2020:
не вдається оплатити послуги з транспортування через Приват 24. При ручному введенні р/р одержувача ("АТ"Херсонгаз") , а саме UA053808050000000026005619739, комп"ютер видає, що введено некоректні дані р\Р. А при автоматичному ввЕдені реквізитів, взагалі комп"ютер видає, що одержувача за вказаними реквізитами не знайдено.
не вдається оплатити послуги з транспортування через Приват 24. При ручному введенні р/р одержувача ("АТ"Херсонгаз") , а саме UA053808050000000026005619739, комп"ютер видає, що введено некоректні дані р\Р. А при автоматичному ввЕдені реквізитів, взагалі комп"ютер видає, що одержувача за вказаними реквізитами не знайдено.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ольга.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Обуховський Ігор Віталійович від 17048. Хлібодарівка Чаплинський рн. написав 03.02.2020:
24.01 2020 оплатил транспортировку газа в сумме 160,80 гр. через Приват банк. Код квитанции 1849-3415-0271-2902. Сегодня 03.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
24.01 2020 оплатил транспортировку газа в сумме 160,80 гр. через Приват банк. Код квитанции 1849-3415-0271-2902. Сегодня 03.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Обуховський Ігор Віталійович.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Ірина від 100158 написав 03.02.2020:
Доброго дня! Показники лічильника, передані через сайт по р/о 100156 внесені помилково замість р/о 100158 (показники 55722)
Доброго дня! Показники лічильника, передані через сайт по р/о 100156 внесені помилково замість р/о 100158 (показники 55722)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Надайте фото показників через систему вайбер
Дякуємо за звернення.
Надайте фото показників через систему вайбер
Светлана від Херсон л/с 61878 написав 03.02.2020:
Не могу проплатить за транспортировку газа.При внесении л/с появляется запись*Данные не обнаружены.Проверьте правильность введеного значения.*Куда обращаться?
Не могу проплатить за транспортировку газа.При внесении л/с появляется запись*Данные не обнаружены.Проверьте правильность введеного значения.*Куда обращаться?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Усі банківські установи отримали нові реквізити 12.01.2020
Дякуємо за звернення.
Усі банківські установи отримали нові реквізити 12.01.2020
Людмила від о/р 761 Верхній Рогачик вул.35річчя Перемоги буд.37 кв.11 написав 03.02.2020:
я не можу проплатити за розподіл газу тому що мій особовий рахунок і адреса відсутні у базі даних хоч у особистому кабінеті відображена заборгованість.Куди треба звернутись з цього питання?
я не можу проплатити за розподіл газу тому що мій особовий рахунок і адреса відсутні у базі даних хоч у особистому кабінеті відображена заборгованість.Куди треба звернутись з цього питання?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
В усіх банківський установах є реквізити на оплату, номер вашого особового рахунку не змінювався.
Дякуємо за звернення.
В усіх банківський установах є реквізити на оплату, номер вашого особового рахунку не змінювався.