Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5238 записів
Карасьов Петро Борисович від 7968, Херсон написав 03.12.2023:
03.12.2023. Херсон, о/р 7968 - показники 4549 куб.м.
03.12.2023. Херсон, о/р 7968 - показники 4549 куб.м.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Карасьов Петро Борисович.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Ольга від Херсон написав 03.12.2023:
Чому не можливо зайти в особистий кабінет споживача? Чи показники вже вносити не потрібно?
Чому не можливо зайти в особистий кабінет споживача? Чи показники вже вносити не потрібно?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Олександр від 270016 . Ульяновка написав 03.12.2023:
ор 270016 показники 56213. не працює кабінет
ор 270016 показники 56213. не працює кабінет
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Манжула Ольга Олександрівна від 10374, Херсон написав 03.12.2023:
З технічних причин 01.12 не вдалося передати поточний показаник лічильника в особистому кабінеті ХГРК (Поточний показник - 89. Попередній - 73). З цієї причини я передала проказник на сайті ГК Нафтогаз України, але при цьому припустилася помилки в показниках, вказавши значно більшу цифру. Лист в ГК Нафтогаз з проханням скасувати показник я написала. У відповіді нічого не сказано щодо помилки, є тільки рекомендації щодо передачі показників оператору ГРМ. Показник в особистому кабінеті ХГРК я передала дещо пізніше. Питання: Чи не потягне невірний показник в ГК Нафтогаз надлишкові нарахування за спожитий газ? Дякую за увагу.
З технічних причин 01.12 не вдалося передати поточний показаник лічильника в особистому кабінеті ХГРК (Поточний показник - 89. Попередній - 73). З цієї причини я передала проказник на сайті ГК Нафтогаз України, але при цьому припустилася помилки в показниках, вказавши значно більшу цифру. Лист в ГК Нафтогаз з проханням скасувати показник я написала. У відповіді нічого не сказано щодо помилки, є тільки рекомендації щодо передачі показників оператору ГРМ. Показник в особистому кабінеті ХГРК я передала дещо пізніше. Питання: Чи не потягне невірний показник в ГК Нафтогаз надлишкові нарахування за спожитий газ? Дякую за увагу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Манжула Ольга Олександрівна.
Ваші показники прийнято
Дякуємо за звернення.
Ваші показники прийнято
Костянтин від 224099 написав 03.12.2023:
м. Херсон, о/р 224099, показники на 30.11.23 - 4484
м. Херсон, о/р 224099, показники на 30.11.23 - 4484
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Костянтин.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Татьяна Николаевна від 2036391 Херсон написав 03.12.2023:
УРА!!!! Я смогла зайти в свой личный кабинет!Спасибо за помощь!
УРА!!!! Я смогла зайти в свой личный кабинет!Спасибо за помощь!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна Николаевна.
Будь ласка, звертайтеся в разі потреби
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, звертайтеся в разі потреби
Леонид від 68534. Херсон написав 02.12.2023:
Примите показания счетчика 2845. дякую.
Примите показания счетчика 2845. дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Леонид.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Тетяна від О/р1072103, м.Херсон написав 02.12.2023:
Внесіть, будь ласка, показники на 01.12.23. О/ р 1072103: 976. О/ р 12098341: 12. О/ р 14798: 1828. Дякую!
Внесіть, будь ласка, показники на 01.12.23. О/ р 1072103: 976. О/ р 12098341: 12. О/ р 14798: 1828. Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Олена від 15979 написав 02.12.2023:
Доброго дня. Мова йшла не про розподіл газу,а про те,що в квартирі немає газового лічильника і тому немає змоги передавати показники, навіть нульові.І тому щомісяця нараховується оплата за нібито спожитий газа Заборгованості за розподіл газу в нас немає, а є Заборгованість за нібито спожитий газ.Наразі в квартирі ніхто не мешкає і газом не користуємось.
Доброго дня. Мова йшла не про розподіл газу,а про те,що в квартирі немає газового лічильника і тому немає змоги передавати показники, навіть нульові.І тому щомісяця нараховується оплата за нібито спожитий газа Заборгованості за розподіл газу в нас немає, а є Заборгованість за нібито спожитий газ.Наразі в квартирі ніхто не мешкає і газом не користуємось.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
З питань постачання, будь ласка зверніться до свого постачальника
Дякуємо за звернення.
З питань постачання, будь ласка зверніться до свого постачальника
Андрій від о/р 4488, г.Берислав написав 02.12.2023:
Доброї ночі. Показники за газ: м.Берислав. о/р : 4488; показники - 13512; м.Берислав. о/р : 1109; показники - 6266; м.Берислав. о/р : 4619; показники - 15942;
Доброї ночі. Показники за газ: м.Берислав. о/р : 4488; показники - 13512; м.Берислав. о/р : 1109; показники - 6266; м.Берислав. о/р : 4619; показники - 15942;
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо