Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5615 записів
Надія від 207281 написав 08.08.2024:
Добрий день ,батьки виїхали з Херсону у грудні ,23 року ,до цього часу у листопаді виплатили по лічильнику всі борги ,біля 12 тис.гривень.Виїхали в Хмельницькій,а там в Херсоні ніхто не живе ,і весною знов прийшов борг 4796 грн ,і борг росте ,що це за борг і де він взявся ?Вони показники зараз дають одні і ті ж ,а тоді у листопаді ,платили по лічильнику .Чому росте борг і звідки він ??особовий рахунок 207281.
Добрий день ,батьки виїхали з Херсону у грудні ,23 року ,до цього часу у листопаді виплатили по лічильнику всі борги ,біля 12 тис.гривень.Виїхали в Хмельницькій,а там в Херсоні ніхто не живе ,і весною знов прийшов борг 4796 грн ,і борг росте ,що це за борг і де він взявся ?Вони показники зараз дають одні і ті ж ,а тоді у листопаді ,платили по лічильнику .Чому росте борг і звідки він ??особовий рахунок 207281.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Надія.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Лариса від О/р 223135 Херсон написав 04.08.2024:
Добрый день! В связи с разногласиями в показаниях счётчика , прошу прислать сотрудника для сверки по адресу: Херсон, ул. Грибоедова 1а. Сообщите об этом заранее. Спасибо.
Добрый день! В связи с разногласиями в показаниях счётчика , прошу прислать сотрудника для сверки по адресу: Херсон, ул. Грибоедова 1а. Сообщите об этом заранее. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Лариса від О/р 223135 Херсон написав 04.08.2024:
Лариса. Добрый день! Внесите, пожалуйста показания счётчика за июль о/р 223136, 68740. Спасибо.
Лариса. Добрый день! Внесите, пожалуйста показания счётчика за июль о/р 223136, 68740. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Ігор від 222632 Херсон написав 03.08.2024:
Доброго дня! Прийміть,будь ласка показники за липень 2024 34339
Доброго дня! Прийміть,будь ласка показники за липень 2024 34339
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ігор.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Олександр від 222631 Херсон написав 03.08.2024:
Доброго дня! Прийміть будь ласка показники за липень 2024 46302
Доброго дня! Прийміть будь ласка показники за липень 2024 46302
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Валерій від О/р 350144014 м.Херсон написав 02.08.2024:
Показники за газ на 1.08.2024. м.Херсон о/р 350144014 показники19004. Дякую
Показники за газ на 1.08.2024. м.Херсон о/р 350144014 показники19004. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валерій.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка. Це рахунок, наданий вашому домогосподарству моменту його газифікації.
Дякуємо за звернення.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка. Це рахунок, наданий вашому домогосподарству моменту його газифікації.
Ірина від 8852, Херсон написав 02.08.2024:
Якщо абонент знаходиться в евакуації, чи потрібно надавати незмінні показники лічильника кожного місяця? Дякую.
Якщо абонент знаходиться в евакуації, чи потрібно надавати незмінні показники лічильника кожного місяця? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Так, потрібно
Дякуємо за звернення.
Так, потрібно
Андрій від о/р 4488, м.Берислав написав 01.08.2024:
Добрий вечір Показники за газ: м .Берислав. о/р : 4488; показники - 13512; м.Берислав. о/р : 1109; показники - 6266; м.Берислав. о/р : 4619; показники - 15942;
Добрий вечір Показники за газ: м .Берислав. о/р : 4488; показники - 13512; м.Берислав. о/р : 1109; показники - 6266; м.Берислав. о/р : 4619; показники - 15942;
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Тетяна від О/р1072103, м.Херсон написав 01.08.2024:
Добрий день! Внесіть, будь ласка, показники на 01.08.2024 О/р 1072103: 1057 О/р 12098341: 14 О/р 14798: 1888 Дякую!
Добрий день! Внесіть, будь ласка, показники на 01.08.2024 О/р 1072103: 1057 О/р 12098341: 14 О/р 14798: 1888 Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Олександр від 233629, м. Херсон написав 01.08.2024:
Добрий день! Ви не надаєте відповіді на питання, які я не задавав. Я не питав про тимчасово окуповані території та дату 30.12.2023р. Але Ви чогось вказали, а на моє питання Ви відповіді не надали взагалі. Можливо Ви не зрозуміли моє запитання, тоді я його перефразую. ПАТ "Херсонгаз" нарахувало по моєму особистому рахунку заборгованість за газ, спожитий після 24.02.2022р. - у період окупації. А це є невиконанням вимог постанови КМУ від 5 березня 2022 р. №206 "Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану" із змінами, внесеними постановою КМУ № 1405 від 29.12.2023. У п.1 постанови КМУ від 5 березня 2022 р. №206 однозначно вказано, що до припинення чи скасування воєнного стану в Україні забороняється: нарахування плати за житлово-комунальні послуги з дати початку по дату завершення тимчасової окупації територій, включених до переліку тимчасово окупованих Російською Федерацією територій України, відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, та стягнення заборгованості за ці послуги, утвореної після 24 лютого 2022 р. за відповідний період окупації, споживачів та/або членів їх сімей на відповідній території. При цьому згадка про якийсь порядок/алгоритм/тощо (те, на що Ви "киваєте") відсутня - отже воно не потрібне. Просто: не нараховувати у період окупації. Тому прошу на виконання вимог постанови КМУ від 5 березня 2022 р. №206: а саме зняти нарахування, які Ви здійснили у період окупації по моєму особистому рахунку. Чи Ви не збираєтесь виконувати вимоги постанови КМУ від 5 березня 2022р. №206?
Добрий день! Ви не надаєте відповіді на питання, які я не задавав. Я не питав про тимчасово окуповані території та дату 30.12.2023р. Але Ви чогось вказали, а на моє питання Ви відповіді не надали взагалі. Можливо Ви не зрозуміли моє запитання, тоді я його перефразую. ПАТ "Херсонгаз" нарахувало по моєму особистому рахунку заборгованість за газ, спожитий після 24.02.2022р. - у період окупації. А це є невиконанням вимог постанови КМУ від 5 березня 2022 р. №206 "Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану" із змінами, внесеними постановою КМУ № 1405 від 29.12.2023. У п.1 постанови КМУ від 5 березня 2022 р. №206 однозначно вказано, що до припинення чи скасування воєнного стану в Україні забороняється: нарахування плати за житлово-комунальні послуги з дати початку по дату завершення тимчасової окупації територій, включених до переліку тимчасово окупованих Російською Федерацією територій України, відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, та стягнення заборгованості за ці послуги, утвореної після 24 лютого 2022 р. за відповідний період окупації, споживачів та/або членів їх сімей на відповідній території. При цьому згадка про якийсь порядок/алгоритм/тощо (те, на що Ви "киваєте") відсутня - отже воно не потрібне. Просто: не нараховувати у період окупації. Тому прошу на виконання вимог постанови КМУ від 5 березня 2022 р. №206: а саме зняти нарахування, які Ви здійснили у період окупації по моєму особистому рахунку. Чи Ви не збираєтесь виконувати вимоги постанови КМУ від 5 березня 2022р. №206?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Вам надо відповідь у гостьовій книзі - двічі. Також ви можете письмово звернутися у довільній формі на імя АТ Херсонгаз. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Вам надо відповідь у гостьовій книзі - двічі. Також ви можете письмово звернутися у довільній формі на імя АТ Херсонгаз. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com