Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4868 записів
Вадим від 64846 написав 01.07.2023:
Доброго дня. О/р 64846, 75023, МУЗИКІВКА, 1 ТРАВНЯ, буд. 18 На даний момент нам нарахували борг, але ми все вірно оплачували. Скоріше за все ви просто не отримали від нас показники і порахували середнє значення. Показники я завжди передава через сайт Нафтогазу. А після цього збою дублюю ще й через особистий кабінет. Розходження почалося з січня, було вами пораховано 450 м.к, а по факту було 210 м.к по лічильнику. Відповідно оплата робилася по лічильнику теж. Наступні місяці теж неправильно пораховані. У кабінеті Нафтогазу всі переданні показники вказані вірно. Допоможіть розібратися. Дякую.
Доброго дня. О/р 64846, 75023, МУЗИКІВКА, 1 ТРАВНЯ, буд. 18 На даний момент нам нарахували борг, але ми все вірно оплачували. Скоріше за все ви просто не отримали від нас показники і порахували середнє значення. Показники я завжди передава через сайт Нафтогазу. А після цього збою дублюю ще й через особистий кабінет. Розходження почалося з січня, було вами пораховано 450 м.к, а по факту було 210 м.к по лічильнику. Відповідно оплата робилася по лічильнику теж. Наступні місяці теж неправильно пораховані. У кабінеті Нафтогазу всі переданні показники вказані вірно. Допоможіть розібратися. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вадим.
У вас майже усі показники отримано, за лютий місяць у вас обсяг 450 м куб, а в наступному місяці обсяг - 0, за показниками, які ви надали постачальнику. Оскільки ваші показники на 01.07.23 (12534 які ви надали самі) більші за попередні (12504) - перерахунок вам не потрібен, адже загальний обсяг спожитого газу збігається.
Дякуємо за звернення.
У вас майже усі показники отримано, за лютий місяць у вас обсяг 450 м куб, а в наступному місяці обсяг - 0, за показниками, які ви надали постачальнику. Оскільки ваші показники на 01.07.23 (12534 які ви надали самі) більші за попередні (12504) - перерахунок вам не потрібен, адже загальний обсяг спожитого газу збігається.
Євгеній від 350258596,Херсон написав 30.06.2023:
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка О/р 16088729
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка О/р 16088729
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Євгеній.
Будь ласка уточніть ваше питання. Якщо ви звертаєтеся повторно, зберігайте історію листування
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання. Якщо ви звертаєтеся повторно, зберігайте історію листування
Світлана від 350481915 м. Херсон написав 30.06.2023:
Лічильник перестав працювати. За червень місяць накрутив тільки 1 куб.м Такого не може бути. Куди звертатися?
Лічильник перестав працювати. За червень місяць накрутив тільки 1 куб.м Такого не може бути. Куди звертатися?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Будь ласка повідомьте про це за телефонами 050 396 75 10 або 050 49 49 224
Дякуємо за звернення.
Будь ласка повідомьте про це за телефонами 050 396 75 10 або 050 49 49 224
Євгеній від 350258596,Херсон написав 30.06.2023:
С сентября 2022(выехал и перекрыл краник) выставляю(по возможности) одни и теже показания но все равно мене накручивают газ, может кто то проверить? https://citykherson.com/gaz.png
С сентября 2022(выехал и перекрыл краник) выставляю(по возможности) одни и теже показания но все равно мене накручивают газ, может кто то проверить? https://citykherson.com/gaz.png
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Євгеній.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка
Дякуємо за звернення.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка
Валентина від 229169 написав 30.06.2023:
  01.06.2023 Підписана заява у вкладці. Ця заява була надіслана 01.06.2023 на електронну адресу no-reply@gaz.kherson.ua. Прошу вчасно надати відповідь, відповідно до вимог Мінімальних стандартів. Також питання стосовно того, чи буде зроблено перерахунок на розподіл газу в той період коли домівка була затоплена?
  01.06.2023 Підписана заява у вкладці. Ця заява була надіслана 01.06.2023 на електронну адресу no-reply@gaz.kherson.ua. Прошу вчасно надати відповідь, відповідно до вимог Мінімальних стандартів. Також питання стосовно того, чи буде зроблено перерахунок на розподіл газу в той період коли домівка була затоплена?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Електронна адреса no-reply@gaz.kherson.ua перекладається - як "неможна відповісти" і використовується виключно для розсилки рахунків за розподіл. Якщо ви бажаєте надати заяву надішліть її за адресою Secretary.gaz.kherson@gmail.com Усім постраждалим від підтоплення з 06.06.23 буде зроблено корегування оплат за розподіл, про що на сайті АТ Херсонгаз є офіційне повідомлення.
Дякуємо за звернення.
Електронна адреса no-reply@gaz.kherson.ua перекладається - як "неможна відповісти" і використовується виключно для розсилки рахунків за розподіл. Якщо ви бажаєте надати заяву надішліть її за адресою Secretary.gaz.kherson@gmail.com Усім постраждалим від підтоплення з 06.06.23 буде зроблено корегування оплат за розподіл, про що на сайті АТ Херсонгаз є офіційне повідомлення.
Євгеній від 350258596 написав 30.06.2023:
телефон населення не обслуживается Для населення (0552) 31-65-55 – кол-центр какой актуальный телефон? куда можно позвонить, что бы узнать кто рисует цифры по расходу газа?
телефон населення не обслуживается Для населення (0552) 31-65-55 – кол-центр какой актуальный телефон? куда можно позвонить, что бы узнать кто рисует цифры по расходу газа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Євгеній.
Через відсутнсіть електрики внаслідок теракту на Каховській ГЕС, не працювали електронні сервіси і поки що не працює кол-центр. Якщо у віас є питання ви можете задати їх тут, стосовно показників: Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Дякуємо за звернення.
Через відсутнсіть електрики внаслідок теракту на Каховській ГЕС, не працювали електронні сервіси і поки що не працює кол-центр. Якщо у віас є питання ви можете задати їх тут, стосовно показників: Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Серій від 51079081 написав 30.06.2023:
Доброго день, таке питання Михайлівська 28, рахунок за червень за розподіл прийшов - а де газ? В будинку вже місяць газопостачання відсутнє. За що тоді захунок?
Доброго день, таке питання Михайлівська 28, рахунок за червень за розподіл прийшов - а де газ? В будинку вже місяць газопостачання відсутнє. За що тоді захунок?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Серій.
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС! АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час. Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках. Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу. Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз». У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву. Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання. Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників. Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням. Дякуємо, разом до Перемоги!
Дякуємо за звернення.
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС! АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час. Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках. Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу. Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз». У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву. Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання. Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників. Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням. Дякуємо, разом до Перемоги!
Анастасія від 208018, Херсон написав 30.06.2023:
Доброго ранку, Після підриву ГЕС затоплено багато будинків у м.Херсон, разом із газовими лічильниками. Все непридатне для використання. Чи будуть продовжувати нараховувати послуги за доставку газу в такому випадку?
Доброго ранку, Після підриву ГЕС затоплено багато будинків у м.Херсон, разом із газовими лічильниками. Все непридатне для використання. Чи будуть продовжувати нараховувати послуги за доставку газу в такому випадку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасія.
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС! АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час. Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках. Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу. Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз». У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву. Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання. Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників. Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням. Дякуємо, разом до Перемоги!
Дякуємо за звернення.
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС! АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час. Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках. Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу. Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз». У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву. Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання. Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників. Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням. Дякуємо, разом до Перемоги!
Любов від 206929 смт. Комишани написав 30.06.2023:
Доброго ранку. Чому знову не працює електроний кабінет?
Доброго ранку. Чому знову не працює електроний кабінет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Особистий кабінет працює без збоїв, будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі?
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює без збоїв, будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі?
Бондар Любов Іванівна від Херсон,237031 написав 29.06.2023:
Добрий день! Бондар Любов Іванівна номер рахунку237031.В грудні 2021року до особистого кабінету були помилково внесені не вірні показники лічільника.Замість вірних на той час 10158 помилково внесли 11115, на 957 кубів більше , чим потрібно, що й спричинило заборгованість, яка не є дійсною.Прошу Вас зробить перерахунок доя відкоригування суми боргу.
Добрий день! Бондар Любов Іванівна номер рахунку237031.В грудні 2021року до особистого кабінету були помилково внесені не вірні показники лічільника.Замість вірних на той час 10158 помилково внесли 11115, на 957 кубів більше , чим потрібно, що й спричинило заборгованість, яка не є дійсною.Прошу Вас зробить перерахунок доя відкоригування суми боргу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Бондар Любов Іванівна.
У березні 2022 року у вас було вирівнювання на показники 10572 які ви надали, надалі показники обраховуються від цих цифр.
Дякуємо за звернення.
У березні 2022 року у вас було вирівнювання на показники 10572 які ви надали, надалі показники обраховуються від цих цифр.