Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Володимир від 9075100, м. Херсон написав 13.06.2022:
Добрий день. Питаня: ви надаєте інформацію про обсяг спожитого газу до НАК Нафтогаз чи ні? Станом на 13.06.2022 за особовими рахунками 9075100, 65009 та 16083719 в м. Херсоні, а також 7724 в Голопристанському районі Нафтогаз рахунків на оплату не виставляв, заборгованості відсутні. Однак покази спожитого газу виставлялись
Добрий день. Питаня: ви надаєте інформацію про обсяг спожитого газу до НАК Нафтогаз чи ні? Станом на 13.06.2022 за особовими рахунками 9075100, 65009 та 16083719 в м. Херсоні, а також 7724 в Голопристанському районі Нафтогаз рахунків на оплату не виставляв, заборгованості відсутні. Однак покази спожитого газу виставлялись
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Постачальники виставляють рахунок після 20 числа. 9075100 - показники відсутні з лютого поточного року 65009 та 16083719 - показники отримано, обсяги нараховано 7724 - показники за травень не передавалися
Дякуємо за звернення.
Постачальники виставляють рахунок після 20 числа. 9075100 - показники відсутні з лютого поточного року 65009 та 16083719 - показники отримано, обсяги нараховано 7724 - показники за травень не передавалися
Галина від 63812 м.Херсон написав 13.06.2022:
вітаю. я сплатила за розподіл газа 10 червня, а мені 13 червня прийшло повідомлення, що в червні нічого не сплачено. чому так відбулося?
вітаю. я сплатила за розподіл газа 10 червня, а мені 13 червня прийшло повідомлення, що в червні нічого не сплачено. чому так відбулося?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
Банківський платіж проходить до 5 робочих днів. Необхідно ще почекати
Дякуємо за звернення.
Банківський платіж проходить до 5 робочих днів. Необхідно ще почекати
Альбіна. від 95 м.Гола Пристань написав 12.06.2022:
Добрий день.Чому є нарахування плати за доставку газу, якщо нам у травні вручили протокол про аварійне відключення після обстрілу. м.Гола Пристань,вул.Ларіонова 81, о/р95?
Добрий день.Чому є нарахування плати за доставку газу, якщо нам у травні вручили протокол про аварійне відключення після обстрілу. м.Гола Пристань,вул.Ларіонова 81, о/р95?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Альбіна..
Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу: тобто у 2022 календарному році щомісяця споживач сплачує за розподіл спожитого у минулому році (01.10.20-30.09.21) газу, - оплата січні за січень, у лютому за лютий, у березні за березень і т д . Обсяг газу, спожитого у період з 01.10.21 по 30.09.22, споживач сплачуватиме у 2023 календарному році. Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз. Ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та реквізити для оплати не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу: тобто у 2022 календарному році щомісяця споживач сплачує за розподіл спожитого у минулому році (01.10.20-30.09.21) газу, - оплата січні за січень, у лютому за лютий, у березні за березень і т д . Обсяг газу, спожитого у період з 01.10.21 по 30.09.22, споживач сплачуватиме у 2023 календарному році. Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз. Ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та реквізити для оплати не змінилися.
Світлана від 20302 с.Виноградово написав 11.06.2022:
З кожним місяцем, все більша і більша сума, за розподіл газу, може кошти надходять не на наш рахунок, як це можна перевірити?
З кожним місяцем, все більша і більша сума, за розподіл газу, може кошти надходять не на наш рахунок, як це можна перевірити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
З травня відсутні оплати та є надоплати за минулі періоди
Дякуємо за звернення.
З травня відсутні оплати та є надоплати за минулі періоди
Світлана від 1365, Велика Олександрівка написав 11.06.2022:
Доброго дня. Скажіть будь ласка, чи можна не нараховувати оплату за послуги транспортування газу, якщо наше селище окуповане, знаходиться на лінії фронту, та з якого через це виїхала більшість жителів. Адже при всьому бажанні газом користуватися ми не можемо за незалежними від нас причинами, та й з доходу у вигляді 2000 гривень переселенських мало хто має можливість сплачувати рахунки. Мова не тільки про те, що їх саме зараз можна не сплачувати, а потім прийдеться все оплатити, а взагалі не нараховувати оплату за ті місяці, коли газ реально фізично не міг споживатися. Це ж не наша провина, що ми як би і маємо можливість користуватися газом ( як у вас це декларується), але не користуємося.
Доброго дня. Скажіть будь ласка, чи можна не нараховувати оплату за послуги транспортування газу, якщо наше селище окуповане, знаходиться на лінії фронту, та з якого через це виїхала більшість жителів. Адже при всьому бажанні газом користуватися ми не можемо за незалежними від нас причинами, та й з доходу у вигляді 2000 гривень переселенських мало хто має можливість сплачувати рахунки. Мова не тільки про те, що їх саме зараз можна не сплачувати, а потім прийдеться все оплатити, а взагалі не нараховувати оплату за ті місяці, коли газ реально фізично не міг споживатися. Це ж не наша провина, що ми як би і маємо можливість користуватися газом ( як у вас це декларується), але не користуємося.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу: тобто у 2022 календарному році щомісяця споживач сплачує за розподіл спожитого у минулому році (01.10.20-30.09.21) газу, - оплата січні за січень, у лютому за лютий, у березні за березень і т д . Обсяг газу, спожитого у період з 01.10.21 по 30.09.22, споживач сплачуватиме у 2023 календарному році.
Дякуємо за звернення.
Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу: тобто у 2022 календарному році щомісяця споживач сплачує за розподіл спожитого у минулому році (01.10.20-30.09.21) газу, - оплата січні за січень, у лютому за лютий, у березні за березень і т д . Обсяг газу, спожитого у період з 01.10.21 по 30.09.22, споживач сплачуватиме у 2023 календарному році.
Геряк Г А від 10425 Херсон написав 10.06.2022:
Подскажите пожалуйста, как узнать, поступили ли деньги Вам на счет? Оплата за газ за май. Платили 8 мая. Кабинет сейчас в Херсоне не открывается.
Подскажите пожалуйста, как узнать, поступили ли деньги Вам на счет? Оплата за газ за май. Платили 8 мая. Кабинет сейчас в Херсоне не открывается.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Геряк Г А.
Усі кошти надійшли, боргу немає
Дякуємо за звернення.
Усі кошти надійшли, боргу немає
Жуков Олександр від О/р 9668, м. Нова Каховка написав 09.06.2022:
Показники станом на 01,06,2022 О/р 9668 -1451
Показники станом на 01,06,2022 О/р 9668 -1451
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Жуков Олександр.
Дякуємо, прийнято
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, прийнято
Жукова Тетяна від О/р 9720, м. Нова Каховка написав 09.06.2022:
Показники станом на 01,06,2022 . О/р 9720 - 8699
Показники станом на 01,06,2022 . О/р 9720 - 8699
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Жукова Тетяна.
Дякуємо, прийнято
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, прийнято
Жукова Тетяна від О/р 9772, м. Нова Каховка написав 09.06.2022:
Добрий день. Не було інтернету, Прийміть показники станом на 01.06.2022 р. О/р 9772 - 9583
Добрий день. Не було інтернету, Прийміть показники станом на 01.06.2022 р. О/р 9772 - 9583
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Жукова Тетяна.
Дякуємо, прийнято
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, прийнято
Наталья від 224208 Херсон написав 09.06.2022:
Скажите, возможно распломбировать котёл и поставить другой и если да, то куда и в какое время можно обращаться. Спасибо
Скажите, возможно распломбировать котёл и поставить другой и если да, то куда и в какое время можно обращаться. Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/ Сервісний центр працює щовівторка та щочетверга з з 9:00 до 14:30, без перерви.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/ Сервісний центр працює щовівторка та щочетверга з з 9:00 до 14:30, без перерви.