4954 записи
Чи вже змінено банківські реквізити "Херсонгаз" у онлайн платіжних системах, наприклад, EasyPay? Дякую.
Чи вже змінено банківські реквізити "Херсонгаз" у онлайн платіжних системах, наприклад, EasyPay? Дякую.
Добрий день Галина.
Починаючи з 11.11.21 протягом 10 робочих днів до усіх банківських установ надійдуть дані про нові реквізити
Дякуємо за звернення.
Починаючи з 11.11.21 протягом 10 робочих днів до усіх банківських установ надійдуть дані про нові реквізити
Дякуємо за звернення.
Починаючи з 11.11.21 протягом 10 робочих днів до усіх банківських установ надійдуть дані про нові реквізити
14.11.2021 сплатила кошти на старі реквізти з ЄДРПОУ 03355353 АТ ХерсонГаз, треба щось робити?????
14.11.2021 сплатила кошти на старі реквізти з ЄДРПОУ 03355353 АТ ХерсонГаз, треба щось робити?????
Добрий день Чубукова Ніна.
Як зазначено в офіційному повідомленні , оплати, здійснені за послугу розподілу природного газу на попередні банківські реквізити, будуть зараховані на особові рахунки споживачів протягом 30 днів, автоматично
Дякуємо за звернення.
Як зазначено в офіційному повідомленні , оплати, здійснені за послугу розподілу природного газу на попередні банківські реквізити, будуть зараховані на особові рахунки споживачів протягом 30 днів, автоматично
Дякуємо за звернення.
Як зазначено в офіційному повідомленні , оплати, здійснені за послугу розподілу природного газу на попередні банківські реквізити, будуть зараховані на особові рахунки споживачів протягом 30 днів, автоматично
Добрый день. Просьба удалить , расторгнуть договор на несуществующи счет 6707. Так как на один прибор учета и жилое помещение 2 счета. - счет 15304--- ВЕРНЫЙ. СЧЕТ 6707--- ДУБЛИРУЕТ ТУ ЖЕ КВАРТИРУ И ПРИБОР УЧЕТА. и его владелец умер больше года.... На мою просьбу разобраться (каховка), меня попросили как владельца оформить это счет на себя и тут же разорвать договор с компанией. Так и сделал. Итог: счет умершего человека теперь на мне, договор никто не разорвал. Отвечают-- это все Херсон. Мы документы подали.... Помогите решить абсурдную ситуацию.....
Добрый день. Просьба удалить , расторгнуть договор на несуществующи счет 6707. Так как на один прибор учета и жилое помещение 2 счета. - счет 15304--- ВЕРНЫЙ.
СЧЕТ 6707--- ДУБЛИРУЕТ ТУ ЖЕ КВАРТИРУ И ПРИБОР УЧЕТА. и его владелец умер больше года....
На мою просьбу разобраться (каховка), меня попросили как владельца оформить это счет на себя и тут же разорвать договор с компанией. Так и сделал.
Итог: счет умершего человека теперь на мне, договор никто не разорвал.
Отвечают-- это все Херсон. Мы документы подали....
Помогите решить абсурдную ситуацию.....
Добрий день Наталья.
Ваші документи надійшли в роботу 12.11.21, будь ласка очікуйте на відповідь протягом 15 робочих днів
Дякуємо за звернення.
Ваші документи надійшли в роботу 12.11.21, будь ласка очікуйте на відповідь протягом 15 робочих днів
Дякуємо за звернення.
Ваші документи надійшли в роботу 12.11.21, будь ласка очікуйте на відповідь протягом 15 робочих днів
Добрый день ! 11.11 оплатил за распределение газа в Sense, сегодня узнал, что с 11.11 оказывается изменились реквизиты для оплаты. Вопрос. Что делать, если оплата была по старым реквизитам ?
Добрый день ! 11.11 оплатил за распределение газа в Sense, сегодня узнал, что с 11.11 оказывается изменились реквизиты для оплаты. Вопрос. Что делать, если оплата была по старым реквизитам ?
Добрий день Максим.
Як зазначено в офіційному повідомленні , оплати, здійснені за послугу розподілу природного газу на попередні банківські реквізити, будуть зараховані на особові рахунки споживачів протягом 30 днів, автоматично
Дякуємо за звернення.
Як зазначено в офіційному повідомленні , оплати, здійснені за послугу розподілу природного газу на попередні банківські реквізити, будуть зараховані на особові рахунки споживачів протягом 30 днів, автоматично
Дякуємо за звернення.
Як зазначено в офіційному повідомленні , оплати, здійснені за послугу розподілу природного газу на попередні банківські реквізити, будуть зараховані на особові рахунки споживачів протягом 30 днів, автоматично
У серпні, вересні, жовтні, листопаді мій показник 1025 (бо в квартирі ніхто не проживає). У сформованому рахунку записано , що у жовтні спожито 25м3. Поясніть, будь ласка, звідки вони взялись?
У серпні, вересні, жовтні, листопаді мій показник 1025 (бо в квартирі ніхто не проживає). У сформованому рахунку записано , що у жовтні спожито 25м3. Поясніть, будь ласка, звідки вони взялись?
Добрий день Олена.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт та район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт та район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт та район області
12.11.2021 заплатила за розподіл газу через Приват 24, але випадково в новинах побачила інформацію, що змінились реквізити, чи зарахується оплата? Чи є заборгованість за особовим рахунком і чи не згубляться кошти?
12.11.2021 заплатила за розподіл газу через Приват 24, але випадково в новинах побачила інформацію, що змінились реквізити, чи зарахується оплата? Чи є заборгованість за особовим рахунком і чи не згубляться кошти?
Добрий день Майя.
Як зазначено в офіційному повідомленні , оплати, здійснені за послугу розподілу природного газу на попередні банківські реквізити, будуть зараховані на особові рахунки споживачів протягом 30 днів, автоматично
Дякуємо за звернення.
Як зазначено в офіційному повідомленні , оплати, здійснені за послугу розподілу природного газу на попередні банківські реквізити, будуть зараховані на особові рахунки споживачів протягом 30 днів, автоматично
Дякуємо за звернення.
Як зазначено в офіційному повідомленні , оплати, здійснені за послугу розподілу природного газу на попередні банківські реквізити, будуть зараховані на особові рахунки споживачів протягом 30 днів, автоматично
ДАВНО КОРИСТУЮСЯ ВАШИМИ ПОСЛУГАМИ - САМА І ДОПОМАГАЮ РІДНИМ, СУСІДАМ, ЗНАЙОМИМ. БУДЕ ДО ВАС ПРОХАННЯ: ВЧАСНО ПРОВОДИТИ НА ВАШОМУ САЙТІ ПОРЯДОК, ЩОБ ПІСЛЯ ПРОПЛАТИ НЕ ВИСІЛА ПРОПЛАТА, ЯК ЗАБОРГОВАННІСТЬ. І ЩЕ: ДОВСІХ - ПРИ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗНИКІВ У ВКАЗАНИЙ ТЕРМІН, ЩОБ ВІДМІННО ПРАЦЮВАЛИ САЙТИ. А ТО ПЕРЕДАЄШ ПОКАЗНИКИ, А ПОТІМ ВИЯВЛЯЄТЬСЯ, ЩО ВІН НЕ ЗАФІКСУВАВСЯ НА САЙТІ.
ДАВНО КОРИСТУЮСЯ ВАШИМИ ПОСЛУГАМИ - САМА І ДОПОМАГАЮ РІДНИМ, СУСІДАМ, ЗНАЙОМИМ. БУДЕ ДО ВАС ПРОХАННЯ: ВЧАСНО ПРОВОДИТИ НА ВАШОМУ САЙТІ ПОРЯДОК, ЩОБ ПІСЛЯ ПРОПЛАТИ НЕ ВИСІЛА ПРОПЛАТА, ЯК ЗАБОРГОВАННІСТЬ. І ЩЕ: ДОВСІХ - ПРИ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗНИКІВ У ВКАЗАНИЙ ТЕРМІН, ЩОБ ВІДМІННО ПРАЦЮВАЛИ САЙТИ. А ТО ПЕРЕДАЄШ ПОКАЗНИКИ, А ПОТІМ ВИЯВЛЯЄТЬСЯ, ЩО ВІН НЕ ЗАФІКСУВАВСЯ НА САЙТІ.
Добрий день ТАМАРА.
Оплати, оформлені вірно надходять на особові рахунки протягом 5 робочих днів. Якщо оплата здійснена наприкінці місяця або до 05 числа наступного місяця, в особистому кабінті вона відобразиться пілся 10 числа. В особистому кабінеті показники, якщо вони більші за попередні, введені вірно та підтверджені, протягом 10 сек відображаються у вкладинці використання газу.
Дякуємо за звернення.
Оплати, оформлені вірно надходять на особові рахунки протягом 5 робочих днів. Якщо оплата здійснена наприкінці місяця або до 05 числа наступного місяця, в особистому кабінті вона відобразиться пілся 10 числа. В особистому кабінеті показники, якщо вони більші за попередні, введені вірно та підтверджені, протягом 10 сек відображаються у вкладинці використання газу.
Дякуємо за звернення.
Оплати, оформлені вірно надходять на особові рахунки протягом 5 робочих днів. Якщо оплата здійснена наприкінці місяця або до 05 числа наступного місяця, в особистому кабінті вона відобразиться пілся 10 числа.
В особистому кабінеті показники, якщо вони більші за попередні, введені вірно та підтверджені, протягом 10 сек відображаються у вкладинці використання газу.
Хочу задать вопрос у меня остался родительский дом я там прописаный но не проживаю документы делать переоформлять на себя не буду по скольку дом старый и продать его не получиться значет нет смысла тратиться на переоформление а без права власности не разрешают отключить газ и закрыть лицевой щет но без права власности както этот щет на меня записали чего я теперь должен платить за доставку если я не власнык и просто хочю отказаться от услуг газовой компании подскажите что делать в этой ситуации?????
Хочу задать вопрос у меня остался родительский дом я там прописаный но не проживаю документы делать переоформлять на себя не буду по скольку дом старый и продать его не получиться значет нет смысла тратиться на переоформление а без права власности не разрешают отключить газ и закрыть лицевой щет но без права власности както этот щет на меня записали чего я теперь должен платить за доставку если я не власнык и просто хочю отказаться от услуг газовой компании подскажите что делать в этой ситуации?????
Добрий день Вадим.
Усі питання з відключення/підключення газопостачання юрилично мають вирішуватися виключно із власником помешкання або його уповноваженою особою за нотаріальною довіреністю.
Дякуємо за звернення.
Усі питання з відключення/підключення газопостачання юрилично мають вирішуватися виключно із власником помешкання або його уповноваженою особою за нотаріальною довіреністю.
Дякуємо за звернення.
Усі питання з відключення/підключення газопостачання юрилично мають вирішуватися виключно із власником помешкання або його уповноваженою особою за нотаріальною довіреністю.
Доброго дня,чи можна в електронній формі подати документи на заміну власника ?
Доброго дня,чи можна в електронній формі подати документи на заміну власника ?
Добрий день Катерина.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи:
- документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення);
- документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта).
- якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально
Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua
В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику договору на розподіл тощо: Послуги - Укладання договору на розподіл - у підставі звернення
вказати "Переоформити особовий рахунок"
Добрый день! Плачу через приложение Приват в телефоне за распределение газа, но почему-то ваша организация этого не видит. 263,37 мною оплачена состоянием на 01 ноября. И что я должна думать?!
Добрый день! Плачу через приложение Приват в телефоне за распределение газа, но почему-то ваша организация этого не видит. 263,37 мною оплачена состоянием на 01 ноября. И что я должна думать?!
Добрий день Алена.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та район області