Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Володимир Іванович від 28137, Архангельське написав 21.09.2021:
Дякую за відповідь на запит, але ніякого листа укрпоштою я не отримував на скаргу. Прошу надіслати на електронну адресу або повторно надіслати поштою. Більше 10 днів зі вказаного вами моменту надсилання відповіді, якої так і немає!!!
Дякую за відповідь на запит, але ніякого листа укрпоштою я не отримував на скаргу. Прошу надіслати на електронну адресу або повторно надіслати поштою. Більше 10 днів зі вказаного вами моменту надсилання відповіді, якої так і немає!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир Іванович.
Зазначте електронну адресу, на яку надіслати вам дублікат
Дякуємо за звернення.
Зазначте електронну адресу, на яку надіслати вам дублікат
Володимир Іванович від 28137, Архангельське написав 20.09.2021:
25/08/2021 ви отримали листа на ім`я керівника (підпис в отриманні Летищенко), в якому викладено мою скаргу. В установлений законом термін (10 днів) ніякої відповіді не отримано. Поясніть, чому ви так безвідповідально працюєте і надайте все-таки відповідь по скарзі.
25/08/2021 ви отримали листа на ім`я керівника (підпис в отриманні Летищенко), в якому викладено мою скаргу. В установлений законом термін (10 днів) ніякої відповіді не отримано. Поясніть, чому ви так безвідповідально працюєте і надайте все-таки відповідь по скарзі.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир Іванович.
Відповідь на письмове звернення готується протягом 15 робочих днів з моменту її отримання. 10/09/21 на вказану у заяві адресу направлена письмова відповідь укрпоштою.
Дякуємо за звернення.
Відповідь на письмове звернення готується протягом 15 робочих днів з моменту її отримання. 10/09/21 на вказану у заяві адресу направлена письмова відповідь укрпоштою.
Вадим від Херсон написав 20.09.2021:
Доброго дня. Скажите когда вы действительно будете сервисным центром? Когда после визита к вам останется хорошее настроение? Ваши операторы грубиянки вопросы решить не возможно. Обращался для того что бы отрезали трубу от газовой колонке в доме. Но документы отказались принимать т.к это домовладение и пока не будет копий остальных владельцев их не принимают. Эти документы собрать не получится т.к пару этих домовладений хозяева умерли один сидит в тюрьме. Одни копию паспорта не дают. И как выйти с этой ситуации мне не ответили! Только стали угрожать что если мы сами демонтируем трубу то отключат газ. И расценки у вас не малые мне озвучили от 1500 грн хоть частники сделают и за 400 но хочется сделать всё как положено. Вообщем вот такой сервис .....
Доброго дня. Скажите когда вы действительно будете сервисным центром? Когда после визита к вам останется хорошее настроение? Ваши операторы грубиянки вопросы решить не возможно. Обращался для того что бы отрезали трубу от газовой колонке в доме. Но документы отказались принимать т.к это домовладение и пока не будет копий остальных владельцев их не принимают. Эти документы собрать не получится т.к пару этих домовладений хозяева умерли один сидит в тюрьме. Одни копию паспорта не дают. И как выйти с этой ситуации мне не ответили! Только стали угрожать что если мы сами демонтируем трубу то отключат газ. И расценки у вас не малые мне озвучили от 1500 грн хоть частники сделают и за 400 но хочется сделать всё как положено. Вообщем вот такой сервис .....
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вадим.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Кирило від 16082688,Херсон написав 20.09.2021:
Здравствуйте, відповідно до заявки на зміну власника лицевого рахунку #261 від 17.08.21 мною був викликаний контролёр з метою обстеження (заявка #837 від 22.08.21) яким було складено акт обстеження # 029763 від 02.09.21, та повторно направлена заявка на зміну власника рахунку # 299 ввд 02.09.21 , у відповіді мені пропонують знову викликати контролера, також відповідні відповіді були по заявкам на зміну власника #317 від 15.09.21 ,# 322 від 16.09.21. Питання: скілько раз необхідно визивати контролера щоб замінити власника рахунку. Докумети вказані для заміни були надани в повному обсязі.
Здравствуйте, відповідно до заявки на зміну власника лицевого рахунку #261 від 17.08.21 мною був викликаний контролёр з метою обстеження (заявка #837 від 22.08.21) яким було складено акт обстеження # 029763 від 02.09.21, та повторно направлена заявка на зміну власника рахунку # 299 ввд 02.09.21 , у відповіді мені пропонують знову викликати контролера, також відповідні відповіді були по заявкам на зміну власника #317 від 15.09.21 ,# 322 від 16.09.21. Питання: скілько раз необхідно визивати контролера щоб замінити власника рахунку. Докумети вказані для заміни були надани в повному обсязі.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Кирило.
17.09.21 на вказану у заяві елпошту надіслано відповідь: "Повторно повідомляємо, для можливості проведення зміни персоніфікованих даних споживача по особовій картці № 16082688 та укладення договору розподілу природного газу з новим власником житлового приміщення недостатньо документів. Просимо надати відскановані/сфотографовані у кольоровому вигляді паспорт громадянина України та реєстраційний номер облікової картки платника податків."
Дякуємо за звернення.
17.09.21 на вказану у заяві елпошту надіслано відповідь: "Повторно повідомляємо, для можливості проведення зміни персоніфікованих даних споживача по особовій картці № 16082688 та укладення договору розподілу природного газу з новим власником житлового приміщення недостатньо документів. Просимо надати відскановані/сфотографовані у кольоровому вигляді паспорт громадянина України та реєстраційний номер облікової картки платника податків."
Тетяна від о/р 12098428, Херсон написав 20.09.2021:
Доброго дня. Дякую за відповідь. Але не все зрозуміло. Мається на увазі, що потрібні всі 3 зазначені підтвердження чи одне з вказаних? Бо скріншот наданих показників я надати не можу, бо не маю звички фотографувати лічильник кожен місяць 1 числа. Квітанція з правильними показниками є. Фото лічильника можу зробити з поточними показниками.
Доброго дня. Дякую за відповідь. Але не все зрозуміло. Мається на увазі, що потрібні всі 3 зазначені підтвердження чи одне з вказаних? Бо скріншот наданих показників я надати не можу, бо не маю звички фотографувати лічильник кожен місяць 1 числа. Квітанція з правильними показниками є. Фото лічильника можу зробити з поточними показниками.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
До електронної заяви додайте квитанцію про сплату та фото лічильника на сьогодні
Дякуємо за звернення.
До електронної заяви додайте квитанцію про сплату та фото лічильника на сьогодні
Татьяна від 26358 написав 20.09.2021:
Доброе утро, 8 октября 2021 - указана на сайте в личном кабинете проверка счётчика. Подскажите, пожалуйста, наши действия. Спасибо.
Доброе утро, 8 октября 2021 - указана на сайте в личном кабинете проверка счётчика. Подскажите, пожалуйста, наши действия. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Якщо ви з м.Херсон, будь ласка зверніться до служби метрології (0552) 51-13-27, 39-10-26, 39-10-28
Дякуємо за звернення.
Якщо ви з м.Херсон, будь ласка зверніться до служби метрології (0552) 51-13-27, 39-10-26, 39-10-28
Тетяна від о/р 12098428, Херсон написав 17.09.2021:
До постачальника я зверталася. Там мені відповіли, що для того, щоб відкоригувати показники, треба звернулись до вас.
До постачальника я зверталася. Там мені відповіли, що для того, щоб відкоригувати показники, треба звернулись до вас.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Будь ласка, з даного приводу надішліть заяву від свого імені (якщо ви є власником особового рахунку) у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича,3, 73036. До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками, скріншот наданих показників, фото лічильника на фіксовану дату тощо) Також усі документи можна надати через особистий кабінет - вкладка “Послуги” Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, з даного приводу надішліть заяву від свого імені (якщо ви є власником особового рахунку) у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича,3, 73036. До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками, скріншот наданих показників, фото лічильника на фіксовану дату тощо) Також усі документи можна надати через особистий кабінет - вкладка “Послуги” Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.
Тетянa від о/р 12098428, Херсон написав 17.09.2021:
Додала місто.
Додала місто.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетянa.
Показники 93 передано вашим постачальником, якому ви надали такі обсяги 02.09.21
Дякуємо за звернення.
Показники 93 передано вашим постачальником, якому ви надали такі обсяги 02.09.21
Тетяна від 12098428 написав 17.09.2021:
Добрий день. Зверталась щодо неправильних показників лічильника через форму для зв'язку - відповіді так і не дочекалась. Пишу тут. У серпні було спочито 1 куб. м. газу, а не 11. Останні показники лічильника - 83, а не 93. Прошу відкоригувати.
Добрий день. Зверталась щодо неправильних показників лічильника через форму для зв'язку - відповіді так і не дочекалась. Пишу тут. У серпні було спочито 1 куб. м. газу, а не 11. Останні показники лічильника - 83, а не 93. Прошу відкоригувати.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
ЛеонІд від о/р204761 м.Херсон написав 17.09.2021:
Прийміть заявку на перевірку газового лічильника. тел. 0662492602, або 0981749636.
Прийміть заявку на перевірку газового лічильника. тел. 0662492602, або 0981749636.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ЛеонІд.
Очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Очікуйте на дзвінок оператора