Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Олег від Херсон написав 17.09.2021:
Указанные телефоны сервисного центра в Херсоне не отвечают
Указанные телефоны сервисного центра в Херсоне не отвечают
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег.
На які телефони ви зверталися?
Дякуємо за звернення.
На які телефони ви зверталися?
Максим від 22419 написав 17.09.2021:
Доброго дня! Тільки виникли ПРОБЛЕМА з Херсонгаз при перереєстрації ОСОБОВОГО електронного кабінета на сайті https://gaz.kherson.ua/! Щоб ДОДАТИ особовий рахунок необхідно вказати останню суму оплати за розподіл (транспортування) в поточному місяці!!! Це нонсенс просто! Хто таке взагалі вигадав? По телефону і в письмовому зверненні до Вас не надаєте таку інформацію, при тому встому, що вам називають всі необхідні данні!!! Сума оплати за розподіл (транспортування) це що, зараз вже конфеденційна інформація для споживача? Що за безлад у Вас? Якщо споживач звернувся до Вас з проханням дізнатись останню суму проплати, значить виникла в цьому життеєва необхідність!!! А не просто так за для цікавості!!! Прохання! Будь ласка, перегляньте це питання і цю послугу для споживачів, які звертаються до Вас з проханням назвати суму оплати за розподіл (транспортування) в поточному місяці при всьому тому, що Вам називають всі необхіддні данні. Або взагалі, зробіть реєстрацію особового кабінету без введення цих данних (так зроблено на всіх сайтах, які надають споживачам житлово-комунальні послуги)!!!! Я впевнений, що така проблема виникала і у інших споживачів при реєстрації!
Доброго дня! Тільки виникли ПРОБЛЕМА з Херсонгаз при перереєстрації ОСОБОВОГО електронного кабінета на сайті https://gaz.kherson.ua/! Щоб ДОДАТИ особовий рахунок необхідно вказати останню суму оплати за розподіл (транспортування) в поточному місяці!!! Це нонсенс просто! Хто таке взагалі вигадав? По телефону і в письмовому зверненні до Вас не надаєте таку інформацію, при тому встому, що вам називають всі необхідні данні!!! Сума оплати за розподіл (транспортування) це що, зараз вже конфеденційна інформація для споживача? Що за безлад у Вас? Якщо споживач звернувся до Вас з проханням дізнатись останню суму проплати, значить виникла в цьому життеєва необхідність!!! А не просто так за для цікавості!!! Прохання! Будь ласка, перегляньте це питання і цю послугу для споживачів, які звертаються до Вас з проханням назвати суму оплати за розподіл (транспортування) в поточному місяці при всьому тому, що Вам називають всі необхіддні данні. Або взагалі, зробіть реєстрацію особового кабінету без введення цих данних (так зроблено на всіх сайтах, які надають споживачам житлово-комунальні послуги)!!!! Я впевнений, що така проблема виникала і у інших споживачів при реєстрації!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Максим.
Відповідь на ваше питання вам надіслана на електронну пошту
Дякуємо за звернення.
Відповідь на ваше питання вам надіслана на електронну пошту
Дмитрий від 232162 написав 16.09.2021:
Добрый день! Через личный кабинет передать отсканированные / сфотографированные в цветном виде документы НЕВОЗМОЖНО, поскольку стоит ограничение 3000 Кбайт на объем загружаемых файлов. В таком случае, сообщите пожалуйста адрес эл.почты, куда можно отправить документы. Потратить полдня на стояние в очереди на Поповича 3 по вопросу, который может и должен решаться в онлайне, принимая во внимание ситуацию с COVID, глупо.
Добрый день! Через личный кабинет передать отсканированные / сфотографированные в цветном виде документы НЕВОЗМОЖНО, поскольку стоит ограничение 3000 Кбайт на объем загружаемых файлов. В таком случае, сообщите пожалуйста адрес эл.почты, куда можно отправить документы. Потратить полдня на стояние в очереди на Поповича 3 по вопросу, который может и должен решаться в онлайне, принимая во внимание ситуацию с COVID, глупо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрий.
Для написання заяви онлайн споживач має виконати запропоновані умови, і самостійно завантажити файли визначеного обсягу. В разі неможливості завантаження фото, споживач може звернутися на Поповича 3 для особистого візиту, великих черг немає, або залишити письмову заяву із фото на Поповича 3 каб 11.
Дякуємо за звернення.
Для написання заяви онлайн споживач має виконати запропоновані умови, і самостійно завантажити файли визначеного обсягу. В разі неможливості завантаження фото, споживач може звернутися на Поповича 3 для особистого візиту, великих черг немає, або залишити письмову заяву із фото на Поповича 3 каб 11.
Вероніка від 64611 написав 15.09.2021:
Добрый день! В мене по моєму рахунку переплата становить 3560,77 грн. В Херсонгазі сказали що повернуть гроші тільки за чеки моїх проплат які є в наявності. Але чеків з 2012-2014 рік в мене не має, та багато чеків вже вицвіли та на них нічого не видно Можливо зробити роздруковку оплат по моєму рахунку з 2012 року, адже у Вас є в базі ці данні?
Добрый день! В мене по моєму рахунку переплата становить 3560,77 грн. В Херсонгазі сказали що повернуть гроші тільки за чеки моїх проплат які є в наявності. Але чеків з 2012-2014 рік в мене не має, та багато чеків вже вицвіли та на них нічого не видно Можливо зробити роздруковку оплат по моєму рахунку з 2012 року, адже у Вас є в базі ці данні?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вероніка.
З даного питання будь ласка зверніться до свого колишнього постачальника.
Дякуємо за звернення.
З даного питання будь ласка зверніться до свого колишнього постачальника.
Дмитрий від 232162, г.Херсон написав 15.09.2021:
Добрый день. 06.09.21 через личный кабинет отправлял документы по смене собственника объекта. Заявка № 305. Текущий статус "Прийнята". В течение какого времени можно ожидать ответ и как об этом можно будет узнать?
Добрый день. 06.09.21 через личный кабинет отправлял документы по смене собственника объекта. Заявка № 305. Текущий статус "Прийнята". В течение какого времени можно ожидать ответ и как об этом можно будет узнать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрий.
Заяви через особистий кабінет відпрацьовуються протягом 15 робочих днів, про зміну статуса своєї заяви ви можете спостерігати в особистому кабінеті. Відповідь надійде вам на вказану вами ел адресу
Дякуємо за звернення.
Заяви через особистий кабінет відпрацьовуються протягом 15 робочих днів, про зміну статуса своєї заяви ви можете спостерігати в особистому кабінеті. Відповідь надійде вам на вказану вами ел адресу
ЛеонІд від о/р204761 написав 15.09.2021:
Прийміть заявку на перевірку лічильника. тел. 0662492602, або 0981749636.
Прийміть заявку на перевірку лічильника. тел. 0662492602, або 0981749636.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ЛеонІд.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Світлана від м. Херсон 23264 написав 14.09.2021:
добрый вечер. подскажите как возможно онлайн изменить собственника квартиры,документы есть в отличной скан копии
добрый вечер. подскажите как возможно онлайн изменить собственника квартиры,документы есть в отличной скан копии
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику договору на розподіл тощо.
Олег від Верхній Рогачик написав 14.09.2021:
Доброго дня! За адресою: Верхній Рогачик, вул. Чкалова, 53 було подано заяву на приєднання до мереж газопостачання. Отримано технічні умови та сплачено рахунок за їх отримання. Виконано обстеження для виконання проектних робіт та розроблено проектну документацію. Тривалий час не надано рахунок на сплату за приєднання до газових мереж, та не виконуються будівельно-монтажні роботи. Прошу надати роз'яснення та терміни виконання робіт з приєднання будинку за вказаною адресою. контактний телефон: 099 973 0502
Доброго дня! За адресою: Верхній Рогачик, вул. Чкалова, 53 було подано заяву на приєднання до мереж газопостачання. Отримано технічні умови та сплачено рахунок за їх отримання. Виконано обстеження для виконання проектних робіт та розроблено проектну документацію. Тривалий час не надано рахунок на сплату за приєднання до газових мереж, та не виконуються будівельно-монтажні роботи. Прошу надати роз'яснення та терміни виконання робіт з приєднання будинку за вказаною адресою. контактний телефон: 099 973 0502
Сергей від 350160374 написав 14.09.2021:
Почему в платежках не указывается по какаое количество кубов газа сделана оплата?
Почему в платежках не указывается по какаое количество кубов газа сделана оплата?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
У платіжках за яку послугу?
Дякуємо за звернення.
У платіжках за яку послугу?
КЗ "Іванівський ЗПЗСО" від Високопільський район с.Іванівка, 34-а написав 13.09.2021:
будь ласка, вишліть електронну пошту на яку можна прислати додаткову угоду про розподіл газу
будь ласка, вишліть електронну пошту на яку можна прислати додаткову угоду про розподіл газу
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день КЗ "Іванівський ЗПЗСО".
Юридична адреса 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3 Електронна пошта Secretary@gaz.kherson.ua Сайт компанії http://gaz.kherson.ua Факс (0552) 35-47-90
Дякуємо за звернення.
Юридична адреса 73036, м.Херсон, вул. Поповича, 3 Електронна пошта Secretary@gaz.kherson.ua Сайт компанії http://gaz.kherson.ua Факс (0552) 35-47-90