Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4880 записів
Александр від 30807 Херсон написав 05.10.2021:
администратору АТ Херсонгаз. Благодарю за оперативный ответ. О/Р 30807 мобильный 0503962702 Спасибо.
администратору АТ Херсонгаз. Благодарю за оперативный ответ. О/Р 30807 мобильный 0503962702 Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора
Люба від 27635. м.Херсон написав 04.10.2021:
Доброго дня.На газовому лічильнику не обертається найменший показник(який швидко обертається при проходженні газу).Наякий номер подзвонити.Дякую
Доброго дня.На газовому лічильнику не обертається найменший показник(який швидко обертається при проходженні газу).Наякий номер подзвонити.Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Люба.
Зателефонуйте на 104
Дякуємо за звернення.
Зателефонуйте на 104
Александр від 30807 Херсон написав 04.10.2021:
Добрый день, наступила пора поверки счетчика ( 13.09.2021), подскажите что делать, дозвониться нереально.
Добрый день, наступила пора поверки счетчика ( 13.09.2021), подскажите что делать, дозвониться нереально.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Зазначте свій контактний телефон
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій контактний телефон
Катерина від Новая Каховка написав 04.10.2021:
Добрый день! Подскажите кто является поставщиком газа по адресу Новая Каховка пр.Победы 13/249 Пожилая мама не может разобраться и в горгазе ей никто не может помочь, квитанции по оплате по адресу не приходят, если были какие то изменения ОСББ не сообщает!
Добрый день! Подскажите кто является поставщиком газа по адресу Новая Каховка пр.Победы 13/249 Пожилая мама не может разобраться и в горгазе ей никто не может помочь, квитанции по оплате по адресу не приходят, если были какие то изменения ОСББ не сообщает!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування (розподіл) і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. Разом з тим, кожний споживач має самостійно визначитися із постачальником та укласти із ним договорі на постачання природного газу.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування (розподіл) і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. Разом з тим, кожний споживач має самостійно визначитися із постачальником та укласти із ним договорі на постачання природного газу.
Данил від Херсон написав 04.10.2021:
Добрый день, почему на сайте написано что работает 4 окошка в сервисном центре, а по факту, каждый раз прихожу и работают только 2? Прошу дать объяснение и решить данную проблему.
Добрый день, почему на сайте написано что работает 4 окошка в сервисном центре, а по факту, каждый раз прихожу и работают только 2? Прошу дать объяснение и решить данную проблему.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Данил.
Будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі?
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі?
Вікторія від 6077811, херсон,залізнична 15,кв.29 написав 03.10.2021:
Добрий день. Прохання розяснити хто постачальник газу за вказаним адресом м.херсон,вул,залізнична 15,кв.29.
Добрий день. Прохання розяснити хто постачальник газу за вказаним адресом м.херсон,вул,залізнична 15,кв.29.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вікторія.
Кожен споживач з 01.12.2020 має самостійно обрати собі постачальника природного газу та укласти із ним договір.
Дякуємо за звернення.
Кожен споживач з 01.12.2020 має самостійно обрати собі постачальника природного газу та укласти із ним договір.
Валерий Васильевич від 223774 Херсон Сухарная 74 написав 01.10.2021:
администратору АТ Херсонгаз. Благодарю за оперативный ответ. О/Р 223774 мобильный 0958418577 Спасибо.
администратору АТ Херсонгаз. Благодарю за оперативный ответ. О/Р 223774 мобильный 0958418577 Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валерий Васильевич.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора
Екатерина від 7434 написав 01.10.2021:
Добрый день. В феврале месяце вами были переданы в Нафтогаз некорректные показатели потребления газа.В связи с этим появился "долг" перед Нафтогазом.Как добиться чтобы вы передали фактические показания счетчика потребления газа для корректировки и перерасчёта?Все месяца платятся строго по счётчику,в июне был контролер,который снял показания и подтвердил их достоверность в акте под номером 004856.(личный счет 7434).
Добрый день. В феврале месяце вами были переданы в Нафтогаз некорректные показатели потребления газа.В связи с этим появился "долг" перед Нафтогазом.Как добиться чтобы вы передали фактические показания счетчика потребления газа для корректировки и перерасчёта?Все месяца платятся строго по счётчику,в июне был контролер,который снял показания и подтвердил их достоверность в акте под номером 004856.(личный счет 7434).
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Екатерина.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Валерий Васильевич від 350219965 Херсон Сухарная 74 написав 01.10.2021:
срок проверки счетчика истек в марте 2021, дважды приезжал на Поповича, звонил в лабораторию с проходной (дальше не пустили), получил ответ - ждите звонка по телефону. Жду до сих пор. Как долго ждать? Спасибо.
срок проверки счетчика истек в марте 2021, дважды приезжал на Поповича, звонил в лабораторию с проходной (дальше не пустили), получил ответ - ждите звонка по телефону. Жду до сих пор. Как долго ждать? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валерий Васильевич.
Зазначте свій особовий рахунок в АТ Херсонгаз та контактний телефон
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій особовий рахунок в АТ Херсонгаз та контактний телефон
Игорь від 17989 Херсон написав 01.10.2021:
Добрый день. С 13.08.20г не можем установить счётчик. Два раза подавали заявку. Предлагают только платную установку.
Добрый день. С 13.08.20г не можем установить счётчик. Два раза подавали заявку. Предлагают только платную установку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Игорь.
Разом із власником іншої квартири з документами підходьте на Поповича,3 каб 11.
Дякуємо за звернення.
Разом із власником іншої квартири з документами підходьте на Поповича,3 каб 11.