Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5709 записів
Віталій від 60861 Херсон написав 19.01.2023
Вітаю. Відкорегуйте будь-ласка показники за о/р 60861. Реальні останні показники були передані 552. За жовтень. В листопаді в особистому кабінеті показники передати не вийшло, не працював і бот в вайбері. В грудні в кабінеті зявилась цифра 556. ( +4 куби дописали, хоча газом вже не користувалися) Щоб вийти на Нуль , подав такі самі показники 556. В особистому кабінеті написало, що показники прийняті до обробки. В січні мав бути Нуль куб за грудень. Але нафтогаз надсилає листа про борг за 11 куб. Заходжу в кабінет, і бачу вже не 556, ті що я передав, а 567 куб. Звідки взялися 4+11 кубів, якщо газом не користувалися і передавали інші показники.?
Вітаю. Відкорегуйте будь-ласка показники за о/р 60861. Реальні останні показники були передані 552. За жовтень. В листопаді в особистому кабінеті показники передати не вийшло, не працював і бот в вайбері. В грудні в кабінеті зявилась цифра 556. ( +4 куби дописали, хоча газом вже не користувалися) Щоб вийти на Нуль , подав такі самі показники 556. В особистому кабінеті написало, що показники прийняті до обробки. В січні мав бути Нуль куб за грудень. Але нафтогаз надсилає листа про борг за 11 куб. Заходжу в кабінет, і бачу вже не 556, ті що я передав, а 567 куб. Звідки взялися 4+11 кубів, якщо газом не користувалися і передавали інші показники.?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.... Згорнути
Світлана від Херсон написав 19.01.2023
Доброго дня. Прошу допомогти у наступному питанні. У листопаді 2022 року у зв’язку із війною я мусила екстрено залишити м. Херсон та зараз маю статус ВПО (підтверджується документально). На сьогоднішній час я не споживаю послуги, т. я. мешкаю в іншому регіоні. До евакуації я одноособово була споживачем послуг за адресою: м. Херсон, вул. Московська, б.20, кв.18. Я об’єктивно (через форс-мажор) не маю можливості щомісяця надавати показники лічильника (навіть на рівні останніх показників лічильника, які були повідомлені мною до дня евакуації) виходячи із наступного: – у зв’язку із вимушено швидкою евакуацією, в мене відсутня інформація щодо реквізитів та стану особового рахунку, останніх показників лічильника, які були повідомлені мною до дня евакуації; також відсутній доступ до кабінету споживача та інших джерел надання інформації (відсутня ел енергія, зв’язок). На підставі вищевикладеного прошу відповісти: яким чином можна запобігти нарахуванню з боку вашої компанії плати за неспожиті мною послуги із розрахунку планових (середніх) показників?
Доброго дня. Прошу допомогти у наступному питанні. У листопаді 2022 року у зв’язку із війною я мусила екстрено залишити м. Херсон та зараз маю статус ВПО (підтверджується документально). На сьогоднішній час я не споживаю послуги, т. я. мешкаю в іншому регіоні. До евакуації я одноособово була споживачем послуг за адресою: м. Херсон, вул. Московська, б.20, кв.18. Я об’єктивно (через форс-мажор) не маю можливості щомісяця надавати показники лічильника (навіть на рівні останніх показників лічильника, які були повідомлені мною до дня евакуації) виходячи із наступного: – у зв’язку із вимушено швидкою евакуацією, в мене відсутня інформація щодо реквізитів та стану особового рахунку, останніх показників лічильника, які були повідомлені мною до дня евакуації; також відсутній доступ до кабінету споживача та інших джерел надання інформації (відсутня ел енергія, зв’язок). На підставі вищевикладеного прошу відповісти: яким чином можна запобігти нарахуванню з боку вашої компанії плати за неспожиті мною послуги із розрахунку планових (середніх) показників?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка зазначте свій особовий рахунок
Будь ласка зазначте свій особовий рахунок... Згорнути
Володимир від 227642, м. Херсон написав 18.01.2023
Співчуваю вам, що працювати складно. Але зрозумійте знервованість нашу: економимо, а рахунки з невідомо звідки взятими показниками не дають спокою. В особистому кабінеті в рахунку на оплату після мого попереднього звернення виправлено показники з 7097 на 6862., а в таблиці використання газу за грудень2022 зявилась сумма 7097. Чому? я передав 6862куб.м.
Співчуваю вам, що працювати складно. Але зрозумійте знервованість нашу: економимо, а рахунки з невідомо звідки взятими показниками не дають спокою. В особистому кабінеті в рахунку на оплату після мого попереднього звернення виправлено показники з 7097 на 6862., а в таблиці використання газу за грудень2022 зявилась сумма 7097. Чому? я передав 6862куб.м.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.... Згорнути
Світлана від 203751 написав 18.01.2023
Прошу прийняти показники за особовим рахунком 203751, м. Херсон,вул. Волгоградська,5 на рівні 4888 м куб. Показники передавалися за номером 0504943037 але не були прийняті. Показники на 1.12.22 4659 за листопад На 1.01.23 4888 за грудень Через це нафтозаз виставляє рахунок на збільшений обсяг. Прошу зробити перерахунок.
Прошу прийняти показники за особовим рахунком 203751, м. Херсон,вул. Волгоградська,5 на рівні 4888 м куб. Показники передавалися за номером 0504943037 але не були прийняті. Показники на 1.12.22 4659 за листопад На 1.01.23 4888 за грудень Через це нафтозаз виставляє рахунок на збільшений обсяг. Прошу зробити перерахунок.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші показники надійшли. У лютому до вашого постачальника надійдуть відкореговані осбяги споживання
Ваші показники надійшли. У лютому до вашого постачальника надійдуть відкореговані осбяги споживання... Згорнути
Людмила від 234322, Херсон написав 18.01.2023
Нафтогаз заявив мені: Правильно та своєчасно фіксувати показання лічильника – обов’язок облгазів. Тому варто звертатися до них за роз’ясненнями та вимагати зробити звірку показань. Після цього облгаз має передати постачальнику нові відкориговані показники лічильника, щоб у наступних платіжках за спожитий газ ви отримали актуальні цифри та суми. Адже постачальник зможе здійснити споживачеві перерахунок лише на підставі відкоригованих показань. А ви попередили Нафтогаз про те що :показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг. Якщо у вас розкрадене обладнання то як ви передаєте у Нафтогаз невірні показники мого лічильника, та багатьох Херсонців?
Нафтогаз заявив мені: Правильно та своєчасно фіксувати показання лічильника – обов’язок облгазів. Тому варто звертатися до них за роз’ясненнями та вимагати зробити звірку показань. Після цього облгаз має передати постачальнику нові відкориговані показники лічильника, щоб у наступних платіжках за спожитий газ ви отримали актуальні цифри та суми. Адже постачальник зможе здійснити споживачеві перерахунок лише на підставі відкоригованих показань. А ви попередили Нафтогаз про те що :показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг. Якщо у вас розкрадене обладнання то як ви передаєте у Нафтогаз невірні показники мого лічильника, та багатьох Херсонців?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка не хвилюйтеся, усі передані споживачами показники потраплять до постачальника, обсяги будуть відкореговані протягом січня
Будь ласка не хвилюйтеся, усі передані споживачами показники потраплять до постачальника, обсяги будуть відкореговані протягом січня... Згорнути
вікторія від 39383 написав 18.01.2023
01 11 22 року було заплачено 65 грн за розподіл на особовий рахунок 39378, але в рахунках цієєї проплати нема. Чому? Банк одержувача АТ УКРЕКСІМБАНК Одержувач АТ ХерсонГаз.
01 11 22 року було заплачено 65 грн за розподіл на особовий рахунок 39378, але в рахунках цієєї проплати нема. Чому? Банк одержувача АТ УКРЕКСІМБАНК Одержувач АТ ХерсонГаз.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте свій населений пункт будь ласка
Зазначте свій населений пункт будь ласка... Згорнути
Сергій Олександрович від 2-207105 Комишани написав 17.01.2023
Чому в особистом кабінеті в мене борг за листопад місяць?Я сплатив через Приват24 за листопад 29.11.22 в 16год.54хв.За грудень оплата 6.12.22 в 10год44хв.Сума оплат 221грн14коп за кожний місяць.
Чому в особистом кабінеті в мене борг за листопад місяць?Я сплатив через Приват24 за листопад 29.11.22 в 16год.54хв.За грудень оплата 6.12.22 в 10год44хв.Сума оплат 221грн14коп за кожний місяць.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші кошти надійшли, дякуємо за оплату
Ваші кошти надійшли, дякуємо за оплату... Згорнути
Тарасова Олена Григорівна від 8091526 Херсон написав 17.01.2023
Показники газового лічильника на 17.01.2023 року 1220.
Показники газового лічильника на 17.01.2023 року 1220.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ви надали 17.01.23 показники 1130 через особистий кабінет і вони не будуть обраховані оскільки попередні 1168. Надайте вірні показники будь ласка.
Ви надали 17.01.23 показники 1130 через особистий кабінет і вони не будуть обраховані оскільки попередні 1168. Надайте вірні показники будь ласка.... Згорнути
Василь від 1378 написав 17.01.2023
смт. Велика Олександрівка, 13.01.2023 року сплатив за розподіл газу борг у розмірі 2045,75 грн., квитанція #184701326 від 13.01.2023, однак у призначенні помилково вказав не свій особовий рахунок, плату у особистому кабінеті не нараховано, прошу зарахувати мені оплату, сума велика, добросовісно завжди оплачував, квитанцію надсилав на електронну.пошту Херсонгазу, однак відповіді не отримав
смт. Велика Олександрівка, 13.01.2023 року сплатив за розподіл газу борг у розмірі 2045,75 грн., квитанція #184701326 від 13.01.2023, однак у призначенні помилково вказав не свій особовий рахунок, плату у особистому кабінеті не нараховано, прошу зарахувати мені оплату, сума велика, добросовісно завжди оплачував, квитанцію надсилав на електронну.пошту Херсонгазу, однак відповіді не отримав... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти до кінця тижня не надійдуть (ви не побачите оплату в особистому кабінеті) вам необхідно написати заяву (Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г.) додати копію квитанції про оплату, паспорт та код (фото ) і надіслати на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Якщо кошти до кінця тижня не надійдуть (ви не побачите оплату в особистому кабінеті) вам необхідно написати заяву (Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г.) додати копію квитанції про оплату, паспорт та код (фото ) і надіслати на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com... Згорнути
Юрій від М.Херсон, Корабельний р-н О/Р № 16089256 написав 17.01.2023
За Листопад та грудень 2022 року показники використання газу є не вірні. Я не розумію звідкіля вони взялись в моєму кабінеті. Останні показники які мені вдалося передати 11.01.23 становлять 15818 м.куб. З березня 2022 року споживання газу припинено.Прошу відредагувати поточний рахунок. Також повідомляю, що в особовому кабінеті Нафтогагаз України, помилково вказані обєми споживання за листопад -грудень 2022 р. ( Вказано: 5814 вірно 15814, 5815 вірно 15815, 5816 вірно 15816, 5817 вірно 15817, 5818 вірно 15818) О\р 350259112. Сподіваюсь на порозуміння.
За Листопад та грудень 2022 року показники використання газу є не вірні. Я не розумію звідкіля вони взялись в моєму кабінеті. Останні показники які мені вдалося передати 11.01.23 становлять 15818 м.куб. З березня 2022 року споживання газу припинено.Прошу відредагувати поточний рахунок. Також повідомляю, що в особовому кабінеті Нафтогагаз України, помилково вказані обєми споживання за листопад -грудень 2022 р. ( Вказано: 5814 вірно 15814, 5815 вірно 15815, 5816 вірно 15816, 5817 вірно 15817, 5818 вірно 15818) О\р 350259112. Сподіваюсь на порозуміння.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.... Згорнути