Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Светлана від Херсон написав 11.08.2021:
Здравствуйте вы ставити счетчик бесплатно если да то куда обращаться
Здравствуйте вы ставити счетчик бесплатно если да то куда обращаться
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Зазначте свій особовий рахунок будь ласка
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій особовий рахунок будь ласка
Людмила від 12859, пгт. Аскания-Нова написав 11.08.2021:
Добрый день! 1-го августа я через сайт подавала показания счетчика - 28530, но почему-то в моем кабинете значится - 28575, что на 45 кубов больше. Написано, что данные получены путём обхода. Такого не может быть. Наверное контролёр сделала ошибку. Прошу откорректировать, т.к. такую сумму я платить не могу.
Добрый день! 1-го августа я через сайт подавала показания счетчика - 28530, но почему-то в моем кабинете значится - 28575, что на 45 кубов больше. Написано, что данные получены путём обхода. Такого не может быть. Наверное контролёр сделала ошибку. Прошу откорректировать, т.к. такую сумму я платить не могу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Показники 27575 знято контролером ще 13.07.21 за вашим підписом, копія акту - у вас в наявності.
Дякуємо за звернення.
Показники 27575 знято контролером ще 13.07.21 за вашим підписом, копія акту - у вас в наявності.
Татьяна від О/р 14096255, 73036, м. ХЕРСОН написав 11.08.2021:
Татьяна від О/р 14096255, 73036, м. ХЕРСОН написав 09.08.2021: Серпень 2021 р. 26,87 26,87 0,00 0,00 53,74 - 'это что. тарифы на трубу тоже выросли? С чего такая цифра в конце, если август в самом начале? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Татьяна. Вартість послуги з розподілу природного газу за Серпень 2021 р. визначена на підставі розділу VI договору розподілу природного газу № 20-14096255 як добуток 1/12 річної замовленої потужності об'єкта Споживача на тариф. О/р 14096255, 73036, м. ХЕРСОН, ПЕРЕКОПСЬКА, буд. 177/............. Порядок розрахунку: 1. Місячна замовлена потужність, м.куб Величина річної замовленої потужності / 12 = 160,00 / 12 = 13,33 2. Місячний платіж без ПДВ, грн Місячна замовлена потужність * Тариф без ПДВ = 13,33 * 1,68 = 22,39 3. Місячний платіж з ПДВ, грн Вартість без ПДВ * 1.2 (ПДВ) = 22,39 * 1.2 = 26,87 - спасибо, я читать умею. вопрос был - почему в два раза больше, чем обычно? Т.Е. всегда одна сумма, а тут сразу двойная, а задолженности нет. Вот и спрашиваю, ПОЧЕМУ?
Татьяна від О/р 14096255, 73036, м. ХЕРСОН написав 09.08.2021: Серпень 2021 р. 26,87 26,87 0,00 0,00 53,74 - 'это что. тарифы на трубу тоже выросли? С чего такая цифра в конце, если август в самом начале? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Татьяна. Вартість послуги з розподілу природного газу за Серпень 2021 р. визначена на підставі розділу VI договору розподілу природного газу № 20-14096255 як добуток 1/12 річної замовленої потужності об'єкта Споживача на тариф. О/р 14096255, 73036, м. ХЕРСОН, ПЕРЕКОПСЬКА, буд. 177/............. Порядок розрахунку: 1. Місячна замовлена потужність, м.куб Величина річної замовленої потужності / 12 = 160,00 / 12 = 13,33 2. Місячний платіж без ПДВ, грн Місячна замовлена потужність * Тариф без ПДВ = 13,33 * 1,68 = 22,39 3. Місячний платіж з ПДВ, грн Вартість без ПДВ * 1.2 (ПДВ) = 22,39 * 1.2 = 26,87 - спасибо, я читать умею. вопрос был - почему в два раза больше, чем обычно? Т.Е. всегда одна сумма, а тут сразу двойная, а задолженности нет. Вот и спрашиваю, ПОЧЕМУ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
За вказаним особовим рахунком переплата - 26,87 грн.
Дякуємо за звернення.
За вказаним особовим рахунком переплата - 26,87 грн.
Олена від Херсон написав 10.08.2021:
Я не можу змінити електронну пошту ,не можу видалилити особистий кабінет, для того щоб перереєструватися з новою електронною поштою!! В особистому кабінеті можливо тільки видалити особові рахунки, змінити пароль, внести номер контактного телефону.
Я не можу змінити електронну пошту ,не можу видалилити особистий кабінет, для того щоб перереєструватися з новою електронною поштою!! В особистому кабінеті можливо тільки видалити особові рахунки, змінити пароль, внести номер контактного телефону.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Видалити рахунок це і є функція - видалення запису реєстрації. Після цього необхідно здійснити нову реєстрацію на нову ел ажресу.
Дякуємо за звернення.
Видалити рахунок це і є функція - видалення запису реєстрації. Після цього необхідно здійснити нову реєстрацію на нову ел ажресу.
Юлия від 350140931 Херсон написав 10.08.2021:
Добрый день. Планируем в квартире ремонт. В кухне счетчик и труба расположены в неудобном месте. Большая площадь не задействована из-за этого. Как можно перенести счетчик, чтобы максимально использовать пространство кухни? Куда обратиться за помощью?
Добрый день. Планируем в квартире ремонт. В кухне счетчик и труба расположены в неудобном месте. Большая площадь не задействована из-за этого. Как можно перенести счетчик, чтобы максимально использовать пространство кухни? Куда обратиться за помощью?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлия.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Світлана від м. Херсон 23264 написав 10.08.2021:
Купила квартиру. Необхідно переоформити документи на користування газом. Як це зробити!
Купила квартиру. Необхідно переоформити документи на користування газом. Як це зробити!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику договору на розподіл тощо.
Александр від 18505 Г.Геническ написав 10.08.2021:
Здравствуйте! У нас в многоквартирном доме контролеры поменяли у всех пломбы на счетчиках и требуют перезаключить договор на доставку газа. Для заключения этого договора мы должны предоставить копии паспорта, кода, право собственности на квартиру, техпаспорт квартиры. У нас есть первичный договор с "Херсонгаз" в лице председателя правления Зангиева А.Г., где указана площадь квартиры и газовые приборы. У меня вопрос: почему я должен оставить копии своих документов на собственность, техпаспорт, свой паспорт и код?. Это моя личная информация, я могу показать при заключении, но на каком основании должен раздавать копии этих документов, где они потом будут и кто ими будет распоряжаться?. По аналогии тогда должны их также отдавать и в РЭС, и водное, и коммунальное хозяйство. Представьте документ, который требует сдачи этих копий. И почему мы платим за транспортировку, если эти сети сами построили кооперативами ,оплатили все работы и их бесплатно от нас взяли на баланс газ.хоз., при этом нам нет никакой скидки или оплаты за аренду этих сетей?
Здравствуйте! У нас в многоквартирном доме контролеры поменяли у всех пломбы на счетчиках и требуют перезаключить договор на доставку газа. Для заключения этого договора мы должны предоставить копии паспорта, кода, право собственности на квартиру, техпаспорт квартиры. У нас есть первичный договор с "Херсонгаз" в лице председателя правления Зангиева А.Г., где указана площадь квартиры и газовые приборы. У меня вопрос: почему я должен оставить копии своих документов на собственность, техпаспорт, свой паспорт и код?. Это моя личная информация, я могу показать при заключении, но на каком основании должен раздавать копии этих документов, где они потом будут и кто ими будет распоряжаться?. По аналогии тогда должны их также отдавать и в РЭС, и водное, и коммунальное хозяйство. Представьте документ, который требует сдачи этих копий. И почему мы платим за транспортировку, если эти сети сами построили кооперативами ,оплатили все работы и их бесплатно от нас взяли на баланс газ.хоз., при этом нам нет никакой скидки или оплаты за аренду этих сетей?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Договір на отримання послуги розподілу природного газу укладається виключено із власником особового рахунку, за умови навності та підтвердження певних документів. Більше детально ви можете прочитати НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ПОСТАНОВА 30.09.2015  № 2494 Про затвердження Кодексу газорозподільних систем На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача (відповідно до його споживання у минулому газовому році 2019-2020 — замовлена потужність ) детально надано в його особистому кабінеті (перейти до розрахунку - знизу під таблицею) або в паперовому рахунку на розподіл. На сьогодні щомісячний платіж за розподіл не змінюється протягом 2021 року.
Дякуємо за звернення.
Договір на отримання послуги розподілу природного газу укладається виключено із власником особового рахунку, за умови навності та підтвердження певних документів. Більше детально ви можете прочитати НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ ПОСТАНОВА 30.09.2015  № 2494 Про затвердження Кодексу газорозподільних систем На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача (відповідно до його споживання у минулому газовому році 2019-2020 — замовлена потужність ) детально надано в його особистому кабінеті (перейти до розрахунку - знизу під таблицею) або в паперовому рахунку на розподіл. На сьогодні щомісячний платіж за розподіл не змінюється протягом 2021 року.
Олена від Херсон написав 10.08.2021:
Доброго дня! Як можна змінити електронну пошту у особистому кабінеті? Не знайшла каких опцій .Пошта з якою я реєструвалася зараз не активна і я не маю змоги користуватися кабінетом.
Доброго дня! Як можна змінити електронну пошту у особистому кабінеті? Не знайшла каких опцій .Пошта з якою я реєструвалася зараз не активна і я не маю змоги користуватися кабінетом.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Видаліть старий кабінет та здійсніть нову реєстрацію на нову ел адресу.
Дякуємо за звернення.
Видаліть старий кабінет та здійсніть нову реєстрацію на нову ел адресу.
Мартынюк від 8091349 Херсон написав 10.08.2021:
Добрый день! Скажите пожалуйста куда обратиться, для уточнения по проекту? Была девочка контролёр, сказала что у нас по проекту должна быть плита и котёл. У меня в проекте только котёл. И есть ли возможность сделать это онлайн?
Добрый день! Скажите пожалуйста куда обратиться, для уточнения по проекту? Была девочка контролёр, сказала что у нас по проекту должна быть плита и котёл. У меня в проекте только котёл. И есть ли возможность сделать это онлайн?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Мартынюк.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Людмила від 234322 написав 10.08.2021:
Сняли мой газовый счётчик 1.07.21. А на место поставить когда собираетесь? Номер телефона и ФИО ваш специалист отказался давать. Срочно свяжитесь со мной и договоритесь о постановке моего счётчика обратно! В очередях ваших стоять не собираюсь и больше звонить не буду. Жду вашего звонка и подробного письма на мою электронную почту. В противном случае напишу жалобу куда необходимо.
Сняли мой газовый счётчик 1.07.21. А на место поставить когда собираетесь? Номер телефона и ФИО ваш специалист отказался давать. Срочно свяжитесь со мной и договоритесь о постановке моего счётчика обратно! В очередях ваших стоять не собираюсь и больше звонить не буду. Жду вашего звонка и подробного письма на мою электронную почту. В противном случае напишу жалобу куда необходимо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Лічильник знятий на повірку був вашою власністю, чи зазанчили ви в акті на зняття - повернути його вам?
Дякуємо за звернення.
Лічильник знятий на повірку був вашою власністю, чи зазанчили ви в акті на зняття - повернути його вам?