Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4880 записів
Анна від 44975 м.Херсон написав 11.07.2021:
Добрый день. 01.07.2021 г. Я в личном кабинете внесла показания счётчика 199 . Почему на 01.07.2021 у меня остались показания старые 194 , использовано 0. и соответственно нет начисления?.
Добрый день. 01.07.2021 г. Я в личном кабинете внесла показания счётчика 199 . Почему на 01.07.2021 у меня остались показания старые 194 , использовано 0. и соответственно нет начисления?.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Усі правильно внесені показники у зареєстрованих користувачів особистого кабінету відображаються у вкладинці "Використання газу". Отримані правильно показники, у період їх прийому, оновлюються наступного дня, і зареєстрований користувач може за цим слідкувати. На сьогоді обсяги на ваші показники - 199 будуть направлені до постачальника, наступного разу будь ласка перевіряйте правильність наданих показників.
Дякуємо за звернення.
Усі правильно внесені показники у зареєстрованих користувачів особистого кабінету відображаються у вкладинці "Використання газу". Отримані правильно показники, у період їх прийому, оновлюються наступного дня, і зареєстрований користувач може за цим слідкувати. На сьогоді обсяги на ваші показники - 199 будуть направлені до постачальника, наступного разу будь ласка перевіряйте правильність наданих показників.
Володимир від 4513 Скадовськ написав 08.07.2021:
Все відновилось! Дякую за швидкість!
Все відновилось! Дякую за швидкість!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Будь ласка
Дякуємо за звернення.
Будь ласка
Володимир від 4513 Скадовськ написав 08.07.2021:
Куди поділася,з Особового кабінету, сплата за транспортування газу за ЧЕРВЕНЬ?
Куди поділася,з Особового кабінету, сплата за транспортування газу за ЧЕРВЕНЬ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Наразі відбувається передача даних на державну платформу, незабаром усі дані оновляться.
Дякуємо за звернення.
Наразі відбувається передача даних на державну платформу, незабаром усі дані оновляться.
Ирина від Таврийск написав 07.07.2021:
Доброго вечера! Для заключения договора на поставку газа("Нафтогаз") какие необходимы документы?Обязательно ли приходить в офис(слишком много народа,порядка никакого нет)! Или можно это сделать онлайн? Если можно онлайн,то где найти договор? Родителей не было на Украине около двух лет,как теперь им решить проблему?
Доброго вечера! Для заключения договора на поставку газа("Нафтогаз") какие необходимы документы?Обязательно ли приходить в офис(слишком много народа,порядка никакого нет)! Или можно это сделать онлайн? Если можно онлайн,то где найти договор? Родителей не было на Украине около двух лет,как теперь им решить проблему?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Із цим питанням зверніться до постачальника
Дякуємо за звернення.
Із цим питанням зверніться до постачальника
Олена від 15006 , Нова Каховка написав 07.07.2021:
Ось запис з вашого сайту. Тобто, я повинна бути у другій групі споживання. А в мене виставлена третя. Як змінити??? 126 куб.м – для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі;
Ось запис з вашого сайту. Тобто, я повинна бути у другій групі споживання. А в мене виставлена третя. Як змінити??? 126 куб.м – для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі;
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Група споживання у вас - 3, і це вірно 3 Абоненти, що використовують газ для приготування їжі та/або підігріву води
Дякуємо за звернення.
Група споживання у вас - 3, і це вірно 3 Абоненти, що використовують газ для приготування їжі та/або підігріву води
Нина Павловна від Херсон ор 12836 написав 07.07.2021:
Регулярно и в полном объеме плачу за рссподiл. В полном объеме оплачиваю использованный газ. Погасила давний долг за то, что не было счетчика и всех херсонцев вынудили доплатить неизвестно за что - оплатила эту аферу. Что еще мне вменяется в долг? почему мне звонят, что я должна 100 с чем-то гривен? Зачем ставили счетчики? И отправляйте поставщику газа верные сведения о кубометрах. если не верите - присылайте контролеров. . Прошу быть внимательнее ... Всего доброго.
Регулярно и в полном объеме плачу за рссподiл. В полном объеме оплачиваю использованный газ. Погасила давний долг за то, что не было счетчика и всех херсонцев вынудили доплатить неизвестно за что - оплатила эту аферу. Что еще мне вменяется в долг? почему мне звонят, что я должна 100 с чем-то гривен? Зачем ставили счетчики? И отправляйте поставщику газа верные сведения о кубометрах. если не верите - присылайте контролеров. . Прошу быть внимательнее ... Всего доброго.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Нина Павловна.
Заборгованість за розподіл з урахуваннмя липня поточного року становить - 22,02 грн. З початку року ви жодного разу ненадали показники лічильника - вам обраховано планове споживання. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Дякуємо за звернення.
Заборгованість за розподіл з урахуваннмя липня поточного року становить - 22,02 грн. З початку року ви жодного разу ненадали показники лічильника - вам обраховано планове споживання. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Наталія від 208774 Херсон написав 07.07.2021:
Звертаюсь вдруге. За моїм рахунком переплата 272,57 грн на станом на 31.05.2021. на сьогоднішній день виставлений борг 126.45 грн. З грудня =2020 ми перейшли до компанії Нафтогаз. Звідки борг, якщо ви ще нам винні повернути, я так розумію. До того ж система не пропускає більше мою оплатуна 126.45грн.????????????????
Звертаюсь вдруге. За моїм рахунком переплата 272,57 грн на станом на 31.05.2021. на сьогоднішній день виставлений борг 126.45 грн. З грудня =2020 ми перейшли до компанії Нафтогаз. Звідки борг, якщо ви ще нам винні повернути, я так розумію. До того ж система не пропускає більше мою оплатуна 126.45грн.????????????????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Наталія від 12609-3 написав 07.07.2021:
Добрий день, підскажіть, будь ласка,які потрібно надати документи і пошту, куди їх надіслати, щоб повернути переплату в Херсонрегіонгазі. Дякую за відповідь.
Добрий день, підскажіть, будь ласка,які потрібно надати документи і пошту, куди їх надіслати, щоб повернути переплату в Херсонрегіонгазі. Дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Олена від 15006 , Нова Каховка написав 07.07.2021:
Доброго дня. При переоформленні документів на мене, як на нового власника квартири, виявилася помилка - невірно вказана група споживача (вся площа вказана, як опалювальна. А в квартирі тільки підігрів їжі та нагрів води). Питання ось в чому : як змінити групу споживача? Дякую.
Доброго дня. При переоформленні документів на мене, як на нового власника квартири, виявилася помилка - невірно вказана група споживача (вся площа вказана, як опалювальна. А в квартирі тільки підігрів їжі та нагрів води). Питання ось в чому : як змінити групу споживача? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Ваша група споживаня - 3, і це вірно
Дякуємо за звернення.
Ваша група споживаня - 3, і це вірно
Людмила від 12612 написав 07.07.2021:
Доброго дня!Скажіть,будь ласка,чи впливає площа квартири на формування розрахунків,т.я. в мене загальна площа квартири за документами складає 48 кв.м.,а в кабінеті " Херсонгаза" 51.2 кв.м.(?)?
Доброго дня!Скажіть,будь ласка,чи впливає площа квартири на формування розрахунків,т.я. в мене загальна площа квартири за документами складає 48 кв.м.,а в кабінеті " Херсонгаза" 51.2 кв.м.(?)?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Якщо споживання за лічильником - ні не впливає
Дякуємо за звернення.
Якщо споживання за лічильником - ні не впливає