Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Наталія від 208774 Херсон написав 07.07.2021:
Звертаюсь вдруге. За моїм рахунком переплата 272,57 грн на станом на 31.05.2021. на сьогоднішній день виставлений борг 126.45 грн. З грудня =2020 ми перейшли до компанії Нафтогаз. Звідки борг, якщо ви ще нам винні повернути, я так розумію. До того ж система не пропускає більше мою оплатуна 126.45грн.????????????????
Звертаюсь вдруге. За моїм рахунком переплата 272,57 грн на станом на 31.05.2021. на сьогоднішній день виставлений борг 126.45 грн. З грудня =2020 ми перейшли до компанії Нафтогаз. Звідки борг, якщо ви ще нам винні повернути, я так розумію. До того ж система не пропускає більше мою оплатуна 126.45грн.????????????????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Наталія від 12609-3 написав 07.07.2021:
Добрий день, підскажіть, будь ласка,які потрібно надати документи і пошту, куди їх надіслати, щоб повернути переплату в Херсонрегіонгазі. Дякую за відповідь.
Добрий день, підскажіть, будь ласка,які потрібно надати документи і пошту, куди їх надіслати, щоб повернути переплату в Херсонрегіонгазі. Дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Олена від 15006 , Нова Каховка написав 07.07.2021:
Доброго дня. При переоформленні документів на мене, як на нового власника квартири, виявилася помилка - невірно вказана група споживача (вся площа вказана, як опалювальна. А в квартирі тільки підігрів їжі та нагрів води). Питання ось в чому : як змінити групу споживача? Дякую.
Доброго дня. При переоформленні документів на мене, як на нового власника квартири, виявилася помилка - невірно вказана група споживача (вся площа вказана, як опалювальна. А в квартирі тільки підігрів їжі та нагрів води). Питання ось в чому : як змінити групу споживача? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Ваша група споживаня - 3, і це вірно
Дякуємо за звернення.
Ваша група споживаня - 3, і це вірно
Людмила від 12612 написав 07.07.2021:
Доброго дня!Скажіть,будь ласка,чи впливає площа квартири на формування розрахунків,т.я. в мене загальна площа квартири за документами складає 48 кв.м.,а в кабінеті " Херсонгаза" 51.2 кв.м.(?)?
Доброго дня!Скажіть,будь ласка,чи впливає площа квартири на формування розрахунків,т.я. в мене загальна площа квартири за документами складає 48 кв.м.,а в кабінеті " Херсонгаза" 51.2 кв.м.(?)?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Якщо споживання за лічильником - ні не впливає
Дякуємо за звернення.
Якщо споживання за лічильником - ні не впливає
Олена від 37449, Херсон написав 06.07.2021:
Дякую за відповідь! Цитую Вас: « Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. » Саме це відбулося у 2001році. Підключення до газової мережі за даною адресою немає. Договір розірвано 20 років тому. Поясніть чому наразі Договір відновлено? Чому особистий рахунок знову у Вашому реєстрі? Вочевидь, це помилка? Виправте її будь ласка!
Дякую за відповідь! Цитую Вас: « Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. » Саме це відбулося у 2001році. Підключення до газової мережі за даною адресою немає. Договір розірвано 20 років тому. Поясніть чому наразі Договір відновлено? Чому особистий рахунок знову у Вашому реєстрі? Вочевидь, це помилка? Виправте її будь ласка!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Власнику даного сособово рахунку необхідно звернутися на Поповича 3 із документами на право власності та на особу, сплатити заборгованість перед колищнім постачальникм та закрити особовий рахунок, після чого нрахуванн за розподіл буде припинено .
Дякуємо за звернення.
Власнику даного сособово рахунку необхідно звернутися на Поповича 3 із документами на право власності та на особу, сплатити заборгованість перед колищнім постачальникм та закрити особовий рахунок, після чого нрахуванн за розподіл буде припинено .
лидия від херсон написав 06.07.2021:
Доброго дня. Я вже другий день даремно чекаю на в1дпов1дь в1д електронного секретаря.Secretary@gaz.kherson.ua Прошу надати 1ншу електрону адресу, 1нформац1ю з яко1 читають 1 в1дов1дають на поставленн1 питаання. Дякую.
Доброго дня. Я вже другий день даремно чекаю на в1дпов1дь в1д електронного секретаря.Secretary@gaz.kherson.ua Прошу надати 1ншу електрону адресу, 1нформац1ю з яко1 читають 1 в1дов1дають на поставленн1 питаання. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день лидия.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Микола від 600312 написав 06.07.2021:
На відповідь електронного секретаря. Електронний секретар не читає до кінця звернення, третій раз повторю лічильник MAGNОL G4S62OM 1997 року випуску з заводу.
На відповідь електронного секретаря. Електронний секретар не читає до кінця звернення, третій раз повторю лічильник MAGNОL G4S62OM 1997 року випуску з заводу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микола.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Дякуємо за звернення.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Дмитро від 1822, Нова Каховка написав 06.07.2021:
Доброго дня. Де відповіді на питання? Перше питання: де публічний договір та вартість? "Згідно вимог частини 3 статті 19 розділу V Закону України "Про житлово-комунальні послуги" Оператор газорозподільних систем у місячний строк з дати затвердження Національною комісією...зобов’язаний розмістити на своєму офіційному веб-сайті публічний договір на технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання багатоквартирного будинку та інформацію про кошторисну вартість технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання кожного багатоквартирного будинку" Друге питання: якого ви прислали повідомлення якщо "але з урахуванням карантину цей строк подовжено ще на п’ять місяців із дня завершення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби." То починаючи з 01.05.21 додати 5 місяців це буде 01.10.21р.
Доброго дня. Де відповіді на питання? Перше питання: де публічний договір та вартість? "Згідно вимог частини 3 статті 19 розділу V Закону України "Про житлово-комунальні послуги" Оператор газорозподільних систем у місячний строк з дати затвердження Національною комісією...зобов’язаний розмістити на своєму офіційному веб-сайті публічний договір на технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання багатоквартирного будинку та інформацію про кошторисну вартість технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання кожного багатоквартирного будинку" Друге питання: якого ви прислали повідомлення якщо "але з урахуванням карантину цей строк подовжено ще на п’ять місяців із дня завершення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби." То починаючи з 01.05.21 додати 5 місяців це буде 01.10.21р.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитро.
Ви вже торимали відповідь під номером 4315
Дякуємо за звернення.
Ви вже торимали відповідь під номером 4315
Олена від 37449 написав 06.07.2021:
Доброго дня! Даний особовий рахунок 37449 ( Богородицька( Червонофлотська) 8, кв.20) ліквідовано 02/11/2001р. Газопостачання за даною адресою немає вже 20 років, відповідно, новий договір не складався. Але, як я розумію, автоматично був укладений новий Договір 56ХМ35Т000374498 за я ким нараховується плата за розподіл газу УВАГА!!! в квартирі якій відсутнє газопостачання. Питання: чи правомірно я отримую Рахунки за послугу яку я не можу отримати фізично?
Доброго дня! Даний особовий рахунок 37449 ( Богородицька( Червонофлотська) 8, кв.20) ліквідовано 02/11/2001р. Газопостачання за даною адресою немає вже 20 років, відповідно, новий договір не складався. Але, як я розумію, автоматично був укладений новий Договір 56ХМ35Т000374498 за я ким нараховується плата за розподіл газу УВАГА!!! в квартирі якій відсутнє газопостачання. Питання: чи правомірно я отримую Рахунки за послугу яку я не можу отримати фізично?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі, щомісячна сплата — 6,55 грн ; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі, щомісячна сплата — 21,17 грн; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, щомісячна сплата — 52,77грн. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів.
Дякуємо за звернення.
У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі, щомісячна сплата — 6,55 грн ; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі, щомісячна сплата — 21,17 грн; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, щомісячна сплата — 52,77грн. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів.
Анастасия від 46570, Херсон написав 06.07.2021:
Здравствуйте,как оставить заявку на вызов контролёра мне нужно переоформить лицевой счёт
Здравствуйте,как оставить заявку на вызов контролёра мне нужно переоформить лицевой счёт
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.