Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Анна від 8700,Новая Каховка написав 13.05.2021:
Здравствуйте.Подала показания за апрель12860,вы передаете Нафтогазу 12894.😳соответственно и сумма к оплате больше.Откуда у вас такие цифры???и что теперь делать мне?
Здравствуйте.Подала показания за апрель12860,вы передаете Нафтогазу 12894.😳соответственно и сумма к оплате больше.Откуда у вас такие цифры???и что теперь делать мне?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Ваші показники на 01.05.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця . Відкореговані показники у поточному місяці ви зможете побачити у свого постачальника - наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (через пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.05.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця . Відкореговані показники у поточному місяці ви зможете побачити у свого постачальника - наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (через пошук-АТ Херсонгаз)
Катерина від 16084750, Херсон написав 13.05.2021:
Добрий день. Після проведення звірки (за три роки) Оленковська Катерина Юріївна. Звернення від 31.03.2021 НОМЕР 210331\н\1457, я бачу зміни в кабінеті херсонгазу. Борга немає. Але в кабінеті Нафтогаз відмінусовали лише 41 куб, замість всього обєму (155) який було нараховано автоматично через те, що не подавались показники лічильника. Я не розумію звідки ці показники? За що я маю платити Нафтогазу, яким користуюся лише з січня 2021 такі грощі за 1 кімнатну малосімейку??? Будь-ласка, розберіться з ситуацію, бо в своїй заяві я розписала всі показники і зробила копії абсолютно всіх квитанцій про сплату за 3 роки! Чому Херсонгаз провів не повну звірку, а лише часткову, щоб визначити річну замовлену потужність? А як щодо того, щоб списати недійсний борг?
Добрий день. Після проведення звірки (за три роки) Оленковська Катерина Юріївна. Звернення від 31.03.2021 НОМЕР 210331\н\1457, я бачу зміни в кабінеті херсонгазу. Борга немає. Але в кабінеті Нафтогаз відмінусовали лише 41 куб, замість всього обєму (155) який було нараховано автоматично через те, що не подавались показники лічильника. Я не розумію звідки ці показники? За що я маю платити Нафтогазу, яким користуюся лише з січня 2021 такі грощі за 1 кімнатну малосімейку??? Будь-ласка, розберіться з ситуацію, бо в своїй заяві я розписала всі показники і зробила копії абсолютно всіх квитанцій про сплату за 3 роки! Чому Херсонгаз провів не повну звірку, а лише часткову, щоб визначити річну замовлену потужність? А як щодо того, щоб списати недійсний борг?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
АТ Херсонгаз як оперратор ГРМ має право здійснювати звірки ліше за обсягами споживання. Якщо ви здійснили звірку, і дані змінилися - їх надано до постачальника. Якщо ви зверталися письмово, очікуйте на відповідь листа через укрпошту.
Дякуємо за звернення.
АТ Херсонгаз як оперратор ГРМ має право здійснювати звірки ліше за обсягами споживання. Якщо ви здійснили звірку, і дані змінилися - їх надано до постачальника. Якщо ви зверталися письмово, очікуйте на відповідь листа через укрпошту.
Погиба Владимир Иванович від 213978, Херсон написав 13.05.2021:
Добрый день, подскажите пожалуйста, если оплата производилась через приват 24 и приложение сформировало неправильную платежку, деньги ушли на другой счет, как вернуть/перевести на свой счет?
Добрый день, подскажите пожалуйста, если оплата производилась через приват 24 и приложение сформировало неправильную платежку, деньги ушли на другой счет, как вернуть/перевести на свой счет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Погиба Владимир Иванович.
Оплата за розподіл в особистому кабінеті оновлюється наступної доби з моменту її зарахування на особистий рахунок. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Оплата за розподіл в особистому кабінеті оновлюється наступної доби з моменту її зарахування на особистий рахунок. Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Людмила від 47051/350177607 написав 13.05.2021:
Почему показания даю без изменений 10700 , а начисляют за апрель 66 кубов? г.Херсон
Почему показания даю без изменений 10700 , а начисляют за апрель 66 кубов? г.Херсон
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Ваші показники у травні не отримано, вам обраховано планове споживання відповіднодо кодексу ГРМ
Дякуємо за звернення.
Ваші показники у травні не отримано, вам обраховано планове споживання відповіднодо кодексу ГРМ
Людмила від 202232 Херсон написав 13.05.2021:
12 мая я написала Вам запрос. Но ответа на вопрос не получила. По лицевому счету 202232 за апрель месяц в Нафтоогаз, Вы (так утверждает Нафтогаз) передали 92 м3. А надо 160 м3. Я передала Вам показания 55031 м3, а предыдущие 55871и3. ВЫ передали в Нафтогаз не правильное использованной количество газа. Я прошу разберитесь с Нафтогазом. Или что делать! Спасибо!
12 мая я написала Вам запрос. Но ответа на вопрос не получила. По лицевому счету 202232 за апрель месяц в Нафтоогаз, Вы (так утверждает Нафтогаз) передали 92 м3. А надо 160 м3. Я передала Вам показания 55031 м3, а предыдущие 55871и3. ВЫ передали в Нафтогаз не правильное использованной количество газа. Я прошу разберитесь с Нафтогазом. Или что делать! Спасибо!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Ваша відповідь під порядковим номером 4190, копія надіслана на вказану вами електронну пошту
Дякуємо за звернення.
Ваша відповідь під порядковим номером 4190, копія надіслана на вказану вами електронну пошту
Катерина від 16084750, Херсон написав 12.05.2021:
Добрий день. Після проведення звірки (за три роки) я бачу зміни в кабінеті херсонгазу. Борга немає. Але в кабінеті Нафтогаз відмінусовали лише 41 куб, замість всього обєму (155) який було нараховано автоматично через те, що не подавались показники лічильника. Я не розумію звідки ці показники? За що я маю платити Нафтогазу, яким користуюся лише з січня 2021 такі грощі за 1 кімнатну малосімейку??? Будь-ласка, розберіться з ситуацію, бо в своїй заяві я розписала всі показники і зробила копії абсолютно всіх квитанцій про сплату за 3 роки!!!!
Добрий день. Після проведення звірки (за три роки) я бачу зміни в кабінеті херсонгазу. Борга немає. Але в кабінеті Нафтогаз відмінусовали лише 41 куб, замість всього обєму (155) який було нараховано автоматично через те, що не подавались показники лічильника. Я не розумію звідки ці показники? За що я маю платити Нафтогазу, яким користуюся лише з січня 2021 такі грощі за 1 кімнатну малосімейку??? Будь-ласка, розберіться з ситуацію, бо в своїй заяві я розписала всі показники і зробила копії абсолютно всіх квитанцій про сплату за 3 роки!!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Будь ласка зазначте ПІБ заявника та дату надання заяви до АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте ПІБ заявника та дату надання заяви до АТ Херсонгаз
Катерина від 16084750, Херсон написав 12.05.2021:
Доброго дня. Після звірки надійшов лист від Херсонгазу з проханням негайно заключити новий договір на постачання. Попередній договір анулювали у звязку зі смертю батька (колишнього власника). Скажіть будь ласка, чи можна вам надіслати договір та необхідні документи укрпоштою або скан копії електронною поштою, щоб не їхати особисто і не стояти в чергах? Заявку на договір у кабінеті споживача подала. Копії докуентів (паспорта, кода, свідотцтва про смерть батька та право влосності на квартиру) я надсилала разом із заявою на коригування обємів газу. Може цього достатньо??? Дякую.
Доброго дня. Після звірки надійшов лист від Херсонгазу з проханням негайно заключити новий договір на постачання. Попередній договір анулювали у звязку зі смертю батька (колишнього власника). Скажіть будь ласка, чи можна вам надіслати договір та необхідні документи укрпоштою або скан копії електронною поштою, щоб не їхати особисто і не стояти в чергах? Заявку на договір у кабінеті споживача подала. Копії докуентів (паспорта, кода, свідотцтва про смерть батька та право влосності на квартиру) я надсилала разом із заявою на коригування обємів газу. Може цього достатньо??? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу з 2015 року. Якщо у вас питання у переоформленні особового рахунку Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу з 2015 року. Якщо у вас питання у переоформленні особового рахунку Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Павло від 203312 м. Херсон написав 12.05.2021:
Доброго дня. 26 квітня 2021 року до мене завітав контролер для зняття поточних показників лічильника. На даний час на сайті показники лічильника вказані - 948 куб. м. Але показники на 26.04.2021 становили 941 куб.м. В акті який у мене залишився стоять остання цифра поточних показників схожа як на 1 так і на 8. Але у "відомості" (папір з адресами абонентів для звірки - в одному екземплярі у контролера) стояли показники 941 куб.м. До того ж контролер робила фотофіксацію показників лічильника на мобільний телефон. 27.04.2021 у з звязку з аварією приїхала служба 104 та перекрила мені газ повністю. 30.04.2021 лічильник було розпломбовано у звязку з закриттям особового рахунку. Показники в акті складеним майстром того ж дня - 941 куб.м. Додатково зазначу, що газом я майже не користувався - обсяг споживання за 2020 рік - 7 куб.м. (постійно передаю показники через сайт). Прошу виправити показники лічильника по особовому рахунку 203312 на 941 куб.м.
Доброго дня. 26 квітня 2021 року до мене завітав контролер для зняття поточних показників лічильника. На даний час на сайті показники лічильника вказані - 948 куб. м. Але показники на 26.04.2021 становили 941 куб.м. В акті який у мене залишився стоять остання цифра поточних показників схожа як на 1 так і на 8. Але у "відомості" (папір з адресами абонентів для звірки - в одному екземплярі у контролера) стояли показники 941 куб.м. До того ж контролер робила фотофіксацію показників лічильника на мобільний телефон. 27.04.2021 у з звязку з аварією приїхала служба 104 та перекрила мені газ повністю. 30.04.2021 лічильник було розпломбовано у звязку з закриттям особового рахунку. Показники в акті складеним майстром того ж дня - 941 куб.м. Додатково зазначу, що газом я майже не користувався - обсяг споживання за 2020 рік - 7 куб.м. (постійно передаю показники через сайт). Прошу виправити показники лічильника по особовому рахунку 203312 на 941 куб.м.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
Приносимо вибачення показники будуть виправлені на 941
Дякуємо за звернення.
Приносимо вибачення показники будуть виправлені на 941
Людмила від 202232 м.Херсон написав 12.05.2021:
По лицевому счету 202232 - 2 мая через сайт Херсонгаз были переданы показания счетчика за апрель - 55031м3, предыдущие показания за март - 54871 м3 разница 160м3. Аналогичные данные видны в личном кабинете Херсонгаза. В личном кабинете поставщика Нафтогаз выставлен счет за апрель за 92 м3. Обратились в колцентр Нафтогаза, сказали, что данные по использованному газу передает Херсонгаз, обращайтесь к нему. В колцентр Херсонгаза не дозвонится. Что делать?
По лицевому счету 202232 - 2 мая через сайт Херсонгаз были переданы показания счетчика за апрель - 55031м3, предыдущие показания за март - 54871 м3 разница 160м3. Аналогичные данные видны в личном кабинете Херсонгаза. В личном кабинете поставщика Нафтогаз выставлен счет за апрель за 92 м3. Обратились в колцентр Нафтогаза, сказали, что данные по использованному газу передает Херсонгаз, обращайтесь к нему. В колцентр Херсонгаза не дозвонится. Что делать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Через сайт вами надано показники 01.04.21 - 54871 02.05.21 - 55031 наданий обсяг - 160 м куб
Дякуємо за звернення.
Через сайт вами надано показники 01.04.21 - 54871 02.05.21 - 55031 наданий обсяг - 160 м куб
Людмила від 47051/350177607 написав 12.05.2021:
Почему показания даю без изменений 10700 , а начисляют за апрель 66 кубов?
Почему показания даю без изменений 10700 , а начисляют за апрель 66 кубов?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт