5286 записів
Оформлял документу в Чаплынском отделении.Спасибо работникам отделения, в особенности старшему мастеру, который отнесся с пониманием и уважением, что не скажешь о Катковской М.С. Я был единственный посетитель но она умудрилась продержать меня 1 час под кабинетом ,нужна была только её подпись.На кануне послала меня за справкой которая и так уже была у неё в электронном виде, а живу я 30км. от Чаплынки. Скажите откуда в этом человеке столько высокомерия и амбиции? Спасибо за понимание.
Оформлял документу в Чаплынском отделении.Спасибо работникам отделения, в особенности старшему мастеру,
который отнесся с пониманием и уважением, что не скажешь о Катковской М.С. Я был единственный посетитель но она умудрилась продержать меня 1 час под кабинетом ,нужна была только её подпись.На кануне
послала меня за справкой которая и так уже была у неё в электронном виде, а живу я 30км. от Чаплынки. Скажите откуда в этом человеке столько высокомерия и амбиции?
Спасибо за понимание.
Добрий день. Як зробити перерахунок в зв'язку з переплатою?
Добрий день. Як зробити перерахунок в зв'язку з переплатою?
Добрий день Валерій.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Как мне удалить абонента с моего личного кабинета
Как мне удалить абонента с моего личного кабинета
Добрий день Ольга.
Натисність Мій кабінет - Видалити рахунок
Дякуємо за звернення.
Натисність Мій кабінет - Видалити рахунок
Дякуємо за звернення.
Натисність Мій кабінет - Видалити рахунок
Здравствуйте, при оплате за газ я не указала номер участка (10) и оплата мне на счёт не зашла, помогите, пожалуйста. Номер р/с 11082
Здравствуйте, при оплате за газ я не указала номер участка (10) и оплата мне на счёт не зашла, помогите, пожалуйста. Номер р/с 11082
Добрий день Наталья.
Коли та яка сума сплачена
Дякуємо за звернення.
Коли та яка сума сплачена
Дякуємо за звернення.
Коли та яка сума сплачена
Добрий день! Надана Херсонгаз відповідь не є коректною. Заявка на підключення мешканцями газопостачання подана до сервісного відділу, проте її не погоджує абонентський відділ через наявні борги в 4 квартирах підїзду - замкнене коло? Як вирішувати це питання? Чому порушуються права добросовісних платників? Чому не відключають я квартири боржників , адже доступ до них є? Заздалегідь дякуємо.
Добрий день! Надана Херсонгаз відповідь не є коректною. Заявка на підключення мешканцями газопостачання подана до сервісного відділу, проте її не погоджує абонентський відділ через наявні борги в 4 квартирах підїзду - замкнене коло? Як вирішувати це питання? Чому порушуються права добросовісних платників? Чому не відключають я квартири боржників , адже доступ до них є? Заздалегідь дякуємо.
Добрий день Оксана.
Після оплати ремонтних робіт, проведення пускових робіт відбувається тільки при 100% допуску до кожного помешкання, де розташовані газові прилади.
Дякуємо за звернення.
Після оплати ремонтних робіт, проведення пускових робіт відбувається тільки при 100% допуску до кожного помешкання, де розташовані газові прилади.
Дякуємо за звернення.
Після оплати ремонтних робіт, проведення пускових робіт відбувається тільки при 100% допуску до кожного помешкання, де розташовані газові прилади.
Доброго вечора. За розподіл газу оплочено 500.00 грн від 15.07.21р є чек, але в особистому кабінеті заборгованість. Будь ласка перевірте оплати по моєму рахунку 8427 вул.Гетьмана Сагайдачного буд.171 рознесли не правильно. Дякую.
Доброго вечора. За розподіл газу оплочено 500.00 грн від 15.07.21р є чек, але в особистому кабінеті заборгованість. Будь ласка перевірте оплати по моєму рахунку 8427 вул.Гетьмана Сагайдачного буд.171 рознесли не правильно. Дякую.
Добрий день Микола.
У вас щомісячний платіж складає 245,29 грн. Заборгованість 747,43 грн склалася через систематичні недоплати протягом року. Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
У вас щомісячний платіж складає 245,29 грн. Заборгованість 747,43 грн склалася через систематичні недоплати протягом року. Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
У вас щомісячний платіж складає 245,29 грн. Заборгованість 747,43 грн склалася через систематичні недоплати протягом року.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо.
Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення.
Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Добрый день ! Числится до сих пор АОГВ и колонка , даже после фактического срезания несколько лет назад , после прихода 20.09.21 контролера и составления им акта обследования . После написания мною завявления . В проектном отделе подтвердили наличие чеков об оплате работ бригады по выведению обоих агрегатов !. Акт на срез колонки дома сохранился , на АОГВ нет . Неужели я оплатила все работы и сама всё срезала !!?? Почему считают норму потребления 29 куб. плита ? По факту не больше 5 куб. ! Условий в доме нет , я там не проживаю
Добрый день ! Числится до сих пор АОГВ и колонка , даже после фактического срезания несколько лет назад , после прихода 20.09.21 контролера и составления им акта обследования . После написания мною завявления . В проектном отделе подтвердили наличие чеков об оплате работ бригады по выведению обоих агрегатов !. Акт на срез колонки дома сохранился , на АОГВ нет . Неужели я оплатила все работы и сама всё срезала !!?? Почему считают норму потребления 29 куб. плита ? По факту не больше 5 куб. ! Условий в доме нет , я там не проживаю
Добрий день Акиш.
05.10.21 вам направлена відповідь на ваше звернення із пропозицією надати документи про демонтаж приладів або звернутися до сервісного центру для внесення відповідних змін у документацію. Після проведення процедури з виключення двох точок приєднання з 2023 календарного року оплата за розподіл буде змінено за обсягами споживання газового року 01.10.21-30.09.22.
Дякуємо за звернення.
05.10.21 вам направлена відповідь на ваше звернення із пропозицією надати документи про демонтаж приладів або звернутися до сервісного центру для внесення відповідних змін у документацію. Після проведення процедури з виключення двох точок приєднання з 2023 календарного року оплата за розподіл буде змінено за обсягами споживання газового року 01.10.21-30.09.22.
Дякуємо за звернення.
05.10.21 вам направлена відповідь на ваше звернення із пропозицією надати документи про демонтаж приладів або звернутися до сервісного центру для внесення відповідних змін у документацію. Після проведення процедури з виключення двох точок приєднання з 2023 календарного року оплата за розподіл буде змінено за обсягами споживання газового року 01.10.21-30.09.22.
7,07 опломбировала система в моей квартире.12.07оплачены работы.мастера не прислали,сервисный центр в помощи отказал,дали тел мастера,он не отвечает!
7,07 опломбировала система в моей квартире.12.07оплачены работы.мастера не прислали,сервисный центр в помощи отказал,дали тел мастера,он не отвечает!
Добрий день Пархомовська Вікторія Вікторовнав.
З огляду на вашу тривалу відсутність, роботи не могли бути проведеними. На сьогодні на 22.10.21 вам призначено виїзд спеціаліста.
Дякуємо за звернення.
З огляду на вашу тривалу відсутність, роботи не могли бути проведеними. На сьогодні на 22.10.21 вам призначено виїзд спеціаліста.
Дякуємо за звернення.
З огляду на вашу тривалу відсутність, роботи не могли бути проведеними.
На сьогодні на 22.10.21 вам призначено виїзд спеціаліста.
Здравствуйте ! С апреля месяца тянется переделка подвода газа по адресу: г.Херсон с. Степановка. ул Ореховая 95 . Когда будут уже оформлены все документы ? И доделанно ?
Здравствуйте ! С апреля месяца тянется переделка подвода газа по адресу: г.Херсон с. Степановка. ул Ореховая 95 . Когда будут уже оформлены все документы ? И доделанно ?
Добрий день Виталий.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора.
З 06.10.2021 18 квартир будинку 101 по укл. Богородицькій відімкнено від газопостачання , у тому числі й через борги у 4 квартирах. Як бути мешканцям, у яких боргів немає. Примусити сплатити борги ми не можемо, а заяву на відновлення газопостачання від нас не приймають. У мене в квартирі автономне опалення, а відповідно немає ні газу, ні нарячої води, ні опалення. Питання жодним чином не вирішується, оскільки вимагають квитанції про сплату боргів. Залишені працівниками Херсонгаз мобільні телефони взагалі не відповідають. Чому борги повинні «вибивати» інші мешканці будинку, а не працює Херсонгаз, який повинен звертатися до суду.
З 06.10.2021 18 квартир будинку 101 по укл. Богородицькій відімкнено від газопостачання , у тому числі й через борги у 4 квартирах. Як бути мешканцям, у яких боргів немає. Примусити сплатити борги ми не можемо, а заяву на відновлення газопостачання від нас не приймають. У мене в квартирі автономне опалення, а відповідно немає ні газу, ні нарячої води, ні опалення. Питання жодним чином не вирішується, оскільки вимагають квитанції про сплату боргів. Залишені працівниками Херсонгаз мобільні телефони взагалі не відповідають. Чому борги повинні «вибивати» інші мешканці будинку, а не працює Херсонгаз, який повинен звертатися до суду.
Добрий день Оксана.
За вказаною адресою виявлено витоки газу на 3 стояках, для проведення ремонтних робіт та відновлення газопостачання керівник ОСББ або мешканці мають звернутися до сервісного центру АТ Херсонгаз - Поповича 3, з 09 до 16.00 крім четверга.
Дякуємо за звернення.
За вказаною адресою виявлено витоки газу на 3 стояках, для проведення ремонтних робіт та відновлення газопостачання керівник ОСББ або мешканці мають звернутися до сервісного центру АТ Херсонгаз - Поповича 3, з 09 до 16.00 крім четверга.
Дякуємо за звернення.
За вказаною адресою виявлено витоки газу на 3 стояках, для проведення ремонтних робіт та відновлення газопостачання керівник ОСББ або мешканці мають звернутися до сервісного центру АТ Херсонгаз - Поповича 3, з 09 до 16.00 крім четверга.