Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4861 запис
Алла Крижиновська від 15805 Генічеськ написав 12.04.2021:
доповнення до (Алла Крижиновська від 15805 Генічеськ написав 10.04.2021) мова за період грудень - березень, показники 18176-16568=1608; "спожитий обсяг" в сумі =1642 !!!
доповнення до (Алла Крижиновська від 15805 Генічеськ написав 10.04.2021) мова за період грудень - березень, показники 18176-16568=1608; "спожитий обсяг" в сумі =1642 !!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла Крижиновська.
31.03.21 ви надали телефоном показники 18173. Якщо вам потрібен перерахунок будь ласка зверністья до найближчого абонпункту АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
31.03.21 ви надали телефоном показники 18173. Якщо вам потрібен перерахунок будь ласка зверністья до найближчого абонпункту АТ Херсонгаз
Бойцова Лада від 1483 написав 12.04.2021:
Настоятельное требование предоставить в письменном виде на указанный адрес электронной почты vlrepinskaya@gmail.com результаты по вопросу сверки и коррекции ошибки в показаниях и объемах газа за февраль 2021 и март 2021 переданных на Нафтогаз которые по словам ( в телефонном режиме ) мастера ( 066)4499481 который звонил по вопросу жалобы в связи с неверно поданными на Нафтогаз данными по лицевому счету 1483 сообщив что ошибка аннулирована и правильные Показания 132 за март и февраль переданы на платформу Нафтогаза. Данные которые получил и в этом месяце в том числе Нафтогаз не соответствуют истине как и в прошлом месяце. Настоятельное требование прислать в письменном виде результаты сверки с коррекцией и показаний и обьемов за февраль и март на указанный адрес и подать правильные обьемы и Показания 132 за два месяца сделать перерасчёт и полностью аннулировать несуществующий счёт на 4952
Настоятельное требование предоставить в письменном виде на указанный адрес электронной почты vlrepinskaya@gmail.com результаты по вопросу сверки и коррекции ошибки в показаниях и объемах газа за февраль 2021 и март 2021 переданных на Нафтогаз которые по словам ( в телефонном режиме ) мастера ( 066)4499481 который звонил по вопросу жалобы в связи с неверно поданными на Нафтогаз данными по лицевому счету 1483 сообщив что ошибка аннулирована и правильные Показания 132 за март и февраль переданы на платформу Нафтогаза. Данные которые получил и в этом месяце в том числе Нафтогаз не соответствуют истине как и в прошлом месяце. Настоятельное требование прислать в письменном виде результаты сверки с коррекцией и показаний и обьемов за февраль и март на указанный адрес и подать правильные обьемы и Показания 132 за два месяца сделать перерасчёт и полностью аннулировать несуществующий счёт на 4952
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Бойцова Лада.
Для здійснення звірки ви можете звернутися до найближчого абонпункту, через функцію послуги в особистому кабінеті або Ви можете письмово звернутися на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036 (або нарочно надати заяву за тією ж адресою у каб.11 ) та викласти у зверненні усі питання. Також звернення можна надіслати на ел пошту Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Для здійснення звірки ви можете звернутися до найближчого абонпункту, через функцію послуги в особистому кабінеті або Ви можете письмово звернутися на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036 (або нарочно надати заяву за тією ж адресою у каб.11 ) та викласти у зверненні усі питання. Також звернення можна надіслати на ел пошту Secretary@gaz.kherson.ua
Харченко Євген Прокопович від 350148760 Херсон написав 12.04.2021:
Прошу прийти контролера и зробитки звіряння за показниками лічильника. Я спожив 15м  газу, а ви нарахували 41м. Нафтогаз виставляє мені рахунок заборгованості. Мій телефон 095-277-19-06.
Прошу прийти контролера и зробитки звіряння за показниками лічильника. Я спожив 15м  газу, а ви нарахували 41м. Нафтогаз виставляє мені рахунок заборгованості. Мій телефон 095-277-19-06.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Харченко Євген Прокопович.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Алла Крижиновська від 15805 Генічеськ написав 12.04.2021:
Висловлюю щиру вдячність голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. за оперативне вирішення моєї проблеми з обліком газу. Міцного здоров*я Вам, Альберт Георгійович !!!
Висловлюю щиру вдячність голові правління АТ Херсонгаз Зангієву А.Г. за оперативне вирішення моєї проблеми з обліком газу. Міцного здоров*я Вам, Альберт Георгійович !!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла Крижиновська.
Дякуємо.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо.
Катерина від 16084750, Херсон написав 12.04.2021:
Доброго дня. Відправила вам завяу на коригування об'ємів газу та документи укрпоштою на Поповича, 30 березня 2021 р. Повідомили, что 31.03.21 ви іх отримали. Скажіть, будь-ласка, в які терміни іх розглянуть, бо Нафтогаз потребує сплати великого боргу, якого насправді немає, тому що все сплачено (копії квитанцій додала і показники за три роки я розписала вам в своїй заяві). Фото лічильника надіслала. Зробила все, що порадила меня ваш співробітник на Генерала Алмазова, 41. Завчасно дякую за допомогу
Доброго дня. Відправила вам завяу на коригування об'ємів газу та документи укрпоштою на Поповича, 30 березня 2021 р. Повідомили, что 31.03.21 ви іх отримали. Скажіть, будь-ласка, в які терміни іх розглянуть, бо Нафтогаз потребує сплати великого боргу, якого насправді немає, тому що все сплачено (копії квитанцій додала і показники за три роки я розписала вам в своїй заяві). Фото лічильника надіслала. Зробила все, що порадила меня ваш співробітник на Генерала Алмазова, 41. Завчасно дякую за допомогу
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Письмові відповіді на зверення готуються протягом 15 робочих днів та направляються укрпоштою за адресою , вказаною у заяві.
Дякуємо за звернення.
Письмові відповіді на зверення готуються протягом 15 робочих днів та направляються укрпоштою за адресою , вказаною у заяві.
Подолян Наталія Семенівна від Місто Херсон. О.р. 350136192 написав 12.04.2021:
За березень місяць мені нарахували 56 кубів використання газу. Насправді я використала лише 9 кубів. На якій підставі ви це зробили ?Зробіть перерахунок.
За березень місяць мені нарахували 56 кубів використання газу. Насправді я використала лише 9 кубів. На якій підставі ви це зробили ?Зробіть перерахунок.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Подолян Наталія Семенівна.
Зазначте рахунок, присвоєний в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Зазначте рахунок, присвоєний в АТ Херсонгаз
Елена від 5636 г. Каховка написав 12.04.2021:
19.01.2021 года оформили все документы для возврата переплаты. На сегодняшний день ни возврата денег, ни информации, почему нет возврата. Прошу дать ответ. Спасибо.
19.01.2021 года оформили все документы для возврата переплаты. На сегодняшний день ни возврата денег, ни информации, почему нет возврата. Прошу дать ответ. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Про яку переплату йде мова, до кого ви надавали документи?
Дякуємо за звернення.
Про яку переплату йде мова, до кого ви надавали документи?
Оксана від 18653 м.Генічеськ написав 11.04.2021:
15.07.2020 року згідно акту про демонтаж засобу вимірювальної техніки у мене було знято лічильник. 16.07.2020 року до Генічеської дільниці подано заяву про встановлення мого лічильника ( було придбано за особисті кошти в 2013 році) після проведення держповірки. Станом на 11.04.2021 року мій лічильник не повернуто та не встановлено замість лічильника з обмінного фонду. Хочу також зазначити , що лічильник з обмінного фонду весь ржавий, то чому я повинна користуватись таким лічильником, а мій лічильник якому я забезпечила належне зберігання від попадання природних осадків буде передано іншій особі. Прошу надати роз'яснення яким чином мені повинні повернути мій лічильник? Відповідно до діючого законодавства та підзаконним нормативних актів - На період зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки Оператор ГРМ встановлює лічильники газу з обмінного фонду. При цьому: 1) якщо знятий лічильник газу належав Оператору ГРМ, встановлений на його місце лічильник газу з обмінного фонду Оператора ГРМ стає розрахунковим, що оформлюється відповідним актом, та надалі розрахунки зі споживачем здійснюються згідно з його показаннями; 2) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, пройшов періодичну повірку, що підтверджується відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності, Оператор ГРМ зобов’язаний встановити його замість тимчасово встановленого лічильника газу з обмінного фонду протягом двох місяців з дати його зняття;
15.07.2020 року згідно акту про демонтаж засобу вимірювальної техніки у мене було знято лічильник. 16.07.2020 року до Генічеської дільниці подано заяву про встановлення мого лічильника ( було придбано за особисті кошти в 2013 році) після проведення держповірки. Станом на 11.04.2021 року мій лічильник не повернуто та не встановлено замість лічильника з обмінного фонду. Хочу також зазначити , що лічильник з обмінного фонду весь ржавий, то чому я повинна користуватись таким лічильником, а мій лічильник якому я забезпечила належне зберігання від попадання природних осадків буде передано іншій особі. Прошу надати роз'яснення яким чином мені повинні повернути мій лічильник? Відповідно до діючого законодавства та підзаконним нормативних актів - На період зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки Оператор ГРМ встановлює лічильники газу з обмінного фонду. При цьому: 1) якщо знятий лічильник газу належав Оператору ГРМ, встановлений на його місце лічильник газу з обмінного фонду Оператора ГРМ стає розрахунковим, що оформлюється відповідним актом, та надалі розрахунки зі споживачем здійснюються згідно з його показаннями; 2) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, пройшов періодичну повірку, що підтверджується відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності, Оператор ГРМ зобов’язаний встановити його замість тимчасово встановленого лічильника газу з обмінного фонду протягом двох місяців з дати його зняття;
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Чи пройшов ваш лічильник повірку?
Дякуємо за звернення.
Чи пройшов ваш лічильник повірку?
Ольга від г.Херсон написав 10.04.2021:
Как зарегистрировать в Херсонгазе, если сменился хозяин квартиры, лицевой счет остается?
Как зарегистрировать в Херсонгазе, если сменился хозяин квартиры, лицевой счет остается?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Алла Крижиновська від 15805 Генічеськ написав 10.04.2021:
звертаю вашу увагу на той факт, що херсонгаз вносить в кабінет споживача показники лічильника від "обходу" чи "по телефону" пізніше звітного періоду, від чого сумарні показники з графи "показники " та "спожитий обсяг" не співпадають. при цьому на оплату виставляється некоректний, завищений показник. прошу виправити дану помилку.
звертаю вашу увагу на той факт, що херсонгаз вносить в кабінет споживача показники лічильника від "обходу" чи "по телефону" пізніше звітного періоду, від чого сумарні показники з графи "показники " та "спожитий обсяг" не співпадають. при цьому на оплату виставляється некоректний, завищений показник. прошу виправити дану помилку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла Крижиновська.
Про показники якого місяця йде мова?
Дякуємо за звернення.
Про показники якого місяця йде мова?