4864 записи
Зі святом! Здоров'я і тільки благих вістей! Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021: Відповідь Спасибі за відповідь, увагу і терпіння, залишилося одне питання, Куди звертатися за перерахунком по оплаті за розподілом газу, якщо, як Ви повідомляєте, що на Міхайлівській 18 немає сервісного центру АТ Херсонгаз, а у вересні 2020 роки мені проводили звірку по оплатах саме по цією адресою.
Зі святом! Здоров'я і тільки благих вістей!
Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021:
Відповідь
Спасибі за відповідь, увагу і терпіння, залишилося одне питання, Куди звертатися за перерахунком по оплаті за розподілом газу, якщо, як Ви повідомляєте, що на Міхайлівській 18 немає сервісного центру АТ Херсонгаз, а у вересні 2020 роки мені проводили звірку по оплатах саме по цією адресою.
Добрий день Лілія.
Звірку можна здійснити за адресами: 1. м. Херсон, вул. Поповича, 3, 1-ий поверх, розрахунковий зал, (07.00-17.00) – понеділок, вівторок, середа, п’ятниця. (08.00-12.00) – субота. 2. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7 (08.00-13.00; 14.00-17.00) – понеділок-п’ятниця. 3. м. Херсон, вул. Генерала Алмазова (Безроднього), 41-а, (09.00-13.00; 14.00-17.30) – понеділок-п’ятниця.
Дякуємо за звернення.
Звірку можна здійснити за адресами: 1. м. Херсон, вул. Поповича, 3, 1-ий поверх, розрахунковий зал, (07.00-17.00) – понеділок, вівторок, середа, п’ятниця. (08.00-12.00) – субота. 2. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7 (08.00-13.00; 14.00-17.00) – понеділок-п’ятниця. 3. м. Херсон, вул. Генерала Алмазова (Безроднього), 41-а, (09.00-13.00; 14.00-17.30) – понеділок-п’ятниця.
Дякуємо за звернення.
Звірку можна здійснити за адресами:
1. м. Херсон, вул. Поповича, 3, 1-ий поверх, розрахунковий зал, (07.00-17.00) – понеділок, вівторок, середа, п’ятниця. (08.00-12.00) – субота.
2. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7 (08.00-13.00; 14.00-17.00) – понеділок-п’ятниця.
3. м. Херсон, вул. Генерала Алмазова (Безроднього), 41-а, (09.00-13.00; 14.00-17.30) – понеділок-п’ятниця.
Ранее уже Вам писала.О/р 69128.В марте открыт счет(квартира новострой)газ ещё не подведен.При открытии счета выставили минимальную сумму оплаты за распределение газа в 60 грн в течении 9 мес.В личном же кабинете на сайте в квитанции ничего не указывается.Должна ли я платить что-либо если дом ещё не принят на баланс Херсонгаза.
Ранее уже Вам писала.О/р 69128.В марте открыт счет(квартира новострой)газ ещё не подведен.При открытии счета выставили минимальную сумму оплаты за распределение газа в 60 грн в течении 9 мес.В личном же кабинете на сайте в квитанции ничего не указывается.Должна ли я платить что-либо если дом ещё не принят на баланс Херсонгаза.
Добрий день Елена.
Порядок розрахунку: 1. Місячна замовлена потужність, м.куб Величина річної замовленої потужності / 12 = 0,00 / 12 = 0 2. Місячний платіж без ПДВ, грн Місячна замовлена потужність * Тариф без ПДВ = 0 * 0 = 0 3. Місячний платіж з ПДВ, грн Вартість без ПДВ * 1.2 (ПДВ) = 0 * 1.2 = 0 Розразхунок за розподіл поточного газового року 20-21, ви отримаєте у наступному календарному році.
Дякуємо за звернення.
Порядок розрахунку: 1. Місячна замовлена потужність, м.куб Величина річної замовленої потужності / 12 = 0,00 / 12 = 0 2. Місячний платіж без ПДВ, грн Місячна замовлена потужність * Тариф без ПДВ = 0 * 0 = 0 3. Місячний платіж з ПДВ, грн Вартість без ПДВ * 1.2 (ПДВ) = 0 * 1.2 = 0 Розразхунок за розподіл поточного газового року 20-21, ви отримаєте у наступному календарному році.
Дякуємо за звернення.
Порядок розрахунку:
1. Місячна замовлена потужність, м.куб
Величина річної замовленої потужності / 12 = 0,00 / 12 = 0
2. Місячний платіж без ПДВ, грн
Місячна замовлена потужність * Тариф без ПДВ = 0 * 0 = 0
3. Місячний платіж з ПДВ, грн
Вартість без ПДВ * 1.2 (ПДВ) = 0 * 1.2 = 0
Розразхунок за розподіл поточного газового року 20-21, ви отримаєте у наступному календарному році.
Порадьте , яким чином можливо потрапити до абонентської служби для переоформлення особового рахунку, людини яка працює, та немає можливості потрапити до Вас о 6-й годині ранку для запису.. Протягом місяця після зняття показників контролером (16 березня) не можливо до Вас потрапити . Сервісні центри у м. Херсон не здійснюють переоформлення особливих рахунків. Можливо яким іншим чином переоформити цей рахунок , по пошті, чи по електронній пошті, чи у сервісних центрах. Будь ласка розгляньте це питання і підіть на зустріч споживачам..
Порадьте , яким чином можливо потрапити до абонентської служби для переоформлення особового рахунку, людини яка працює, та немає можливості потрапити до Вас о 6-й годині ранку для запису.. Протягом місяця після зняття показників контролером (16 березня) не можливо до Вас потрапити . Сервісні центри у м. Херсон не здійснюють переоформлення особливих рахунків. Можливо яким іншим чином переоформити цей рахунок , по пошті, чи по електронній пошті, чи у сервісних центрах. Будь ласка розгляньте це питання і підіть на зустріч споживачам..
Добрий день Людмила.
При переоформленні рахунку необхідно новому власнику підписати вживу новий договір на розподіл. На сьогодні таких великих черг немає. Пункт на Поповича 3 приймає 100-120 осію на день.
Дякуємо за звернення.
При переоформленні рахунку необхідно новому власнику підписати вживу новий договір на розподіл. На сьогодні таких великих черг немає. Пункт на Поповича 3 приймає 100-120 осію на день.
Дякуємо за звернення.
При переоформленні рахунку необхідно новому власнику підписати вживу новий договір на розподіл.
На сьогодні таких великих черг немає. Пункт на Поповича 3 приймає 100-120 осію на день.
Оператор 05552316555 бросает трубку. Нафтогаз не видит коррекции и пересчёта объемов по этому лицевому счету. В личном кабинете якобы скорректированные данные за февраль месяц не меняются. По телефону 0552354787 никто не отвечает. Настоятельная просьба провести срочный перерасчёт обьемов газа по данным 132 за февраль и 132 за март ( в квартире никто не проживает) подать правильные данные в Нафтогаз для того чтобы они сняли несуществующую задолженность в 5000 грн с владельца квартиры. Коррекция по показаниям была сделана сразу же ещё 2го марта
Оператор 05552316555 бросает трубку. Нафтогаз не видит коррекции и пересчёта объемов по этому лицевому счету. В личном кабинете якобы скорректированные данные за февраль месяц не меняются. По телефону 0552354787 никто не отвечает. Настоятельная просьба провести срочный перерасчёт обьемов газа по данным 132 за февраль и 132 за март ( в квартире никто не проживает) подать правильные данные в Нафтогаз для того чтобы они сняли несуществующую задолженность в 5000 грн с владельца квартиры. Коррекция по показаниям была сделана сразу же ещё 2го марта
Добрий день Бойцова Лада Владимировна.
Ваші дані отримані. В особистому кабінеті показники за березень оновляться після 10.04.21
Дякуємо за звернення.
Ваші дані отримані. В особистому кабінеті показники за березень оновляться після 10.04.21
Дякуємо за звернення.
Ваші дані отримані. В особистому кабінеті показники за березень оновляться після 10.04.21
Доброе утро. Подскажите как будет насчитывается оплата? С 02.04 подана заявка о поломки счетчика (пропало ел.табло с показаниями). На данный момент счетчиков на замену нет. Сказали ожидать. Спасибо.
Доброе утро. Подскажите как будет насчитывается оплата? С 02.04 подана заявка о поломки счетчика (пропало ел.табло с показаниями). На данный момент счетчиков на замену нет. Сказали ожидать. Спасибо.
Добрий день Наталия.
Обрахунок проводитиметься згідно Кодексу ГРМ - середній обсяг споживання за аналогічний період минулого року.
Дякуємо за звернення.
Обрахунок проводитиметься згідно Кодексу ГРМ - середній обсяг споживання за аналогічний період минулого року.
Дякуємо за звернення.
Обрахунок проводитиметься згідно Кодексу ГРМ - середній обсяг споживання за аналогічний період минулого року.
Спасибо за ответ. Я понимаю что вы приняли показатели счетчика за март но ситуация за февраль осталась неразрешённой. Ещё 2го марта я попросила оператора исправить ошибочные Показания и она сказала что их скорректировала но вместо этого на Нафтогаз были поданы неверные данные и мы получили счёт на 4972 грн. Нафтогаз ждёт для аннулирования ошибочной задолженности срочного перерасчета и подачи от Херсонгаза. Оператор говорит мне сегодня что данные в Нафтогаз поданы- Нафтогаз отвечает что нет и он их не видит. Срочно перерасчитайте данные для Нафтогаза с целью аннулирования несуществующей задолженности чтобы владельцу квартиры не звонили их реестр должников и не создавал проблему. Жду подтверждения
Спасибо за ответ. Я понимаю что вы приняли показатели счетчика за март но ситуация за февраль осталась неразрешённой. Ещё 2го марта я попросила оператора исправить ошибочные Показания и она сказала что их скорректировала но вместо этого на Нафтогаз были поданы неверные данные и мы получили счёт на 4972 грн. Нафтогаз ждёт для аннулирования ошибочной задолженности срочного перерасчета и подачи от Херсонгаза. Оператор говорит мне сегодня что данные в Нафтогаз поданы- Нафтогаз отвечает что нет и он их не видит. Срочно перерасчитайте данные для Нафтогаза с целью аннулирования несуществующей задолженности чтобы владельцу квартиры не звонили их реестр должников и не создавал проблему. Жду подтверждения
Добрий день Бойцова Лада Владимировна.
Якщо показники корегувалисяу поточному місяці, корегування у постачальника ви зможете побачити у наступному місяці.
Дякуємо за звернення.
Якщо показники корегувалисяу поточному місяці, корегування у постачальника ви зможете побачити у наступному місяці.
Дякуємо за звернення.
Якщо показники корегувалисяу поточному місяці, корегування у постачальника ви зможете побачити у наступному місяці.
Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021: Відповідь: У вересні 2020года я звернулася в сервісний центр по адресу73025, м. Херсон, вул. Михайлівська, 18, де мною були представлені документи - ксерокопії паспортів і індіфікаціонний кодів Власників особових рахунків, копії квитанцій про оплату, а також заяв з проханням визнати вище зазначені платежі, однак, згідно з даними особистих кабінетів, платежі не прийняті до цього дня і «висить »заборгованість на суму 89.29грн по о / р 207055 і на суму 27.30 грн за о / р 4096865 Прошу надати роз'яснення щодо заборгованності за оплату услуг з розподілу природного газу по договору 4096865, власник Зоріна Лілія Леонідівна та по договору 207055, власник Зорін Сергій Олександрович. Мене цікавить куди поділися перераховані на Ваш рахунок: АТ "Херсонгаз" р / р: UA053808050000000026005619739 Мої гроші: 1) №квітанціі Приват банка 0 0 160024 7579.1 сума 89.29 грн оплачено 30.01.2020 в 14: 17: 47часов. Оплата послуг з розподілу природного газу за договором 207055 за січень 2020 2) №квітанціі Приват банка 0 0 1600258776.1 сума 27.30грн оплачено 30.01.2020г. в 14: 24: 18часов. Оплата послуг з розподілу природного газу за договором 4096865 за січень 2020 Мои документи відпрацьовуються вже більше півроку, постійно переглядаю інформацію в особистому кабінеті, ніяких змін, а чому не можу зрозуміти. Тому доводиться Вас турбувати. 6.04.2021
Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021:
Відповідь:
У вересні 2020года я звернулася в сервісний центр по адресу73025, м. Херсон, вул. Михайлівська, 18, де мною були представлені документи - ксерокопії паспортів і індіфікаціонний кодів Власників особових рахунків, копії квитанцій про оплату, а також заяв з проханням визнати вище зазначені платежі, однак, згідно з даними особистих кабінетів, платежі не прийняті до цього дня і «висить »заборгованість на суму 89.29грн по о / р 207055 і на суму 27.30 грн за о / р 4096865
Прошу надати роз'яснення щодо заборгованності за оплату услуг з розподілу природного газу по договору 4096865, власник Зоріна Лілія Леонідівна та по договору 207055, власник Зорін Сергій Олександрович.
Мене цікавить куди поділися перераховані на Ваш рахунок: АТ "Херсонгаз" р / р: UA053808050000000026005619739
Мої гроші:
1) №квітанціі Приват банка 0 0 160024 7579.1 сума 89.29 грн оплачено 30.01.2020 в 14: 17: 47часов. Оплата послуг з розподілу природного газу за договором
207055 за січень 2020
2) №квітанціі Приват банка 0 0 1600258776.1 сума 27.30грн оплачено 30.01.2020г. в 14: 24: 18часов. Оплата послуг з розподілу природного газу за договором 4096865 за січень 2020
Мои документи відпрацьовуються вже більше півроку, постійно переглядаю інформацію в особистому кабінеті, ніяких змін, а чому не можу зрозуміти. Тому доводиться Вас турбувати.
6.04.2021
Добрий день Лілія.
На Михайлівській 18 немає сервісного центру АТ Херсонгаз. Звернення на Зоріну Л.Л. надійшло у січні 2021 року про 2 особисті рахунки. Кошти зараховані відповідно до наданих квитанцій. Якщо у вас все одно залишається заборованість - рекомендуємо звернутися на перерахунок.
Дякуємо за звернення.
На Михайлівській 18 немає сервісного центру АТ Херсонгаз. Звернення на Зоріну Л.Л. надійшло у січні 2021 року про 2 особисті рахунки. Кошти зараховані відповідно до наданих квитанцій. Якщо у вас все одно залишається заборованість - рекомендуємо звернутися на перерахунок.
Дякуємо за звернення.
На Михайлівській 18 немає сервісного центру АТ Херсонгаз.
Звернення на Зоріну Л.Л. надійшло у січні 2021 року про 2 особисті рахунки. Кошти зараховані відповідно до наданих квитанцій.
Якщо у вас все одно залишається заборованість - рекомендуємо звернутися на перерахунок.
Здравствуйте, нужно ли ставить дату на копиях документов (для возврата ошибочной оплаты) или достаточно визирования "копия верна с оригиналом"? Перечень документов вы уже писали.
Здравствуйте, нужно ли ставить дату на копиях документов (для возврата ошибочной оплаты) или достаточно визирования "копия верна с оригиналом"? Перечень документов вы уже писали.
Добрий день Ирина.
Якщо ви бажаєте повернути кошти на платіжну карту - так потрібно вказати
Дякуємо за звернення.
Якщо ви бажаєте повернути кошти на платіжну карту - так потрібно вказати
Дякуємо за звернення.
Якщо ви бажаєте повернути кошти на платіжну карту - так потрібно вказати
Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021: відповідь Доброго дня! Мои документи відпрацьовуються вже більше півроку, постійно переглядаю інформацію в особистому кабінеті, ніяких змін, а чому не можу зрозуміти. тому доводиться Вас турбувати. в результаті я не зрозуміла - скільки ще чекати ?! місяць? Всього найкращого.
Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021:
відповідь
Доброго дня! Мои документи відпрацьовуються вже більше півроку, постійно переглядаю інформацію в особистому кабінеті, ніяких змін, а чому не можу зрозуміти. тому доводиться Вас турбувати. в результаті я не зрозуміла - скільки ще чекати ?! місяць? Всього найкращого.
Добрий день Лілія.
Куди, яку заяву і про що ви писали? Хто заявник? Яким чином і коли її було надіслано
Дякуємо за звернення.
Куди, яку заяву і про що ви писали? Хто заявник? Яким чином і коли її було надіслано
Дякуємо за звернення.
Куди, яку заяву і про що ви писали? Хто заявник? Яким чином і коли її було надіслано
Лічильник потребує повірки. На ваше прохання додаю свій телефон. 050-293-24-24
Лічильник потребує повірки. На ваше прохання додаю свій телефон. 050-293-24-24
Добрий день Ірина.
Зазначте особовий рахунок, телефон та населений пункт в одному зверненні
Дякуємо за звернення.
Зазначте особовий рахунок, телефон та населений пункт в одному зверненні
Дякуємо за звернення.
Зазначте особовий рахунок, телефон та населений пункт в одному зверненні