Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Лілія від 4096865 м.Херсон написав 07.04.2021:
Зі святом! Здоров'я і тільки благих вістей! Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021: Відповідь Спасибі за відповідь, увагу і терпіння, залишилося одне питання, Куди звертатися за перерахунком по оплаті за розподілом газу, якщо, як Ви повідомляєте, що на Міхайлівській 18 немає сервісного центру АТ Херсонгаз, а у вересні 2020 роки мені проводили звірку по оплатах саме по цією адресою.
Зі святом! Здоров'я і тільки благих вістей! Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021: Відповідь Спасибі за відповідь, увагу і терпіння, залишилося одне питання, Куди звертатися за перерахунком по оплаті за розподілом газу, якщо, як Ви повідомляєте, що на Міхайлівській 18 немає сервісного центру АТ Херсонгаз, а у вересні 2020 роки мені проводили звірку по оплатах саме по цією адресою.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лілія.
Звірку можна здійснити за адресами: 1. м. Херсон, вул. Поповича, 3, 1-ий поверх, розрахунковий зал, (07.00-17.00) – понеділок, вівторок, середа, п’ятниця. (08.00-12.00) – субота. 2. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7 (08.00-13.00; 14.00-17.00) – понеділок-п’ятниця. 3. м. Херсон, вул. Генерала Алмазова (Безроднього), 41-а, (09.00-13.00; 14.00-17.30) – понеділок-п’ятниця.
Дякуємо за звернення.
Звірку можна здійснити за адресами: 1. м. Херсон, вул. Поповича, 3, 1-ий поверх, розрахунковий зал, (07.00-17.00) – понеділок, вівторок, середа, п’ятниця. (08.00-12.00) – субота. 2. м. Херсон, вул. Лавреньова, 7 (08.00-13.00; 14.00-17.00) – понеділок-п’ятниця. 3. м. Херсон, вул. Генерала Алмазова (Безроднього), 41-а, (09.00-13.00; 14.00-17.30) – понеділок-п’ятниця.
Елена від Херсон написав 07.04.2021:
Ранее уже Вам писала.О/р 69128.В марте открыт счет(квартира новострой)газ ещё не подведен.При открытии счета выставили минимальную сумму оплаты за распределение газа в 60 грн в течении 9 мес.В личном же кабинете на сайте в квитанции ничего не указывается.Должна ли я платить что-либо если дом ещё не принят на баланс Херсонгаза.
Ранее уже Вам писала.О/р 69128.В марте открыт счет(квартира новострой)газ ещё не подведен.При открытии счета выставили минимальную сумму оплаты за распределение газа в 60 грн в течении 9 мес.В личном же кабинете на сайте в квитанции ничего не указывается.Должна ли я платить что-либо если дом ещё не принят на баланс Херсонгаза.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Порядок розрахунку: 1. Місячна замовлена потужність, м.куб Величина річної замовленої потужності / 12 = 0,00 / 12 = 0 2. Місячний платіж без ПДВ, грн Місячна замовлена потужність * Тариф без ПДВ = 0 * 0 = 0 3. Місячний платіж з ПДВ, грн Вартість без ПДВ * 1.2 (ПДВ) = 0 * 1.2 = 0 Розразхунок за розподіл поточного газового року 20-21, ви отримаєте у наступному календарному році.
Дякуємо за звернення.
Порядок розрахунку: 1. Місячна замовлена потужність, м.куб Величина річної замовленої потужності / 12 = 0,00 / 12 = 0 2. Місячний платіж без ПДВ, грн Місячна замовлена потужність * Тариф без ПДВ = 0 * 0 = 0 3. Місячний платіж з ПДВ, грн Вартість без ПДВ * 1.2 (ПДВ) = 0 * 1.2 = 0 Розразхунок за розподіл поточного газового року 20-21, ви отримаєте у наступному календарному році.
Людмила від 34300, м.Херсон написав 07.04.2021:
Порадьте , яким чином можливо потрапити до абонентської служби для переоформлення особового рахунку, людини яка працює, та немає можливості потрапити до Вас о 6-й годині ранку для запису.. Протягом місяця після зняття показників контролером (16 березня) не можливо до Вас потрапити . Сервісні центри у м. Херсон не здійснюють переоформлення особливих рахунків. Можливо яким іншим чином переоформити цей рахунок , по пошті, чи по електронній пошті, чи у сервісних центрах. Будь ласка розгляньте це питання і підіть на зустріч споживачам..
Порадьте , яким чином можливо потрапити до абонентської служби для переоформлення особового рахунку, людини яка працює, та немає можливості потрапити до Вас о 6-й годині ранку для запису.. Протягом місяця після зняття показників контролером (16 березня) не можливо до Вас потрапити . Сервісні центри у м. Херсон не здійснюють переоформлення особливих рахунків. Можливо яким іншим чином переоформити цей рахунок , по пошті, чи по електронній пошті, чи у сервісних центрах. Будь ласка розгляньте це питання і підіть на зустріч споживачам..
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
При переоформленні рахунку необхідно новому власнику підписати вживу новий договір на розподіл. На сьогодні таких великих черг немає. Пункт на Поповича 3 приймає 100-120 осію на день.
Дякуємо за звернення.
При переоформленні рахунку необхідно новому власнику підписати вживу новий договір на розподіл. На сьогодні таких великих черг немає. Пункт на Поповича 3 приймає 100-120 осію на день.
Бойцова Лада Владимировна від 1483 написав 07.04.2021:
Оператор 05552316555 бросает трубку. Нафтогаз не видит коррекции и пересчёта объемов по этому лицевому счету. В личном кабинете якобы скорректированные данные за февраль месяц не меняются. По телефону 0552354787 никто не отвечает. Настоятельная просьба провести срочный перерасчёт обьемов газа по данным 132 за февраль и 132 за март ( в квартире никто не проживает) подать правильные данные в Нафтогаз для того чтобы они сняли несуществующую задолженность в 5000 грн с владельца квартиры. Коррекция по показаниям была сделана сразу же ещё 2го марта
Оператор 05552316555 бросает трубку. Нафтогаз не видит коррекции и пересчёта объемов по этому лицевому счету. В личном кабинете якобы скорректированные данные за февраль месяц не меняются. По телефону 0552354787 никто не отвечает. Настоятельная просьба провести срочный перерасчёт обьемов газа по данным 132 за февраль и 132 за март ( в квартире никто не проживает) подать правильные данные в Нафтогаз для того чтобы они сняли несуществующую задолженность в 5000 грн с владельца квартиры. Коррекция по показаниям была сделана сразу же ещё 2го марта
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Бойцова Лада Владимировна.
Ваші дані отримані. В особистому кабінеті показники за березень оновляться після 10.04.21
Дякуємо за звернення.
Ваші дані отримані. В особистому кабінеті показники за березень оновляться після 10.04.21
Наталия від 51670 Херсон, ул. Бериславское шоссе 10а, кв140 написав 07.04.2021:
Доброе утро. Подскажите как будет насчитывается оплата? С 02.04 подана заявка о поломки счетчика (пропало ел.табло с показаниями). На данный момент счетчиков на замену нет. Сказали ожидать. Спасибо.
Доброе утро. Подскажите как будет насчитывается оплата? С 02.04 подана заявка о поломки счетчика (пропало ел.табло с показаниями). На данный момент счетчиков на замену нет. Сказали ожидать. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия.
Обрахунок проводитиметься згідно Кодексу ГРМ - середній обсяг споживання за аналогічний період минулого року.
Дякуємо за звернення.
Обрахунок проводитиметься згідно Кодексу ГРМ - середній обсяг споживання за аналогічний період минулого року.
Бойцова Лада Владимировна від 1483 написав 06.04.2021:
Спасибо за ответ. Я понимаю что вы приняли показатели счетчика за март но ситуация за февраль осталась неразрешённой. Ещё 2го марта я попросила оператора исправить ошибочные Показания и она сказала что их скорректировала но вместо этого на Нафтогаз были поданы неверные данные и мы получили счёт на 4972 грн. Нафтогаз ждёт для аннулирования ошибочной задолженности срочного перерасчета и подачи от Херсонгаза. Оператор говорит мне сегодня что данные в Нафтогаз поданы- Нафтогаз отвечает что нет и он их не видит. Срочно перерасчитайте данные для Нафтогаза с целью аннулирования несуществующей задолженности чтобы владельцу квартиры не звонили их реестр должников и не создавал проблему. Жду подтверждения
Спасибо за ответ. Я понимаю что вы приняли показатели счетчика за март но ситуация за февраль осталась неразрешённой. Ещё 2го марта я попросила оператора исправить ошибочные Показания и она сказала что их скорректировала но вместо этого на Нафтогаз были поданы неверные данные и мы получили счёт на 4972 грн. Нафтогаз ждёт для аннулирования ошибочной задолженности срочного перерасчета и подачи от Херсонгаза. Оператор говорит мне сегодня что данные в Нафтогаз поданы- Нафтогаз отвечает что нет и он их не видит. Срочно перерасчитайте данные для Нафтогаза с целью аннулирования несуществующей задолженности чтобы владельцу квартиры не звонили их реестр должников и не создавал проблему. Жду подтверждения
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Бойцова Лада Владимировна.
Якщо показники корегувалисяу поточному місяці, корегування у постачальника ви зможете побачити у наступному місяці.
Дякуємо за звернення.
Якщо показники корегувалисяу поточному місяці, корегування у постачальника ви зможете побачити у наступному місяці.
Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021:
Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021: Відповідь: У вересні 2020года я звернулася в сервісний центр по адресу73025, м. Херсон, вул. Михайлівська, 18, де мною були представлені документи - ксерокопії паспортів і індіфікаціонний кодів Власників особових рахунків, копії квитанцій про оплату, а також заяв з проханням визнати вище зазначені платежі, однак, згідно з даними особистих кабінетів, платежі не прийняті до цього дня і «висить »заборгованість на суму 89.29грн по о / р 207055 і на суму 27.30 грн за о / р 4096865 Прошу надати роз'яснення щодо заборгованності за оплату услуг з розподілу природного газу по договору 4096865, власник Зоріна Лілія Леонідівна та по договору 207055, власник Зорін Сергій Олександрович. Мене цікавить куди поділися перераховані на Ваш рахунок: АТ "Херсонгаз" р / р: UA053808050000000026005619739 Мої гроші: 1) №квітанціі Приват банка 0 0 160024 7579.1 сума 89.29 грн оплачено 30.01.2020 в 14: 17: 47часов. Оплата послуг з розподілу природного газу за договором 207055 за січень 2020 2) №квітанціі Приват банка 0 0 1600258776.1 сума 27.30грн оплачено 30.01.2020г. в 14: 24: 18часов. Оплата послуг з розподілу природного газу за договором 4096865 за січень 2020 Мои документи відпрацьовуються вже більше півроку, постійно переглядаю інформацію в особистому кабінеті, ніяких змін, а чому не можу зрозуміти. Тому доводиться Вас турбувати. 6.04.2021
Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021: Відповідь: У вересні 2020года я звернулася в сервісний центр по адресу73025, м. Херсон, вул. Михайлівська, 18, де мною були представлені документи - ксерокопії паспортів і індіфікаціонний кодів Власників особових рахунків, копії квитанцій про оплату, а також заяв з проханням визнати вище зазначені платежі, однак, згідно з даними особистих кабінетів, платежі не прийняті до цього дня і «висить »заборгованість на суму 89.29грн по о / р 207055 і на суму 27.30 грн за о / р 4096865 Прошу надати роз'яснення щодо заборгованності за оплату услуг з розподілу природного газу по договору 4096865, власник Зоріна Лілія Леонідівна та по договору 207055, власник Зорін Сергій Олександрович. Мене цікавить куди поділися перераховані на Ваш рахунок: АТ "Херсонгаз" р / р: UA053808050000000026005619739 Мої гроші: 1) №квітанціі Приват банка 0 0 160024 7579.1 сума 89.29 грн оплачено 30.01.2020 в 14: 17: 47часов. Оплата послуг з розподілу природного газу за договором 207055 за січень 2020 2) №квітанціі Приват банка 0 0 1600258776.1 сума 27.30грн оплачено 30.01.2020г. в 14: 24: 18часов. Оплата послуг з розподілу природного газу за договором 4096865 за січень 2020 Мои документи відпрацьовуються вже більше півроку, постійно переглядаю інформацію в особистому кабінеті, ніяких змін, а чому не можу зрозуміти. Тому доводиться Вас турбувати. 6.04.2021
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лілія.
На Михайлівській 18 немає сервісного центру АТ Херсонгаз. Звернення на Зоріну Л.Л. надійшло у січні 2021 року про 2 особисті рахунки. Кошти зараховані відповідно до наданих квитанцій. Якщо у вас все одно залишається заборованість - рекомендуємо звернутися на перерахунок.
Дякуємо за звернення.
На Михайлівській 18 немає сервісного центру АТ Херсонгаз. Звернення на Зоріну Л.Л. надійшло у січні 2021 року про 2 особисті рахунки. Кошти зараховані відповідно до наданих квитанцій. Якщо у вас все одно залишається заборованість - рекомендуємо звернутися на перерахунок.
Ирина від 221817 написав 06.04.2021:
Здравствуйте, нужно ли ставить дату на копиях документов (для возврата ошибочной оплаты) или достаточно визирования "копия верна с оригиналом"? Перечень документов вы уже писали.
Здравствуйте, нужно ли ставить дату на копиях документов (для возврата ошибочной оплаты) или достаточно визирования "копия верна с оригиналом"? Перечень документов вы уже писали.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Якщо ви бажаєте повернути кошти на платіжну карту - так потрібно вказати
Дякуємо за звернення.
Якщо ви бажаєте повернути кошти на платіжну карту - так потрібно вказати
Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021:
Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021: відповідь Доброго дня! Мои документи відпрацьовуються вже більше півроку, постійно переглядаю інформацію в особистому кабінеті, ніяких змін, а чому не можу зрозуміти. тому доводиться Вас турбувати. в результаті я не зрозуміла - скільки ще чекати ?! місяць? Всього найкращого.
Лілія від 4096865 м.Херсон написав 06.04.2021: відповідь Доброго дня! Мои документи відпрацьовуються вже більше півроку, постійно переглядаю інформацію в особистому кабінеті, ніяких змін, а чому не можу зрозуміти. тому доводиться Вас турбувати. в результаті я не зрозуміла - скільки ще чекати ?! місяць? Всього найкращого.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лілія.
Куди, яку заяву і про що ви писали? Хто заявник? Яким чином і коли її було надіслано
Дякуємо за звернення.
Куди, яку заяву і про що ви писали? Хто заявник? Яким чином і коли її було надіслано
Ірина від м. Нова Каховка написав 06.04.2021:
Лічильник потребує повірки. На ваше прохання додаю свій телефон. 050-293-24-24
Лічильник потребує повірки. На ваше прохання додаю свій телефон. 050-293-24-24
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Зазначте особовий рахунок, телефон та населений пункт в одному зверненні
Дякуємо за звернення.
Зазначте особовий рахунок, телефон та населений пункт в одному зверненні