Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Храпунова Ольга від 14504 Каховка написав 26.04.2021:
В декабре 2020 года показания счетчика я не передовала, .в результате чего они были поставлены планово расчетным путем, по факту -16678 а мне поставили 16984, 21.01.2021 было сделана корректировка на 306 куб.м. На данный момент у меня числится несуществующий долг в нафтогазе. Чтоб его снять Нафтогаз требует акт сверкии выслать по вайберу . Как мне его получить?
В декабре 2020 года показания счетчика я не передовала, .в результате чего они были поставлены планово расчетным путем, по факту -16678 а мне поставили 16984, 21.01.2021 было сделана корректировка на 306 куб.м. На данный момент у меня числится несуществующий долг в нафтогазе. Чтоб его снять Нафтогаз требует акт сверкии выслать по вайберу . Как мне его получить?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Храпунова Ольга.
Якщо вам потрібен акт звірки, будь ласка зверніться до найближчої дільниці АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Якщо вам потрібен акт звірки, будь ласка зверніться до найближчої дільниці АТ Херсонгаз.
Андрій від 8041, Чаплинський р-н, с. Долинське, вул. Молодіжна (Леніна), 26, кв. 2 написав 25.04.2021:
Добрый вечер. 11.04.2021 оплачивал счет за "розподіл" по адресу,Чаплинський р-н, с. Долинське, вул. Молодіжна (Леніна), 26, кв. 2, о/р 8041, на сумму 150 грн., а деньги зашли на такой же лицевой счет, но с кодом 12. т. е. в Скадовский р-н. Оплачивал через приложение монобанк, в поиске выбрал адрес Чаплынского р-на, а когда открыл квитанциию, там показано другую фамилию с таким же лицевым, но с другим кодом района. Как выйти из ситуации? Вы можете у себя подкорректировать назначение платежа?
Добрый вечер. 11.04.2021 оплачивал счет за "розподіл" по адресу,Чаплинський р-н, с. Долинське, вул. Молодіжна (Леніна), 26, кв. 2, о/р 8041, на сумму 150 грн., а деньги зашли на такой же лицевой счет, но с кодом 12. т. е. в Скадовский р-н. Оплачивал через приложение монобанк, в поиске выбрал адрес Чаплынского р-на, а когда открыл квитанциию, там показано другую фамилию с таким же лицевым, но с другим кодом района. Как выйти из ситуации? Вы можете у себя подкорректировать назначение платежа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Александра від 16088991, Херсон написав 23.04.2021:
"У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі, щомісячна сплата — 6,55 грн ; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі, щомісячна сплата — 21,17 грн...." НУ КАКАЯ ЖЕ "УМНАЯ ГОЛОВА" ЭТО ПРИДУМАЛА! ...ОБСЯГ НЕ МОЖЕ БУТИ... ПОЧЕМУ НЕ МОЖЕТ??? А ЕСЛИ У МЕНЯ ПОЛУЧИЛСЯ СРЕДНЕГОДОВОЙ 85 м3,
"У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі, щомісячна сплата — 6,55 грн ; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі, щомісячна сплата — 21,17 грн...." НУ КАКАЯ ЖЕ "УМНАЯ ГОЛОВА" ЭТО ПРИДУМАЛА! ...ОБСЯГ НЕ МОЖЕ БУТИ... ПОЧЕМУ НЕ МОЖЕТ??? А ЕСЛИ У МЕНЯ ПОЛУЧИЛСЯ СРЕДНЕГОДОВОЙ 85 м3,
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александра.
Кодекс ГРМ затверджено постановою НКРЕКП. Також просимо дотримутватися норм етики спілкування. На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.
Дякуємо за звернення.
Кодекс ГРМ затверджено постановою НКРЕКП. Також просимо дотримутватися норм етики спілкування. На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.
Гудзенко Ганна Іванівна від 8295 Кардашинка написав 23.04.2021:
Доброго вечора! Газ у нас проведено на дачі, де ми не живемо, а буваємо лише в теплу пору, коли і користуємось газом. Показники лічильника газу ми вчасно передавали щомісяця через скриньку для показників у Кадашинці. Зараз ми перейшли до Нафтогазу і нам виставили рахунок за березень у розмірі 1292,52 грн, а за квітень - 3728,37 грн. Підкажіть будь ласка, як зясувати, чому такі "баснословні" рахунки, коли ми не користувались газом і постійно вчасно подавали показники лічильника та як зробити перерахунок. Ми живемо в Херсоні, може тут можна десь звернутись за консультацією. Дякуємо за відповідь!
Доброго вечора! Газ у нас проведено на дачі, де ми не живемо, а буваємо лише в теплу пору, коли і користуємось газом. Показники лічильника газу ми вчасно передавали щомісяця через скриньку для показників у Кадашинці. Зараз ми перейшли до Нафтогазу і нам виставили рахунок за березень у розмірі 1292,52 грн, а за квітень - 3728,37 грн. Підкажіть будь ласка, як зясувати, чому такі "баснословні" рахунки, коли ми не користувались газом і постійно вчасно подавали показники лічильника та як зробити перерахунок. Ми живемо в Херсоні, може тут можна десь звернутись за консультацією. Дякуємо за відповідь!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Гудзенко Ганна Іванівна.
У березні ви не надали проказники - вам прораховано планове споживання. У квітні показник отримано - обсяги скореговано. Коригування, здійснені у поточному місяці ваш постачальник виправить у наступному.
Дякуємо за звернення.
У березні ви не надали проказники - вам прораховано планове споживання. У квітні показник отримано - обсяги скореговано. Коригування, здійснені у поточному місяці ваш постачальник виправить у наступному.
Марина від 12282, Новая Каховка написав 23.04.2021:
Добрый день! Нам нужно сделать замену счетчика. Гор газ не отвечает уже месяц, как с ними свЗаться и что для этого нужно?
Добрый день! Нам нужно сделать замену счетчика. Гор газ не отвечает уже месяц, как с ними свЗаться и что для этого нужно?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
У звязку із чим необіхдна заміна?
Дякуємо за звернення.
У звязку із чим необіхдна заміна?
Юлія від 13755, м. Каховка написав 23.04.2021:
Добрий день, декілька тижнів тому, по о/р 13755 були подані всі необхідні документи на повернення передплати в ТОВ "Херсонрегiонгаз" в відділення в Каховці. Тож скільки чекати? В які строки проводиться це повернення?
Добрий день, декілька тижнів тому, по о/р 13755 були подані всі необхідні документи на повернення передплати в ТОВ "Херсонрегiонгаз" в відділення в Каховці. Тож скільки чекати? В які строки проводиться це повернення?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
Будь ласка звертайтеся із цим питанням до ТОВ Херсонрегіонгаз.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка звертайтеся із цим питанням до ТОВ Херсонрегіонгаз.
Олена від 3-24628 написав 22.04.2021:
Добрый день. У меня есть не погашенный долг перед Херсон газ. На какой счет мне нужно его погасить? И как заключить договор с поставщиком Нафтогаз?
Добрый день. У меня есть не погашенный долг перед Херсон газ. На какой счет мне нужно его погасить? И как заключить договор с поставщиком Нафтогаз?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Реквізити АТ “Херсонгаз” для оплати за послуги з розподілу природного газу: 73036, м. Херсон, вул. Поповича, буд. 3, р/рUA053808050000000026005619739 АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805, ЄДРПОУ 03355353. Призначення платежу: код району-особовий рахунок, ПІБ, район, адреса, за розподіл природного газу. Коди районів: 2 - Білозерський, 3 - Новокаховський, 4 - Великоолександрівський, 5 - Високопільський, 6 - Бериславський, 7 - Чаплинський, 8 - Генічеський, 9 - Голопристанський, 10 - Каховський, 11- Каланчацький, 12 - Скадовський, 13 - Олешківський, 14 - Верхній Рогачик, 20 - Херсон. Приклад: 20-1717, Петров А.П., м. Херсон, просп. Ушакова, 1, кв. 1, за розподіл природного газу.
Дякуємо за звернення.
Реквізити АТ “Херсонгаз” для оплати за послуги з розподілу природного газу: 73036, м. Херсон, вул. Поповича, буд. 3, р/рUA053808050000000026005619739 АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805, ЄДРПОУ 03355353. Призначення платежу: код району-особовий рахунок, ПІБ, район, адреса, за розподіл природного газу. Коди районів: 2 - Білозерський, 3 - Новокаховський, 4 - Великоолександрівський, 5 - Високопільський, 6 - Бериславський, 7 - Чаплинський, 8 - Генічеський, 9 - Голопристанський, 10 - Каховський, 11- Каланчацький, 12 - Скадовський, 13 - Олешківський, 14 - Верхній Рогачик, 20 - Херсон. Приклад: 20-1717, Петров А.П., м. Херсон, просп. Ушакова, 1, кв. 1, за розподіл природного газу.
Андрій від 039667 Херсон написав 22.04.2021:
Доброго дня . Враховуючи те що при наданні відповіді на моє запитання номер 2482 від 19.04.2021 задане в цому чаті оператор неуважно прочитав запитання і тому дав некорректну відповідь змушений ще раз продублювати запитання . А саме : Більше тиждня тому я подав в ХЕРСОНГАЗ за адресою м ХЕРСОН вул ПОПОВИЧА 3 вікно№4 всі необхідні документи для повернення переплати за газ. Скажіть будь ласка в який термін відбувається переказ коштів на зазначений рахунок? Заздалегідь дякую і сподіваюсь на змістовну відповідь.
Доброго дня . Враховуючи те що при наданні відповіді на моє запитання номер 2482 від 19.04.2021 задане в цому чаті оператор неуважно прочитав запитання і тому дав некорректну відповідь змушений ще раз продублювати запитання . А саме : Більше тиждня тому я подав в ХЕРСОНГАЗ за адресою м ХЕРСОН вул ПОПОВИЧА 3 вікно№4 всі необхідні документи для повернення переплати за газ. Скажіть будь ласка в який термін відбувається переказ коштів на зазначений рахунок? Заздалегідь дякую і сподіваюсь на змістовну відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Уважно передивіться на яку організацію ви надали документи на повернення котштів, і зверніться будьласка за приналежністю.
Дякуємо за звернення.
Уважно передивіться на яку організацію ви надали документи на повернення котштів, і зверніться будьласка за приналежністю.
Александра від 16088991, Херсон написав 22.04.2021:
Здравствуйте. я два раза подавала заявку на "Коригування розрахунків за розподіл природного газу", мне два раза отказано. Суть в том, что у меня установлена газовая колонка на подогрев воды, и кто то решил, что я не могу использовать газа меньше, чем 126 м3 в год... Но какие могут быть установленные лимиты при наличии газового счетчика в квартире, к которому колонка естественно подключена, какой тогда смысл в нем, если его показания грубо игнорируются??? Я пенсионерка, живу одна, колонкой пользуюсь крайне экономно, почему я должна платить за то, что не использую??? Где здравый смысл и справедливость?
Здравствуйте. я два раза подавала заявку на "Коригування розрахунків за розподіл природного газу", мне два раза отказано. Суть в том, что у меня установлена газовая колонка на подогрев воды, и кто то решил, что я не могу использовать газа меньше, чем 126 м3 в год... Но какие могут быть установленные лимиты при наличии газового счетчика в квартире, к которому колонка естественно подключена, какой тогда смысл в нем, если его показания грубо игнорируются??? Я пенсионерка, живу одна, колонкой пользуюсь крайне экономно, почему я должна платить за то, что не использую??? Где здравый смысл и справедливость?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александра.
У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі, щомісячна сплата — 6,55 грн ; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі, щомісячна сплата — 21,17 грн; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, щомісячна сплата — 52,77грн. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
Дякуємо за звернення.
У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі, щомісячна сплата — 6,55 грн ; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі, щомісячна сплата — 21,17 грн; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, щомісячна сплата — 52,77грн. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
Andriy від 1071900 написав 21.04.2021:
Як мені платити за розподіл газу, якщо посилання http://194.79.22.199:8080/abonent/ Кабінет споживача не працюе?
Як мені платити за розподіл газу, якщо посилання http://194.79.22.199:8080/abonent/ Кабінет споживача не працюе?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Andriy.
Для отримання оперативної інформації про стан рахунку за розподіл природного газу із щоденними оновленням, необхідно зареєструватися в особистому кабінеті споживача АТ Херсонгаз http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Для додавання рахунку - виконайте прості дії, які пропонує система (зазначити запропоновані дані, для підтвердження, що саме ви власник даного рахунку) Якщо ви не зареєстровані в особовому кабінеті, для перегляду обмеженої інформації по рахунку натисніть - СТАН РАХУНКУ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ Для передачі показників без реєстрації натисніть - ВНЕСЕННЯ ПОКАЗНИКІВ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ Також в особистому кабінеті доступна функція у розділ послуги для виклику контролера або здійснення перерахунку з розподілу.
Дякуємо за звернення.
Для отримання оперативної інформації про стан рахунку за розподіл природного газу із щоденними оновленням, необхідно зареєструватися в особистому кабінеті споживача АТ Херсонгаз http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Для додавання рахунку - виконайте прості дії, які пропонує система (зазначити запропоновані дані, для підтвердження, що саме ви власник даного рахунку) Якщо ви не зареєстровані в особовому кабінеті, для перегляду обмеженої інформації по рахунку натисніть - СТАН РАХУНКУ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ Для передачі показників без реєстрації натисніть - ВНЕСЕННЯ ПОКАЗНИКІВ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ Також в особистому кабінеті доступна функція у розділ послуги для виклику контролера або здійснення перерахунку з розподілу.