5286 записів
25/08/2021 ви отримали листа на ім`я керівника (підпис в отриманні Летищенко), в якому викладено мою скаргу. В установлений законом термін (10 днів) ніякої відповіді не отримано. Поясніть, чому ви так безвідповідально працюєте і надайте все-таки відповідь по скарзі. Після цього ви не вислали ні відповіді поштою, ні на електронку, яку самі попросили (з якої і отримуєте мої листи!) Скільки ще чекати, пане Зангієв?
25/08/2021 ви отримали листа на ім`я керівника (підпис в отриманні Летищенко), в якому викладено мою скаргу. В установлений законом термін (10 днів) ніякої відповіді не отримано. Поясніть, чому ви так безвідповідально працюєте і надайте все-таки відповідь по скарзі.
Після цього ви не вислали ні відповіді поштою, ні на електронку, яку самі попросили (з якої і отримуєте мої листи!) Скільки ще чекати, пане Зангієв?
Добрий день Володимир Іванович.
Як вам було повідомлено раніше - відповідь вам надіслана укрпоштою, повторно вам надано відповідь з пропозицією зазначити електронну адресу, на яку надіслати вам дублікат. Адресу ви не надали.
Дякуємо за звернення.
Як вам було повідомлено раніше - відповідь вам надіслана укрпоштою, повторно вам надано відповідь з пропозицією зазначити електронну адресу, на яку надіслати вам дублікат. Адресу ви не надали.
Дякуємо за звернення.
Як вам було повідомлено раніше - відповідь вам надіслана укрпоштою, повторно вам надано відповідь з пропозицією зазначити електронну адресу, на яку надіслати вам дублікат. Адресу ви не надали.
Добрый день! Произведена замена счетчика учета 20 сентября 2021. Как передать данные по использованию газа за сентябрь 2021?
Добрый день! Произведена замена счетчика учета 20 сентября 2021. Как передать данные по использованию газа за сентябрь 2021?
Добрий день Вікторія.
На 01.10.21 ви надаєте дані лічильника, який у вас буде фактично встановлено на цю дату
Дякуємо за звернення.
На 01.10.21 ви надаєте дані лічильника, який у вас буде фактично встановлено на цю дату
Дякуємо за звернення.
На 01.10.21 ви надаєте дані лічильника, який у вас буде фактично встановлено на цю дату
добрий день, підскажіть де і як отримати довідку про відсутність заборгованності по транспортуванню газу для отримання льгот . Бериславський район, с К;озацьке, вул Шевченко 16/1 р/р 6598 дякую
добрий день, підскажіть де і як отримати довідку про відсутність заборгованності по транспортуванню газу для отримання льгот . Бериславський район, с К;озацьке, вул Шевченко 16/1 р/р 6598
дякую
Добрий день наталія.
Зверніться до найближчої дільниці АТ Херсонгаз. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Зверніться до найближчої дільниці АТ Херсонгаз. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Зверніться до найближчої дільниці АТ Херсонгаз.
Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua
Доброго дня. Можна написати заяву та подати документи в Олешківському підрозділі? Дякую.
Доброго дня. Можна написати заяву та подати документи в Олешківському підрозділі? Дякую.
Добрий день Віталій.
Так, звичайно можна.
Дякуємо за звернення.
Так, звичайно можна.
Дякуємо за звернення.
Так, звичайно можна.
Доброго дня.Як змінити в особовому кабінеті електронну адресу?Не могу знайти такої функції
Доброго дня.Як змінити в особовому кабінеті електронну адресу?Не могу знайти такої функції
Добрий день Любов.
Для зміни ел адреси необхідно видалити рахунок в особистому кабінеті та здійснити нову реєстрацію на нову ел адресу.
Дякуємо за звернення.
Для зміни ел адреси необхідно видалити рахунок в особистому кабінеті та здійснити нову реєстрацію на нову ел адресу.
Дякуємо за звернення.
Для зміни ел адреси необхідно видалити рахунок в особистому кабінеті та здійснити нову реєстрацію на нову ел адресу.
Дякую. Але я не побачив відповідь на те що : я ПРОПЛАТИВ роботи за ВІДНОВЛЕННЯ газопостачання ( до розподільчої межі )в Квітні, уже майже Жовтень , а роботи НЕ були зроблені.
Дякую. Але я не побачив відповідь на те що : я ПРОПЛАТИВ роботи за ВІДНОВЛЕННЯ газопостачання ( до розподільчої межі )в Квітні, уже майже Жовтень , а роботи НЕ були зроблені.
Добрий день Віталій.
На сьогодні вам необхідно надати відповідні документи для введення в експлуатацію самовільно замінених приладів, про що повідомлено вашого представника, після цього газопостачання буде відновлено.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні вам необхідно надати відповідні документи для введення в експлуатацію самовільно замінених приладів, про що повідомлено вашого представника, після цього газопостачання буде відновлено.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні вам необхідно надати відповідні документи для введення в експлуатацію самовільно замінених приладів, про що повідомлено вашого представника, після цього газопостачання буде відновлено.
Дуже ДЯКУЮ за роз'яснення. Приносю свої ВИБАЧЕННЯ. Але в мене є перелік документів, написаний рукою майстра і там указано ТІЛЬКИ копія тех.паспорта на будинок, а про те що треба всі завірені копії вказано не було.
Дуже ДЯКУЮ за роз'яснення. Приносю свої ВИБАЧЕННЯ. Але в мене є перелік документів, написаний рукою майстра і там указано ТІЛЬКИ копія тех.паспорта на будинок, а про те що треба всі завірені копії вказано не було.
Дорого дня! Додатково повідомляю № договора 3416-ВР/21 від 27.08.2021 року
Дорого дня! Додатково повідомляю № договора 3416-ВР/21 від 27.08.2021 року
Добрий день Андрій.
Будь ласка сьогодні очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Будь ласка сьогодні очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Будь ласка сьогодні очікуйте на дзвінок оператора
В КВІТНІ місяці звернувся в Брилівське відділення з заявою на відновлення газопостачання (попереднє відключення провели по моїй заяві, в зв'язку з ремонтом). Мені видали рахунок, на оплату послуг, сказали що після оплати, на протязі 10 днів проведуть підключення. Старшому майстеру я пояснив що працюю в Олешках за 60км. від дому ,кожного дня, і попросив попередити за день до їхнього виїзду. Через два місяці очикувань, мені позвонив майстер і попередив що через 30 хв. Бригада буде у мене вдома. Їх зустріла моя дружина, але підключення не провели , тому що як відповів Старший майстар Гусак "мне КАЖЕТСЯ вы сделали самоправные изменения которых нет в проэкте" хоча коли я писав заяву, він його пристально розглядав. Крім грубощів і те що бригада не буде витрачати свій час, більше нічого моя дружина не почула. Я намагався зателефонувати і навіть відправив фото проекта на вайбер, старшому майстеру , але він не відповів. Для вирішення данної ситуації, я звернувся до начальника Олешківського відділення. Ним було направлено майстра який порушень і "самоправних" змін не виявив. Але підключення ще не провели, старший майстер Гусак знаходить самі різноманітні причини. Наприклад : - в паспорті на газовий індикатор не було указано заводський номер, а також не працюе ксерокс щоб зробити копії моїх документів. Але мені здаеться причина зовсім інша, як сказав мені чоловік який був в черзі поперед мене "Три місяці не міг зробити заміну газ.плити поки не виложив 5 тис. грн." Чого тоді чекати мені?
В КВІТНІ місяці звернувся в Брилівське відділення з заявою на відновлення газопостачання (попереднє відключення провели по моїй заяві, в зв'язку з ремонтом). Мені видали рахунок, на оплату послуг, сказали що після оплати, на протязі 10 днів проведуть підключення. Старшому майстеру я пояснив що працюю в Олешках за 60км. від дому ,кожного дня, і попросив попередити за день до їхнього виїзду. Через два місяці очикувань, мені позвонив майстер і попередив що через 30 хв. Бригада буде у мене вдома. Їх зустріла моя дружина, але підключення не провели , тому що як відповів Старший майстар Гусак "мне КАЖЕТСЯ вы сделали самоправные изменения которых нет в проэкте" хоча коли я писав заяву, він його пристально розглядав. Крім грубощів і те що бригада не буде витрачати свій час, більше нічого моя дружина не почула. Я намагався зателефонувати і навіть відправив фото проекта на вайбер, старшому майстеру , але він не відповів. Для вирішення данної ситуації, я звернувся до начальника Олешківського відділення. Ним було направлено майстра який порушень і "самоправних" змін не виявив. Але підключення ще не провели, старший майстер Гусак знаходить самі різноманітні причини. Наприклад : - в паспорті на газовий індикатор не було указано заводський номер, а також не працюе ксерокс щоб зробити копії моїх документів. Але мені здаеться причина зовсім інша, як сказав мені чоловік який був в черзі поперед мене "Три місяці не міг зробити заміну газ.плити поки не виложив 5 тис. грн." Чого тоді чекати мені?
Добрий день Віталій.
29 липня 2021 року, за вашою адресою було направлено майстра Брилівської дільниці експлуатації газорозподільних систем Лупана Сергія Сергійовича, для обстеження внутрішньої системи газопостачання на предмет відповідності встановленого газового обладнання виконавчо-технічній документації у присутності представника замовника. Під час обстеження було виявлено, що місце встановлення газових приладів згідно проекту, але самі прилади нові та не під`єднані до системи газопостачання. Представнику замовника була роз`яснена послідовность дій та надано повний перелік документів необхідних для оформлення технічної документації по заміні газового обладнання. 23 вересня 2021 року до Брилівської дільниці звернуся представник замовника, з пакетом документів який не в повному обсязі відповідав наданому раніше переліку (не надано завірені копії власником, та не мав доручення на право підпису від власника), тому сформувати рахунок та виконати оформлення відповідної технічної документації на заміну газового обладнаня було не можливе.
Дякуємо за звернення.
29 липня 2021 року, за вашою адресою було направлено майстра Брилівської дільниці експлуатації газорозподільних систем Лупана Сергія Сергійовича, для обстеження внутрішньої системи газопостачання на предмет відповідності встановленого газового обладнання виконавчо-технічній документації у присутності представника замовника. Під час обстеження було виявлено, що місце встановлення газових приладів згідно проекту, але самі прилади нові та не під`єднані до системи газопостачання. Представнику замовника була роз`яснена послідовность дій та надано повний перелік документів необхідних для оформлення технічної документації по заміні газового обладнання. 23 вересня 2021 року до Брилівської дільниці звернуся представник замовника, з пакетом документів який не в повному обсязі відповідав наданому раніше переліку (не надано завірені копії власником, та не мав доручення на право підпису від власника), тому сформувати рахунок та виконати оформлення відповідної технічної документації на заміну газового обладнаня було не можливе.
Дякуємо за звернення.
29 липня 2021 року, за вашою адресою було направлено майстра Брилівської дільниці експлуатації газорозподільних систем Лупана Сергія Сергійовича, для обстеження внутрішньої системи газопостачання на предмет відповідності встановленого газового обладнання виконавчо-технічній документації у присутності представника замовника.
Під час обстеження було виявлено, що місце встановлення газових приладів згідно проекту, але самі прилади нові та не під`єднані до системи газопостачання.
Представнику замовника була роз`яснена послідовность дій та надано повний перелік документів необхідних для оформлення технічної документації по заміні газового обладнання.
23 вересня 2021 року до Брилівської дільниці звернуся представник замовника, з пакетом документів який не в повному обсязі відповідав наданому раніше переліку (не надано завірені копії власником, та не мав доручення на право підпису від власника), тому сформувати рахунок та виконати оформлення відповідної технічної документації на заміну газового обладнаня було не можливе.
Я сделал заявку о сорванной пломбе, на след день мне позвонили с номера +380952291564 и сказали что бы завтра я ждал специалистов с 8:00 до 17:00.я с трудом отпросился на работе, но никто не пришел, набрав данный номер женский голос сказал что это личный телефон и бросил трубку. Больше трубку не брали. Некая Алена , владелица этого телефона, ведёт себя странно. Что с моей заявкой и когда мне ждать перепломбировки?
Я сделал заявку о сорванной пломбе, на след день мне позвонили с номера +380952291564 и сказали что бы завтра я ждал специалистов с 8:00 до 17:00.я с трудом отпросился на работе, но никто не пришел, набрав данный номер женский голос сказал что это личный телефон и бросил трубку. Больше трубку не брали. Некая Алена , владелица этого телефона, ведёт себя странно. Что с моей заявкой и когда мне ждать перепломбировки?
Добрий день Дмитрий.
Будь ласка уточніть яким чином або куди конкретно ви зверталися із заявою.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть яким чином або куди конкретно ви зверталися із заявою.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть яким чином або куди конкретно ви зверталися із заявою.