Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Наталія від 18433 м.Каховка написав 13.04.2021:
13.04.2021 о 13.41 Помилково сплатила 1263,08 грн. Зазначте процедуру звернення для повернення коштів. Код квитанції 9229-4491-4350-7217. Одержувач АТ ХерсонГаз Код 03355353
13.04.2021 о 13.41 Помилково сплатила 1263,08 грн. Зазначте процедуру звернення для повернення коштів. Код квитанції 9229-4491-4350-7217. Одержувач АТ ХерсонГаз Код 03355353
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Якщо ви сплатили до АТ Херсонгаз - сума буже вважатися переплатою до її вичерпання.
Дякуємо за звернення.
Якщо ви сплатили до АТ Херсонгаз - сума буже вважатися переплатою до її вичерпання.
Микола Миколайович від 1173 написав 13.04.2021:
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Микола Миколайович. В чому конкретно ваше питання, ваша сума за розподіл сплачена але не зарахована? Дякуємо за звернення. Так, згідно виписки Ощадбанку, сплачено суму 141.34 грн., ПРОТЕ, сума не правильна, і по друге, у особистому кабінеті навіть не відображено зарахування цієї суми. Тобто, Ощадбанк сплачує суму за розподіл надану УПСЗН, у свою чергу УПСЗН повідомляє що на таку суму виставив дані "Херсонгаз". А по факту - кошти начебто оплачуються, та не на ту суму, і не на той особовий рахунок. Яким чином урегулювати дане питання?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Микола Миколайович. В чому конкретно ваше питання, ваша сума за розподіл сплачена але не зарахована? Дякуємо за звернення. Так, згідно виписки Ощадбанку, сплачено суму 141.34 грн., ПРОТЕ, сума не правильна, і по друге, у особистому кабінеті навіть не відображено зарахування цієї суми. Тобто, Ощадбанк сплачує суму за розподіл надану УПСЗН, у свою чергу УПСЗН повідомляє що на таку суму виставив дані "Херсонгаз". А по факту - кошти начебто оплачуються, та не на ту суму, і не на той особовий рахунок. Яким чином урегулювати дане питання?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микола Миколайович.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Олександр від 9540, Нова Каховка написав 13.04.2021:
Доброго дня! Для отримання консультації щодо заміни газового обладнання вами надано тел.0503247615. Цей номер завжди "не може прийняти дзвінок"!! Будь ласка, надайте мені інформацію по -суті, скільки буде коштувати провести заміну та розташування газових приладів? Дякую!
Доброго дня! Для отримання консультації щодо заміни газового обладнання вами надано тел.0503247615. Цей номер завжди "не може прийняти дзвінок"!! Будь ласка, надайте мені інформацію по -суті, скільки буде коштувати провести заміну та розташування газових приладів? Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Будь ласка спробуйте ще зателефонувати на номер 050-494-76-03
Дякуємо за звернення.
Будь ласка спробуйте ще зателефонувати на номер 050-494-76-03
Микола Миколайович від 1173 написав 13.04.2021:
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Микола Миколайович. Щомісячний платіж за розподіл газу однаковий протягом року. Суму субсидії/пільги вам встановлює орган УПСЗН. Дякуємо за звернення. Ця відповідь ще раз підтверджує не зацікавленість у вирішенні питання. Орган УПСЗН нараховує субсидію у розмірі виставленою величиною від АТ "Херсонгаз", і сплачує саме за даними ОСР. Ощадбанк сплатив суму зважаючи на дані УПСЗН, а УПСЗН у свою чергу надав дані до Ощадбанку з даних віт АТ "Херсонгаз". Ще раз, кошти не зараховуються "Херсонгазом" на о.р., також сума до зарахування встановлена не вірно. Прохання допомогти. p.s. попри все, усі види комунальних послуг сплачено вірно, рознесено, боргів не має, а от вже в ОСР - знову проблеми з рознесенням платежів, та невірним їх нарахуванням.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Микола Миколайович. Щомісячний платіж за розподіл газу однаковий протягом року. Суму субсидії/пільги вам встановлює орган УПСЗН. Дякуємо за звернення. Ця відповідь ще раз підтверджує не зацікавленість у вирішенні питання. Орган УПСЗН нараховує субсидію у розмірі виставленою величиною від АТ "Херсонгаз", і сплачує саме за даними ОСР. Ощадбанк сплатив суму зважаючи на дані УПСЗН, а УПСЗН у свою чергу надав дані до Ощадбанку з даних віт АТ "Херсонгаз". Ще раз, кошти не зараховуються "Херсонгазом" на о.р., також сума до зарахування встановлена не вірно. Прохання допомогти. p.s. попри все, усі види комунальних послуг сплачено вірно, рознесено, боргів не має, а от вже в ОСР - знову проблеми з рознесенням платежів, та невірним їх нарахуванням.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микола Миколайович.
В чому конкретно ваше питання, ваша сума за розподіл сплачена але не зарахована?
Дякуємо за звернення.
В чому конкретно ваше питання, ваша сума за розподіл сплачена але не зарахована?
Павло від 42074069 написав 13.04.2021:
Щодо повірки лічильника: м. Херсон, особовий рахунок 42074069. Телефон 050 6743600
Щодо повірки лічильника: м. Херсон, особовий рахунок 42074069. Телефон 050 6743600
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора
Сергей від 13853 написав 13.04.2021:
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, протягом цієї робочої неділі до вас в офіс можливо попасти з урахуванням того, шо в нашому регіоні посилено карантинні обмеження?
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, протягом цієї робочої неділі до вас в офіс можливо попасти з урахуванням того, шо в нашому регіоні посилено карантинні обмеження?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
З огляду на те, що громадський транспорт працює без збоїв, потрапити у робочий день можливо до будь- якого пункту прийому споживачів з 08.00 до 17.00. На Поповича 3 прийом усі робочі дні з 07.30, крім четверга.
Дякуємо за звернення.
З огляду на те, що громадський транспорт працює без збоїв, потрапити у робочий день можливо до будь- якого пункту прийому споживачів з 08.00 до 17.00. На Поповича 3 прийом усі робочі дні з 07.30, крім четверга.
Павло від 42074069 написав 13.04.2021:
Вітаю. 15.04.2021 згідно запису в особовому кабінеті Ваша оганізація повинна провести повірку лічильника. Нажаль вже тиждень не можу додзвонитись по контактному телефону 0552 316555. "Всі оператори зайняті". Повідомте, будь-ласка, як з Вами узгодити дату для зняття та повірки лічильника. Дякую.
Вітаю. 15.04.2021 згідно запису в особовому кабінеті Ваша оганізація повинна провести повірку лічильника. Нажаль вже тиждень не можу додзвонитись по контактному телефону 0552 316555. "Всі оператори зайняті". Повідомте, будь-ласка, як з Вами узгодити дату для зняття та повірки лічильника. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт /район області та контактний телефон
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт /район області та контактний телефон
Елена від 5636 г. Каховка написав 13.04.2021:
19.01.2021 года обратились в горгаз г. Каховка по поводу переплаты за газ. Все необходимые документы оформили и сдали специалисту. В феврале узнавали у специалиста горгаза, что с документами, был ответ, что документы отправлены в г. Херсон. Позже узнавали не было ли возврата документов. Ответ: НЕТ, возврата не было, связывайтесь с Херсонгазом. Теперь пытаюсь узнать у Вас. Можно ли надеяться на возврат переплаты за газ и когда. Спасибо.
19.01.2021 года обратились в горгаз г. Каховка по поводу переплаты за газ. Все необходимые документы оформили и сдали специалисту. В феврале узнавали у специалиста горгаза, что с документами, был ответ, что документы отправлены в г. Херсон. Позже узнавали не было ли возврата документов. Ответ: НЕТ, возврата не было, связывайтесь с Херсонгазом. Теперь пытаюсь узнать у Вас. Можно ли надеяться на возврат переплаты за газ и когда. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
У вас переплата за розподіл?
Дякуємо за звернення.
У вас переплата за розподіл?
Олександр від 70001090 Таврійськ написав 12.04.2021:
Добрий вечір, прохання переглянути надані показники лічильника і провести коригування в передачі показників на Нафтогаз. За особовим рахунком 70001090 ( за адресою м.Таврійськ,вул Гастело,74) показники на 01.04 - 45900, на 01.03 - 45651, на 01.02 - 45435.За березень місяць спожито 249 куб газу, а не 339 як передано на Нафтогаз.Дякую за відповідь.
Добрий вечір, прохання переглянути надані показники лічильника і провести коригування в передачі показників на Нафтогаз. За особовим рахунком 70001090 ( за адресою м.Таврійськ,вул Гастело,74) показники на 01.04 - 45900, на 01.03 - 45651, на 01.02 - 45435.За березень місяць спожито 249 куб газу, а не 339 як передано на Нафтогаз.Дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
28.02.21 у вас контролером знято показники 45651, 02.03.21 ви надаєте показники менші рівно на 100 м куб
Дякуємо за звернення.
28.02.21 у вас контролером знято показники 45651, 02.03.21 ви надаєте показники менші рівно на 100 м куб
Микола Миколайович від 1173, смт Козацьке написав 12.04.2021:
У зв'язку з субсидіюванням приватного будинку, за розрахунковий місяць березень 2021 р. АТ "Херсонгаз" було невірно нараховано суму до сплати субсидії за послуги з розподілу природного газу (згідно витягу з ощадбанка сума з боргом склала 141.34 грн., у той час як за даною адресою фіксована сума мала складати 426.23 грн.) та невірно рознесено платіж (навіть невірно нарахована сума не була рознесена на даний о.р., оскільки борг на даний момент складає 852.46 грн. - за березень та квітень місяці 2021 р.). Звертаючись за усіма доступними номерами на сайті ОСР, АТ "Херсонгаз" не зацікавлений у вирішенні питання. Прохання допомогти, оскільки невирішення питання призведе до накопичення боргу перед АТ "Херсонгаз" так як списання пільг відбувається на невідомий о.р.
У зв'язку з субсидіюванням приватного будинку, за розрахунковий місяць березень 2021 р. АТ "Херсонгаз" було невірно нараховано суму до сплати субсидії за послуги з розподілу природного газу (згідно витягу з ощадбанка сума з боргом склала 141.34 грн., у той час як за даною адресою фіксована сума мала складати 426.23 грн.) та невірно рознесено платіж (навіть невірно нарахована сума не була рознесена на даний о.р., оскільки борг на даний момент складає 852.46 грн. - за березень та квітень місяці 2021 р.). Звертаючись за усіма доступними номерами на сайті ОСР, АТ "Херсонгаз" не зацікавлений у вирішенні питання. Прохання допомогти, оскільки невирішення питання призведе до накопичення боргу перед АТ "Херсонгаз" так як списання пільг відбувається на невідомий о.р.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микола Миколайович.
Щомісячний платіж за розподіл газу однаковий протягом року. Суму субсидії/пільги вам встановлює орган УПСЗН.
Дякуємо за звернення.
Щомісячний платіж за розподіл газу однаковий протягом року. Суму субсидії/пільги вам встановлює орган УПСЗН.