Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Олена від 211867 м.Херсон написав 26.03.2021:
Нужно ли перезаключать договор "на розподіл" с АТ "Херсонгаз" если был раньше договор на "надання послуг" с ВАТ"ХЕРСОНГАЗ"? Если да, то возможно ли это сделать онлайн(какие и куда необходимо отправить документы)?
Нужно ли перезаключать договор "на розподіл" с АТ "Херсонгаз" если был раньше договор на "надання послуг" с ВАТ"ХЕРСОНГАЗ"? Если да, то возможно ли это сделать онлайн(какие и куда необходимо отправить документы)?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
З АТ Херсонгаз у вас обовязково має бути угода на розподіл. Без угоди надання послуг з розподліу газу, розподіл газу до вашого помешкання неможливе.
Дякуємо за звернення.
З АТ Херсонгаз у вас обовязково має бути угода на розподіл. Без угоди надання послуг з розподліу газу, розподіл газу до вашого помешкання неможливе.
Павло від 203312 м. Херсон написав 26.03.2021:
Доброго дня. 19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт (спочатку я зробив заявку онлайн - мені зателефонували і сказали підійти в сервісний центр з документами). Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Доброго дня. 19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт (спочатку я зробив заявку онлайн - мені зателефонували і сказали підійти в сервісний центр з документами). Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора сервісного центру для уточнення інформації.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора сервісного центру для уточнення інформації.
Ірина від 38032, Херсон написав 26.03.2021:
Добрий день! Чому мені не встановлений газовий лічильник, як усім безкоштовно, та що треба для встановлення такого лічильника? Дякую!
Добрий день! Чому мені не встановлений газовий лічильник, як усім безкоштовно, та що треба для встановлення такого лічильника? Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Якщо раніше у вас не було встановлено лічильник, письмово зверніться до АТ Херсонгаз (вул. Поповича 3, каб 11)
Дякуємо за звернення.
Якщо раніше у вас не було встановлено лічильник, письмово зверніться до АТ Херсонгаз (вул. Поповича 3, каб 11)
Владимир від 216551 написав 25.03.2021:
Здравствуйте. приходил контролер для снятия показаний счетчика. сказал что надо заменить счетчик на электронный. На каком основании? Якобы проверку моей модели счетчика уже не делают.
Здравствуйте. приходил контролер для снятия показаний счетчика. сказал что надо заменить счетчик на электронный. На каком основании? Якобы проверку моей модели счетчика уже не делают.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Ольга від 7556 Херсон написав 25.03.2021:
За январь нафтогаз выставляет долг. По факту использовано 4 куба вы передали 16. Когда будет исправлена ситуация с вашей стороны? Все показания счетчика переданы!
За январь нафтогаз выставляет долг. По факту использовано 4 куба вы передали 16. Когда будет исправлена ситуация с вашей стороны? Все показания счетчика переданы!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Осільки з 01.09.20 по по 01.12.20 ви не надавали показники лічильника вам обраховувався плановий обсяг споживання за кодексом ГРМ. рекомендуємо провести звірку.
Дякуємо за звернення.
Осільки з 01.09.20 по по 01.12.20 ви не надавали показники лічильника вам обраховувався плановий обсяг споживання за кодексом ГРМ. рекомендуємо провести звірку.
Наталья від 6076878 написав 25.03.2021:
Можно ли переслать документы на возврат ожибочно отправленных вам денег а не ходить к вам если да то куда
Можно ли переслать документы на возврат ожибочно отправленных вам денег а не ходить к вам если да то куда
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Павло від 203312 м. Херсон написав 25.03.2021:
Доброго дня. 19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт. Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Доброго дня. 19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт. Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
Уточніть яким чином ви зробили заявку: через онлайн чи особисто у вікні прийому у сервісному центрі?
Дякуємо за звернення.
Уточніть яким чином ви зробили заявку: через онлайн чи особисто у вікні прийому у сервісному центрі?
Володимир від 14239I с.Щасливцеве написав 25.03.2021:
Добрий ранок.Чому по вул.Миру 80а другий день відсутній газ.Дякую.
Добрий ранок.Чому по вул.Миру 80а другий день відсутній газ.Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Чи зверталися ви із цим питанням до місцевого відділення АТ Херсонгаз чи на службу 104?
Дякуємо за звернення.
Чи зверталися ви із цим питанням до місцевого відділення АТ Херсонгаз чи на службу 104?
Людмила від 229332 написав 24.03.2021:
Ошибочно оплатила за февраль на Херсонрегионгаз 822.82 р/с229332.Как можно вернуть деньги?Нельзя ли их перевести в счет оплаты за доставку газа?
Ошибочно оплатила за февраль на Херсонрегионгаз 822.82 р/с229332.Как можно вернуть деньги?Нельзя ли их перевести в счет оплаты за доставку газа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.
Дякуємо за звернення.
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.
Андрей від Новая Каховка написав 24.03.2021:
Здравствуйте.Ну так когда трубу покрасите?
Здравствуйте.Ну так когда трубу покрасите?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Про яку трубу йде мова? Де саме вона розташована? Чия балансова приналежніть?
Дякуємо за звернення.
Про яку трубу йде мова? Де саме вона розташована? Чия балансова приналежніть?