Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4860 записів
Валерія від 200759, Херсон написав 12.03.2021:
Добрый день. Подскажите, Нафтогаз говорит, что вы не передали данные, соответственно они не могут предоставить мне счет за февраль. Что с этим делать?
Добрый день. Подскажите, Нафтогаз говорит, что вы не передали данные, соответственно они не могут предоставить мне счет за февраль. Что с этим делать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валерія.
Будь ласка надішліть фото лічильника на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надішліть фото лічильника на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Ольга від 7556 Херсон написав 12.03.2021:
Показники лічильника за січень попередні 00587 поточні 00591 усього 4 кубів. У вас нарахували 16. Будьласка виправте бо навтогаз пише борг. Додзвонитась вам не можливо. Прийти особисто не можемо, всі працюють. Допоможіть!
Показники лічильника за січень попередні 00587 поточні 00591 усього 4 кубів. У вас нарахували 16. Будьласка виправте бо навтогаз пише борг. Додзвонитась вам не можливо. Прийти особисто не можемо, всі працюють. Допоможіть!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
16 м куб - обсяг наданий на 01.02.21 на показники 591.
Дякуємо за звернення.
16 м куб - обсяг наданий на 01.02.21 на показники 591.
Ольга від 7556 написав 12.03.2021:
Здравствуйте, нам неправильно насчитали показания счетчика за январь, дозвонится вам на горячую линию не реально. Прийти лично не можем, все работают. Помогите!
Здравствуйте, нам неправильно насчитали показания счетчика за январь, дозвонится вам на горячую линию не реально. Прийти лично не можем, все работают. Помогите!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Зазначте свій населений пункт та уточніть своє питання
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт та уточніть своє питання
Погиба Владимир Иванович від 213978, Херсон написав 12.03.2021:
Добрый день, в феврале оплатили за транспортировку 406грн, вы зачислили 184 где остальные деньги?
Добрый день, в феврале оплатили за транспортировку 406грн, вы зачислили 184 где остальные деньги?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Погиба Владимир Иванович.
Перша сума не надходила. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Перша сума не надходила. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Елена від 64430 Херсон написав 11.03.2021:
Добрый день, 2 марта 2021 гдозвонилась оператору Херсонгаза, ,так как в личном кабинете указаны некорректные показатели и хотела вызвать контролера для сверки показателей , оператор спросил лицевой счет и адрес и показатели счетчика , данные так и не внесла , трубку бросила не приняв заявку на вызов контролера.
Добрый день, 2 марта 2021 гдозвонилась оператору Херсонгаза, ,так как в личном кабинете указаны некорректные показатели и хотела вызвать контролера для сверки показателей , оператор спросил лицевой счет и адрес и показатели счетчика , данные так и не внесла , трубку бросила не приняв заявку на вызов контролера.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Наталия від 9075037 написав 11.03.2021:
Добрый вечер. Подскажите, как быть с начислениями за распределение газа, если потребления газа нет? Жильцы в отъезде. Показания счетчика сдают нуливые. Спасибо.
Добрый вечер. Подскажите, как быть с начислениями за распределение газа, если потребления газа нет? Жильцы в отъезде. Показания счетчика сдают нуливые. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020. Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020. Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Тобто за лютий оплата у лютому , у березні за березень і т д . Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз.
Світлана від 5496, Нова Каховка написав 11.03.2021:
Особистий рахунок 5496. . Нова Каховка. Отримала відповідь на питання стосовно надання показників об'ємів газу, хочу зауважити: я щомісячно надаю показники лічильника послугою" без реєстрації ", а раніше дзвінком до контролера. Прошу ще раз розібратися в моєму питанні. Дуже дякую.
Особистий рахунок 5496. . Нова Каховка. Отримала відповідь на питання стосовно надання показників об'ємів газу, хочу зауважити: я щомісячно надаю показники лічильника послугою" без реєстрації ", а раніше дзвінком до контролера. Прошу ще раз розібратися в моєму питанні. Дуже дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
В якому саме питанні?
Дякуємо за звернення.
В якому саме питанні?
Володимир від 43414, м. Херсон написав 11.03.2021:
В черговий раз звертаюся до вас за поясненням: чому Херсонгаз надав подвоєнні об'єми спожитого газу за лютий постачальнику Нафтогаз. При зверненні до Постачальника була отримана відповідь, що об' єми, які вказані в рахунку, надає оператор ГРМ Херсонгаз, і Нафтогаз, до якого ви всіх направляєте, не має ніякого відношення. Щоб закінчити цей "футбол", я змушений буду звертатися зі скаргою до НКРЕКП таДержспоживслужби.
В черговий раз звертаюся до вас за поясненням: чому Херсонгаз надав подвоєнні об'єми спожитого газу за лютий постачальнику Нафтогаз. При зверненні до Постачальника була отримана відповідь, що об' єми, які вказані в рахунку, надає оператор ГРМ Херсонгаз, і Нафтогаз, до якого ви всіх направляєте, не має ніякого відношення. Щоб закінчити цей "футбол", я змушений буду звертатися зі скаргою до НКРЕКП таДержспоживслужби.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Перегляньте чи була у вас оплата за грудень, чи можливо вам виставили рахунок за 2 місяці?
Дякуємо за звернення.
Перегляньте чи була у вас оплата за грудень, чи можливо вам виставили рахунок за 2 місяці?
Сергей від 031129, Херсон написав 11.03.2021:
Очередной раз прошу Херсонгаз откорректировать показания, которые вы передаёте в Нафтогаз. Операторы Нафтогаза сообщают, что они никаким образом не имеют возможность вносить изменения в те данные, которые вы им подаёте. И, пожалуйста, объясните, что вы имеете ввиду, когда, на мою просьбу разобраться в этой ситуации, отвечаете следующее: «Добрий день Сергей. Споживач має обовязок надавати показники лічильника до оператора ГРМ - це АТ Херсонгаз, відповідно до Кодексу ГРМ для коректного обрахування місячного споживання та надання цього обсягу до постачальників. За вашим бажанням ви можете надавати показники у будь-які інші організації, але результат цього процесу ви вже побачили. Дякуємо за звернення». К кому мне ещё обраться, чтобы, в конце концов, Херсонгаз передал мои АКТУАЛЬНЫЕ ДАННЫЕ в Нафтогаз!?
Очередной раз прошу Херсонгаз откорректировать показания, которые вы передаёте в Нафтогаз. Операторы Нафтогаза сообщают, что они никаким образом не имеют возможность вносить изменения в те данные, которые вы им подаёте. И, пожалуйста, объясните, что вы имеете ввиду, когда, на мою просьбу разобраться в этой ситуации, отвечаете следующее: «Добрий день Сергей. Споживач має обовязок надавати показники лічильника до оператора ГРМ - це АТ Херсонгаз, відповідно до Кодексу ГРМ для коректного обрахування місячного споживання та надання цього обсягу до постачальників. За вашим бажанням ви можете надавати показники у будь-які інші організації, але результат цього процесу ви вже побачили. Дякуємо за звернення». К кому мне ещё обраться, чтобы, в конце концов, Херсонгаз передал мои АКТУАЛЬНЫЕ ДАННЫЕ в Нафтогаз!?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Повторно повідомляємо, що ваші обсяги надані до постачальника вірно: січень 7 м куб, лютий - 8 м куб.
Дякуємо за звернення.
Повторно повідомляємо, що ваші обсяги надані до постачальника вірно: січень 7 м куб, лютий - 8 м куб.
Світлана від 8927, м. Гола Пристань написав 11.03.2021:
Доброго дня! Підскажіть будь ласка, як змінити електронну пошту? Мій рахунок зареєстровано за електронною поштою, доступ до якої я тепер не маю. Всі повідомлення приходять на цю електронну адресу!Яким чином змінити пошту, щоб мати можливість отримувати рахуник, та інші повідомлення на доступну мені електронну пошту!
Доброго дня! Підскажіть будь ласка, як змінити електронну пошту? Мій рахунок зареєстровано за електронною поштою, доступ до якої я тепер не маю. Всі повідомлення приходять на цю електронну адресу!Яким чином змінити пошту, щоб мати можливість отримувати рахуник, та інші повідомлення на доступну мені електронну пошту!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Здійсніть нову реєстрацію на нову ел пошту
Дякуємо за звернення.
Здійсніть нову реєстрацію на нову ел пошту