5553 записи
Прошу надати роз’яснення, чому передані вами показники лічильника за квiтень 2021 р. зафіксовано неправильно і звідки взялася зазначена у рахунках сума.
Прошу надати роз’яснення, чому передані вами показники лічильника за квiтень 2021 р. зафіксовано неправильно і звідки взялася зазначена у рахунках сума.
Добрий день Виктор.
04.05.21 ви надали показники 1007 - вони прийняті та надані до вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
04.05.21 ви надали показники 1007 - вони прийняті та надані до вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
04.05.21 ви надали показники 1007 - вони прийняті та надані до вашого постачальника.
Добрий день! Які прийомні дні та години для громадян?
Добрий день! Які прийомні дні та години для громадян?
Добрий день Ніна.
Прийом ПН-ПТ з 08.00 до 17.00, четвер - не прийомний день.
Дякуємо за звернення.
Прийом ПН-ПТ з 08.00 до 17.00, четвер - не прийомний день.
Дякуємо за звернення.
Прийом ПН-ПТ з 08.00 до 17.00, четвер - не прийомний день.
Коригування показників
Коригування показників
Добрий день Оксана.
Перерахунок за показниками лічильника та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. В онлайн режимі моєливо додати фото лічильника або копії квитанцій із зазначеними показниками. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Дякуємо за звернення.
Перерахунок за показниками лічильника та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. В онлайн режимі моєливо додати фото лічильника або копії квитанцій із зазначеними показниками. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Дякуємо за звернення.
Перерахунок за показниками лічильника та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. В онлайн режимі моєливо додати фото лічильника або копії квитанцій із зазначеними показниками.
Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння.
Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua
Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Невірні показники. маю сплатити 605 грн а не 1400. Чому рахунок прийшов на суму більшу, а не меншу. Будь-ласка відкорегуйте! Сплатити більше не маю можливості. Правильні показники 20342
Невірні показники. маю сплатити 605 грн а не 1400. Чому рахунок прийшов на суму більшу, а не меншу. Будь-ласка відкорегуйте! Сплатити більше не маю можливості. Правильні показники 20342
Добрий день Оксана.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Здравствуйте. Купили квартиру. Имя фамилию нового владельца поменяли в нафтогаз. Скажите в АТ Херсонгаз также нужно менять или это произойдёт автоматически? И ещё, нам не известно о/р в Херсонгаз и также не можем зайти в личный кабинет в Херсонгаз. Еис:56XM35M000112026.
Здравствуйте. Купили квартиру. Имя фамилию нового владельца поменяли в нафтогаз. Скажите в АТ Херсонгаз также нужно менять или это произойдёт автоматически? И ещё, нам не известно о/р в Херсонгаз и также не можем зайти в личный кабинет в Херсонгаз. Еис:56XM35M000112026.
Добрий день Виталий.
Найперше, ви маєте переоформити рахунок в АТ Херсонгаз. Під час переоформлення рахунку ви отримаєте усі дані. В чому саме у вас виникають складнощі із входом до особистого кабінету
Дякуємо за звернення.
Найперше, ви маєте переоформити рахунок в АТ Херсонгаз. Під час переоформлення рахунку ви отримаєте усі дані. В чому саме у вас виникають складнощі із входом до особистого кабінету
Дякуємо за звернення.
Найперше, ви маєте переоформити рахунок в АТ Херсонгаз.
Під час переоформлення рахунку ви отримаєте усі дані. В чому саме у вас виникають складнощі із входом до особистого кабінету
Спасибо за номера телефонов 0552511327 не отвечает, а другие номера не обслуживаются
Спасибо за номера телефонов 0552511327 не отвечает, а другие номера не обслуживаются
Добрий день Ващенко Людмила.
Зазначте свій контактний номер
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій контактний номер
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій контактний номер
Оскаржую дію вашого контролера (тел: 0501080181), яка безцеремонно вимагала зайти в квартиру для перевірки лічильника. Я зробив фото лічильника на смартфоні, пропонував контролеру зробити фото на її смартфон.Але вона відмовила в цьому. В час пандемії заходити в чужу квартиру до людей похилого віку, це велика небезпека для нас. Показники лічильника я регулярно кожного місяця першого числа надаю в особистому кабінеті. Які можуть бути претензії?
Оскаржую дію вашого контролера (тел: 0501080181), яка безцеремонно вимагала зайти в квартиру для перевірки лічильника. Я зробив фото лічильника на смартфоні, пропонував контролеру зробити фото на її смартфон.Але вона відмовила в цьому. В час пандемії заходити в чужу квартиру до людей похилого віку, це велика небезпека для нас. Показники лічильника я регулярно кожного місяця першого числа надаю в особистому кабінеті. Які можуть бути претензії?
Добрий день Михайло Іванович.
Контролер здійснює контрольне зняття показників лічильника та огляд стану лічильника, його роботу - що не може бути здійснено на фотоапарат. Херсонська область знаходиться у жовтій карантинній зоні, працівники товариства проходять щоденний медичний огляд та мають щеплення від Ковід-19.
Дякуємо за звернення.
Контролер здійснює контрольне зняття показників лічильника та огляд стану лічильника, його роботу - що не може бути здійснено на фотоапарат. Херсонська область знаходиться у жовтій карантинній зоні, працівники товариства проходять щоденний медичний огляд та мають щеплення від Ковід-19.
Дякуємо за звернення.
Контролер здійснює контрольне зняття показників лічильника та огляд стану лічильника, його роботу - що не може бути здійснено на фотоапарат.
Херсонська область знаходиться у жовтій карантинній зоні, працівники товариства проходять щоденний медичний огляд та мають щеплення від Ковід-19.
В декабре обещали приехать снять счётчик на поверку. Где можно узнать когда?
В декабре обещали приехать снять счётчик на поверку. Где можно узнать когда?
Добрий день Ващенко Людмила.
Будь ласка зверніться до служби метрології (0552) 51-13-27, 39-10-26, 39-10-28
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до служби метрології (0552) 51-13-27, 39-10-26, 39-10-28
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до служби метрології (0552) 51-13-27, 39-10-26, 39-10-28
Р\С 220954, Зеленовка, 15.09.2021, бабушка ходила сверку
Р\С 220954, Зеленовка, 15.09.2021, бабушка ходила сверку
Добрий день ОЛЕНА.
Коригування були виконані і у жовтні надані на державну платформу, у листопаді ваш постачальник мав перевиставити вам рахунок.
Дякуємо за звернення.
Коригування були виконані і у жовтні надані на державну платформу, у листопаді ваш постачальник мав перевиставити вам рахунок.
Дякуємо за звернення.
Коригування були виконані і у жовтні надані на державну платформу, у листопаді ваш постачальник мав перевиставити вам рахунок.
Здраствуйте, моя бабушка, перещла на Нафтогаз, 15.09, ей начали насчитывать лишние кубы на употребление газа, на 01.08.2021- было насчитано 81 куб, при этом по счетчику было 6 куб, она пошла в Херсонгаз, ей сделали акт сверки, но в Нафтогаз информация не была передана. Что нужно нам делать?
Здраствуйте, моя бабушка, перещла на Нафтогаз, 15.09, ей начали насчитывать лишние кубы на употребление газа, на 01.08.2021- было насчитано 81 куб, при этом по счетчику было 6 куб, она пошла в Херсонгаз, ей сделали акт сверки, но в Нафтогаз информация не была передана. Что нужно нам делать?
Добрий день ОЛЕНА.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт та район області та дату звернення до АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт та район області та дату звернення до АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт та район області та дату звернення до АТ Херсонгаз.