Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Світлана від 5496, Нова Каховка написав 11.03.2021:
Особистий рахунок 5496. . Нова Каховка. Отримала відповідь на питання стосовно надання показників об'ємів газу, хочу зауважити: я щомісячно надаю показники лічильника послугою" без реєстрації ", а раніше дзвінком до контролера. Прошу ще раз розібратися в моєму питанні. Дуже дякую.
Особистий рахунок 5496. . Нова Каховка. Отримала відповідь на питання стосовно надання показників об'ємів газу, хочу зауважити: я щомісячно надаю показники лічильника послугою" без реєстрації ", а раніше дзвінком до контролера. Прошу ще раз розібратися в моєму питанні. Дуже дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
В якому саме питанні?
Дякуємо за звернення.
В якому саме питанні?
Володимир від 43414, м. Херсон написав 11.03.2021:
В черговий раз звертаюся до вас за поясненням: чому Херсонгаз надав подвоєнні об'єми спожитого газу за лютий постачальнику Нафтогаз. При зверненні до Постачальника була отримана відповідь, що об' єми, які вказані в рахунку, надає оператор ГРМ Херсонгаз, і Нафтогаз, до якого ви всіх направляєте, не має ніякого відношення. Щоб закінчити цей "футбол", я змушений буду звертатися зі скаргою до НКРЕКП таДержспоживслужби.
В черговий раз звертаюся до вас за поясненням: чому Херсонгаз надав подвоєнні об'єми спожитого газу за лютий постачальнику Нафтогаз. При зверненні до Постачальника була отримана відповідь, що об' єми, які вказані в рахунку, надає оператор ГРМ Херсонгаз, і Нафтогаз, до якого ви всіх направляєте, не має ніякого відношення. Щоб закінчити цей "футбол", я змушений буду звертатися зі скаргою до НКРЕКП таДержспоживслужби.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Перегляньте чи була у вас оплата за грудень, чи можливо вам виставили рахунок за 2 місяці?
Дякуємо за звернення.
Перегляньте чи була у вас оплата за грудень, чи можливо вам виставили рахунок за 2 місяці?
Сергей від 031129, Херсон написав 11.03.2021:
Очередной раз прошу Херсонгаз откорректировать показания, которые вы передаёте в Нафтогаз. Операторы Нафтогаза сообщают, что они никаким образом не имеют возможность вносить изменения в те данные, которые вы им подаёте. И, пожалуйста, объясните, что вы имеете ввиду, когда, на мою просьбу разобраться в этой ситуации, отвечаете следующее: «Добрий день Сергей. Споживач має обовязок надавати показники лічильника до оператора ГРМ - це АТ Херсонгаз, відповідно до Кодексу ГРМ для коректного обрахування місячного споживання та надання цього обсягу до постачальників. За вашим бажанням ви можете надавати показники у будь-які інші організації, але результат цього процесу ви вже побачили. Дякуємо за звернення». К кому мне ещё обраться, чтобы, в конце концов, Херсонгаз передал мои АКТУАЛЬНЫЕ ДАННЫЕ в Нафтогаз!?
Очередной раз прошу Херсонгаз откорректировать показания, которые вы передаёте в Нафтогаз. Операторы Нафтогаза сообщают, что они никаким образом не имеют возможность вносить изменения в те данные, которые вы им подаёте. И, пожалуйста, объясните, что вы имеете ввиду, когда, на мою просьбу разобраться в этой ситуации, отвечаете следующее: «Добрий день Сергей. Споживач має обовязок надавати показники лічильника до оператора ГРМ - це АТ Херсонгаз, відповідно до Кодексу ГРМ для коректного обрахування місячного споживання та надання цього обсягу до постачальників. За вашим бажанням ви можете надавати показники у будь-які інші організації, але результат цього процесу ви вже побачили. Дякуємо за звернення». К кому мне ещё обраться, чтобы, в конце концов, Херсонгаз передал мои АКТУАЛЬНЫЕ ДАННЫЕ в Нафтогаз!?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Повторно повідомляємо, що ваші обсяги надані до постачальника вірно: січень 7 м куб, лютий - 8 м куб.
Дякуємо за звернення.
Повторно повідомляємо, що ваші обсяги надані до постачальника вірно: січень 7 м куб, лютий - 8 м куб.
Світлана від 8927, м. Гола Пристань написав 11.03.2021:
Доброго дня! Підскажіть будь ласка, як змінити електронну пошту? Мій рахунок зареєстровано за електронною поштою, доступ до якої я тепер не маю. Всі повідомлення приходять на цю електронну адресу!Яким чином змінити пошту, щоб мати можливість отримувати рахуник, та інші повідомлення на доступну мені електронну пошту!
Доброго дня! Підскажіть будь ласка, як змінити електронну пошту? Мій рахунок зареєстровано за електронною поштою, доступ до якої я тепер не маю. Всі повідомлення приходять на цю електронну адресу!Яким чином змінити пошту, щоб мати можливість отримувати рахуник, та інші повідомлення на доступну мені електронну пошту!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Здійсніть нову реєстрацію на нову ел пошту
Дякуємо за звернення.
Здійсніть нову реєстрацію на нову ел пошту
Татьяна від 64863 написав 11.03.2021:
Добрый день. Херсон, 64863 За распределение газа в прошлом месяце посчитали в двойном размере, дважды одну и ту же сумму. и эта задолженность идет с прошлого месяца, оплаты все есть. Дозвониться не могу. Что делать? Идти и делать перерасчет из-за ваших ошибок в системе я не буду, весь день будет потрачен в очереди. Проверьте все мои оплаты. Колл центр ваш не работает, не знаю ни одного человека который смог дозвониться.
Добрый день. Херсон, 64863 За распределение газа в прошлом месяце посчитали в двойном размере, дважды одну и ту же сумму. и эта задолженность идет с прошлого месяца, оплаты все есть. Дозвониться не могу. Что делать? Идти и делать перерасчет из-за ваших ошибок в системе я не буду, весь день будет потрачен в очереди. Проверьте все мои оплаты. Колл центр ваш не работает, не знаю ни одного человека который смог дозвониться.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Наданий постачальнику обсяг за січень - 190 м куб
Дякуємо за звернення.
Наданий постачальнику обсяг за січень - 190 м куб
Тетяна від 21465 Східне Білозерський р-н написав 11.03.2021:
Добрий день .о/р 21465 Східне Білозерський р_н Проблема ГК Нафтогаз виставив рахунок за лютий більше ніж подали 1.02.21-21420 1.03.21-21920 Звідки взяли лишні куби.
Добрий день .о/р 21465 Східне Білозерський р_н Проблема ГК Нафтогаз виставив рахунок за лютий більше ніж подали 1.02.21-21420 1.03.21-21920 Звідки взяли лишні куби.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
У вас контролером було знято показники 22136 на 24.02.21. на 12.03.21 ваші показники 22439. Приховування показників є порушенням кодексу ГРМ, якщо у подальшому ви будете надавати недостовірні фактичні обсяги споживання, до вашої адреси будуть організовані щомісячні контрольні виїзди, в разі недопуску працівників АТ Херсонгаз, вам буде припиненео розподіл газу.
Дякуємо за звернення.
У вас контролером було знято показники 22136 на 24.02.21. на 12.03.21 ваші показники 22439. Приховування показників є порушенням кодексу ГРМ, якщо у подальшому ви будете надавати недостовірні фактичні обсяги споживання, до вашої адреси будуть організовані щомісячні контрольні виїзди, в разі недопуску працівників АТ Херсонгаз, вам буде припиненео розподіл газу.
Анна від 44555 написав 11.03.2021:
Город Херсон. В декабре прошлого года мы уплатили большую сумму денег, так как вырос долг из-за неправильного перерасчёта газа (долго не представляли показатели счётчика, так как не пользовались газом и были в отъезде) В прошлом месяце я указала правильные показатели и произвели перерасчёт. Только как так получилось, что из 10000 гривен осталось только 1300??? Где делись остальные деньги? Да ещё и пишет какой-то долг за березень. Что вообще не так с вашими перерасчётами?
Город Херсон. В декабре прошлого года мы уплатили большую сумму денег, так как вырос долг из-за неправильного перерасчёта газа (долго не представляли показатели счётчика, так как не пользовались газом и были в отъезде) В прошлом месяце я указала правильные показатели и произвели перерасчёт. Только как так получилось, что из 10000 гривен осталось только 1300??? Где делись остальные деньги? Да ещё и пишет какой-то долг за березень. Что вообще не так с вашими перерасчётами?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
За розподіл у вас заборгованість 940,38 грн
Дякуємо за звернення.
За розподіл у вас заборгованість 940,38 грн
Гук Оксана Александровна від 6076747 написав 11.03.2021:
Добрый день обращалась к вам по поводу расхождения в показаниях переданных мной за февраль и разницы в использованных куб.газа. Мной переданы 01.03.2021 показания 2616-2595=21, а в счете за февраль указано 31 куб. Вы просили ответе вы просите указать населённый пункт. г. Херсон Суворовский район о/р 6076747.
Добрый день обращалась к вам по поводу расхождения в показаниях переданных мной за февраль и разницы в использованных куб.газа. Мной переданы 01.03.2021 показания 2616-2595=21, а в счете за февраль указано 31 куб. Вы просили ответе вы просите указать населённый пункт. г. Херсон Суворовский район о/р 6076747.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Гук Оксана Александровна.
Ви надали показники до АТ Херсонгаз одні, а до вашого постачальника інші, тому ваш обсяг споживання обраховано 31 м куб, як ви надали до вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Ви надали показники до АТ Херсонгаз одні, а до вашого постачальника інші, тому ваш обсяг споживання обраховано 31 м куб, як ви надали до вашого постачальника.
Сергей від 031129, Херсон написав 11.03.2021:
Обращаюсь очередной раз к вам, так как проблема не решается. На мой вопрос о том, почему Херсонгаз передаёт неправильные показания счётчика Нафтогазу, ваш оператор пишет: «Добрий день Сергей. Ви сумлінно надаєте показники лічильника- всі вони надані до постачальника вчасно Лютий 2021 р. 02.03.2021 2007 Січень 2021 р. 02.02.2021 1999 Грудень 2020 р. 01.01.2021 1992 Дякуємо за звернення». Связался с оператором Нафтогаза. Они объясняют, что Херсонгаз передаёт им показания другие, которые отражены в моём личном кабинете Нафтогаза. Они не соответствуют тем, которые отражены в личном кабинете Херсонгаза. Очередной раз задаю вам вопрос: что происходит? Почему Херсонгаз передаёт неправильные показания счётчика Нафтогазу. Вы можете в конце концов поставить точку в этом вопросе? Куда мне ещё обращаться? Ни один телефон не отвечает. Даже ваше руководство не снимает трубку. Спасибо.
Обращаюсь очередной раз к вам, так как проблема не решается. На мой вопрос о том, почему Херсонгаз передаёт неправильные показания счётчика Нафтогазу, ваш оператор пишет: «Добрий день Сергей. Ви сумлінно надаєте показники лічильника- всі вони надані до постачальника вчасно Лютий 2021 р. 02.03.2021 2007 Січень 2021 р. 02.02.2021 1999 Грудень 2020 р. 01.01.2021 1992 Дякуємо за звернення». Связался с оператором Нафтогаза. Они объясняют, что Херсонгаз передаёт им показания другие, которые отражены в моём личном кабинете Нафтогаза. Они не соответствуют тем, которые отражены в личном кабинете Херсонгаза. Очередной раз задаю вам вопрос: что происходит? Почему Херсонгаз передаёт неправильные показания счётчика Нафтогазу. Вы можете в конце концов поставить точку в этом вопросе? Куда мне ещё обращаться? Ни один телефон не отвечает. Даже ваше руководство не снимает трубку. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Споживач має обовязок надавати показники лічильника до оператора ГРМ - це АТ Херсонгаз, відповідно до Кодексу ГРМ для коректного обрахування місячного споживання та надання цього обсягу до постачальників. За вашим бажанням ви можете надавати показники у будь-які інші організації, але результат цього процесу ви вже побачили.
Дякуємо за звернення.
Споживач має обовязок надавати показники лічильника до оператора ГРМ - це АТ Херсонгаз, відповідно до Кодексу ГРМ для коректного обрахування місячного споживання та надання цього обсягу до постачальників. За вашим бажанням ви можете надавати показники у будь-які інші організації, але результат цього процесу ви вже побачили.
Светлана від 61993, г. Херсон написав 11.03.2021:
Добрый день!Мне 19.01.2021 демонтировали счётчик для поверки с показаниями 454,6 м.куб. поставили новый с показаниями 13210. Но Нафтогаз выставляет счет за какие-то 253 м.куб, переданных по телефону! я много лет передаю показания через личный кабинет. И показания на 01.03.2021 у меня 13213 - всего 3 м.куб за весь период. Но их ещё нельзя передать ч/з кабинет - слишком большие значения! Подскажите, что делать? Фото у меня есть, писала на ваш е-mail, нет ответа. и ч/з кабинет писала
Добрый день!Мне 19.01.2021 демонтировали счётчик для поверки с показаниями 454,6 м.куб. поставили новый с показаниями 13210. Но Нафтогаз выставляет счет за какие-то 253 м.куб, переданных по телефону! я много лет передаю показания через личный кабинет. И показания на 01.03.2021 у меня 13213 - всего 3 м.куб за весь период. Но их ещё нельзя передать ч/з кабинет - слишком большие значения! Подскажите, что делать? Фото у меня есть, писала на ваш е-mail, нет ответа. и ч/з кабинет писала
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Зміни внесено
Дякуємо за звернення.
Зміни внесено