Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Ирина від 70000032 Таврийск написав 19.03.2021:
Добрый вечер. Внесла показания 4.03..21 за февраль 8105. Вчера получила платёжку , в шоке. На сайте показания 8312. Откуда взяты эти показания если контролёр не ходил. Моих записей показаний нет. Куда они исчезли. Откоректируйте показания по фактическим записям.
Добрый вечер. Внесла показания 4.03..21 за февраль 8105. Вчера получила платёжку , в шоке. На сайте показания 8312. Откуда взяты эти показания если контролёр не ходил. Моих записей показаний нет. Куда они исчезли. Откоректируйте показания по фактическим записям.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Ваші показники на 01.03.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.03.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Евсеева Лприса від 30759 написав 19.03.2021:
Добрый день, я Евсеева Л.Н. проживаю в Херсонской обл, село Масловка, ул. Степная 1В, мой особовый рахунок, присвоенный Новокаховским горгазом 30759. У нас такая проблема: когда мы были клиентами Нафтогаза, мы ошибочно через терминал Ощадбанка заплатили в Херсонрегионгаз, но особовий рахунок указали присвоенный Нафтогазом 350035948  в сумме 920.20 грн и получается что деньги, придназначены для Нафтогаза были ошибочно отосланы в Херсонрегионгаз, но так как особового рахунка в Херсонрегионгазе такого нет 350035948, то деньги "зависли" в Херсон-газе (обьяснение специалиста в Ощадбанке). Мы обратились в Новокаховский горгаз, они категорически отрицают вернуть деньги на карту Ощадбанка, посылая нас снова в Ощадбанк. Ждем вашего ответа
Добрый день, я Евсеева Л.Н. проживаю в Херсонской обл, село Масловка, ул. Степная 1В, мой особовый рахунок, присвоенный Новокаховским горгазом 30759. У нас такая проблема: когда мы были клиентами Нафтогаза, мы ошибочно через терминал Ощадбанка заплатили в Херсонрегионгаз, но особовий рахунок указали присвоенный Нафтогазом 350035948  в сумме 920.20 грн и получается что деньги, придназначены для Нафтогаза были ошибочно отосланы в Херсонрегионгаз, но так как особового рахунка в Херсонрегионгазе такого нет 350035948, то деньги "зависли" в Херсон-газе (обьяснение специалиста в Ощадбанке). Мы обратились в Новокаховский горгаз, они категорически отрицают вернуть деньги на карту Ощадбанка, посылая нас снова в Ощадбанк. Ждем вашего ответа
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Евсеева Лприса.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Людмила від 2769, м. Гола Пристань, пров. Піщаний,8 написав 19.03.2021:
Добрий день. У лютому місяці заплатила за січень по рахунку за розподіл газу 254,52 грн. Помилково не вказала номер о/р платника та ФІП, зразу ж написала лист про помилку на електронну адресу, вказану на рахунку, та надіслала підтвердження платіжки. Мій платіж не зарахували.
Добрий день. У лютому місяці заплатила за січень по рахунку за розподіл газу 254,52 грн. Помилково не вказала номер о/р платника та ФІП, зразу ж написала лист про помилку на електронну адресу, вказану на рахунку, та надіслала підтвердження платіжки. Мій платіж не зарахували.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Сергій від 215235, м. Херсон написав 19.03.2021:
В связи с карантинными ограничениями, есть ли возможность без контактного переоформления договора на распределение природного газа. Можно ли отослать сканы документов по электронной почте, как это было при заключении договора на поставку газа? На Шуменском районев г. Херсоне где находится ваше отделение?
В связи с карантинными ограничениями, есть ли возможность без контактного переоформления договора на распределение природного газа. Можно ли отослать сканы документов по электронной почте, как это было при заключении договора на поставку газа? На Шуменском районев г. Херсоне где находится ваше отделение?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Карантин адаптивний, відділення працюють, із дотриманням карантинних заходів.. У Шуменському мікрорайоні адреса вул. Лавреньова 7
Дякуємо за звернення.
Карантин адаптивний, відділення працюють, із дотриманням карантинних заходів.. У Шуменському мікрорайоні адреса вул. Лавреньова 7
Ольга від 3207, Херсон написав 19.03.2021:
Добрый день. Для сверки оплат сейчас требуют паспорт, инд.код и договор. Раньше этого не было. Для чего это сделали и где взять бланк о составлении договора и как узнать есть ли он?
Добрый день. Для сверки оплат сейчас требуют паспорт, инд.код и договор. Раньше этого не было. Для чего это сделали и где взять бланк о составлении договора и как узнать есть ли он?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Під час проведення звірки, вам нададуть договір на розподіл для підписання. Для цього необхідно підтвердження що ви є власником.
Дякуємо за звернення.
Під час проведення звірки, вам нададуть договір на розподіл для підписання. Для цього необхідно підтвердження що ви є власником.
Катерина від 13358, Херсон написав 18.03.2021:
Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, какие документы нужны для переоформления лицевого счета на другого совладельца квартиры (всего их 4), и куда этот пакет документов подавать? Отдельно хотелось бы уточнить нужна ли справка о составе семьи? С уважением, Екатерина.
Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, какие документы нужны для переоформления лицевого счета на другого совладельца квартиры (всего их 4), и куда этот пакет документов подавать? Отдельно хотелось бы уточнить нужна ли справка о составе семьи? С уважением, Екатерина.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Людмила від 214808 написав 18.03.2021:
Здравствуйте. В феврале и марте оплачивала услугу через приват 24, есть квитанции об оплате. Почему в личном кабинете показывает, что не оплачено за два эти месяца?
Здравствуйте. В феврале и марте оплачивала услугу через приват 24, есть квитанции об оплате. Почему в личном кабинете показывает, что не оплачено за два эти месяца?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Светлана від Новая Каховка написав 18.03.2021:
Доброе время суток, личный счет 10055 История переписки: История переписки: Светлана от Новая Каховка написал 12.03.2021 : Доброе время суток, хотела бы узнать, почему в Нафтогаз были переданы НЕ верные показания счетчика за февраль 2021 года. Потребление газа составило за февраль месяц 16м3. Предпоследние показания были за январь 3524. А последние, внесенные мной лично 3540. Разница не сложно подсчитать. Хотелось бы узнать, откуда взялись написанные в выставленном счете 20м3. Новая Каховка. Исправьте вашу ошибку! Ответ администратора АО Херсонгаз Добрый день Светлана. Укажите свой личный счет Спасибо за обращение.
Доброе время суток, личный счет 10055 История переписки: История переписки: Светлана от Новая Каховка написал 12.03.2021 : Доброе время суток, хотела бы узнать, почему в Нафтогаз были переданы НЕ верные показания счетчика за февраль 2021 года. Потребление газа составило за февраль месяц 16м3. Предпоследние показания были за январь 3524. А последние, внесенные мной лично 3540. Разница не сложно подсчитать. Хотелось бы узнать, откуда взялись написанные в выставленном счете 20м3. Новая Каховка. Исправьте вашу ошибку! Ответ администратора АО Херсонгаз Добрый день Светлана. Укажите свой личный счет Спасибо за обращение.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Ваші показники на 01.03.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.03.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
МИКОЛАЙ від 57325 написав 18.03.2021:
ЩО МОЖЕ БУТИ ЗРОБЛЕНО АВТОМАТИЧНО ЗА ТОВ "Херсонрегiонгаз" Природний газ Переплата за ЛЮТИЙ 2021 р. 847,67 грн ПЕРЕПЛАТУ ПО СТАРОМУ РАХУНКУ,ПООКИ НАМ НЕ ПРИСЛАЛИ НОВИЙ РАХУНОК.А ТЕПЕР И ТАМ ПЕРЕПЛАТА, И НА НОВИЙ РАХУНОК ТРЕБА ПЛАТИТИ.МОЖНО ЯКОСЬ БЕЗ БИГАНИНИ ,БО МЕНИ ТЯЖКО ПЕРЕМИЩАТИСЬ,ЩОБ КОШТИ ЗИ СТАРОГО РАХУНКУ ПЕРЕВЕЛИСЬ ЧИ НА НОВИЙ,ЧИ НА ПОСТАЧАННЯ.ЩО ТАКИЙ СИТУАЦИИИ МОЖНО ЗРОБИТИ В ЯКООМУСЬ АВТОМАТТИЧНОМУ РЕЖИМИ ББЕЗ ПОСЕЩЕНИЯ НА МИХАЙЛОВСКОЙ ВУЛИЦИ..?ДЯКУЮ ЗА ВИДПОВИДЬ...
ЩО МОЖЕ БУТИ ЗРОБЛЕНО АВТОМАТИЧНО ЗА ТОВ "Херсонрегiонгаз" Природний газ Переплата за ЛЮТИЙ 2021 р. 847,67 грн ПЕРЕПЛАТУ ПО СТАРОМУ РАХУНКУ,ПООКИ НАМ НЕ ПРИСЛАЛИ НОВИЙ РАХУНОК.А ТЕПЕР И ТАМ ПЕРЕПЛАТА, И НА НОВИЙ РАХУНОК ТРЕБА ПЛАТИТИ.МОЖНО ЯКОСЬ БЕЗ БИГАНИНИ ,БО МЕНИ ТЯЖКО ПЕРЕМИЩАТИСЬ,ЩОБ КОШТИ ЗИ СТАРОГО РАХУНКУ ПЕРЕВЕЛИСЬ ЧИ НА НОВИЙ,ЧИ НА ПОСТАЧАННЯ.ЩО ТАКИЙ СИТУАЦИИИ МОЖНО ЗРОБИТИ В ЯКООМУСЬ АВТОМАТТИЧНОМУ РЕЖИМИ ББЕЗ ПОСЕЩЕНИЯ НА МИХАЙЛОВСКОЙ ВУЛИЦИ..?ДЯКУЮ ЗА ВИДПОВИДЬ...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день МИКОЛАЙ.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Елена від 64430 Херсон написав 18.03.2021:
Добрый день, прошу внести корректные показатели , так как при внесении данных счетчика программа выбрасывает пишет , что данные меньше , чем уже есть и нет возможности их внести .в январе 2021 -12456 ,в феврале 2021-12465 ; в марте 2021-12471. Внесите корректные данные,, так как 420 и 410 не верный расход за январь и февраль 2021. При обращении 2 марта 2021 оператор обещала внести показания счетчика 12471, которые так и не были внесены. Спасибо
Добрый день, прошу внести корректные показатели , так как при внесении данных счетчика программа выбрасывает пишет , что данные меньше , чем уже есть и нет возможности их внести .в январе 2021 -12456 ,в феврале 2021-12465 ; в марте 2021-12471. Внесите корректные данные,, так как 420 и 410 не верный расход за январь и февраль 2021. При обращении 2 марта 2021 оператор обещала внести показания счетчика 12471, которые так и не были внесены. Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
З 01.12.20 ви не надаєте показники лічильника, вам обраховано планове споживання. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
З 01.12.20 ви не надаєте показники лічильника, вам обраховано планове споживання. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.