Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Ірина від 14247, Нова Каховка написав 12.03.2021:
Добрий день. Підкажіть, будь ласка, куди звернутися для повернення коштів, помилково спдачених за споживання газу на ваш рахунок. Писала вже декілька запитів із особистого кабінету - без відповіді, намагалась дотелефонуватись до "гарячої лінії" м. Нова Каховка - не вийшло жодного разу, написала на сторінку у Фейсбуці - без відповіді.
Добрий день. Підкажіть, будь ласка, куди звернутися для повернення коштів, помилково спдачених за споживання газу на ваш рахунок. Писала вже декілька запитів із особистого кабінету - без відповіді, намагалась дотелефонуватись до "гарячої лінії" м. Нова Каховка - не вийшло жодного разу, написала на сторінку у Фейсбуці - без відповіді.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Світлана від 5496, Нова Каховка написав 12.03.2021:
5496. Нова Каховка. Прошу відкоригувати показники по використанню об'ємів газу за грудень, січень і лютий 2021рік відповідно наданих мною послугою " без реєстрації ". Нафтогаз виставляє мені велику заборгованість посилаючись на ваші показники. Я завжди сумлінно і своєчасно надаю показники і сплачую за спожитий газ. Мої показники за листопад 80м3,грудень 130м3, січень110м3 та лютий 120м3, відповідно показники лічильників : листопад 08806-08726; грудень 08936-08806; січень 09046-08936; лютий 09166-09046.
5496. Нова Каховка. Прошу відкоригувати показники по використанню об'ємів газу за грудень, січень і лютий 2021рік відповідно наданих мною послугою " без реєстрації ". Нафтогаз виставляє мені велику заборгованість посилаючись на ваші показники. Я завжди сумлінно і своєчасно надаю показники і сплачую за спожитий газ. Мої показники за листопад 80м3,грудень 130м3, січень110м3 та лютий 120м3, відповідно показники лічильників : листопад 08806-08726; грудень 08936-08806; січень 09046-08936; лютий 09166-09046.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
ваші показники у лютому не отримано. Для уникнення розбіжностей надавайте показники оператору ГРМ як визначено у законодавстві - це АТ Херсонгаз. Рекомендуємо вам звернутися за перерахунком до найближчого абонпункту.
Дякуємо за звернення.
ваші показники у лютому не отримано. Для уникнення розбіжностей надавайте показники оператору ГРМ як визначено у законодавстві - це АТ Херсонгаз. Рекомендуємо вам звернутися за перерахунком до найближчого абонпункту.
Ольга від 5921, Мала Кардашинка написав 12.03.2021:
Доброго дня! У нас переплата, як ці кошти можна повернути? І друге питання: за транспортування газу оплатили 203 грн 4-го березня (за лютий місяць) зараз в особистому кабінеті вибиває заборгованість 407 грн, тобто кошти за лютий місяць не враховані, поясніть чому так? Оплату внесли через місцеве поштове відділення..
Доброго дня! У нас переплата, як ці кошти можна повернути? І друге питання: за транспортування газу оплатили 203 грн 4-го березня (за лютий місяць) зараз в особистому кабінеті вибиває заборгованість 407 грн, тобто кошти за лютий місяць не враховані, поясніть чому так? Оплату внесли через місцеве поштове відділення..
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Погиба Владимир Иванович від 213978, Херсон написав 12.03.2021:
Еще ра здравствуйте, спасибо за ваш ответ, но оплата была произведена 1(одной) транзакцией: 15.02.2021 10:52:45 Статус: "Успех" Сумма: 406.52 UAH Получатель: АО ХерсонГаз (за распределение газа) Назначение: "За розподіл природного газу, Погiба Володимир Iвановичович, о/р 213978, Еврейская 118-65" №: "P24A964718855C25386" А зачислили на счет только 184грн из этой 1ной оплаты Ваш предыдущий ответ предусматривает полное не зачисление платежа
Еще ра здравствуйте, спасибо за ваш ответ, но оплата была произведена 1(одной) транзакцией: 15.02.2021 10:52:45 Статус: "Успех" Сумма: 406.52 UAH Получатель: АО ХерсонГаз (за распределение газа) Назначение: "За розподіл природного газу, Погiба Володимир Iвановичович, о/р 213978, Еврейская 118-65" №: "P24A964718855C25386" А зачислили на счет только 184грн из этой 1ной оплаты Ваш предыдущий ответ предусматривает полное не зачисление платежа
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Погиба Владимир Иванович.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Валерія від 200759, Херсон написав 12.03.2021:
Добрый день. Подскажите, Нафтогаз говорит, что вы не передали данные, соответственно они не могут предоставить мне счет за февраль. Что с этим делать?
Добрый день. Подскажите, Нафтогаз говорит, что вы не передали данные, соответственно они не могут предоставить мне счет за февраль. Что с этим делать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валерія.
Будь ласка надішліть фото лічильника на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надішліть фото лічильника на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua
Ольга від 7556 Херсон написав 12.03.2021:
Показники лічильника за січень попередні 00587 поточні 00591 усього 4 кубів. У вас нарахували 16. Будьласка виправте бо навтогаз пише борг. Додзвонитась вам не можливо. Прийти особисто не можемо, всі працюють. Допоможіть!
Показники лічильника за січень попередні 00587 поточні 00591 усього 4 кубів. У вас нарахували 16. Будьласка виправте бо навтогаз пише борг. Додзвонитась вам не можливо. Прийти особисто не можемо, всі працюють. Допоможіть!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
16 м куб - обсяг наданий на 01.02.21 на показники 591.
Дякуємо за звернення.
16 м куб - обсяг наданий на 01.02.21 на показники 591.
Ольга від 7556 написав 12.03.2021:
Здравствуйте, нам неправильно насчитали показания счетчика за январь, дозвонится вам на горячую линию не реально. Прийти лично не можем, все работают. Помогите!
Здравствуйте, нам неправильно насчитали показания счетчика за январь, дозвонится вам на горячую линию не реально. Прийти лично не можем, все работают. Помогите!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Зазначте свій населений пункт та уточніть своє питання
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт та уточніть своє питання
Погиба Владимир Иванович від 213978, Херсон написав 12.03.2021:
Добрый день, в феврале оплатили за транспортировку 406грн, вы зачислили 184 где остальные деньги?
Добрый день, в феврале оплатили за транспортировку 406грн, вы зачислили 184 где остальные деньги?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Погиба Владимир Иванович.
Перша сума не надходила. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Перша сума не надходила. Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Елена від 64430 Херсон написав 11.03.2021:
Добрый день, 2 марта 2021 гдозвонилась оператору Херсонгаза, ,так как в личном кабинете указаны некорректные показатели и хотела вызвать контролера для сверки показателей , оператор спросил лицевой счет и адрес и показатели счетчика , данные так и не внесла , трубку бросила не приняв заявку на вызов контролера.
Добрый день, 2 марта 2021 гдозвонилась оператору Херсонгаза, ,так как в личном кабинете указаны некорректные показатели и хотела вызвать контролера для сверки показателей , оператор спросил лицевой счет и адрес и показатели счетчика , данные так и не внесла , трубку бросила не приняв заявку на вызов контролера.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Наталия від 9075037 написав 11.03.2021:
Добрый вечер. Подскажите, как быть с начислениями за распределение газа, если потребления газа нет? Жильцы в отъезде. Показания счетчика сдают нуливые. Спасибо.
Добрый вечер. Подскажите, как быть с начислениями за распределение газа, если потребления газа нет? Жильцы в отъезде. Показания счетчика сдают нуливые. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020. Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020. Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Тобто за лютий оплата у лютому , у березні за березень і т д . Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз.