Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5282 записи
Тетяна від 1671, Нова Каховка написав 02.06.2021:
Новокаховський номер "гарачої лінії " не відповідає. При плановій заміні лічильника на враховано переплату за 10 куб.м. Як привести до правильних розрахунків за газ?
Новокаховський номер "гарачої лінії " не відповідає. При плановій заміні лічильника на враховано переплату за 10 куб.м. Як привести до правильних розрахунків за газ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Перерахунок за показниками та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Дякуємо за звернення.
Перерахунок за показниками та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Валентина від 31747, Херсон написав 02.06.2021:
Добрий день. Плата за розподіл фіксована? Кількість спожитого газу за поточний місяць впливає на вартість розподілу? Від чого залежить розмір величини річної замовленої потужності (обсяг спожитого природного газу за газовий 2020 рік з 01.10.2019 по 30.09.2020), м.куб. ?
Добрий день. Плата за розподіл фіксована? Кількість спожитого газу за поточний місяць впливає на вартість розподілу? Від чого залежить розмір величини річної замовленої потужності (обсяг спожитого природного газу за газовий 2020 рік з 01.10.2019 по 30.09.2020), м.куб. ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.
Дякуємо за звернення.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.
Наталья від 250 Новая Каховка написав 01.06.2021:
Здравствуйте! 29.04.2021 был заменён счётчик на новый. Согласно акта, начальные показания нового счетчика 00002. В личном кабинете сам новый счётчик зафиксирован, а показания - последние со старого счетчика. Не могу передать новые показания ( 00009) так как система не показывает первичные показания нового счётчика. Так же и вайбер-чат не принимает, отвечая, что "внесённые показания ниже зафиксированных в системе". Очень прошу скорректировать данные в системе и внести начальные показания нового счетчика в мой личный кабинет. На 1.05.2021 показания 00002. На 1.06.2021 показания 00009. Использовано за месяц 7 м.куб. Заранее благодарна.
Здравствуйте! 29.04.2021 был заменён счётчик на новый. Согласно акта, начальные показания нового счетчика 00002. В личном кабинете сам новый счётчик зафиксирован, а показания - последние со старого счетчика. Не могу передать новые показания ( 00009) так как система не показывает первичные показания нового счётчика. Так же и вайбер-чат не принимает, отвечая, что "внесённые показания ниже зафиксированных в системе". Очень прошу скорректировать данные в системе и внести начальные показания нового счетчика в мой личный кабинет. На 1.05.2021 показания 00002. На 1.06.2021 показания 00009. Использовано за месяц 7 м.куб. Заранее благодарна.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Станом на 01.06.21 ви маєте надати показники того лічильника, який у вас фактично встановлено
Дякуємо за звернення.
Станом на 01.06.21 ви маєте надати показники того лічильника, який у вас фактично встановлено
Юлія від Херсон написав 01.06.2021:
Здравствуйте, подскажите как правильно оплатить старый долг ? На старый лицевой счёт? В терминале подсказывает как за росподіл.
Здравствуйте, подскажите как правильно оплатить старый долг ? На старый лицевой счёт? В терминале подсказывает как за росподіл.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
За яку саме послугу у вас заборгованість
Дякуємо за звернення.
За яку саме послугу у вас заборгованість
Марина від 350212248 г.Херсон написав 31.05.2021:
Добрый день. Подскажите пожалуйста перечень документов, необходимых для переоформления лицевого счета при смене собственника на часть домовладения. Нужно ли заявление от совладельца и в какой форме?
Добрый день. Подскажите пожалуйста перечень документов, необходимых для переоформления лицевого счета при смене собственника на часть домовладения. Нужно ли заявление от совладельца и в какой форме?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Тетяна від 17970, смт Дніпряни написав 31.05.2021:
Вже кілька разів телефоную на так звану "" гарячу лінію" у відділенні Нової Каховки - ніколи ніхто не бере слухавку. На початку місяця подали заявку, що зупинився лічильник. Сказали, що через 1-2 дні приїдуть спеціалісти. Місяць закінчується. Лічильник стоїть.
Вже кілька разів телефоную на так звану "" гарячу лінію" у відділенні Нової Каховки - ніколи ніхто не бере слухавку. На початку місяця подали заявку, що зупинився лічильник. Сказали, що через 1-2 дні приїдуть спеціалісти. Місяць закінчується. Лічильник стоїть.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Будь ласка зааначте свій контактний телефон
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зааначте свій контактний телефон
Татьяна від 8094219. Херсон написав 30.05.2021:
В личном кабинете указан номер и последние показания счётчика который поставили 27.05.21, на время поверки нашего(сказали через две недели позвонят) . Каким образом дата поверки стоит от 20.04.21(задним числом) если наш счетчик снимали на поверку 27.05.21, и сказали позвонят когда проверят За апрель месяц передавались показания счётчика 13863 и они есть в таблицах ( показаний, и обсяг газу) И произошла оплата. 15.05 21 по счету от нафтогаз.
В личном кабинете указан номер и последние показания счётчика который поставили 27.05.21, на время поверки нашего(сказали через две недели позвонят) . Каким образом дата поверки стоит от 20.04.21(задним числом) если наш счетчик снимали на поверку 27.05.21, и сказали позвонят когда проверят За апрель месяц передавались показания счётчика 13863 и они есть в таблицах ( показаний, и обсяг газу) И произошла оплата. 15.05 21 по счету от нафтогаз.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Дата 20.04.21 - це дата, з якої лічильник підлягає періодичній повірці. Дата 27.05.21 - це дата, коли лічильник знято на періодичну повірку. При знятті лічильника його показники фіксуються в акті, копія якого увас є. На 01.06.21 ви маєте надати показники того лічильника,який у вас фактично встановлено.
Дякуємо за звернення.
Дата 20.04.21 - це дата, з якої лічильник підлягає періодичній повірці. Дата 27.05.21 - це дата, коли лічильник знято на періодичну повірку. При знятті лічильника його показники фіксуються в акті, копія якого увас є. На 01.06.21 ви маєте надати показники того лічильника,який у вас фактично встановлено.
Анна від 44555 написав 30.05.2021:
Здравствуйте! Можно узнать тариф, по котором мне нужно платить. И почему не все внесённые мной показатели указаны в личном кабинете. За март нет, а я точно выносила их, только за апрель забыла.
Здравствуйте! Можно узнать тариф, по котором мне нужно платить. И почему не все внесённые мной показатели указаны в личном кабинете. За март нет, а я точно выносила их, только за апрель забыла.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Татьяна від 8094219. Херсон написав 30.05.2021:
27.05.21 сняли счётчик на поверку с пок. 13879,а поставили с пок. 38150 Как вносить показания за май и какие?
27.05.21 сняли счётчик на поверку с пок. 13879,а поставили с пок. 38150 Как вносить показания за май и какие?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
На 01.06.21 ви маєте надати показнико того лічильника, який фактично встановленоу вас на цю дату
Дякуємо за звернення.
На 01.06.21 ви маєте надати показнико того лічильника, який фактично встановленоу вас на цю дату
Денис від Новая Каховка написав 28.05.2021:
Уточняю номер 0503964050 человека который занимается актом дымовентканала, не берет трубку, ни днём не вечером, как же сделать данную процедуру, так понятен вопрос? Интересно это он шутник такой или как?
Уточняю номер 0503964050 человека который занимается актом дымовентканала, не берет трубку, ни днём не вечером, как же сделать данную процедуру, так понятен вопрос? Интересно это он шутник такой или как?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Денис.
Будь ласка уточніть де саме або хто надав вам телефон для замовлення послуги перевірки димовентиляційних каналів у м.Нова Каховка
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть де саме або хто надав вам телефон для замовлення послуги перевірки димовентиляційних каналів у м.Нова Каховка