Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Владимир від 1072162, Херсон написав 03.03.2021:
Заявка была подана 18.02.21г
Заявка была подана 18.02.21г
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Дякуємо за звернення.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Юрий від о/р 350020706, Херсонская область, Нова Каховка, вул Букіна, б 8, кв. 61 Нафтогаз о/р 350020706, АТ Херсонгаз о/р 5773 від о/р 5773 Нова Каховка, написав 03.03.2021:
Юрий від о/р 350020706, Херсонская область, Нова Каховка, вул Букіна, б 8, кв. 61 написав 10.02.2021: Добрый день. Лично /передаю в службу/ показания счетчика, за декабрь 07854, за ноябрь показания счетчика было 07829. Разница 25 куб. На Нефтегаз пришло, что я использовал 73 куба. Передаем лично показания в службу, долгов за газ нет, стараюсь оплатить на перед. Как теперь все это исправить? С уважением к Вам, Юрий. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Юрий. RE^ Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та населений пункт /район області Дякуємо за звернення. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Юрий. Оскільки з травня 2020 року ви жодного разу не надали показники лічильника, вам обраховувався плановий обсяг, на 01.12 показники 7781. На 01.01 - ви надали показники 7854, різниця 73 м куб . Дякуємо за звернення. Доброго дня. Надана відповідь адміністратора АТ Херсонгаз, є не достовірна , не має документальних підстав та порущує мої права як громадянина України. Згідно із Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496 та типовим договором постачання природного газу побутовим споживачам, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2500: Постачальник природного газу зобов’язується. П. 8) розглядати в установленому порядку претензії побутового споживача щодо нарахувань за спожитий природний газ з урахуванням вимог пункту 9 розділу VI Правил постачання природного газу і за наявності відповідних підстав задовольняти його вимоги; / https://www.nerc.gov.ua/?id=18954/ У липні 2020 року було заміна лічильника і проведена звірка з АТ Херсонгаз. Звірка підписана та має відбиток печатки. Дане документальне підтвердження - звірка завірена підписом та печаткою, є підставою, згідно постанові НКРЕКП від 30.09.2015 № 2500, п.8, зробити всі відповідні коригування , щодо помилкового нарахування 25 кубів на мій особистий рахунок. прошу Вас, переглянути наявну, можливу у Вас інформацію щодо фактичних моїх показників лічильника, виявити Вашу помилку на 25 кубів газу, або надати з Вашого... Читати далі
Юрий від о/р 350020706, Херсонская область, Нова Каховка, вул Букіна, б 8, кв. 61 написав 10.02.2021: Добрый день. Лично /передаю в службу/ показания счетчика, за декабрь 07854, за ноябрь показания счетчика было 07829. Разница 25 куб. На Нефтегаз пришло, что я использовал 73 куба. Передаем лично показания в службу, долгов за газ нет, стараюсь оплатить на перед. Как теперь все это исправить? С уважением к Вам, Юрий. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Юрий. RE^ Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та населений пункт /район області Дякуємо за звернення. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Юрий. Оскільки з травня 2020 року ви жодного разу не надали показники лічильника, вам обраховувався плановий обсяг, на 01.12 показники 7781. На 01.01 - ви надали показники 7854, різниця 73 м куб . Дякуємо за звернення. Доброго дня. Надана відповідь адміністратора АТ Херсонгаз, є не достовірна , не має документальних підстав та порущує мої права як громадянина України. Згідно із Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496 та типовим договором постачання природного газу побутовим споживачам, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2500: Постачальник природного газу зобов’язується. П. 8) розглядати в установленому порядку претензії побутового споживача щодо нарахувань за спожитий природний газ з урахуванням вимог пункту 9 розділу VI Правил постачання природного газу і за наявності відповідних підстав задовольняти його вимоги; / https://www.nerc.gov.ua/?id=18954/ У липні 2020 року було заміна лічильника і проведена звірка з АТ Херсонгаз. Звірка підписана та має відбиток печатки. Дане документальне підтвердження - звірка завірена підписом та печаткою, є підставою, згідно постанові НКРЕКП від 30.09.2015 № 2500, п.8, зробити всі відповідні коригування , щодо помилкового нарахування 25 кубів на мій особистий рахунок. прошу Вас, переглянути наявну, можливу у Вас інформацію щодо фактичних моїх показників лічильника, виявити Вашу помилку на 25 кубів газу, або надати з Вашого боку звіряння за 2020-2021 рік, за печаткою та підписом. Сподіваюсь на розуміння.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий від о/р 350020706, Херсонская область, Нова Каховка, вул Букіна, б 8, кв. 61 Нафтогаз о/р 350020706, АТ Херсонгаз о/р 5773.
З даного приводу надішліть заяву від свого імені (якщо ви є власником особового рахунку) у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036. До звернення додайте підтвердження показників на 01.12.20 ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками, скріншот наданих показників, фото лічильника на фіксовану дату тощо) Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.
Дякуємо за звернення.
З даного приводу надішліть заяву від свого імені (якщо ви є власником особового рахунку) у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036. До звернення додайте підтвердження показників на 01.12.20 ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками, скріншот наданих показників, фото лічильника на фіксовану дату тощо) Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.
Владимир від 1072162 написав 03.03.2021:
Здравствуйте! Через свой личный кабинет подал заявку на вызов контролера. Система регистрации заявок выдала оповещение, что мне перезвонят. Но звонка почему-то не было.
Здравствуйте! Через свой личный кабинет подал заявку на вызов контролера. Система регистрации заявок выдала оповещение, что мне перезвонят. Но звонка почему-то не было.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Коли ви саме створили заявку?
Дякуємо за звернення.
Коли ви саме створили заявку?
Ольга Вікторівна від 13079832 написав 03.03.2021:
Добрый день. Объясните, пожалуйста, почему я плачу за транспортировку газа, но больше года показания -0-. Мы газом на пользуемся! Как нам сделать перерасчет?
Добрый день. Объясните, пожалуйста, почему я плачу за транспортировку газа, но больше года показания -0-. Мы газом на пользуемся! Как нам сделать перерасчет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга Вікторівна.
Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
Дякуємо за звернення.
Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
Анатолійц від 219785 Херсон написав 03.03.2021:
Я вніс показники лічильника в особистому кабінеті на сайті газопостачальної компанії Нафтогаз. Чи потрібно вносити показники ще і на сайті Херсонгаз?
Я вніс показники лічильника в особистому кабінеті на сайті газопостачальної компанії Нафтогаз. Чи потрібно вносити показники ще і на сайті Херсонгаз?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолійц.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
Анастасія від 40009 м.Таврійськ написав 03.03.2021:
Доброго дня. Який порядок дій, якщо треба замінити газову колонку?
Доброго дня. Який порядок дій, якщо треба замінити газову колонку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасія.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Новокаховська дільниця 050-324-76-15 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Новокаховська дільниця 050-324-76-15 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Тамара від 33621 написав 02.03.2021:
В кабинете указана дата проведения поверки счётчика в 2019 г. Почему на сегодняшний день она не проведена?
В кабинете указана дата проведения поверки счётчика в 2019 г. Почему на сегодняшний день она не проведена?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тамара.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Валентина від 350243702 написав 02.03.2021:
Как передавать показания счетчика в коммунальной квартире,где на один счетчик открыто три лицевых счета
Как передавать показания счетчика в коммунальной квартире,где на один счетчик открыто три лицевых счета
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
У вашому випадку усі власники мають між собою визначитися із обсягами споживання щомісяця та надавати їх через особистий кабінет або через скриньку прийому показників на будь-якій дільниці АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
У вашому випадку усі власники мають між собою визначитися із обсягами споживання щомісяця та надавати їх через особистий кабінет або через скриньку прийому показників на будь-якій дільниці АТ Херсонгаз
Ирина від 8093864 Херсон написав 02.03.2021:
Здравствуйте, при оплате за распределение газа в платёжном терминале Ощадбанка, был не правильно указан номер лицевого счета. Обратилась с заявлением в отделение Ощадбанка и через 45 дней сообщили, что деньги поступили на ваш расчетный счёт и надо обращаться к вам. Какой порядок и перечень документов необходимо для решения этого вопроса? Спасибо.
Здравствуйте, при оплате за распределение газа в платёжном терминале Ощадбанка, был не правильно указан номер лицевого счета. Обратилась с заявлением в отделение Ощадбанка и через 45 дней сообщили, что деньги поступили на ваш расчетный счёт и надо обращаться к вам. Какой порядок и перечень документов необходимо для решения этого вопроса? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Валентина від 230078 Херсон Сумская 56 написав 02.03.2021:
Херсон ул Сумская д 56 л с 230078 . Пришлите счёт на оплату услуг распределения газа на 2021г со всеми раскладками на адресс .В кабинет невозможно зайти , телефоны постоянно заняты ,на мыло никто не отвечает !
Херсон ул Сумская д 56 л с 230078 . Пришлите счёт на оплату услуг распределения газа на 2021г со всеми раскладками на адресс .В кабинет невозможно зайти , телефоны постоянно заняты ,на мыло никто не отвечает !
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
В чому проблема із входом до особистого кабінету?
Дякуємо за звернення.
В чому проблема із входом до особистого кабінету?