Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5656 записів
Хижняк Микола Миколайович від 26065 с.Нововознесенське Високопільського району написав 16.06.2021
Добрий день,звертаюсь до вас з приводу пепеплати за спожитий газ . 11.02 2021 року була здійсненна переплата в сумі 1947,33грн, в звязку з путаниною переходу з Херсонгазу на Нафтогаз.Як повернути кошти?? Було зроблено запит на повернення коштів у Приватбанк але відповідді до сих пір немає. Ми пенсіонери і сумма для нас не маленька. Будь ласка допоможіть повернути кошти,або зарахувати на рахунок транспортування газу(якщо так можливо)
Добрий день,звертаюсь до вас з приводу пепеплати за спожитий газ . 11.02 2021 року була здійсненна переплата в сумі 1947,33грн, в звязку з путаниною переходу з Херсонгазу на Нафтогаз.Як повернути кошти?? Було зроблено запит на повернення коштів у Приватбанк але відповідді до сих пір немає. Ми пенсіонери і сумма для нас не маленька. Будь ласка допоможіть повернути кошти,або зарахувати на рахунок транспортування газу(якщо так можливо)... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.... Згорнути
Наталия від Херсон написав 15.06.2021
Херсон, отключили газ не оставит никаких документов, причины отключения! В доме прописаны двое несовершеннолетних детей! Если если задолженности почему не предупредили за ранние об отключит?
Херсон, отключили газ не оставит никаких документов, причины отключения! В доме прописаны двое несовершеннолетних детей! Если если задолженности почему не предупредили за ранние об отключит?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз або адресу
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз або адресу... Згорнути
Віктор від 15396 написав 15.06.2021
День добрий. Ваша відповідь - "Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Віктор. Причиною відключення є виток газу на розподільчому газопроводі, що зафіксовано документально. Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз. Дякуємо за звернення."- не є правдивою. Так як після мого звернення до начальника Високопільської дільниці АТ Херсонгаз Швець В.І. він сказав що відключено за борг і вчора мені вручили повідомлення про відключення, яке вже відбулося. І навіть якщо був витік газу, то на усунення є всього 5 днів. Так що не займайтесь обманом! І виправте ситуацію!
День добрий. Ваша відповідь - "Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Віктор. Причиною відключення є виток газу на розподільчому газопроводі, що зафіксовано документально. Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз. Дякуємо за звернення."- не є правдивою. Так як після мого звернення до начальника Високопільської дільниці АТ Херсонгаз Швець В.І. він сказав що відключено за борг і вчора мені вручили повідомлення про відключення, яке вже відбулося. І навіть якщо був витік газу, то на усунення є всього 5 днів. Так що не займайтесь обманом! І виправте ситуацію!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз.
Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз.... Згорнути
Віктор від 15396 написав 14.06.2021
Віктор від 15396 написав 11.06.2021: смт Високопілля, Високопільський район. Повторний запис. 09.06.2021 року близько 15.00 години по вулиці Садовій біля будинку де я проживаю №83, під'їхав автомобіль газової служби і троє працівників навмисно створивши витік газу по мережі що проходить по вулиці, а саме розкрутивши гвинти на газовому фланці, і після цього поставили заглушки що спричинило вівдсутність газу в мене в будинку. Таким чином вони приховали той факт, що мене було відключено від газопостачання за не своєчасну сплату за послуги з розподілу природного газу (про це вони мене повідомляли з особистого мобільного телефону близько 10 днів назад Собчук О.П., та Швець В.І.) Коли я попросив цих трьох працівників, що крутили фланець, показати свої посвідчення, гр. Єфремов О. та Козицький відмовилися їх пред'явити. А працівник який безпосередньо розкручував газопровід гр. Ткачук В.Т. показав своє посвідчення слюсара відбудовника срок дії якого закінчився 31.12.2020 року. Не маючи дозвільного документу, він здійснив втручання в газову мережу, що можливо і призвело до появи того навмисного витоку газу, щоб відключити мене від газопостачання. Коли я їм повідомив що відключення в період карантину є протизаконним відповідно до закону № 3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», на що вони мені відповіли що це їх не стосується. На сьогоднішній день не відновлено мені подачу газу до будинку. Чи є дії вказаних працівників правомірними? І яким чином в коротший відновити газопостачання до будинку вул. Садова, 83.
Віктор від 15396 написав 11.06.2021: смт Високопілля, Високопільський район. Повторний запис. 09.06.2021 року близько 15.00 години по вулиці Садовій біля будинку де я проживаю №83, під'їхав автомобіль газової служби і троє працівників навмисно створивши витік газу по мережі що проходить по вулиці, а саме розкрутивши гвинти на газовому фланці, і після цього поставили заглушки що спричинило вівдсутність газу в мене в будинку. Таким чином вони приховали той факт, що мене було відключено від газопостачання за не своєчасну сплату за послуги з розподілу природного газу (про це вони мене повідомляли з особистого мобільного телефону близько 10 днів назад Собчук О.П., та Швець В.І.) Коли я попросив цих трьох працівників, що крутили фланець, показати свої посвідчення, гр. Єфремов О. та Козицький відмовилися їх пред'явити. А працівник який безпосередньо розкручував газопровід гр. Ткачук В.Т. показав своє посвідчення слюсара відбудовника срок дії якого закінчився 31.12.2020 року. Не маючи дозвільного документу, він здійснив втручання в газову мережу, що можливо і призвело до появи того навмисного витоку газу, щоб відключити мене від газопостачання. Коли я їм повідомив що відключення в період карантину є протизаконним відповідно до закону № 3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», на що вони мені відповіли що це їх не стосується. На сьогоднішній день не відновлено мені подачу газу до будинку. Чи є дії вказаних працівників правомірними? І яким чином в коротший відновити газопостачання до будинку вул. Садова, 83.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Причиною відключення є виток газу на розподільчому газопроводі, що зафіксовано документально. Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз.
Причиною відключення є виток газу на розподільчому газопроводі, що зафіксовано документально. Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз.... Згорнути
Олег від 350217177 м.Херсон написав 13.06.2021
Здраствуйте! Скажите как я могу вызвать контролёра по газу на дом для сверки? заполнила заявку всё правильно а мне выбивает неправильно!
Здраствуйте! Скажите как я могу вызвать контролёра по газу на дом для сверки? заполнила заявку всё правильно а мне выбивает неправильно!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Що саме пише система?
Що саме пише система?... Згорнути
Віктор від 15396 написав 11.06.2021
09.06.2021 року близько 15.00 години по вулиці Садовій біля будинку де я проживаю №83, під'їхав автомобіль газової служби і троє працівників навмисно створивши витік газу по мережі що проходить по вулиці, а саме розкрутивши гвинти на газовому фланці, і після цього поставили заглушки що спричинило вівдсутність газу в мене в будинку. Таким чином вони приховали той факт, що мене було відключено від газопостачання за не своєчасну сплату за послуги з розподілу природного газу (про це вони мене повідомляли з особистого мобільного телефону близько 10 днів назад Собчук О.П., та Швець В.І.) Коли я попросив цих трьох працівників, що крутили фланець, показати свої посвідчення, гр. Єфремов О. та Козицький відмовилися їх пред'явити. А працівник який безпосередньо розкручував газопровід гр. Ткачук В.Т. показав своє посвідчення слюсара відбудовника срок дії якого закінчився 31.12.2020 року. Не маючи дозвільного документу, він здійснив втручання в газову мережу, що можливо і призвело до появи того навмисного витоку газу, щоб відключити мене від газопостачання. Коли я їм повідомив що відключення в період карантину є протизаконним відповідно до закону № 3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», на що вони мені відповіли що це їх не стосується. На сьогоднішній день не відновлено мені подачу газу до будинку. Чи є дії вказаних працівників правомірними? І яким чином в коротший відновити газопостачання до будинку вул. Садова, 83.
09.06.2021 року близько 15.00 години по вулиці Садовій біля будинку де я проживаю №83, під'їхав автомобіль газової служби і троє працівників навмисно створивши витік газу по мережі що проходить по вулиці, а саме розкрутивши гвинти на газовому фланці, і після цього поставили заглушки що спричинило вівдсутність газу в мене в будинку. Таким чином вони приховали той факт, що мене було відключено від газопостачання за не своєчасну сплату за послуги з розподілу природного газу (про це вони мене повідомляли з особистого мобільного телефону близько 10 днів назад Собчук О.П., та Швець В.І.) Коли я попросив цих трьох працівників, що крутили фланець, показати свої посвідчення, гр. Єфремов О. та Козицький відмовилися їх пред'явити. А працівник який безпосередньо розкручував газопровід гр. Ткачук В.Т. показав своє посвідчення слюсара відбудовника срок дії якого закінчився 31.12.2020 року. Не маючи дозвільного документу, він здійснив втручання в газову мережу, що можливо і призвело до появи того навмисного витоку газу, щоб відключити мене від газопостачання. Коли я їм повідомив що відключення в період карантину є протизаконним відповідно до закону № 3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», на що вони мені відповіли що це їх не стосується. На сьогоднішній день не відновлено мені подачу газу до будинку. Чи є дії вказаних працівників правомірними? І яким чином в коротший відновити газопостачання до будинку вул. Садова, 83.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та район області
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та район області... Згорнути
Віталій від Херсон написав 11.06.2021
Яким чином можливо дізнатися інформацію щодо вільної потужності в газорозподільній мережі АТ “ХЕРСОНГАЗ” для вирішення питання щодо наявності технічної можливості з боку Херсонгазу для підключення нового споживача природного газу (приєднання) для встановлення у квартирі котла для індивідуального опалення та гарячого водопостачання. Адреса : 200-річчя Херсона, будинок 38
Яким чином можливо дізнатися інформацію щодо вільної потужності в газорозподільній мережі АТ “ХЕРСОНГАЗ” для вирішення питання щодо наявності технічної можливості з боку Херсонгазу для підключення нового споживача природного газу (приєднання) для встановлення у квартирі котла для індивідуального опалення та гарячого водопостачання. Адреса : 200-річчя Херсона, будинок 38... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/... Згорнути
Геннадій від 2100025516 Херсон написав 11.06.2021
Доброго дня. 2.06 передав показники лічильника через СМС на №7104, у відповідь прийшло повідомлення, як завжди, що показники прийняті. Сьогодні отримав рахунок від Тас Енерджі - кажуть, показники, які ви їм передали утричі вищі, ніж я відсилав у СМС повідомленні. Кол-центр постійно зайнятий. Що робити?
Доброго дня. 2.06 передав показники лічильника через СМС на №7104, у відповідь прийшло повідомлення, як завжди, що показники прийняті. Сьогодні отримав рахунок від Тас Енерджі - кажуть, показники, які ви їм передали утричі вищі, ніж я відсилав у СМС повідомленні. Кол-центр постійно зайнятий. Що робити?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
В АТ Херсонгаз не існує номера для передачі показників - 7104
В АТ Херсонгаз не існує номера для передачі показників - 7104... Згорнути
Павло від 203312 м. Херсон написав 10.06.2021
Я писав заяву саме на закриття особового рахунку - назавжди. Мені казали, що всі відносини з АТ Херсонгаз будуть припинені. Яким ще чином я маю розірвати договір і як вийти з переліку споживачів?
Я писав заяву саме на закриття особового рахунку - назавжди. Мені казали, що всі відносини з АТ Херсонгаз будуть припинені. Яким ще чином я маю розірвати договір і як вийти з переліку споживачів?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Для розірвання угоди на розподіл, вам необхідно звернутися до АТ Херсонгаз - Поповича 3, каб 12 із відповідною заявою та документами власника особового рахунку та правом власності на помешкання.
Для розірвання угоди на розподіл, вам необхідно звернутися до АТ Херсонгаз - Поповича 3, каб 12 із відповідною заявою та документами власника особового рахунку та правом власності на помешкання.... Згорнути
Павло від 203312 м. Херсон написав 10.06.2021
Доброго дня! 28 квітня 2021 року через сервісний центр (Поповича, 3) мною була подана заява про відключення мого житлового приватного будинка від газопостачання та закриття особового рахунка (аби не нараховувалась плата за розподіл, оскільки я майже не користувався природнім газом). 30 квітня майстри АТ "Херсонгаз" відключили мій будинок від газопостачання та зняли всі пломби, в т.ч. і на лічильнику (який купувався за мій рахунок), про що був складений акт. Заборгованість за розподіл газу за квітень 2021 року виплачена в повному обсязі. Але, станом на 10 червня 2021 року в електронному кабінеті по особовому рахунку 203312 продовжує нараховуватись плата за розподіл газу і виникла заборгованість за травень та червень в розмірі 104, 50 грн. Підкажіть, чи закритий особовий рахунок 203312 і чому продовжує нараховуватись оплата за розподіл газу? Чи потрібно робити ще якісь дії?
Доброго дня! 28 квітня 2021 року через сервісний центр (Поповича, 3) мною була подана заява про відключення мого житлового приватного будинка від газопостачання та закриття особового рахунка (аби не нараховувалась плата за розподіл, оскільки я майже не користувався природнім газом). 30 квітня майстри АТ "Херсонгаз" відключили мій будинок від газопостачання та зняли всі пломби, в т.ч. і на лічильнику (який купувався за мій рахунок), про що був складений акт. Заборгованість за розподіл газу за квітень 2021 року виплачена в повному обсязі. Але, станом на 10 червня 2021 року в електронному кабінеті по особовому рахунку 203312 продовжує нараховуватись плата за розподіл газу і виникла заборгованість за травень та червень в розмірі 104, 50 грн. Підкажіть, чи закритий особовий рахунок 203312 і чому продовжує нараховуватись оплата за розподіл газу? Чи потрібно робити ще якісь дії?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
За розподіл газу сплачують усі споживачі, які не розірвали договір на розподіл газу та є у переліку споживачів. Від оплати за розподіл газу також НЕ ЗВІЛЬНЯЄ: якщо споживач тривалий час не проживаєте у приміщенні; якщо є пільги або субсидія; якщо раніше споживача було опломбовано чи механічно від'єднано від газопостачання за будь-якої причини. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
За розподіл газу сплачують усі споживачі, які не розірвали договір на розподіл газу та є у переліку споживачів. Від оплати за розподіл газу також НЕ ЗВІЛЬНЯЄ: якщо споживач тривалий час не проживаєте у приміщенні; якщо є пільги або субсидія; якщо раніше споживача було опломбовано чи механічно від'єднано від газопостачання за будь-якої причини. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.... Згорнути