5656 записів
В личном кабинете указан номер и последние показания счётчика который поставили 27.05.21, на время поверки нашего(сказали через две недели позвонят) . Каким образом дата поверки стоит от 20.04.21(задним числом) если наш счетчик снимали на поверку 27.05.21, и сказали позвонят когда проверят За апрель месяц передавались показания счётчика 13863 и они есть в таблицах ( показаний, и обсяг газу) И произошла оплата. 15.05 21 по счету от нафтогаз.
В личном кабинете указан номер и последние показания счётчика который поставили 27.05.21, на время поверки нашего(сказали через две недели позвонят) . Каким образом дата поверки стоит от 20.04.21(задним числом) если наш счетчик снимали на поверку 27.05.21, и сказали позвонят когда проверят За апрель месяц передавались показания счётчика 13863 и они есть в таблицах ( показаний, и обсяг газу)
И произошла оплата. 15.05 21 по счету от нафтогаз.
Добрий день Татьяна.
Дата 20.04.21 - це дата, з якої лічильник підлягає періодичній повірці. Дата 27.05.21 - це дата, коли лічильник знято на періодичну повірку. При знятті лічильника його показники фіксуються в акті, копія якого увас є. На 01.06.21 ви маєте надати показники того лічильника,який у вас фактично встановлено.
Дякуємо за звернення.
Дата 20.04.21 - це дата, з якої лічильник підлягає періодичній повірці. Дата 27.05.21 - це дата, коли лічильник знято на періодичну повірку. При знятті лічильника його показники фіксуються в акті, копія якого увас є. На 01.06.21 ви маєте надати показники того лічильника,який у вас фактично встановлено.
Дякуємо за звернення.
Дата 20.04.21 - це дата, з якої лічильник підлягає періодичній повірці.
Дата 27.05.21 - це дата, коли лічильник знято на періодичну повірку.
При знятті лічильника його показники фіксуються в акті, копія якого увас є.
На 01.06.21 ви маєте надати показники того лічильника,який у вас фактично встановлено.
Здравствуйте! Можно узнать тариф, по котором мне нужно платить. И почему не все внесённые мной показатели указаны в личном кабинете. За март нет, а я точно выносила их, только за апрель забыла.
Здравствуйте! Можно узнать тариф, по котором мне нужно платить. И почему не все внесённые мной показатели указаны в личном кабинете. За март нет, а я точно выносила их, только за апрель забыла.
Добрий день Анна.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
27.05.21 сняли счётчик на поверку с пок. 13879,а поставили с пок. 38150 Как вносить показания за май и какие?
27.05.21 сняли счётчик на поверку с пок. 13879,а поставили с пок. 38150 Как вносить показания за май и какие?
Добрий день Татьяна.
На 01.06.21 ви маєте надати показнико того лічильника, який фактично встановленоу вас на цю дату
Дякуємо за звернення.
На 01.06.21 ви маєте надати показнико того лічильника, який фактично встановленоу вас на цю дату
Дякуємо за звернення.
На 01.06.21 ви маєте надати показнико того лічильника, який фактично встановленоу вас на цю дату
Уточняю номер 0503964050 человека который занимается актом дымовентканала, не берет трубку, ни днём не вечером, как же сделать данную процедуру, так понятен вопрос? Интересно это он шутник такой или как?
Уточняю номер 0503964050 человека который занимается актом дымовентканала, не берет трубку, ни днём не вечером, как же сделать данную процедуру, так понятен вопрос? Интересно это он шутник такой или как?
Добрий день Денис.
Будь ласка уточніть де саме або хто надав вам телефон для замовлення послуги перевірки димовентиляційних каналів у м.Нова Каховка
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть де саме або хто надав вам телефон для замовлення послуги перевірки димовентиляційних каналів у м.Нова Каховка
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть де саме або хто надав вам телефон для замовлення послуги перевірки димовентиляційних каналів у м.Нова Каховка
добрый вечер человек который занимается ДВК с номером телефона 0503964050, не отвечает на телефонные звонки, утром, днем, вечером, это он шутник такой или в чем проблема?
добрый вечер человек который занимается ДВК с номером телефона 0503964050, не отвечает на телефонные звонки, утром, днем, вечером, это он шутник такой или в чем проблема?
Добрий день Денис.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Добрий день, 04.05.2021р Каховським горгазом нам було припинено газопостачання в зв'язку з аварією газопроводу. Ніякі роботи по усуненню не проводились. 19.05.2021 р була написана заява для замовлення ремонтних робіт. Тиша!!! Звонила на гарячу лінію губернатора, відповіли, що направлять лист в херсонгаз. Знову тиша!!! Скільки ще чекати???
Добрий день, 04.05.2021р Каховським горгазом нам було припинено газопостачання в зв'язку з аварією газопроводу. Ніякі роботи по усуненню не проводились. 19.05.2021 р була написана заява для замовлення ремонтних робіт. Тиша!!! Звонила на гарячу лінію губернатора, відповіли, що направлять лист в херсонгаз. Знову тиша!!! Скільки ще чекати???
Добрий день Тетяна.
За вашим замовленням до сервісного центру виставлено рахунок за ремонтні роботи та придбано матеріали для ремонту. Станом на 26.05.21 рахунко не сплачено .
Дякуємо за звернення.
За вашим замовленням до сервісного центру виставлено рахунок за ремонтні роботи та придбано матеріали для ремонту. Станом на 26.05.21 рахунко не сплачено .
Дякуємо за звернення.
За вашим замовленням до сервісного центру виставлено рахунок за ремонтні роботи та придбано матеріали для ремонту.
Станом на 26.05.21 рахунко не сплачено .
Доброго дня! Мною було подано пакет документів для приєднання до газових мереж житлового будинку за адресою Верхній Рогачик, вул. Чкалова, 53. З моменту подачі минуло 2 місяці, відповіді не отримано . Надайте контакти для уточнення інформації по зазначеному питанню.
Доброго дня!
Мною було подано пакет документів для приєднання до газових мереж житлового будинку за адресою Верхній Рогачик, вул. Чкалова, 53.
З моменту подачі минуло 2 місяці, відповіді не отримано .
Надайте контакти для уточнення інформації по зазначеному питанню.
Добрий день Воадислав.
Будь ласка очікуйте на дзвінок майстра
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок майстра
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок майстра
Как нужно поступить, если счет за распределение газа, оплачен через "Приват 24", по правильному адресу абонента. но на неправильный лицевой счет?
Как нужно поступить, если счет за распределение газа, оплачен через "Приват 24", по правильному адресу абонента. но на неправильный лицевой счет?
Добрий день Николай.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Кошти, які зараховані за розподіл на ваш особовий рахунок, можна переглянути в особистому кабінеті за функцією ПЕРЕЙТИ ДО РОЗРАХУНКУ
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення.
Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Доброго дня! Розясніть будь-ласка, чи працює в кабінеті споживача опція «замовити примірник договору», і якщо працює то в який термін я отримую примірник договору, якщо подав заявку 14.05.
Доброго дня! Розясніть будь-ласка, чи працює в кабінеті споживача опція «замовити примірник договору», і якщо працює то в який термін я отримую примірник договору, якщо подав заявку 14.05.
Добрий день Олексій Павлович.
Про статус своєї заявки ви можете слідкувати у своєму особистому кабінеті, примірник договору з електронним підписом ви отримаєте на вказаний у заявці e-mail
Дякуємо за звернення.
Про статус своєї заявки ви можете слідкувати у своєму особистому кабінеті, примірник договору з електронним підписом ви отримаєте на вказаний у заявці e-mail
Дякуємо за звернення.
Про статус своєї заявки ви можете слідкувати у своєму особистому кабінеті, примірник договору з електронним підписом ви отримаєте на вказаний у заявці e-mail
Ответ на обращение -Елена від 17388 Херсон 19.05.2021 - контактный номер телефона +380 (66) 834-49-73
Ответ на обращение -Елена від 17388 Херсон 19.05.2021 - контактный номер телефона
+380 (66) 834-49-73
Добрий день Елена.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора для узгодження дати
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора для узгодження дати
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора для узгодження дати
