5709 записів
У особистому кабінеті Нафтогазу зарєєстровано 3 адреси для подачі показників постачання газу. Помилково на №350023168 було надано невірні показники лічильника. .В даній квартирі газ заведений, але газові прилади( газова плита та котел ) не підключені. Газом ніхто не користується. На лічильнику показники 00( нулі). Можливо викликати контролера, щоб скласти акт про вище сказане,та онулювати показники?
У особистому кабінеті Нафтогазу зарєєстровано 3 адреси
для подачі показників постачання газу. Помилково на №350023168 було надано невірні показники лічильника. .В даній квартирі газ заведений, але газові прилади( газова плита та котел ) не підключені. Газом ніхто не користується. На лічильнику показники 00( нулі). Можливо викликати контролера, щоб скласти акт про вище сказане,та онулювати показники?... Згорнути
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua
Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.... Згорнути
Доброго дня. 15006 Нова Каховка 1. При реєстрації мене, як нового власника квартири, були допущені помилки: адміністратор вказала всю площу квартири, як опалювальну. А у нас тільки підігрів їжі та нагрів води. Що робити? 2. Я, як новий власник квартири, вже протягом 3 місяців використовую набагато менше газу, ніж попередні мешканці. Як я можу зменшити оплату за транспортування газу? Дякую.
Доброго дня. 15006 Нова Каховка
1. При реєстрації мене, як нового власника квартири, були допущені помилки: адміністратор вказала всю площу квартири, як опалювальну. А у нас тільки підігрів їжі та нагрів води. Що робити?
2. Я, як новий власник квартири, вже протягом 3 місяців використовую набагато менше газу, ніж попередні мешканці. Як я можу зменшити оплату за транспортування газу?
Дякую.... Згорнути
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте.... Згорнути
Пионерская 89-отключили газ, двое детей прописаны, никаких документов, предписаний, предупреждение! Главное что бы к вам попасть-по очереди в километр-карантин! А то что согласно закону Украины в период карантина вы не имеете права отключать газ-не распространяется! Поломки уточки газа и т. Д нет и не было... Если бы она была, вы должны её устранить сразу! А не отключать!!! Читая коментарии это не единичный случай! Что это за методы такие!
Пионерская 89-отключили газ, двое детей прописаны, никаких документов, предписаний, предупреждение! Главное что бы к вам попасть-по очереди в километр-карантин! А то что согласно закону Украины в период карантина вы не имеете права отключать газ-не распространяется! Поломки уточки газа и т. Д нет и не было... Если бы она была, вы должны её устранить сразу! А не отключать!!! Читая коментарии это не единичный случай! Что это за методы такие!... Згорнути
За вашою адресою зафіксовано виток газу, для відновлення газопостачання власник має звернутися до сервісного центру за тел 35-47-62 або 63
За вашою адресою зафіксовано виток газу, для відновлення газопостачання власник має звернутися до сервісного центру за тел 35-47-62 або 63... Згорнути
Добрий день,звертаюсь до вас з приводу пепеплати за спожитий газ . 11.02 2021 року була здійсненна переплата в сумі 1947,33грн, в звязку з путаниною переходу з Херсонгазу на Нафтогаз.Як повернути кошти?? Було зроблено запит на повернення коштів у Приватбанк але відповідді до сих пір немає. Ми пенсіонери і сумма для нас не маленька. Будь ласка допоможіть повернути кошти,або зарахувати на рахунок транспортування газу(якщо так можливо)
Добрий день,звертаюсь до вас з приводу пепеплати за спожитий газ . 11.02 2021 року була здійсненна переплата в сумі 1947,33грн, в звязку з путаниною переходу з Херсонгазу на Нафтогаз.Як повернути кошти?? Було зроблено запит на повернення коштів у Приватбанк але відповідді до сих пір немає. Ми пенсіонери і сумма для нас не маленька. Будь ласка допоможіть повернути кошти,або зарахувати на рахунок транспортування газу(якщо так можливо)... Згорнути
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.... Згорнути
Херсон, отключили газ не оставит никаких документов, причины отключения! В доме прописаны двое несовершеннолетних детей! Если если задолженности почему не предупредили за ранние об отключит?
Херсон, отключили газ не оставит никаких документов, причины отключения! В доме прописаны двое несовершеннолетних детей! Если если задолженности почему не предупредили за ранние об отключит?... Згорнути
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз або адресу
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз або адресу... Згорнути
День добрий. Ваша відповідь - "Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Віктор. Причиною відключення є виток газу на розподільчому газопроводі, що зафіксовано документально. Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз. Дякуємо за звернення."- не є правдивою. Так як після мого звернення до начальника Високопільської дільниці АТ Херсонгаз Швець В.І. він сказав що відключено за борг і вчора мені вручили повідомлення про відключення, яке вже відбулося. І навіть якщо був витік газу, то на усунення є всього 5 днів. Так що не займайтесь обманом! І виправте ситуацію!
День добрий. Ваша відповідь -
"Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віктор.
Причиною відключення є виток газу на розподільчому газопроводі, що зафіксовано документально. Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення."- не є правдивою. Так як після мого звернення до начальника Високопільської дільниці АТ Херсонгаз Швець В.І. він сказав що відключено за борг і вчора мені вручили повідомлення про відключення, яке вже відбулося. І навіть якщо був витік газу, то на усунення є всього 5 днів. Так що не займайтесь обманом! І виправте ситуацію!... Згорнути
Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз.
Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз.... Згорнути
Віктор від 15396 написав 11.06.2021: смт Високопілля, Високопільський район. Повторний запис. 09.06.2021 року близько 15.00 години по вулиці Садовій біля будинку де я проживаю №83, під'їхав автомобіль газової служби і троє працівників навмисно створивши витік газу по мережі що проходить по вулиці, а саме розкрутивши гвинти на газовому фланці, і після цього поставили заглушки що спричинило вівдсутність газу в мене в будинку. Таким чином вони приховали той факт, що мене було відключено від газопостачання за не своєчасну сплату за послуги з розподілу природного газу (про це вони мене повідомляли з особистого мобільного телефону близько 10 днів назад Собчук О.П., та Швець В.І.) Коли я попросив цих трьох працівників, що крутили фланець, показати свої посвідчення, гр. Єфремов О. та Козицький відмовилися їх пред'явити. А працівник який безпосередньо розкручував газопровід гр. Ткачук В.Т. показав своє посвідчення слюсара відбудовника срок дії якого закінчився 31.12.2020 року. Не маючи дозвільного документу, він здійснив втручання в газову мережу, що можливо і призвело до появи того навмисного витоку газу, щоб відключити мене від газопостачання. Коли я їм повідомив що відключення в період карантину є протизаконним відповідно до закону № 3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», на що вони мені відповіли що це їх не стосується. На сьогоднішній день не відновлено мені подачу газу до будинку. Чи є дії вказаних працівників правомірними? І яким чином в коротший відновити газопостачання до будинку вул. Садова, 83.
Віктор від 15396 написав 11.06.2021: смт Високопілля, Високопільський район. Повторний запис.
09.06.2021 року близько 15.00 години по вулиці Садовій біля будинку де я проживаю №83, під'їхав автомобіль газової служби і троє працівників навмисно створивши витік газу по мережі що проходить по вулиці, а саме розкрутивши гвинти на газовому фланці, і після цього поставили заглушки що спричинило вівдсутність газу в мене в будинку. Таким чином вони приховали той факт, що мене було відключено від газопостачання за не своєчасну сплату за послуги з розподілу природного газу (про це вони мене повідомляли з особистого мобільного телефону близько 10 днів назад Собчук О.П., та Швець В.І.) Коли я попросив цих трьох працівників, що крутили фланець, показати свої посвідчення, гр. Єфремов О. та Козицький відмовилися їх пред'явити. А працівник який безпосередньо розкручував газопровід гр. Ткачук В.Т. показав своє посвідчення слюсара відбудовника срок дії якого закінчився 31.12.2020 року. Не маючи дозвільного документу, він здійснив втручання в газову мережу, що можливо і призвело до появи того навмисного витоку газу, щоб відключити мене від газопостачання. Коли я їм повідомив що відключення в період карантину є протизаконним відповідно до закону № 3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», на що вони мені відповіли що це їх не стосується. На сьогоднішній день не відновлено мені подачу газу до будинку. Чи є дії вказаних працівників правомірними? І яким чином в коротший відновити газопостачання до будинку вул. Садова, 83.... Згорнути
Причиною відключення є виток газу на розподільчому газопроводі, що зафіксовано документально. Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз.
Причиною відключення є виток газу на розподільчому газопроводі, що зафіксовано документально.
Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз.... Згорнути
Здраствуйте! Скажите как я могу вызвать контролёра по газу на дом для сверки? заполнила заявку всё правильно а мне выбивает неправильно!
Здраствуйте!
Скажите как я могу вызвать контролёра по газу на дом для сверки?
заполнила заявку всё правильно а мне выбивает неправильно!... Згорнути
Що саме пише система?
Що саме пише система?... Згорнути
09.06.2021 року близько 15.00 години по вулиці Садовій біля будинку де я проживаю №83, під'їхав автомобіль газової служби і троє працівників навмисно створивши витік газу по мережі що проходить по вулиці, а саме розкрутивши гвинти на газовому фланці, і після цього поставили заглушки що спричинило вівдсутність газу в мене в будинку. Таким чином вони приховали той факт, що мене було відключено від газопостачання за не своєчасну сплату за послуги з розподілу природного газу (про це вони мене повідомляли з особистого мобільного телефону близько 10 днів назад Собчук О.П., та Швець В.І.) Коли я попросив цих трьох працівників, що крутили фланець, показати свої посвідчення, гр. Єфремов О. та Козицький відмовилися їх пред'явити. А працівник який безпосередньо розкручував газопровід гр. Ткачук В.Т. показав своє посвідчення слюсара відбудовника срок дії якого закінчився 31.12.2020 року. Не маючи дозвільного документу, він здійснив втручання в газову мережу, що можливо і призвело до появи того навмисного витоку газу, щоб відключити мене від газопостачання. Коли я їм повідомив що відключення в період карантину є протизаконним відповідно до закону № 3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», на що вони мені відповіли що це їх не стосується. На сьогоднішній день не відновлено мені подачу газу до будинку. Чи є дії вказаних працівників правомірними? І яким чином в коротший відновити газопостачання до будинку вул. Садова, 83.
09.06.2021 року близько 15.00 години по вулиці Садовій біля будинку де я проживаю №83, під'їхав автомобіль газової служби і троє працівників навмисно створивши витік газу по мережі що проходить по вулиці, а саме розкрутивши гвинти на газовому фланці, і після цього поставили заглушки що спричинило вівдсутність газу в мене в будинку. Таким чином вони приховали той факт, що мене було відключено від газопостачання за не своєчасну сплату за послуги з розподілу природного газу (про це вони мене повідомляли з особистого мобільного телефону близько 10 днів назад Собчук О.П., та Швець В.І.)
Коли я попросив цих трьох працівників, що крутили фланець, показати свої посвідчення, гр. Єфремов О. та Козицький відмовилися їх пред'явити. А працівник який безпосередньо розкручував газопровід гр. Ткачук В.Т. показав своє посвідчення слюсара відбудовника срок дії якого закінчився 31.12.2020 року. Не маючи дозвільного документу, він здійснив втручання в газову мережу, що можливо і призвело до появи того навмисного витоку газу, щоб відключити мене від газопостачання. Коли я їм повідомив що відключення в період карантину є протизаконним відповідно до закону № 3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», на що вони мені відповіли що це їх не стосується. На сьогоднішній день не відновлено мені подачу газу до будинку.
Чи є дії вказаних працівників правомірними? І яким чином в коротший відновити газопостачання до будинку вул. Садова, 83.... Згорнути
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та район області
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та район області... Згорнути
Яким чином можливо дізнатися інформацію щодо вільної потужності в газорозподільній мережі АТ “ХЕРСОНГАЗ” для вирішення питання щодо наявності технічної можливості з боку Херсонгазу для підключення нового споживача природного газу (приєднання) для встановлення у квартирі котла для індивідуального опалення та гарячого водопостачання. Адреса : 200-річчя Херсона, будинок 38
Яким чином можливо дізнатися інформацію щодо вільної потужності в газорозподільній мережі АТ “ХЕРСОНГАЗ” для вирішення питання щодо наявності технічної можливості з боку Херсонгазу для підключення нового споживача природного газу (приєднання) для встановлення у квартирі котла для індивідуального опалення та гарячого водопостачання. Адреса : 200-річчя Херсона, будинок 38... Згорнути
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/... Згорнути
