Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5615 записів
Любов від Генічеськ написав 05.05.2021:
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, куда звернутись, щоб змінити показники спожитого газу, які надали в особистому кабінеті. Помилилися з показниками, помилково надали попередні показники, а змінити вже не можемо? Дякуємо.
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, куда звернутись, щоб змінити показники спожитого газу, які надали в особистому кабінеті. Помилилися з показниками, помилково надали попередні показники, а змінити вже не можемо? Дякуємо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Надайте вірні показники у період з 01 по 05 число включно
Дякуємо за звернення.
Надайте вірні показники у період з 01 по 05 число включно
Наталія від 29312 написав 04.05.2021:
При переході в Нафтогаз потрібен ЕІС-код з 16 символів. Де я можу його отримати?
При переході в Нафтогаз потрібен ЕІС-код з 16 символів. Де я можу його отримати?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті АТ Херсонгаз. Також код можна переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору з розподілу природного газу або рахунку на спожиті послуги — розподіл (транспортування). Оскільки ЕІС-код є особистими даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті АТ Херсонгаз. Також код можна переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору з розподілу природного газу або рахунку на спожиті послуги — розподіл (транспортування). Оскільки ЕІС-код є особистими даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Лукьянова Галина Лукьяновна від г.херсон 16083735 написав 04.05.2021:
Добрый день -мои последние показания ноябрь 2020г тепер-00463 попере 00458-уплочен через почту -на декабрь 2020 показания тепер 00464 попередн 00463-уплочен через почту.на данный момент на 04\05мая\2021 показания счётчика попередние были 00464 теперешние 00474 на данное число 04\05\2021 сделайте перерасчёт и так как я перешла на новую компанию нафтогаз-прошу остаток моих финансовых средств перечислить в компанию нафтогаз и отправить показания даных счётчика.
Добрый день -мои последние показания ноябрь 2020г тепер-00463 попере 00458-уплочен через почту -на декабрь 2020 показания тепер 00464 попередн 00463-уплочен через почту.на данный момент на 04\05мая\2021 показания счётчика попередние были 00464 теперешние 00474 на данное число 04\05\2021 сделайте перерасчёт и так как я перешла на новую компанию нафтогаз-прошу остаток моих финансовых средств перечислить в компанию нафтогаз и отправить показания даных счётчика.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лукьянова Галина Лукьяновна.
Перерахунок за показниками та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Дякуємо за звернення.
Перерахунок за показниками та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Вадим від 218292 написав 03.05.2021:
Добрый день! Существует опломбированный вывод для газплиты, хочу распломбировать. Какая процедура распломбировки? Можно ли подать заявку онлайн и как это сделать? Заранее спасибо.
Добрый день! Существует опломбированный вывод для газплиты, хочу распломбировать. Какая процедура распломбировки? Можно ли подать заявку онлайн и как это сделать? Заранее спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вадим.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
ольга від херсон 1072166 написав 03.05.2021:
добрый день. Мне необходимо сначало отключить газ.плиту, а потом после установки кухни подключить газ,поверхность. Что для этого неоходимо?
добрый день. Мне необходимо сначало отключить газ.плиту, а потом после установки кухни подключить газ,поверхность. Что для этого неоходимо?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ольга.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Олена Заікіна від 36777 написав 01.05.2021:
Плачу за маму розподіл газу, постійно показує борг та приват надає більшу суму платежу. Чому так, перевірте платежі за рахунком 36777 Білозерський Район Дар'ївка, Гагаріна 18. Чекаю
Плачу за маму розподіл газу, постійно показує борг та приват надає більшу суму платежу. Чому так, перевірте платежі за рахунком 36777 Білозерський Район Дар'ївка, Гагаріна 18. Чекаю
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена Заікіна.
Для отримання оперативної інформації про стан рахунку за розподіл природного газу із щоденними оновленням, необхідно зареєструватися в особистому кабінеті споживача АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Для додавання рахунку - виконайте прості дії, які пропонує система (зазначити запропоновані дані, для підтвердження, що саме ви власник даного рахунку) Якщо ви не зареєстровані в особовому кабінеті, для перегляду обмеженої інформації по рахунку натисніть - СТАН РАХУНКУ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ Для передачі показників без реєстрації натисніть - ВНЕСЕННЯ ПОКАЗНИКІВ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ Також в особистому кабінеті доступна функція у розділ послуги для виклику контролера або здійснення перерахунку з розподілу.
Дякуємо за звернення.
Для отримання оперативної інформації про стан рахунку за розподіл природного газу із щоденними оновленням, необхідно зареєструватися в особистому кабінеті споживача АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Для додавання рахунку - виконайте прості дії, які пропонує система (зазначити запропоновані дані, для підтвердження, що саме ви власник даного рахунку) Якщо ви не зареєстровані в особовому кабінеті, для перегляду обмеженої інформації по рахунку натисніть - СТАН РАХУНКУ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ Для передачі показників без реєстрації натисніть - ВНЕСЕННЯ ПОКАЗНИКІВ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ Також в особистому кабінеті доступна функція у розділ послуги для виклику контролера або здійснення перерахунку з розподілу.
Олена Заікіна від 36778 написав 01.05.2021:
Добрий день, плачу за батька за розподіл газу щомісяця вчасно без затримок, весь час показує борг з наростаючими показниками 11 січня оплатила 202,68 грн 7 лютого 55,08 грн 2 березня 55,08 грн. на 1 квітня 106,50 А на 1 травня показує борг 157,92 грн. За що це може взагалі не платити. Це вже занадто, хто платить тому й більше платити? Як це вирішити , чи подавати на суд?ю Чекаю відповіді
Добрий день, плачу за батька за розподіл газу щомісяця вчасно без затримок, весь час показує борг з наростаючими показниками 11 січня оплатила 202,68 грн 7 лютого 55,08 грн 2 березня 55,08 грн. на 1 квітня 106,50 А на 1 травня показує борг 157,92 грн. За що це може взагалі не платити. Це вже занадто, хто платить тому й більше платити? Як це вирішити , чи подавати на суд?ю Чекаю відповіді
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена Заікіна.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Влад від 36494 написав 01.05.2021:
Посилання на вайбер бот не працює.
Посилання на вайбер бот не працює.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Влад.
. Автоматична передача через систему — viber://pa?chatURI=khersongaz (УВАГА адресу змінено ) Якщо ви раніше користувалися вайбер-ботом він змінить адресу автоматично, нічого додаткового робити не потрібно Або QR-код (не змінився)
Дякуємо за звернення.
. Автоматична передача через систему — viber://pa?chatURI=khersongaz (УВАГА адресу змінено ) Якщо ви раніше користувалися вайбер-ботом він змінить адресу автоматично, нічого додаткового робити не потрібно Або QR-код (не змінився)
Борис Федорович від 16540 село Обривка, Новокаховська ОТГ написав 01.05.2021:
О/Р 16540. Чому в обсяг 317 м.куб. спожитого мною в березні 2021 року газу включені 21 м.куб. газу які я вже оплатив бо вони були включені в обсяг 327 м.куб. спожитого мною в лютому 2021 року газу? В березні я використав 296 м. куб. і їх оплатив. Нафтогаз виставляє борг 143,99грн. за уже оплачені мною 21м.куб. газу. Чому в кабінеті споживача АТ Херсонгаз не відображається дата отримання показників спожитого газу через "Обхід"?
О/Р 16540. Чому в обсяг 317 м.куб. спожитого мною в березні 2021 року газу включені 21 м.куб. газу які я вже оплатив бо вони були включені в обсяг 327 м.куб. спожитого мною в лютому 2021 року газу? В березні я використав 296 м. куб. і їх оплатив. Нафтогаз виставляє борг 143,99грн. за уже оплачені мною 21м.куб. газу. Чому в кабінеті споживача АТ Херсонгаз не відображається дата отримання показників спожитого газу через "Обхід"?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Борис Федорович.
Рекомендуємо вам звернутися за перерахунком до найближчого абонпункту або через вкладинку послугуи в особистому кабінеті АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Рекомендуємо вам звернутися за перерахунком до найближчого абонпункту або через вкладинку послугуи в особистому кабінеті АТ Херсонгаз.
Дмитрий від Л/ с 8094291 написав 30.04.2021:
Претензия. 05.04.2021г. специалистом Херсонгаз был снят (принадлежащий мне счётчик) на плановую проверку. С текущим эксплуатационным показателем- немного превышающим 10 тыс кубометров. Счётчик был в отличном состоянии ( отсутсвовали: повреждения, царапины и к механизму -также нареканий не было). Было оговорено, что через две недели нам вернут наш счетчик, а на это время нам установили временный из о/ф "Херсонгаз" с текущим эксплуатационным показателем превышающим 22 тыс.куб. метров (т.е. ресурсом износа в два раза превышающим наш счетчик). 30.04.2021г. в виду длительного отсутствия информации по вопросу возврата счетчика мы связались по телефону 0552 511327- где нам сообщили, что : "наш счетчик имеет повреждения стекла счётного механизма" и нам его не вернут! Но, как мной сообщалось ранее на момент демонтажа и согласно акту 00216 повреждений не было! А также согласно того же акта требую вернуть мой счётик! Повторяю его состояние нареканий не вызывало и целостность стекла также!
Претензия. 05.04.2021г. специалистом Херсонгаз был снят (принадлежащий мне счётчик) на плановую проверку. С текущим эксплуатационным показателем- немного превышающим 10 тыс кубометров. Счётчик был в отличном состоянии ( отсутсвовали: повреждения, царапины и к механизму -также нареканий не было). Было оговорено, что через две недели нам вернут наш счетчик, а на это время нам установили временный из о/ф "Херсонгаз" с текущим эксплуатационным показателем превышающим 22 тыс.куб. метров (т.е. ресурсом износа в два раза превышающим наш счетчик). 30.04.2021г. в виду длительного отсутствия информации по вопросу возврата счетчика мы связались по телефону 0552 511327- где нам сообщили, что : "наш счетчик имеет повреждения стекла счётного механизма" и нам его не вернут! Но, как мной сообщалось ранее на момент демонтажа и согласно акту 00216 повреждений не было! А также согласно того же акта требую вернуть мой счётик! Повторяю его состояние нареканий не вызывало и целостность стекла также!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрий.
Будь ласка зверніться із відповідною письмовою заявою до каб. 11, вул. Поповича 3
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться із відповідною письмовою заявою до каб. 11, вул. Поповича 3